SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Had ik gisteren nogquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een kroket of frikandel kan absoluut niet. sitostick minstens
Heel subtiel..quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was je buikspek?
(niet jouw eigen buikspek)
Voorspelbaarquote:
ja schema van orde ontbreekt nogquote:
Zo ben ik.quote:
Wat je zegt, ben je zelf.quote:
Anders weet ik niet wanneer ik op de bank moet zitten voor Boenen met Budaquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja schema van orde ontbreekt nog
Oh dat is ook weer gerepareerd EINDELIJK
Hebben we toch al? Zie OPquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
misschien maar een KSC Tostiband oprichten
Misschien moeten we het Badkamer Boenen met Buda noemen BBB, anders is dat niet concreet genoeg en zijn mensen wellicht in de war.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders weet ik niet wanneer ik op de bank moet zitten voor Boenen met Buda
Dan wel met gehaktquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
misschien maar een KSC Tostiband oprichten
werken die wel met kleurtjes, want noten lezen kan niet met een tosti met hete kaas en ham in je snachel.quote:
wat vervelend voor jequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, als je geen tanden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |