abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2025 @ 16:50:34 #26
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218580841
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als we echt naar cijfers en rapporten gaan kijken, dan zie je net dat het probleem met jonge moslimsmannen kleiner is dan gedacht wordt.

Dan wordt de problematiek of criminaliteit van de asielzoeker of allochtoon vergeleken met een gelijke groep autochtonen mannen en niet met de gehele autochtonen gemeenschap waarbij de gemiddelde leeftijd 15 jaar hoger ligt.
uh nee :')
pi_218580843
Dit, dus.
pi_218580845
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:50 schreef UitStraling het volgende:
Als je sommigen leest dan moet vooral de blanke man zich kapot schamen want die flikken dit ook hoor en die proberen er ook nog een moslimprobleem van te maken.
GC / Mannen
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  zondag 24 augustus 2025 @ 16:52:06 #29
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218580858
quote:
Wij van WC eend :')
pi_218580859
quote:
Ajax met Gloukh begonnen aan emotioneel duel met Heracles
De wedstrijd van Ajax staat in het teken van de zeventienjarige Lisa uit Abcoude die afgelopen week om het leven is gebracht in de buurt van het stadion. Er worden dan ook massaal bloemen gelegd op de plek waar het incident heeft plaatsgevonden en er zal een minuut applaus zijn in de 17e minuut.
https://www.nu.nl/voetbal(...)el-met-heracles.html

waarom applaus i.p.v. stilte?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_218580868
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

The fuck lees ik hier allemaal joh :')
Het ontbreekt nog net aan "eigenlijk wíllen ze verkracht worden door een dominante man".
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 24 augustus 2025 @ 16:53:28 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218580869
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Feiten.
Na decennia aan rechtse kabinetten moet ik hier lezen dat "naïeve vrouwen" verkrachtingen zelf in stand houden door links te stemmen.

Riiiiiight. Misschien kan je even die feiten van jou wat beter aanwijzen want ik zie ze niet.
Huilen dan.
pi_218580870
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:52 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dat dus
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218580882
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:47 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Zo kijken de meeste mensen niet zo van "jaaaa, witte mannen doen dat ook." Ze redeneren gewoon van "als we die mensen niet binnen hadden gehaald, hadden we geen extra gekken gehad."
Alleen het probleem zijn niet de gekken dat 'ze' daarom tegen immigratie zijn. Ze zijn tegen immigratie en doen alsof dit vanwege die gekken is.

Als het alleen die gekken zijn wat het probleem is dan zou de opvang van vrouwen die moslim zijn gewoon wel kunnen. Die uit oorlogsgebied komen of zwaar onderdrukt worden waar ze in een soort van gevangenschap moeten leven. Alleen dat zien we niet terug, die vrouwen zijn óók niet welkom. Dus het probleem zijn niet die gekken
pi_218580903
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
uh nee :')
#wegkijken
pi_218580906
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:52 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Mwa, zal wel meevallen.
Dit, dus.
pi_218580928
quote:
Dezelfde reden dat er wel eens een onschuldig meisje wordt vermoord en je dat moeilijk kunt voorkomen.

In een groep van 50.000 mensen zitten wel eens een paar debieltjes (die gaan schreeuwen tijdens een minuut stilte of zo).
pi_218580987
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 15:31 schreef Puala het volgende:

[..]
Ik ben niet anti hoor, zeker niet. Maar ik denk dat het gewoon niet dé oplossing is. Al vraag ik me oprecht af of die er is. Daarvoor moet een zeer diepgeworteld probleem worden doorbroken en dat doe je niet met 1 maatregel of met 1 campagne. En ik denk helaas niet dat we in staat zullen zijn om dit probleem op te lossen. Zolang je nog steeds dit soort knakkers hebt;

Er is natuurlijk geen enkele one size fits all oplossing. Maar het is wel laaghangend fruit om eens te stoppen met het toelaten van mensen die een cultuur hebben die onverenigbaar is met onze wetten, normen en waarden.

Daarnaast zijn er nog veel meer andere dingen die we moeten doen. Scholing van jongeren over intieme omgang. Maar ook scholing over hoe een ‘grapje’ op het verkeerde moment enorm bedreigend kan voelen. Waardoor je als je dat weet je dat grapje niet meer maakt.

Hoe kunnen we beter en sneller ingrijpen als iemand wordt bedreigd?

Allemaal zaken waar we denk ik wat mee kunnen bereiken.
  zondag 24 augustus 2025 @ 17:05:54 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218580988
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als we echt naar cijfers en rapporten gaan kijken, dan zie je net dat het probleem met jonge moslimsmannen kleiner is dan gedacht wordt.

Dan wordt de problematiek of criminaliteit van de asielzoeker of allochtoon vergeleken met een gelijke groep autochtonen mannen en niet met de gehele autochtonen gemeenschap waarbij de gemiddelde leeftijd 15 jaar hoger ligt.
Geef eens wat voorbeelden van deze cijfers en rapporten aub.
  zondag 24 augustus 2025 @ 17:07:52 #40
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218581008
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Mwa, zal wel meevallen.
Ah precies de stellingname die jij hebt over de massa immigratie van moslims.

vAltWelMeE
aUtoChToNeN dOeN hEt OoK
dIvErSiTeIt iS oNzE kRaCht
blablabla

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218581025
quote:
Dat is gebruikelijk tijdens de wedstrijd.

Al had een minuut stilte voorafgaand ook niet misstaan. Maar dat zie je doorgaans alleen bij mensen van de club, of die iets voor het voetbal in zijn algemeenheid hebben betekend.

Dit initiatief kwam volgens mij vanuit de supportersvereniging.
pi_218581054
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als je de buitenlander weghaalt of beter gezegd iedereen met een kleurtje want al zijn opa en oma hier geboren blijft iemand toch een buitenlander, dan blijf je jatterij, vernielingen, overlast, verkrachtingen en moorden houden.

Het gaat niet om dat rijtje, zie bijvoorbeeld het aantal moorden dat in de afgelopen dertig jaar (de migratie decennia) gehalveerd is. Het is afhankelijk van de de dader of het gedoogd wordt of totaal onacceptabel is en waar 'iedereen' op aangekeken wordt. Het is wel 'zij' alleen dat 'wij' dat bestaat niet.
Gister ook gezegd. Zeker is dat er. Hebben onze handen vol aan. Als die allochtonen hier niet zijn en de illegalen gewoon weg gaan, heb je deze shit er niet nog eens bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218581055
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ah precies de stellingname die jij hebt over de massa immigratie van moslims.

vAltWelMeE
aUtoChToNeN dOeN hEt OoK
dIvErSiTeIt iS oNzE kRaCht
blablabla

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef van alledrie anders even een quote waar ik dat zeg? :D
Dit, dus.
pi_218581093
twitter

Pepperspray legaliseren voor vrouwen lijkt me inmiddels wel een uitstekend plan. Werkt zoals je kunt zien erg effectief.
pi_218581121
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:49 schreef Noek het volgende:

[..]
Nee, jouw vrouwenhaat sijpelt anders ook wel lekker door.

Afiijn Lastige casus want we hebben te maken met 2 problemen.We halen mensen binnen die vrouwen niet als volwaardig aanzien en als je dit als vrouw niet inziet ben je echt ziende blind.
Het gevoel van veiligheid bij vrouwen neemt af door statistieken maar het is ook een gevoelskwestie omdat we veel online zijn en dagelijks beelden van vrouuwen zien die worden gestalkt of lastiggevallen door vreemde mannen. Het helpt allemaal niet.

Ik vind het fijn, merk ik, als mannen ook erkennen dat dit een probleem is. Ook vind ik het fijn om te zien als een man ingrijpt of helpt en niet gelijk start met:"jullie wilden gelijke rechten.." Zo ontzettend onderontwikkeld en dom want het is die soort die het veroorzaakt en dan opeens het probleem bij de vrouwen legt omdat we net zoveel salaris willen voor dezelfde functie.
Omdat we de juiste medische zorg willen. Omdat we willen dat medicatie ook getest wordt voor ons vrouwen.

Voor de ouders van het mesije breekt toch je hart. Ga hier maar mee leven. Ik zou niet weten hoe. Behalve politiek is het een mensenkwestie en eigenlijk zou daar als eerst alle aandacht naartoe moeten gaan.
Maar ja.
Ja, iedere kritiek is vrouwenhaat. Makkelijke kaart, he?
Zeker tegenwoordig.

Niet ieder stukje realisme is vrouwenhaat. En zeker niet mij aanwijzen. Echter ben ik wel een realist op veel zaken. Zoals je verder beschrijft hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218581130
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Pepperspray legaliseren voor vrouwen lijkt me inmiddels wel een uitstekend plan. Werkt zoals je kunt zien erg effectief.
Je kan ook zelf pepperspray maken en dan in een verstuiver doen waar eerst je bodymist ofzo inzat. Dan ziet niemand wat het is.

(heb ik van TikTok)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Spellchecker zondag 24 augustus 2025 @ 17:18:55 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218581142
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Je kan ook zelf pepperspray maken en dan in een verstuiver doen waar eerst je bodymist ofzo inzat.

(heb ik van TikTok)
Deospuitbusje kan toch ook?
pi_218581156
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Je kan ook zelf pepperspray maken en dan in een verstuiver doen waar eerst je bodymist ofzo inzat. Dan ziet niemand wat het is.

(heb ik van TikTok)
Ik neem aan dat dit ook illegaal is? Of je het nu zelf maakt of koopt zal voor de wet niet uitmaken.
pi_218581158
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:18 schreef maily het volgende:

[..]
Deospuitbusje kan toch ook?
Van Axe het liefst want dat prikt het hardste. (heb ik ook weer van TikTok)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218581170
quote:
10s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Na decennia aan rechtse kabinetten moet ik hier lezen dat "naïeve vrouwen" verkrachtingen zelf in stand houden door links te stemmen.

Riiiiiight. Misschien kan je even die feiten van jou wat beter aanwijzen want ik zie ze niet.
Het was ook een overdreven reactie die niet helemaal klopt.
Mijn inziens moeten we samen zorgen dat onze samenleving veilig is. En dan moeten we niet meer naïef zijn maar goed handelen.
Van mijn part door een linkse partij die wel de juiste maatregelen neemt, ook prima.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')