Ja. Hij kan dus bij andere clubs vrouwen nog steeds blijven aanranden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:31 schreef sp3c het volgende:
mag je met een stadionverbod bij club A wel gezellig het stadion in bij club B?
ik vind dat wel een beetje eigenaardig jongensquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja. Hij kan dus bij andere clubs vrouwen nog steeds blijven aanranden.
Nope, niet als de clubs het stadionverbod melden aan de KNVB (en dat doen ze in 95% van de gevallen).quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:31 schreef sp3c het volgende:
mag je met een stadionverbod bij club A wel gezellig het stadion in bij club B?
netjes, schien kan AZ monneer Roos ff melden daarquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope, niet als de clubs het stadionverbod melden aan de KNVB (en dat doen ze in 95% van de gevallen).
Is Jan Roos 48? Jemig, daar ik had wel een +10 bij gedaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:28 schreef Starhopper het volgende:
Dat blijkt niet het enige incident op die dag, waar de exacte datum (en wedstrijd) niet van bekend is. De 48-jarige Roos is diezelfde dag ook uit een Chinees restaurant gezet.
too slowquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:40 schreef koemleit het volgende:
Het verhaal klopt niet. Inmiddels ontkent door Roos en door AZ.
Waarom we hier nog steeds doen alsof het wel klopt is me een raadsel.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:37 schreef sp3c het volgende:
al sluit ik niet uit dat dit verhaal compleet verzonnen is en Jan Roos de enige is die in de titjes geknepen is
door Schouten
Altijd BOZE mensen worden snel oudquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Jan Roos 48? Jemig, daar ik had wel een +10 bij gedaan.
jijquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:43 schreef koemleit het volgende:
[..]. Lees het topic eens en kijk dan opnieuw wie er too slow is.
Misschien eens het topic doorlezenquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:37 schreef sp3c het volgende:
al sluit ik niet uit dat dit verhaal compleet verzonnen is en Jan Roos de enige is die in de titjes geknepen is
door Schouten
deed ik net alquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien eens het topic doorlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |