Dit was mijn plan voor de Moto2, maar nu lig ik dus al twintig minuten voor Jan Lul naar de eigenlijk te kleine TV in de slaapkamer te kijkenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga de MotoGP in ieder geval vanuit mijn bed kijken
Prima voor bij het ontbijt morgenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:39 schreef H.Vviv het volgende:
Moto2 wil ik nog wel afkijken, MotoGP kijk ik wel op een later tijdstip terug.
Ooh, dat is wel kut jaquote:Op zondag 29 maart 2026 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was mijn plan voor de Moto2, maar nu lig ik dus al twintig minuten voor Jan Lul naar de eigenlijk te kleine TV in de slaapkamer te kijken
Hier om 5 uur de wekker terwijl ik om 06.50 op pad moet, vroeg wakker worden is balen, maar dat doe ik echt liever dan in de ochtend gelijk moeten haastenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ochtendritueel is altijd haasten, geen tijd voor een ontbijt.
Pfff, eindelijk heywoodu terug. Waar de FOK! was je?!quote:Op zondag 29 maart 2026 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoi!![]()
MotoGP live gaat hem sowieso niet worden, maandag is met afstand de vroegste wekker van de week![]()
Tijd voor de vroegeochtendraces.
quote:Op zondag 29 maart 2026 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier om 5 uur de wekker terwijl ik om 06.50 op pad moet, vroeg wakker worden is balen, maar dat doe ik echt liever dan in de ochtend gelijk moeten haasten
Bij Thailand waren mijn schoonouders er nog en was het allemaal druk druk druk, bij Brazilië vorige week had ik zaterdagavond uitgerekend Braziliaanse cocktails op en laat ik het zo zeggen, sport kijken was op zondag niet echt mijn prioriteit tov overlevenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pfff, eindelijk heywoodu terug. Waar de FOK! was je?!
Overigens; helaas Ziggo voor mij. Waarom zit er in hemelsnaam een (voormalig) voetbalcommentator aan tafel alsof er daarmee kennis is? Stond nog wel bij ‘motorliefhebber’. Ok, ik ook. Heb ik nu ook genoeg expertise om daar aan tafel te zitten?
Nou ja, goed om je terug te hebben.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Thailand waren mijn schoonouders er nog en was het allemaal druk druk druk, bij Brazilië vorige week had ik zaterdagavond uitgerekend Braziliaanse cocktails op en laat ik het zo zeggen, sport kijken was op zondag niet echt mijn prioriteit tov overleven![]()
Ahahaha,quote:Op zondag 29 maart 2026 21:04 schreef heywoodu het volgende:
"De sterkste man van het weekend, die zit nu in je kont te drukken."
Je hebt hem gehoord, neem ik aan @:ChipsZak.?
Vannacht hebben we een uurtje ingeleverd (en had ik de wekker ook al vroeg omdat ik iets wilde kijken), als ik nog tot bijna 23u ga kijken kom ik morgen de dag amper door (kantoordag en dat is altijd al zo slopend)quote:Op zondag 29 maart 2026 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
MotoGP begint toch om 22.00u? Ik ga ook liever rond die tijd op bed, maar een uurtje uitloop is toch niet zo dramatisch,? Vannacht hebben we allen ook een uurtje extra gepakt. Als je dit topic zo leest, klinkt het alsof er geracete gaat worden om twee uur ‘s nachts,
.
Oh ja, my bad,quote:Op zondag 29 maart 2026 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vannacht hebben we een uurtje ingeleverd (en had ik de wekker ook al vroeg omdat ik iets wilde kijken), als ik nog tot bijna 23u ga kijken kom ik morgen de dag amper door (kantoordag en dat is altijd al zo slopend)![]()
En energie hebben om na thuiskomst nog voor zieke vriendin te zorgen is dan helaas belangrijker dan MotoGP live kijken..
Griep, hevig verkouden, wie weet, in elk geval miserabel op de bank de hele dag. Moto2 keek ze mee tot de rode vlag, MotoGP zou ze normaal wel meekijken want Moreira maar getuige de 85 decibel die inmiddels bij elke ademhaling mijn oren in komt denk ik dat dat niet meer gaat gebeurenquote:Op zondag 29 maart 2026 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ja, my bad,.
Kantoordag is overigens wel slopend, inderdaad. Vriendin ziek,? Griep oid?
Beterschap aan haar! En hopen inderdaad op een mooie race. Als het een beetje verloopt zoals het het hele weekend gaat, dan verwacht ik wel wat crashes en een verrassende race.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Griep, hevig verkouden, wie weet, in elk geval miserabel op de bank de hele dag. Moto2 keek ze mee tot de rode vlag, MotoGP zou ze normaal wel meekijken want Moreira maar getuige de 85 decibel die inmiddels bij elke ademhaling mijn oren in komt denk ik dat dat niet meer gaat gebeuren![]()
Nou ja, ik ga er ook maar een einde aan breien voor vandaag. Veel plezier met de MotoGP, hopen op een mooie race voor bij het ontbijt morgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |