SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dank je Amyquote:Dank je Mt6quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Dat ook weer gehad. Kunnen we weer verder met ons leven
Lunch erin dumpen? Heb ik ook gedaan, GFT container is er misschien wel blij mee.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo effe paar stapjes maken naar de vuilcontainer![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Wat rest afval van de meloenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lunch erin dumpen? Heb ik ook gedaan, GFT container is er misschien wel blij mee.
![]()
![]()
@Vino_Tinto praat nu met een meisje die zegt tattoos en piercings te hebben, ben nu benieuwd naar dr picsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja was lekkerquote:![]()
Vanavond verjaardag van mijn broertje. Ik heb al gezegd, ik wil geen gebak hoor
Vandaag is mijn gezonde periode weer aangebroken
Ik had net een stroopwafelquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja was lekker![]()
Vandaag is mijn gezonde periode weer aangebrokenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je kunt toch heus wel een keer gebakje eten?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja was lekker![]()
Vandaag is mijn gezonde periode weer aangebroken![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had net een stroopwafel![]()
![]()
Ja voor iedereen die me miste, ben weer in de Efteling
Met mijn neefjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee als die knop om is, dan is die knop omquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je kunt toch heus wel een keer gebakje eten?
Gaat wel moeilijk worden in de efteling donderdag, want ik hou zo van de efteling kroketIkben het nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef Paul het volgende:
@:vino_tinto praat nu met een meisje die zegt tattoos en piercings te hebben, ben nu benieuwd naar dr pics
Denk ik
GoedemiddagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb jij piercings?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee als die knop om is, dan is die knop om
Gaat wel moeilijk worden in de efteling donderdag, want ik hou zo van de efteling kroket
[..]
Ikben het niet
Denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@Paul Ik heb er maar 1 die naar Tattoo's vraagt en die heet RikEn dat ben jij niet
Alleen oorpiercings, tongpiercing is eruit helaas. Maar zat wel weer te denken om die opnieuw door te laten prikkenquote:
Geniet ervanquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja voor iedereen die me miste, ben weer in de Efteling
Met mijn neefjes![]()
![]()
gezelligquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben jij met Wilders in de Efteling?
[ afbeelding ]
Ik ben aan het leren, maar ik word er suf van. En ik moet ook nog opruimen want de makelaar van de kopers komt morgen
En ook nog een verjaardag,... en ik wilde nog stapjes maken
Ja maar is per ongelukquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben jij met Wilders in de Efteling?
[ afbeelding ]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Druk druk druk...quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben aan het leren, maar ik word er suf van. En ik moet ook nog opruimen want de makelaar van de kopers komt morgen
En ook nog een verjaardag,... en ik wilde nog stapjes maken![]()
Lekker uitje met de stichtingJa saaie stofquote:
maar ik kom er wel
Je kunt hetquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Lekker uitje met de stichting
[..]
Ja saaie stof
maar ik kom er wel![]()
![]()
lijkt me zo spannend als ik Vino_Tinto tegenkom op paiq en dan gaan we praten en dat wordt zo'n spannend momentjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die krijg je niet naar Utrechtquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:20 schreef Paul het volgende:
lijkt me zo spannend als ik Vino_Tinto tegenkom op paiq en dan gaan we praten en dat wordt zo'n spannend momentjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als ik verkering met dr krijg ga ik niet elke week naar Roffa hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die krijg je niet naar Utrecht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je bent mij al tegengekomen op paiq en je durft mij niet aan te sprekenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:20 schreef Paul het volgende:
lijkt me zo spannend als ik Vino_Tinto tegenkom op paiq en dan gaan we praten en dat wordt zo'n spannend momentje
Wat moet Wilders in de Efteling? Nog meer sprookjes vertellen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe kom je eigenlijk iemand tegen daar? Ik kan nergens een zoekfunctie vinden, ziet er allemaal zo basaal uit... Heb alleen een lijst met maches waar iedere zoveel tijd 1 bij komt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je bent mij al tegengekomen op paiq en je durft mij niet aan te spreken![]()
jawel als ik 2 muntjes betaal kani k met je praten heequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je bent mij al tegengekomen op paiq en je durft mij niet aan te spreken
ik zie dr steeds bij fotowedstrijdquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk iemand tegen daar? Ik kan nergens een zoekfunctie vinden, ziet er allemaal zo basaal uit... Heb alleen een lijst met maches waar iedere zoveel tijd 1 bij komt.
Hij kwam mij tegen bij foto toernooiquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk iemand tegen daar? Ik kan nergens een zoekfunctie vinden, ziet er allemaal zo basaal uit... Heb alleen een lijst met maches waar iedere zoveel tijd 1 bij komt.
Ja doe dat danquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:25 schreef Paul het volgende:
[..]
jawel als ik 2 muntjes betaal kani k met je praten heeIk ben toch wel 2 muntjes waard
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat welquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:28 schreef Paul het volgende:
@:vino_tinto en ik matchen wel goed hee
[ afbeelding ]
Nu weet ik wel welke foto je geliked heb
aaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat wel
Nu weet ik wel welke foto je geliked hebWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ownee die woon 15 km verderquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ongeveer 85 km
Ik kom er wel
[..]
Heb je petje op?
Zag het idd. Dat verklaart waarom. Maar heb de straal mbt afstand niet heel groot staan, misschien dat je sowieso niet wordt weergegeven zelfs als ik da spel speel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij kwam mij tegen bij foto toernooi![]()
Die straal maakt niet uitquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zag het idd. Dat verklaart waarom. Maar heb de straal mbt afstand niet heel groot staan, misschien dat je sowieso niet wordt weergegeven zelfs als ik da spel speel.
Ik kom mensen uit groningen tegenEn venlooooooo
Bolk die VT!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geldt dat alleen voor de maches die je krijgt dan? Anders beetje nutteloosquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die straal maakt niet uit
Ik kom mensen uit groningen tegenEn venlooooooo
![]()
Maar dan nog, denk niet dat er een hele hoge score bij zal staan![]()
Je weet hoe ik eruit zie toch?![]()
Was een win actie een tijdje terugquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet Wilders in de Efteling? Nog meer sprookjes vertellen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik weet hoe je eruit ziet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor de maches die je krijgt dan? Anders beetje nutteloos![]()
Maar dan nog, denk niet dat er een hele hoge score bij zal staan![]()
Je weet hoe ik eruit zie toch?
ik heb werkelijk geen idee hoe die scores werken
Maar heb een straal van tm den haag ingevuld. En nog krijg ik eindhoven, groningen en venlo
De mannen zijn opquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe je eruit ziet.
Maar heb een straal van tm den haag ingevuld. En nog krijg ik eindhoven, groningen en venloHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Algoritme gaat gewoon voor de goede stedenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar heb een straal van tm den haag ingevuld. En nog krijg ik eindhoven, groningen en venlo
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik snap die scores ook niet, heb namelijk niet heel veel op hoeven geven over mezelf. En ik kan ook niets over mezelf schrijven, dat mis ik sowieso want dat maakt dingen makkelijker. Als ik nu in gesprek met iemand zou raken dan kan ik het uit gaan leggenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar heb een straal van tm den haag ingevuld. En nog krijg ik eindhoven, groningen en venlo![]()
Mocht je me tegenkomen hoor ik het vast wel![]()
![]()
Allemaal opquote:
Dat zijn goede steden?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Algoritme gaat gewoon voor de goede stedenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Beter dan Den Haag is het al snel toch?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Allemaal op
[..]
Dat zijn goede steden?
Ik hou wel van sommige Hagenezen hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter dan Den Haag is het al snel toch?
Oe ja lekker koffiequote:
Groningen inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Algoritme gaat gewoon voor de goede steden
How can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas schenkt een extra sterke dubbele espresso in voor Vino_Tintoquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou wel van sommige Hagenezen hoor
[..]
Oe ja lekker koffie
@Haags ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou wel van sommige Hagenezen hoor
[..]
Oe ja lekker koffieI'm surrounded by morons!
Zo dank u! Heb ik nodigquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een extra sterke dubbele espresso in voor Vino_Tinto
[ afbeelding ]
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb 4 credits aan je besteed, dus je gaat wel met mijn praten hoorquote:
GG wat doe je nouquote:
Ik heb nu mijn bril niet op, straks als ik ga gamen welquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen bril op toch? Met zulke sterke koffie loop je kans dat de glazen eruit knappen...
Dit klinkt als dwangquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb 4 credits aan je besteed, dus je gaat wel met mijn praten hoor
Dat is het ook. Je wilt namelijk wel wat van je investering terugzien, dus Paul!quote:How can I make this topic about me?![]()
Dan is de cafeïne als deels uitgewerktquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn bril niet op, straks als ik ga gamen wel![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik denk dat ik de verkeerd hebquote:
Nog een poging gedaan, daar gaan mijn credits
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niets mis met soms een beetje dwang
Hij heet Paul.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verkeerd heb
Nog een poging gedaan, daar gaan mijn creditsHow can I make this topic about me?![]()
Ja je ziet geen namen met een foto toernooi.... alleen leeftijd en afstand'quote:
Maar effe! Als ik nu de goede @Paul heb, dan is hij best leuk
Ik geloof je niet dat dat een foutje wasquote:
Ja, je kunt inderdaad iets met een safeword doen, en checken of hij de goede Paul is. Zonde van je credits anders.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja je ziet geen namen met een foto toernooi.... alleen leeftijd en afstand'
Maar effe! Als ik nu de goede @:paul heb, dan is hij best leukHow can I make this topic about me?![]()
Ik wacht op een pakjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja dat gaat nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je kunt inderdaad iets met een safeword doen, en checken of hij de goede Paul is. Zonde van je credits anders.Je moet credits betalen om te reageren op een foto
* gebrokenglas beseft dat hij zich nu in een lastige positie heeft gemanouvreerd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloof je niet dat dat een foutje was
Geef gewoon koffie, bezorg het wel persoonlijk met een leuk legopakket en het komt vast wel goedquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas beseft dat hij zich nu in een lastige positie heeft gemanouvreerd.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kun je dat hele paiq gedoe niet gewoon overslaan? Vraag in DM Paul zijn 06 en bel hem gelijk op?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat gaat nietJe moet credits betalen om te reageren op een foto
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou van jou een pakje maken.
* gebrokenglas biedt zijn verontschuldigingen aan en geeft drakin een heerlijk kopje latte macchiatoquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Geef gewoon koffie, bezorg het wel persoonlijk met een leuk legopakket en het komt vast wel goed
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je dat hele paiq gedoe niet gewoon overslaan? Vraag in DM Paul zijn 06 en bel hem gelijk op?
Ja dat durft hij niet. Hij wil van alles met mij, maar tegen mij praten ho maarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je dat hele paiq gedoe niet gewoon overslaan? Vraag in DM Paul zijn 06 en bel hem gelijk op?![]()
![]()
Nou, dat schiet dan niet op. Next!quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat durft hij niet. Hij wil van alles met mij, maar tegen mij praten ho maarHow can I make this topic about me?![]()
Alweer datzelfde kopje?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas biedt zijn verontschuldigingen aan en geeft drakin een heerlijk kopje latte macchiato
[ afbeelding ]
Eh ja, ik moet nog eens nieuwe koffie genereren. Het komt er niet van.quote:
Ja deze is koudquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eh ja, ik moet nog eens nieuwe koffie genereren. Het komt er niet van.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eh ja, ik moet nog eens nieuwe koffie genereren. Het komt er niet van.
Ze zijn laat en ik moet zo naar mijn werkquote:Verwacht bezorgmoment
Maandag 25 augustus
Tussen 13:05 - 14:05 uurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog niet...quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanIk bijt niet
![]()
Telt als portie fruitquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Toe maar weer. Ziet er goed uit
*Lust geen koffie*![]()
Hij welquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanIk bijt niet
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2121 / +6 / +36 / 4797 / 5683 / 0.37
2. FreshFruit / 1567 / +140 / +10 / 1677 / 2322 / 0.67
3. KillemWieft / 1176 / +44 / +69 / 586 / 948 / 1.24
4. Dotteke / 1126 / +223 / +104 / 1761 / 2173 / 0.52
5. Vino_Tinto / 978 / +50 / +49 / 2389 / 2867 / 0.34
6. _UserName_ / 945 / +5 / +3 / 758 / 1027 / 0.92
7. MooieTop6 / 863 / +36 / +9 / 3024 / 3531 / 0.24
8. KoningWouter / 733 / +9 / +67 / 1049 / 1360 / 0.54
9. gebrokenglas / 731 / +53 / +14 / 1685 / 2117 / 0.35
10. JustinK / 575 / +0 / +0 / 1754 / 1867 / 0.31
11. hemarookworst / 508 / +28 / +6 / 840 / 1085 / 0.47
12. Masberum / 484 / +10 / +50 / 413 / 532 / 0.91
13. Dr.Mikey / 454 / +22 / +17 / 187 / 324 / 1.4
14. mario390 / 401 / +1 / +0 / 213 / 324 / 1.24
15. Bargehassus / 365 / +0 / +0 / 936 / 1080 / 0.34
16. devzero / 358 / +3 / +17 / 491 / 618 / 0.58
17. MizzezAmy / 341 / +1 / +3 / 1402 / 1611 / 0.21
18. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 178 / 247 / 1.37
19. ToT / 336 / +6 / +0 / 1672 / 1912 / 0.18
20. DerRabbit / 319 / +12 / +0 / 633 / 813 / 0.39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik ping nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, even bijwarmen in de ping.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Binnenkort gaan jullie dineren ergens in Utrecht.
Ik zit nog steeds in de wachtkamerquote:U heeft een afspraak gepland met ****, op Ma, 25 Aug 2025 van 14:35 uur tot 14:50 uur. We waarderen uw stiptheid.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ooit gewild, tijdje gepingd, maar blij dat die tijd achter me ligtquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Heb je alweer een wrappee gevonden, @WrappedEuphoria?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Sinds lilak nog niemand anders (behalve mijn partner). Maar is ook geen haast bij, komt vanzelf.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Heb je alweer een wrappee gevonden, @:WrappedEuphoria?![]()
En op FOK zitten nog wel een aantal die misschien interesse hebben maar durf het niet zomaar te vragen...![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Mooiste insteek, gewoon lekker relaxedquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sinds lilak nog niemand anders (behalve mijn partner). Maar is ook geen haast bij, komt vanzelf.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je het zo heet?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zit in korte broek en topjedus heb het lekker
Die kan uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als ze haar onesie aan heeft wel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een paar jaar geleden, toen Zwarte Piet werd afgeschaft, is gesproken over commerciële Pieten, gesponsord door bedrijven. Het is uiteindelijk niet doorgegaan. Voor veel kinderen was de Fruitella® Piet te ingewikkeld.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Toe maar. Dat laatste ben je dus ook op dit momentquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat wordt dus folie met gaatjes, zodat de warmte makkelijk weg kan.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Commerciële Pieten? Pffff.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:10 schreef Homijn het volgende:
Een paar jaar geleden, toen Zwarte Piet werd afgeschaft, is gesproken over commerciële Pieten, gesponsord door bedrijven. Het is uiteindelijk niet doorgegaan. Voor veel kinderen was de Fruitella® Piet te ingewikkeld.How can I make this topic about me?![]()
Ingewikkeldquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:10 schreef Homijn het volgende:
Een paar jaar geleden, toen Zwarte Piet werd afgeschaft, is gesproken over commerciële Pieten, gesponsord door bedrijven. Het is uiteindelijk niet doorgegaan. Voor veel kinderen was de Fruitella® Piet te ingewikkeld.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bij het rondstrooien van de pepernoten: hier kinderen, deze pepernoten krijg je van <merknaam>How can I make this topic about me?![]()
Neen. Sowieso geen folie met gaatjes.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt dus folie met gaatjes, zodat de warmte makkelijk weg kan.![]()
Kwartje viel snelquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ooo, wacht, nu snap ik het - het papiertje rond een Fruitella.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ooo, wacht, nu snap ik het - het papiertje rond een Fruitella.
Jouw ondertitel is anders ook best ingewikkeldquote:
Tja, zo ben ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is anders ook best ingewikkeld![]()
![]()
Daar kan ik inkomen, dat geeft denk ik een best raar resultaatquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Neen. Sowieso geen folie met gaatjes.
Oudhollandsch rollade-rollenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Denk dat het niet zoveel resultaat gaat geven gezien ik altijd meerdere lagen doe. Kleine kans dat de gaatjes exact over elkaar gaan natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, dat geeft denk ik een best raar resultaat
Wat ik wel gebruik is bubbel/noppenfolie met grote noppen. Gaat werkelijk niets boven dat, kan echter alleen als het redelijk koel is.![]()
Zou losmakenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sommige mensen zijn wel erg vroeg in touw.
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Stukje wandelen zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi weer daarvoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wordt je weer eens gepest, Paul?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgens het script was dat mijn tekstquote:
Knap staaltje improvquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Volgens het script was dat mijn tekstIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Was dat niet mijn lijn?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Naar huis
quote:
Alle Jezus nog aan toe_!
Voor m'n vakantie bloed laten prikken in verband met overgangsklachten. Onderzoek was aangevraagd door een huisarts in opleiding.
Zojuist bij de huisarts geweest om de uitslag te bespreken, heeft die stomme kut de verkeerde onderzoeken aangevraagd en moet ik dus opnieuw laten prikken!Ik heb er één en ik ben er trots op
Stel dat een uitloopkip belandt in een inloopkast, maakt -ie dan een tijdreis?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:05 schreef DJMO het volgende:
Alle Jezus nog aan toe_!
Voor m'n vakantie bloed laten prikken in verband met overgangsklachten. Onderzoek was aangevraagd door een huisarts in opleiding.
Zojuist bij de huisarts geweest om de uitslag te bespreken, heeft die stomme kut de verkeerde onderzoeken aangevraagd en moet ik dus opnieuw laten prikken!
![]()
Bezopen toch? Of moet ik het maar door de vingers zien?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig waren het maar een paar druppeltjes bloed en hoefden ze je vinger er niet af te hakken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bezopen toch? Of moet ik het maar door de vingers zien?![]()
Nee tuurlijk niet!quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bezopen toch? Of moet ik het maar door de vingers zien?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik dacht al dat ik gek werdquote:
Ik wist dat mijn arts een aparte manier van bloed afnemen had, heb nog maar twee vingers...quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig waren het maar een paar druppeltjes bloed en hoefden ze je vinger er niet af te hakken.I'm surrounded by morons!
jMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Daarom rende ik ook hard weg toen mijn arts een oogtest voorsteldequote:Op maandag 25 augustus 2025 16:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wist dat mijn arts een aparte manier van bloed afnemen had, heb nog maar twee vingers...![]()
![]()
Huisarts in opleiding is een mug incognitoquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:05 schreef DJMO het volgende:
Alle Jezus nog aan toe_!
Zojuist bij de huisarts geweest om de uitslag te bespreken, heeft die stomme kut de verkeerde onderzoeken aangevraagd en moet ik dus opnieuw laten prikken!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, dat kun je beter doen voordat de arts de benen neemtquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom rende ik ook hard weg toen mijn arts een oogtest voorstelde
gg bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@WrappedEuphoriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik hoorde dat er hier gebolkt werd![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:WrappedEuphoriaWat heb je ingevuld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gebrokenglas-bolk en Vino_Tinto-bolk, powered by GrokMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee das niks voor mij. En toen was ik af
Keihard ook welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:WrappedEuphoriaIk mis de optie "ik kinkshame niet"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Keihard ook welquote:Lilakquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik mis de optie "ik kinkshame niet"![]()
Even @mario390 roepen, ik kan de de Alpen zien op de grens van OostenrijkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja was in de Eftelingquote:
Nu weet veilig op de bankHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb Oostenrijks eten op vandaagquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Even @:mario390 roepen, ik kan de de Alpen zien op de grens van Oostenrijk
Komt wel dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga zo eten
Komt wel dichtbij zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat danquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb Oostenrijks eten op vandaag
Komt wel dichtbij zo
Uw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb Oostenrijks eten op vandaag
Komt wel dichtbij zo
Späzle?![]()
Kaisermerrn iets?
Pannenkoek spul met aardbei en slagroomHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kaiserschmarnquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kaisermerrn iets?
Pannenkoek spul met aardbei en slagroomUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:10 schreef Homijn het volgende:
Gebrokenglas-bolk en Vino_Tinto-bolk, powered by Grok
@Grrrrrrrrquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee het had meerdere rrrrrrrenUw ADH vitamine Worst
Ik kan jou ook bijna zien vriend Obatzdaquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Even @:mario390 roepen, ik kan de de Alpen zien op de grens van Oostenrijk![]()
![]()
Vriend backhendlquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan jou ook bijna zien vriend Obatzda
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: