SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Had ik gisteren nogquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een kroket of frikandel kan absoluut niet. sitostick minstens
Heel subtiel..quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was je buikspek?
(niet jouw eigen buikspek)
Voorspelbaarquote:
ja schema van orde ontbreekt nogquote:
Zo ben ik.quote:
Wat je zegt, ben je zelf.quote:
Anders weet ik niet wanneer ik op de bank moet zitten voor Boenen met Budaquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja schema van orde ontbreekt nog
Oh dat is ook weer gerepareerd EINDELIJK
Hebben we toch al? Zie OPquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
misschien maar een KSC Tostiband oprichten
Misschien moeten we het Badkamer Boenen met Buda noemen BBB, anders is dat niet concreet genoeg en zijn mensen wellicht in de war.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders weet ik niet wanneer ik op de bank moet zitten voor Boenen met Buda
Dan wel met gehaktquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
misschien maar een KSC Tostiband oprichten
werken die wel met kleurtjes, want noten lezen kan niet met een tosti met hete kaas en ham in je snachel.quote:
wat vervelend voor jequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, als je geen tanden hebt.
Ja ik heb gister een tandstand gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, als je geen tanden hebt.
Zekerquote:
Jawelquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je ooit kwarktaart hebt gegeten wil je toch niet iets anders?
je krijgt het nog druk morgen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
En dit was mijn moeders verzoek
En die is morgrn jarig
Thanksquote:
*gooit zwetende peentjes naar essnhills' hoofdquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel
Want kwarktaart
En worteltaart
Niet lezen, is viesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*gooit zwetende peentjes naar essnhills hoofd
stampvoetquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was vandaag in de supermarkt en daar wilde iemand dwars door mij heen toen ik naar buiten wilde, maar die ging door de verkeerde kant van de deur naar binnen. Je hebt twee deuren, dus het is eigenlijk vrij normaal dat je door de rechterdeur naar binnen gaat.
Stonden we daar als twee halfjes tegenover elkaar stil.
Ja wa denkte???
Dat ik aan de kant voor je ga als je niet eens de wandel etiquette in acht neemt?
*Maakt gefrustreerd dinosaurus -geluid
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was vandaag in de supermarkt en daar wilde iemand dwars door mij heen toen ik naar buiten wilde, maar die ging door de verkeerde kant van de deur naar binnen. Je hebt twee deuren, dus het is eigenlijk vrij normaal dat je door de rechterdeur naar binnen gaat.
Ja wa denkte???
Dat ik aan de kant voor je ga als je niet eens de wandel etiquette in acht neemt?
Bries.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet lezen, is viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou het wel bij mijn melk met veren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik doe het wel zonderquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mijn melk met veren
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet lezen, is viesVieslelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.000 pedaalomwentelingen gemaakt #autistenunitedquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20.492 stapjes gezet (uugrrrhhhhllll stappen tellen is voor autisten)
Kan beter @:LTVDK
Heb je daarna de enkels aangevallen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja wa denkte???
Kom vechten, vetpoemelquote:
Gewoon doorlopen tegen die persoon aan toch. Beetje zoals in games als er weer iets in de weg staat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja wa denkte???
Ik heb niet echt zin in lichaamscontact met vreemde mensen als ik dat kan vermijden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen tegen die persoon aan toch. Beetje zoals in games als er weer iets in de weg staat.
Benzine over hem heen gooien, vlammetje erbij en met een lief glimlachje wegrennen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin in lichaamscontact met vreemde mensen als ik dat kan vermijden.
Iemand een duw geven als ze stil staan boven de roltrap is een optie.
Had m'n blikje benzine en lucifers in de Schoen laten liggenquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benzine over hem heen gooien, vlammetje erbij en met een lief glimlachje wegrennen.
Gewoon als een echte psychopaat weghuppelen, al likkend aan je ijsje. "Tralalalalalaaa".quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benzine over hem heen gooien, vlammetje erbij en met een lief glimlachje wegrennen.
Dit past wel perfect bij 4Equote:Op zondag 24 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon als een echte psychopaat weghuppelen, al likkend aan je ijsje. "Tralalalalalaaa".
quote:
Zie, anderen hebben daar ook vertrouwen in.quote:
Zo'n snaaks gniffeltje en dan wegtrippelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zie, anderen hebben daar ook vertrouwen in.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:kwiwi die ergens in de tuin het oerwoud verdwijnt en daar @:crack_ tegenkomt
@:bitterbal die probeert een frituurpan aan de praat te krijgen
@:ltvdk die in de keuken de kraan op een vreemde plaats monteert
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Wie heeft bedacht dat Grmbl zich bezig mocht houden met de keuken?!?"
Gaat 'ie lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je hem zo grijzend met kraan in de hand door een deuropening ziet. Oude zware eiken deur valt krakend dicht, en je hoort een donkere "Muhahahaha"
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De grootste horror van de hele film, grmbl met de keukenkraan in z'n handen en een grote grijns op z'n gezicht.
Ik maar 15.000quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20.492 stapjes gezet (uugrrrhhhhllll stappen tellen is voor autisten)
Kan beter @:LTVDK
Daarom bewapenen met een machinegeweer, een bazooka en wat handgranaten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma "Overtreders" te kijken, dat BOA zijn is me toch ook een kutbaan zeg. Altijd maar boetes uitdelen voor wildplassen, geen OV kaart hebbben, slapen op een station, fout parkeren, etc. En mensen nemen je nooit serieus omdat je geen politie bent. Vervolgens vallen ze je aan en heb je niks om jezelf fatsoenlijk te verdedigen.
Waar vinden ze in godsnaam mensen voor die banen
Denk dat we de BOA"s moeten bewapenen @bitterbalquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma "Overtreders" te kijken, dat BOA zijn is me toch ook een kutbaan zeg. Altijd maar boetes uitdelen voor wildplassen, geen OV kaart hebbben, slapen op een station, fout parkeren, etc. En mensen nemen je nooit serieus omdat je geen politie bent. Vervolgens vallen ze je aan en heb je niks om jezelf fatsoenlijk te verdedigen.
Waar vinden ze in godsnaam mensen voor die banen
Dat huis dat NK postte was de hoogte van een rijtjeshuis, lijkt me geen lift voor nodigquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er een lift is gaan de kosten snel hard omhoog.
Gewoon wat zwaaiende bewegingen maken zodat die denkt dat je wilt slaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja wa denkte???
Welke Femke?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Als je ooraids wil krijgen, bloedeloze nagels en je seks-drift wenst te vernietigen moet je nu naar Femke luisteren en kijken.
Trustequote:Op zondag 24 augustus 2025 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd voor bed, slaap lekker allen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Als je ooraids wil krijgen, bloedeloze nagels en je seks-drift wenst te vernietigen moet je nu naar Femke luisteren en kijken.
Ja leukquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Deze moest ik opzoeken. Maar 14.326 blijkbaar. Had meer verwachtquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10.000 pedaalomwentelingen gemaakt #autistenunited
Ik vond het ook wat tegenvallen, had ergens verwacht dat het er veel meer zouden zijn. Hoeveel km heb je gefietst?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze moest ik opzoeken. Maar 14.326 blijkbaar. Had meer verwacht
Dat hoeft toch pas als je weer naar huis gaatquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug in het hotel. Morgen weer verder trekken. Nu nog even mijn koffer weer netjes inpakken dat ie beter dicht kan. 😅
86.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het ook wat tegenvallen, had ergens verwacht dat het er veel meer zouden zijn. Hoeveel km heb je gefietst?
Zou kunnen, maar de laatste keer had ik het er al ingepropt en ging de koffer wat lastiger dicht. Dus nu even wat beter inrichten. Zo goed als op de heenweg, gaat toch niet meer lukken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeft toch pas als je weer naar huis gaatGewoon lekker de helft van de zooi in de huurauto laten slingeren
Nee dat is altijd, op te terugweg is het gewoon alles er in proppen en op de koffer gaan zitten tot die dicht gaat. En zodra die dicht is gelijk op slot en niet meer openmaken tot je thuis bentquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de laatste keer had ik het er al ingepropt en ging de koffer wat lastiger dicht. Dus nu even wat beter inrichten. Zo goed als op de heenweg, gaat toch niet meer lukken.
Nee vroeg me gewoon even af hoeveel km die 14.000 ongeveer was. Ik heb 45-50km gefietst, maar vraag me af waarom ik kan zoveel meer rotations heb. Misschien omdat het veel hoogtemeters waren en ik dan in lagere versnelling meer trap?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
86.
Maar heb niet naar km gekeken, maar tijd x rpm
En jij ?
Nog nooit naar rotaties gekeken wel gemiddelde cadans. Bij veel klimwerk zit je vaak wel in een hogere cadans. 110-130 ipv 80-90quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vroeg me gewoon even af hoeveel km die 14.000 ongeveer was. Ik heb 45-50km gefietst, maar vraag me af waarom ik kan zoveel meer rotations heb. Misschien omdat het veel hoogtemeters waren en ik dan in lagere versnelling meer trap?
Ik kijk er normaal ook niet naar, maar vroeg het me ineens af toen 4ebe over de stapjes begonquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog nooit naar rotaties gekeken wel gemiddelde cadans. Bij veel klimwerk zit je vaak wel in een hogere cadans.
Kun je ook nog totale hartslagen tellen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk er normaal ook niet naar, maar vroeg het me ineens af toen 4ebe over de stapjes begon
quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is altijd, op te terugweg is het gewoon alles er in proppen en op de koffer gaan zitten tot die dicht gaat. En zodra die dicht is gelijk op slot en niet meer openmaken tot je thuis bent
quote:
Ze zijn jaloers op jouw kat. Ze willen ook zo'n leuke dienaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
Misschien zijn ze een beetje verliefd op mijn kat. Volgens mij zijn het ook katers.
Nou ik vind het irritant want hij zat net weer bij de deur.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers op jouw kat. Ze willen ook zo'n leuke dienaar.
Ik denk het.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vroeg me gewoon even af hoeveel km die 14.000 ongeveer was. Ik heb 45-50km gefietst, maar vraag me af waarom ik kan zoveel meer rotations heb. Misschien omdat het veel hoogtemeters waren en ik dan in lagere versnelling meer trap?
quote:
quote:
quote:
Ik zei toch: kan beterquote:
M.quote:
Had m'n handen vol.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon wat zwaaiende bewegingen maken zodat die denkt dat je wilt slaan
quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
Ik heb dus een haak om de achterdeur mee open te houden. Ik hoor ineens dat ding helemaal bewegen (deur is dicht), de zwarte kat die bij die etterbak kat hoort wil hier ook te graag zijn.
Thuiswerkquote:Op maandag 25 augustus 2025 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
M.
Als het een GM was, dan had ik nu wel vakantie of lag ik nog in bed.
Iedereen en z'n moeder bevindt zich weer op de snelweg.
Gisteren ook nog bijna mezelf gelanceerd op de A15 en A20
Ge-nie-ten.
Luxeperdquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Thuiswerk
We zien t morgen wel weer
Vanavond op tijd naar bedquote:
Zegt die anders dat je je wenkies bij moet werken?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Miekrosoft -melding: er hoeft niets bijgewerkt te worden
Oke, bedankt
Er stond gister nog steeds een bus achter m'n auto maar gelukkig hoefde ik niet weg. Hij zal vandaag wel weg zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
M.
Als het een GM was, dan had ik nu wel vakantie of lag ik nog in bed.
Iedereen en z'n moeder bevindt zich weer op de snelweg.
Gisteren ook nog bijna mezelf gelanceerd op de A15 en A20
Ge-nie-ten.
Nee, geeft de jouwe meldingen over vetpercentage?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zegt die anders dat je je wenkies bij moet werken?
Hoe gaat het met Vos?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stond gister nog steeds een bus achter m'n auto maar gelukkig hoefde ik niet weg. Hij zal vandaag wel weg zijn.
Neequote:Op maandag 25 augustus 2025 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, geeft de jouwe meldingen over vetpercentage?
Maar onder de oppervlakte ...quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht niks aan de hand
Bedrieglijke kutbeesten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar onder de oppervlakte ...
Nee moeten ze zelf weten. Ik eet ook wel eens in de trein.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
Vinden jullie het vervelend als vrouwen hun make-up doen in de trein? Of als mensen een boterham ofzo eten? Valt dat onder asociaal en onopgevoed?
Mn weegschaal gaf vanmorgen ook ineens een boel kg extra aanquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, geeft de jouwe meldingen over vetpercentage?
Vind mensen die keihard videobellen een stukje ergerquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
Vinden jullie het vervelend als vrouwen hun make-up doen in de trein? Of als mensen een boterham ofzo eten? Valt dat onder asociaal en onopgevoed?
Klopt en het is de schuld van de maanquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee moeten ze zelf weten. Ik eet ook wel eens in de trein.
[..]
Mn weegschaal gaf vanmorgen ook ineens een boel kg extra aanik ga er maar vanuit dat dat komt omdat ie verplaatst is ofzo
Pindakaas in de treinquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind mensen die keihard videobellen een stukje erger
Laat ze lekker make-uppen of een boterham eten (graag wel met iets neutraals en niet al te geurend)
Er is een meisje op Instagram dat haar make-up zat te doen in de trein en verrot werd gescholden door een kerel. Meisje zat helemaal te trillen. Nu zijn er dus mensen in de reacties die dat blijkbaar oké vinden want make-up stinkt en dat hoor je thuis te doen en het is iets persoonlijke etc etc. En nu mag je ineens ook niet meer ontbijten in de trein want dan heb je geen opvoeding genoten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee moeten ze zelf weten. Ik eet ook wel eens in de trein.
[..]
Mn weegschaal gaf vanmorgen ook ineens een boel kg extra aanik ga er maar vanuit dat dat komt omdat ie verplaatst is ofzo
Kibbelingquote:
Maar zelfs als het een beetje meurt duurt het maar drie minuten ofzo. Maar de meeste mensen zitten gewoon een broodje te eten. Ik zou ook in de trein ontbijten als dat moestquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind mensen die keihard videobellen een stukje erger
Laat ze lekker make-uppen of een boterham eten (graag wel met iets neutraals en niet al te geurend)
Die kerel is fout bezig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een meisje op Instagram dat haar make-up zat te doen in de trein en verrot werd gescholden door een kerel. Meisje zat helemaal te trillen. Nu zijn er dus mensen in de reacties die dat blijkbaar oké vinden want make-up stinkt en dat hoor je thuis te doen en het is iets persoonlijke etc etc. En nu mag je ineens ook niet meer ontbijten in de trein want dan heb je geen opvoeding genoten.
En ik zit regelmatig een croissant ofzo weg te werken 's ochtends of tussen de middagdus nu ben ik een tokkie zonder opvoeding.
Ik haat mensen zo erg.
Joh, lekker belangrijk wat mensen roepen op het internetquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een meisje op Instagram dat haar make-up zat te doen in de trein en verrot werd gescholden door een kerel. Meisje zat helemaal te trillen. Nu zijn er dus mensen in de reacties die dat blijkbaar oké vinden want make-up stinkt en dat hoor je thuis te doen en het is iets persoonlijke etc etc. En nu mag je ineens ook niet meer ontbijten in de trein want dan heb je geen opvoeding genoten.
En ik zit regelmatig een croissant ofzo weg te werken 's ochtends of tussen de middagdus nu ben ik een tokkie zonder opvoeding.
Ik haat mensen zo erg.
Zak patat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kibbeling
Mandarijntjes
Rijstwafels
...
Ik heb wel een mening over mensen die mandarijntjes of pindakaas eten in de treinquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat mensen zo erg.
Ook met zo'n hoofd waarbij ik denk "nee ik blijf liever een uur staan dan dat ik tegenover jou ga zitten".quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, lekker belangrijk wat mensen roepen op het internet
Allemaal toetsenbordridders
Mandarijntjes eet ik ook overalquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening over mensen die mandarijntjes of pindakaas eten in de treinmaar alsnog is iedereen vrij om dat te doen. Er zijn ook mensen die bier drinken in de trein
Ik heb nooit gezien dat mensen hun make-up doen in de trein maar volgens mij heeft niemand daar last van.
Bier drinken in de trein vind ik altijd wel een tikje tokkiequote:Op maandag 25 augustus 2025 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening over mensen die mandarijntjes of pindakaas eten in de treinmaar alsnog is iedereen vrij om dat te doen. Er zijn ook mensen die bier drinken in de trein
Ik heb nooit gezien dat mensen hun make-up doen in de trein maar volgens mij heeft niemand daar last van.
Daaromquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zelfs als het een beetje meurt duurt het maar drie minuten ofzo. Maar de meeste mensen zitten gewoon een broodje te eten. Ik zou ook in de trein ontbijten als dat moest
Lekker mee mogen smullen dusquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom
Er kwam ooit iemand naast me zitten met een patatje pindasaus ofzo en die vroeg netjes of ik daar bezwaar tegen had
kloptquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, lekker belangrijk wat mensen roepen op het internet
Allemaal toetsenbordridders
Jij zei: “Ja, ga weg!”?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom
Er kwam ooit iemand naast me zitten met een patatje pindasaus ofzo en die vroeg netjes of ik daar bezwaar tegen had
quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein vind ik altijd wel een tikje tokkie
Lekker blijven doenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mandarijntjes eet ik ook overal
Dan zeg je alleen als ik er een paar magquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom
Hoeist Kirby ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker mee mogen smullen dus
Oogpotlood dwars door je oogbolquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou sowieso geen make-up kunnen doen in de trein want dan zit m'n mascara in m'n oog.
Had ooit een collega die zijn nagels zat te clippen aan zijn bureau.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan gewoon m'n teennagels knippen in de trein.
Zonder pindasausquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan zeg je alleen als ik er een paar mag
Konthaar waxen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan gewoon m'n teennagels knippen in de trein.
Komt er zo'n vent naar je toe die begint te schelden dat je stinkt. Overal oogpus. Kan echt niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oogpotlood dwars door je oogbol
Make up doen überhaupt op plekken die bewegen, lijken me niet geschikt daarvoor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou sowieso geen make-up kunnen doen in de trein want dan zit m'n mascara in m'n oog.
Je hele gezicht beweegt....als het goed isquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Make up doen überhaupt op plekken die bewegen, lijken me niet geschikt daarvoor.
Je moet iets doen als er weer eens een update wordt uitgevoerd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ooit een collega die zijn nagels zat te clippen aan zijn bureau.
Echte vrouwen kunnen dat zelfs in een achtbaan of op een trilplaat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Make up doen überhaupt op plekken die bewegen, lijken me niet geschikt daarvoor.
Net zoals nagellak doen in de trein. Oké dat stinkt wel. Maar dat lukt me al niet als ik thuis op de bank zit. Ik kan in de trein net zo goed gewoon m'n vinger in dat flesje dopen. Zelfde effect.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar echte vrouwen durven niet in een achtbaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte vrouwen kunnen dat zelfs in een achtbaan of op een trilplaat.
Waarschijnlijk ben je dan wel sneller.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals nagellak doen in de trein. Oké dat stinkt wel. Maar dat lukt me al niet als ik thuis op de bank zit. Ik kan in de trein net zo goed gewoon m'n vinger in dat flesje dopen. Zelfde effect.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar echte vrouwen durven niet in een achtbaan.
Klinkt behoorlijk autistisch ookquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er zo'n vent naar je toe die begint te schelden dat je stinkt. Overal oogpus. Kan echt niet.
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zeggen "ja maar ik ben een echte vrouw want chromosomen" maar dan ben ik net zo fout als JK hč?
Neequote:
Leuke vraag voor de mensen met een geboortedefectquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?
Ja ok, je hebt ook vrouwen die zonder baarmoeder worden geboren, die noemen we gewoon weer gehandicapten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke vraag voor de mensen met een geboortedefect
Krijgen we anders een boete?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?
Jij wel en een boete van Karzai omdat je junkfood eetquote:
Beperktenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt ook vrouwen die zonder baarmoeder worden geboren, die noemen we gewoon weer gehandicapten.
Kijk ik niet, dat is een vrouwenserie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah, US gebruikt het topic weer voor zijn Handmaid's Tale fetisj.
Watquote:
Je spelt fokkers verkeerdquote:
Geld stroomt gewoon binnen met niets doenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkjes werken![]()
En dat zouden meer mensen moeten doen
@Amaquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkjes werken![]()
En dat zouden meer mensen moeten doen
Minimaal 3quote:
quote:
Doe niet zo belangrijkquote:
9quote:
Hallo zonnetje in huisquote:
Iedereen is hier super belangrijk toch ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wereldgozer de superdirecteur.
Hoi Zuid -Limburgquote:
Ik weet over een paar onderwerpen net iets meer dan het gros van mijn collega's dus dan ben je gelijk de expert.quote:
Onmisbaar zelfsquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is hier super belangrijk toch ?
nee, allemaal opgegeten in het weekendquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Zuid -Limburg
Heb je vlaai meegenomen?
Ik had vrijdag vlaai, hij was niet eens lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Zuid -Limburg
Heb je vlaai meegenomen?
was het supermarkt vlaai?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had vrijdag vlaai, hij was niet eens lekker
Herkenbaarquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet over een paar onderwerpen net iets meer dan het gros van mijn collega's dus dan ben je gelijk de expert.
Dat is veel vlaaiquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, allemaal opgegeten in het weekend
quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had vrijdag vlaai, hij was niet eens lekker
Nee wel van een bakker. Maar mn tante had altijd heel lekkere vlaai van een bepaalde bakker. Die is nu weg, dus ze had ergens anders vlaai gekocht. Was dus niet lekker, hij rook ook raar.quote:
Staartje van de zalm der homo sapiens.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is hier super belangrijk toch ?
Ambtenaar gespot.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geld stroomt gewoon binnen met niets doen![]()
het kostte ook flink wat moeitequote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee wel van een bakker. Maar mn tante had altijd heel lekkere vlaai van een bepaalde bakker. Die is nu weg, dus ze had ergens anders vlaai gekocht. Was dus niet lekker, hij rook ook raar.
Vlaai van ‘t Befke?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee wel van een bakker. Maar mn tante had altijd heel lekkere vlaai van een bepaalde bakker. Die is nu weg, dus ze had ergens anders vlaai gekocht. Was dus niet lekker, hij rook ook raar.
Patser.quote:
Vorige wee zaterdag zag iemand dat doen in de trein.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Laatste trein die jij nam was ergens in 1870, gok ik?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Blikjes bier drinken in treinen heb ik nooit gesnapt, als er iets tokkie of totaal kansloos en verlopen uitziet.
Given or taken a few years.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste trein die jij nam was ergens in 1870, gok ik?
Ja dat vind ik eigenlijk ookquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Blikjes bier drinken in treinen heb ik nooit gesnapt, als er iets tokkie of totaal kansloos en verlopen uitziet.
Ik zou hier chocola voor over hebben om jou te zien schelden in de trein.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk ookZal de volgende keer zo'n vent maar de huid volschelden. Blijkbaar mag dat tegenwoordig.
Ik zal zelf ook eerst wat halve liters weg moeten werken voor ik dat durf.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou hier chocola voor over hebben om jou te zien schelden in de trein.
Dat zou ik dan ook willen zien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal zelf ook eerst wat halve liters weg moeten werken voor ik dat durf.
Dit kan twee kanten op.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh de mail is gelezen hoor over dat ik een promotie wil. Vrijdag gesprek. Benieuwd wel
Ontslag is niet een van die kantenquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan twee kanten op.
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontslag is niet een van die kanten
Je hebt je ooit verslikt in een slokje Dr Pepper?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:02 schreef Nattekat het volgende:
En Douwe Efberts mag op het boycot lijstje. Intens kut
Het antwoord kan een simpelweg ja of nee zijn. Maar de ja had ik eigenlijk soort van al gekregen, ze zijn aan het wachten op de nieuwe indeling van functiewaardering die elke 5 jaar plaatsvindt, maar HR heeft daar nu geen tijd voor want overnamequote:Op maandag 25 augustus 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet
waaromquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:02 schreef Nattekat het volgende:
En Douwe Efberts mag op het boycot lijstje. Intens kut
De wereld zou een stuk mooier zijn als we collectief Amerika zouden boycotten voor Europese bedrijven.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je ooit verslikt in een slokje Dr Pepper?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het antwoord kan een simpelweg ja of nee zijn. Maar de ja had ik eigenlijk soort van al gekregen, ze zijn aan het wachten op de nieuwe indeling van functiewaardering die elke 5 jaar plaatsvindt, maar HR heeft daar nu geen tijd voor want overname
Met andere woorden: de directie heeft een heel lab overgenomen om te voorkomen zodat ze mij in al die jaren de juiste functie moeten geven.
Ik dacht dat ze lang geleden (jaren 90) al in Amerikaanse handen waren gevallen. Toen werkte mijn pa voor Stegeman dat over werd genomen door Sara Lee en toen kregen we ook allemaal producten en punten etc van DE.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Overgenomen door die schijtamerikanen.
quote:In 2005, Sara Lee Corporation had operations in more than 40 countries; sold food, beverage, and household products in over 180 countries; and had some 137,000 employees worldwide.[3] On July 4, 2012, Sara Lee Corporation was split into two companies: one for North American operations renamed Hillshire Brands, which continued to use the Sara Lee name on bakery and certain deli products, and the other for international beverage and bakery businesses that was named D.E Master Blenders 1753.[4] Hillshire Brands was acquired by Tyson Foods in 2014.
Zijn voornaam is Friet?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
Jarenlang ongrijpbaar: beruchte Mexicaanse drugsbaas El Mayo voor de rechter
Weer 1 minderquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
Jarenlang ongrijpbaar: beruchte Mexicaanse drugsbaas El Mayo voor de rechter
alleen als ze smakkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
Lekker dat die fliepertjes zo in je havercappu vliegenquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten en drinken in de trein zou gewoon moeten kunnen.
Make-uppen? Ja waarom niet? Maar geen nagels lakken dan, want dat stinkt gewoon.
Ik had wel eens iemand die nagels ging knippen in de trein en ze daarna ging lakken. Doe dat lekker thuis joh.
Dat is een enorm project, heb je normaal inderdaad geen tijd voor bij een overname. Having said that, normaal moet dat over het algemeen geen grote verschillen maken, alleen hier en daar een rol in een andere schaal. Het is meer validatie of alles nog klopt. Dus tenzij precies jullie team / afdeling groots veranderd gaat worden, zouden ze gewoon al de goede schaal moeten kunnen toebedelen. Als ze dat niet willen hoor je of niet in de andere schaal, of iemand mag je écht niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het antwoord kan een simpelweg ja of nee zijn. Maar de ja had ik eigenlijk soort van al gekregen, ze zijn aan het wachten op de nieuwe indeling van functiewaardering die elke 5 jaar plaatsvindt, maar HR heeft daar nu geen tijd voor want overname
Met andere woorden: de directie heeft een heel lab overgenomen om te voorkomen zodat ze mij in al die jaren de juiste functie moeten geven.
STINGquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:30 schreef STING het volgende:
Eekhoorntjes die elkaar achterna zaten gespot tijdens ochtendommetje
Dat laatste ook wel hoor. Quotes van HR door de jaren heen:quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een enorm project, heb je normaal inderdaad geen tijd voor bij een overname. Having said that, normaal moet dat over het algemeen geen grote verschillen maken, alleen hier en daar een rol in een andere schaal. Het is meer validatie of alles nog klopt. Dus tenzij precies jullie team / afdeling groots veranderd gaat worden, zouden ze gewoon al de goede schaal moeten kunnen toebedelen. Als ze dat niet willen hoor je of niet in de andere schaal, of iemand mag je écht niet.
Jouw mening weet ik. Doen we helemaal niets meequote:
Tsja, als het echt is omdat je ongeliefd bent kunnen ze dat ook niet eeuwig volhouden. Als je officieel steeds meer taken erbij krijgt die duidelijk bij een andere schaal horen, is het op een gegeven moment vanuit HR niet meer te verdedigen naar je manager. Tenzij die je ook niet mag, dan zit er niks anders op dan wachten tot iedereen vertrekt en aardig doen tegen de volgende collega'squote:Op maandag 25 augustus 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat laatste ook wel hoor. Quotes van HR door de jaren heen:
"Misschien moet je gewoon ontslag nemen"
"Ik vind niet dat je zo moet vissen naar een functie in schaal x, want misschien ben je er helemaal niets geschikt voor."
Ik heb ook in al die jaren, wel smoesjes gehoord waarom dit en dat etc.
Gewoon je functieomschrijving pakken en dan niets extra meer doen. Zo heb ik hier ook een collega.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, als het echt is omdat je ongeliefd bent kunnen ze dat ook niet eeuwig volhouden. Als je officieel steeds meer taken erbij krijgt die duidelijk bij een andere schaal horen, is het op een gegeven moment vanuit HR niet meer te verdedigen naar je manager. Tenzij die je ook niet mag, dan zit er niks anders op dan wachten tot iedereen vertrekt en aardig doen tegen de volgende collega's
Had ik ook bij m'n vorige jobquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, als het echt is omdat je ongeliefd bent kunnen ze dat ook niet eeuwig volhouden. Als je officieel steeds meer taken erbij krijgt die duidelijk bij een andere schaal horen, is het op een gegeven moment vanuit HR niet meer te verdedigen naar je manager. Tenzij die je ook niet mag, dan zit er niks anders op dan wachten tot iedereen vertrekt en aardig doen tegen de volgende collega's
Ja dat kun je dan doen, en is ook wel terecht. Maar one way or the other, die situatie ga je niet meer uitkomen bij die werkgever dan tenzij iedereen die jou niet mag vertrekt. Want als je star alleen maar precies gaat doen wat in je taakonschrijving staat, word je sowieso niet meer gepromoveerd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon je functieomschrijving pakken en dan niets extra meer doen. Zo heb ik hier ook een collega.
Het is net zoals heel lang links plakken met een trein auto's achter je of voor anderen gaan staan als het vliegtuig net stil staat ruim voor de deuren open gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten en drinken in de trein zou gewoon moeten kunnen.
Make-uppen? Ja waarom niet? Maar geen nagels lakken dan, want dat stinkt gewoon.
Ik had wel eens iemand die nagels ging knippen in de trein en ze daarna ging lakken. Doe dat lekker thuis joh.
Ik sloop dingen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die alleen doen wat in hun functie-omschrijving staat en geen taakje meer![]()
Mijn extra taakje is: op fok zitten en onzin verkondigen
Ben ik goed in en kan ik nog in promoveren
Ik ga je een schaal hoger zetten in het KSC functiehuis. Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die alleen doen wat in hun functie-omschrijving staat en geen taakje meer![]()
Hier ookquote:
Wat is dit voor een vreemd concept?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wieeeejquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga je een schaal hoger zetten in het KSC functiehuis. Gefeliciteerd![]()
Iets volstrekts normaals en sociaalquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemd concept?
Ik krijg maar liefst 280 bruto extra om hier mijn dagdagelijkse wijsheden te posten en levenservaring te delenquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nog aan het aftellen tot m'n vakantie eindelijk gaat beginnen en ik zo goed als klaar ben in m'n huidige functie (laatste weekje)quote:
Jij als mensenmensquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg maar liefst 280 bruto extra om hier mijn dagdagelijkse wijsheden te posten en levenservaring te delen
Niet eens netto? Tegenvallertje hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg maar liefst 280 bruto extra om hier mijn dagdagelijkse wijsheden te posten en levenservaring te delen
Net een uur aanwezig en ik wil het raam uitspringen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het aftellen tot m'n vakantie eindelijk gaat beginnen en ik zo goed als klaar ben in m'n huidige functie (laatste weekje)
Kan je betaald krijgen om hier te postenquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje broccoligehakt erbij, waarom niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zou dat lekker zijn, melk met Parmezaanse kaas?
6 weken nog.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het aftellen tot m'n vakantie eindelijk gaat beginnen en ik zo goed als klaar ben in m'n huidige functie (laatste weekje)
Ben jij toevallig een collega van me? Heb er namelijk één in het team die gaat vertrekken na deze week en tevens op vakantie gaat daarnaquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
I know the feelingquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een uur aanwezig en ik wil het raam uitspringen.
Het is dat ik een melding kreeg maar bespaar je in vervolg de moeite want ik heb je geblokkeerd.quote:
Waarschijnlijk veel meer, maar dat zie ik wel weer op de eerste dag na de vakantie.quote:
Dat denk ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een collega van me? Heb er namelijk één in het team die gaat vertrekken na deze week en tevens op vakantie gaat daarnaHeel toevallig allemaal
quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel meer, maar dat zie ik wel weer op de eerste dag na de vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |