SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
Veganist mag helemaal geen dierlijke productenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:36 schreef kree het volgende: [..] dan kom je nog in het gebied van veganistisch en vegetariër. Melk producten?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nouja wat ik wil zeggen als iemand echt dat doet. ook voor dieren niet geslacht voor hoeven worden of misbruikt.
Dat kan ik onwijs snappen he. en zeker dan schat ik ze in als mensen van principes.
En daar hou ik wel van.
Maar die half slachting die het noemen als het hun uitkomt enzo, minder waardering voor.Do what you love, love what you do!![]()
Lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanmorgen nog een broodje filet american met gekookt ei gehad.![]()
ook geen melk dus, maarja dat zit in milkshake ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veganist mag helemaal geen dierlijke productenDo what you love, love what you do!![]()
Zolang jij geen verantwoording af hoeft te leggen over wat je in je mond stopt hoeft niemand anders aan jou verantwoording af te leggen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef kree het volgende:
nouja wat ik wil zeggen als iemand echt dat doet. ook voor dieren niet geslacht voor hoeven worden of misbruikt.
Dat kan ik onwijs snappen he. en zeker dan schat ik ze in als mensen van principes.
En daar hou ik wel van.
Maar die half slachting die het noemen als het hun uitkomt enzo, minder waardering voor.
Heb gewoon respect voor elkaar en bemoei je niet met de keuzes van een ander. Discussiëren is prima, maar niet als je al met een vingertje gaat wijzen.![]()
ik denk als je echt kritisch gaat zijn over wat uiteindelijk niet kwam van een dier.
Dat er wss nog wel wat staat zelfs als vegetariër. laat staan veganist. wat dat bevat.Do what you love, love what you do!![]()
nou dat doe ik toch? stel het alleen ff aan de kaak?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Zolang jij geen verantwoording af hoeft te leggen over wat je in je mond stopt hoeft niemand anders aan jou verantwoording af te leggen.
Heb gewoon respect voor elkaar en bemoei je niet met de keuzes van een ander. Discussiëren is prima, maar niet als je al met een vingertje gaat wijzen.
en dat iedereen daar dan eerlijk over is?Do what you love, love what you do!![]()
Eensquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Zolang jij geen verantwoording af hoeft te leggen over wat je in je mond stopt hoeft niemand anders aan jou verantwoording af te leggen.
Heb gewoon respect voor elkaar en bemoei je niet met de keuzes van een ander. Discussiëren is prima, maar niet als je al met een vingertje gaat wijzen.
ik heb meegewerkt he in bedrijf die zorgde voor massa visvangst enzo. (en achteraf mijn twijfels over hoe dat kon)
Maarja boeie ik werkte voor een machine fabriek.
tonnen en tonnen. vis werden daar gevangen. het filmpje is btw openbaar mocht je nog willen weten hoe dat ging.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
let wel dit zijn de zelfde file die in de supermarkt staan enzo. na naar China zijn te zijn geweest gevroren weer terug. dus weet ik snap het wel.
maar onbewust weten mensen niet de weg van die ene vis die in een mooi pakje bij de AH kwam.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
schuld is de supermarkten en ahold denk met name. want doen hun best om zo duurzaam te zijn.
Nou geloof mij. de helft is niet waar wat ze je willen verkopen.Do what you love, love what you do!![]()
Ojee komt dat visfilmpje weer voorbij?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Niet meer naar supermarkten gaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou dan heb je hem gezien, maar weet zo gaat het dusquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Ojee komt dat visfilmpje weer voorbij?Do what you love, love what you do!![]()
is het wel lokale zijn de nek omgedraaid door supermarkten. niet echt onwijs meer te vinden dus die rechtstreeks dingen maken. of halen. zeker niet in de randstad.quote:Do what you love, love what you do!![]()
en waarom ik dat belangrijk vind, mensen weten niet meer hoe hun voedsel in de supermarkt komen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Ojee komt dat visfilmpje weer voorbij?
Ze geloven het verhaal van de supermarkt. maar dat is niet hoe het gaat.
En goed ik kwam er als monteur he voor de installatie, niet om dat aan de kaak te stellen. Maar heb me best wel eens afgevraagd hoe oke dat eigenlijk was.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb net gepoeptOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik denk dat het belangrijk is om zelf eigen principes te hebben en die heb ik dan ook en zeg ze hier wel.
Jullie ook?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, maar ik weet nog dat je toen ziedend werd omdat niemand dat filmpje van je wilde zienquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan heb je hem gezien, maar weet zo gaat het dus
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eindelijk wat zinnige informatiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet haalbaar als iedereen ineens lokaal gaat halen. Maar ik kom er nog zeer beperktquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
is het wel lokale zijn de nek omgedraaid door supermarkten. niet echt onwijs meer te vinden dus die rechtstreeks dingen maken. of halen. zeker niet in de randstad.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
weet niet meer?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nog dat je toen ziedend werd omdat niemand dat filmpje van je wilde zien
Maargoed zal wel met iets te maken hebben gehad, het filmpje staat trouwens nog steeds openbaar. en heb hem ook nooit weg gehaald.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom voor list 2 of 3 kiezen en niet de eerste maar de 8equote:Op zondag 24 augustus 2025 16:05 schreef MooieTop6 het volgende:
@:koningwouter ik gebruik die Baldr's levelling list, maar mijn attacks worden constant gekaapt waardoor ik het laatste schot niet kan maken![]()
![]()
nouja precies, er is ook geen gelijk oplossing voor, maargoed daarom wilde ik wel ff dat filmpje openbaar houden. Omdat het is de realiteit. en ik kwam er op eentje van die schepen in mauretanie of all places.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet haalbaar als iedereen ineens lokaal gaat halen. Maar ik kom er nog zeer beperkt
Maar geeft maar aan het is een massa harvest enzo waarvan ik denk is niet goed voor de vis daar enzo.
Maar ze komen er mee weg door deals met een corrupte regering.
veel geld in te verdienen dus, maar doe tegenwoordig meer maatschappelijk belang. enzo met drinkwater
Do what you love, love what you do!![]()
Lekker idee maar dan slaap ik straks nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb helaas geen decaf.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker idee maar dan slaap ik straks nietHow can I make this topic about me?![]()
weet ook regeringen enzo en mensen aan de macht, geven er geen reet om wat jij of ik denken.
Tis financieel voordeel. tussen staten of wereldleiders en show van weet ik veel wat.
House of cards, de serie he, hoewel fictie. denk zo gaat het.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb net verloren van zo'n dude van die lijstquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom voor list 2 of 3 kiezen en niet de eerste maar de 8e
Ik denk ook echt dat Biden een vrouwelijke reporter voor de metro gegooid heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:05 schreef kree het volgende:
weet ook regeringen enzo en mensen aan de macht, geven er geen reet om wat jij of ik denken.
Tis financieel voordeel. tussen staten of wereldleiders en show van weet ik veel wat.
House of cards, de serie he, hoewel fictie. denk zo gaat het.
nouja dat is te overdreven, maar zou het niet eens uitsluiten, zeker niet in de USA met die financiële deals.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat Biden een vrouwelijke reporter voor de metro gegooid heeft.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is te overdreven, maar zou het niet eens uitsluiten, zeker niet in de USA met die financiële deals.
Ik ga wel aan de rumquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is niet erg. Zijn ook best hoog level. Gewoon blijven proberen en als je er een dood hebt niet op hospitalize drukken maar leave en zo krijg je het meeste XPquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb net verloren van zo'n dude van die lijst![]()
![]()
die epstein docu maakt het maar al te veel duidelijk, mensen met invloed en vooral met veel geld, kunnen recht omzeilen.Do what you love, love what you do!![]()
Krijg je wel XP als zo'n andere speler de kill afpakt?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is niet erg. Zijn ook best hoog level. Gewoon blijven proberen en als je er een dood hebt niet op hospitalize drukken maar leave en zo krijg je het meeste XPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BlurpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Krijg je wel XP als zo'n andere speler de kill afpakt?![]()
Ik wel, wil je een glaasje?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat heb ik niet in huis...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
jullie denken allemaal is kree weer met zijn gezeik enzo over hoe alles gaat.
Maar oke weet dat ik het ook uit eerlijk bedoel wel.
Natuurlijk geloofd helft het er weer niet, maar zeker er is vuil spel door de machthebbende hier in deze wereld. of mensen die teveel invloed hebben die ze eigenlijk niet zouden moeten hebben.
en dat is ik eerlijk zijn en wat ik denk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:10 schreef kree het volgende:
Natuurlijk geloofd helft het er weer niet, maar zeker er is vuil spel door de machthebbende hier in deze wereld. of mensen die teveel invloed hebben die ze eigenlijk niet zouden moeten hebben.
en dat is ik eerlijk zijn en wat ik denk.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
water is natquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:10 schreef kree het volgende:
en dat is ik eerlijk zijn en wat ik denk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ach leg het vast weer verkeerd uit enzo veel loop holes etc.
maar oke ik denk het wat simpeler. enne dan denk ik dat ik hier toch punt heb.
maar oke tis openbaar je mag dat allemaal van mij aan de kaak stellen. Maar kom wel met argumenten dan ipv bolk of niks zeggende.Do what you love, love what you do!![]()
Kree, nogmaals, jij bepaalt niet waar we over moeten praten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:14 schreef kree het volgende:
ach leg het vast weer verkeerd uit enzo veel loop holes etc.
maar oke ik denk het wat simpeler. enne dan denk ik dat ik hier toch punt heb.
maar oke tis openbaar je mag dat allemaal van mij aan de kaak stellen. Maar kom wel met argumenten dan ipv bolk of niks zeggende.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niemand niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, want ik ga die hele discussie niet eens lezen, laat staan dat ik die discussie aan ga.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:16 schreef kree het volgende:
naja ga er maar vanuit dat uiteluld dus ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
neuh dat zeg ik toch nergens?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kree, nogmaals, jij bepaalt niet waar we over moeten praten.
wmb doen jullie bolken de hele nacht verder. maar als je erop in wil gaan kom dan met iets
Do what you love, love what you do!![]()
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik denk dat je daar meer respons op krijgt in andere topics.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:10 schreef kree het volgende:
en dat is ik eerlijk zijn en wat ik denk.
Bolk![]()
nou je kunt altijd met ander onderwerp komen en laat ik dit gaan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, want ik ga die hele discussie niet eens lezen, laat staan dat ik die discussie aan ga.Do what you love, love what you do!![]()
Laat maar lekker gaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou je kunt altijd met ander onderwerp komen en laat ik dit gaan?![]()
![]()
Dat zeg ik net. Ik wil er niet op ingaan, maar dan kom jij met je 'uitgeluld dus'quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat zeg ik toch nergens?
wmb doen jullie bolken de hele nacht verder. maar als je erop in wil gaan kom dan met iets
Nee, ik wil gewoon die discussie niet met je voeren. Niets meer, niets minder.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik laat het gaan, maargoed. vind het wel beertje lafjes dat ieder die er mening over had nu ineens bolk doet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn toch serieus wel topics over dit onderwerp? Ik denk niet dat bolkers hier veel voor open staan.
Ik niet op dit moment verder.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik laat het gaan, maargoed. vind het wel beertje lafjes dat ieder die er mening over had nu ineens bolk doet.
Bolk![]()
![]()
Ik heb alleen maar aangegeven dat ik vegetarische burgers aan het bakken was, waarop jij vervolgens een enorme rant over vegetariërs ging houdenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik laat het gaan, maargoed. vind het wel beertje lafjes dat ieder die er mening over had nu ineens bolk doet.
ik denk niet dat de meeste hier komen om alleen bolk te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:18 schreef drakin het volgende:
Er zijn toch serieus wel topics over dit onderwerp? Ik denk niet dat bolkers hier veel voor open staan.
Ik niet op dit moment verder.
en refereer ff aan hoeveel mentions ik krijg als ik ff niet reageer.
zit daar niet eens op te wachten he. Maar het is altijd wel goed om ff wat dingen aan de kaak te stellen wat voor onderwerp dan ook.
en hier is het meer kletsen over, als een punt topic van maken.... want doe ze wel. maarja zoveel gedoe weer. en zal er niet voor het eerste een ban voor krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
niet alleen kreequote:Op zondag 24 augustus 2025 20:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar aangegeven dat ik vegetarische burgers aan het bakken was, waarop jij vervolgens een enorme rant over vegetariërs ging houden![]()
Ik denk dat de meeste hier geen zin hebben om in een oeverloze discussie aan te gaan met je, maar gewoon over van alles en nog wat willen ouwehoeren.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, maar de rest is er nu niet dus daar ga ik niet over rantenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zit hier meestal voor de lol en ontspanning, maar stap soms in een discussie als het me raakt. Maar op een gegeven moment ben ik daarover wel uitgediscussieerd en ga ik over tot bolk of ander luchtigs.![]()
tis ik weet sommige van de mentions zijn niet eens omdat ze me er graag bij willen hier.
Maar meer omdat ze weten dat ik er heftig over op in ga wat drama creëert en ze al met al allemaal wel weer grappig vinden.
Dart is geen probleem. maar ik hou nee wel binnen de policy en oke hoewel ik graag in discussie ga.... heb geen zin in ban.Do what you love, love what you do!![]()
BoBolkiequote:Op zondag 24 augustus 2025 20:24 schreef Shii het volgende:
Ik zit hier meestal voor de lol en ontspanning, maar stap soms in een discussie als het me raakt. Maar op een gegeven moment ben ik daarover wel uitgediscussieerd en ga ik over tot bolk of ander luchtigs.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jullie moeten me gewoon zien als iemand die wel eerlijk is. en sommige he snappen dat.
ik heb niet echt motivatie om mezelf meer populair hier te maken.
wel om gewoon eerlijke discussie te voeren.Do what you love, love what you do!![]()
Ieder zijn ding. Worden hier wel meer dingen besproken waar ik niet op zit te wachten.ik Ga dan lekker een spelletje doen. Of reageer ergens dan niet op.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:18 schreef drakin het volgende:
Ik niet op dit moment verder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kree, niemand wil momenteel in discussie met je.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
hmms dit soort dingen dus? je spreekt namens iedereen of denkt dat?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Kree, niemand wil momenteel in discussie met je.Do what you love, love what you do!![]()
Zie je iemand anders in discussie gaan met je nu?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmms dit soort dingen dus? je spreekt namens iedereen of denkt dat?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat waardeer ik ook in je kree. Maar soms heb ik gewoon geen zin meer in discussie en liever gewoon over iets luchtigs of gewoon alleen bolk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:26 schreef kree het volgende:
jullie moeten me gewoon zien als iemand die wel eerlijk is. en sommige he snappen dat.
ik heb niet echt motivatie om mezelf meer populair hier te maken.
wel om gewoon eerlijke discussie te voeren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: