SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Had ik gisteren nogquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een kroket of frikandel kan absoluut niet. sitostick minstens
Heel subtiel..quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was je buikspek?
(niet jouw eigen buikspek)
Voorspelbaarquote:
ja schema van orde ontbreekt nogquote:
Zo ben ik.quote:
Wat je zegt, ben je zelf.quote:
Anders weet ik niet wanneer ik op de bank moet zitten voor Boenen met Budaquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja schema van orde ontbreekt nog
Oh dat is ook weer gerepareerd EINDELIJK
Hebben we toch al? Zie OPquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
misschien maar een KSC Tostiband oprichten
Misschien moeten we het Badkamer Boenen met Buda noemen BBB, anders is dat niet concreet genoeg en zijn mensen wellicht in de war.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders weet ik niet wanneer ik op de bank moet zitten voor Boenen met Buda
Dan wel met gehaktquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:09 schreef Nizno het volgende:
misschien maar een KSC Tostiband oprichten
werken die wel met kleurtjes, want noten lezen kan niet met een tosti met hete kaas en ham in je snachel.quote:
wat vervelend voor jequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, als je geen tanden hebt.
Ja ik heb gister een tandstand gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, als je geen tanden hebt.
Zekerquote:
Jawelquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je ooit kwarktaart hebt gegeten wil je toch niet iets anders?
je krijgt het nog druk morgen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
En dit was mijn moeders verzoek
En die is morgrn jarig
Thanksquote:
*gooit zwetende peentjes naar essnhills' hoofdquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel
Want kwarktaart
En worteltaart
Niet lezen, is viesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*gooit zwetende peentjes naar essnhills hoofd
stampvoetquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was vandaag in de supermarkt en daar wilde iemand dwars door mij heen toen ik naar buiten wilde, maar die ging door de verkeerde kant van de deur naar binnen. Je hebt twee deuren, dus het is eigenlijk vrij normaal dat je door de rechterdeur naar binnen gaat.
Stonden we daar als twee halfjes tegenover elkaar stil.
Ja wa denkte???
Dat ik aan de kant voor je ga als je niet eens de wandel etiquette in acht neemt?
*Maakt gefrustreerd dinosaurus -geluid
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, was vandaag in de supermarkt en daar wilde iemand dwars door mij heen toen ik naar buiten wilde, maar die ging door de verkeerde kant van de deur naar binnen. Je hebt twee deuren, dus het is eigenlijk vrij normaal dat je door de rechterdeur naar binnen gaat.
Stonden we daar als twee halfjes tegenover elkaar stil.
Ja wa denkte???
Dat ik aan de kant voor je ga als je niet eens de wandel etiquette in acht neemt?
*Maakt gefrustreerd dinosaurus -geluid
Bries.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig
quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet lezen, is viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou het wel bij mijn melk met veren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |