SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Jawel, maar dan was het bijhouden van de punten via ouderwetsquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Zonder @:wrappedeuphoria en @:gebrokenglas zou er niet gebolkt kunnen worden
ipv via Python of php.How can I make this topic about me?![]()
ZOnde van je energiequote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mensen klagen overal over en worden ziedend als ze een keer tegen worden gesprokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is een filmpje van jou toch?quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al doe cijfertjes, toen ik mee speelde om te winnen was alleen belangrijk welke plaats en hoeveel punten
Hoevaak gebolkt en hoeveel posten gezet is wat mij betreft helemaal niet relevant
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.![]()
O voor mij hoef je dat niet te doen hoor. Heeft er altijd al gestaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.quote:
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alles aan om hun gelijk te krijgen.
Dat was vroeger. Tegenwoordig geef ik nog 1x aan hoe ik denk dat het zit of hoe het moet, en daarna is het klaar.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.
How can I make this topic about me?![]()
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet precies wat 'gebolkt' is, daarom staat dat niet in mijn overzicht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.
Postaantal vind ik wel handig.How can I make this topic about me?![]()
Groot gelijk. Niet druk maken over hoe een ander denkt of wat een ander vindt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alels aan om hun gelijk te krijgen.
Dat was vroeger. Tegenwoordig geef ik nog 1x aan hoe ik denk dat het zit of hoe het moet, en daarna is het klaar.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.
ZOek het dan maar uit en bekijk het maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rollen bepaalde mensen, die blijven maar doorgaan terwijl ze zelf gigantisch fout zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alels aan om hun gelijk te krijgen.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ha spring in het veldquote:
Weet ik tochquote:
Stukken lekkerder dan de groenequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook zo, en dan lekker koud met dat warme weer heerlijkquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:23 schreef Lovely het volgende:
Blijft ook langer goed en de smaak is 10 x lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff wandelen
Jam jamquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, en dan lekker koud met dat warme weer heerlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
noedels soepje.![]()
Straks nog even een ommetje lopen. Het is wel fris buiten? Mijn weerstation beweert 21.8 graden, maar dat geloof ik niet.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb lekkere Villa bonbons gekregen en slagroom truffels
Laptop h ier geeft 18 aanquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
noedels soepje.![]()
Straks nog even een ommetje lopen. Het is wel fris buiten? Mijn weerstation beweert 21.8 graden, maar dat geloof ik niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
18 graden hier, trek maar wel een vestje of jas aanquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
noedels soepje.![]()
Straks nog even een ommetje lopen. Het is wel fris buiten? Mijn weerstation beweert 21.8 graden, maar dat geloof ik niet.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo zo. Wat een verwennerij weer. Is het gebak al op?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb lekkere Villa bonbons gekregen en slagroom truffelsHow can I make this topic about me?![]()
Winterjas?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
18 graden hier, trek maar wel een vestje of jas aanHow can I make this topic about me?![]()
Oh geen andere jas ?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn winterjas hangt nog in de kast boven. :"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb nog een hele aardbeien taart over en een halve hazelnootschuimquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zo. Wat een verwennerij weer. Is het gebak al op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee heb de achterdeur en de ramen open, warm genoegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik ook, tuindeur en boven zolderraam en slaapkamerraam.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb de achterdeur en de ramen open, warm genoegHow can I make this topic about me?![]()
Zolderraam is hier altijd dicht. Kom nooit op zolderquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ook, tuindeur en boven zolderraam en slaapkamerraam.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je niet bang voor schimmels?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolderraam is hier altijd dicht. Kom nooit op zolderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee hoor. het is er al tijd warm zat en geen vochtquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor schimmels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:huppeltje
quote:
Heel veel vocht heb je niet nodig voor schimmels als het warm isquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor. het is er al tijd warm zat en geen vochtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op zolder staan wat dozen maar ook mijn wasmachine en de droogrekken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolderraam is hier altijd dicht. Kom nooit op zolder
Dus ik heb het vooral ook open zodat het wasgoed sneller droog is. En met het slaapkamerraam en zolderraam tegen elkaar open waait het huis ook beter door.How can I make this topic about me?![]()
Zal de hulp iedere donderdag de boel wel open laten gooien en dicht laten doenquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heel veel vocht heb je niet nodig voor schimmels als het warm is
Ik ben blij als ik een verdieping op bent een tweede er achteraan trek ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik, dat is voor jou lastig.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal de hulp iedere donderdag de boel wel open laten gooien en dicht laten doen
Ik ben blij als ik een verdieping op bent een tweede er achteraan trek ik nietHow can I make this topic about me?![]()
Hoe kan je nu het slaapkamer raam en het zolderraam tegenelkaar opzettenquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op zolder staan wat dozen maar ook mijn wasmachine en de droogrekken.
Dus ik heb het vooral ook open zodat het wasgoed sneller droog is. En met het slaapkamerraam en zolderraam tegen elkaar open waait het huis ook beter door.
Ik heb trouwens twee ramen op zolderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja met dat warme weer ook, ik gooi de ramen pas weer open als ik naar bed ga. Drama is datquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snap ik, dat is voor jou lastig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het ineens begint te regenen trek ik ook even een sprintje naar boven om de boel dicht te gooien.How can I make this topic about me?![]()
Extra training, alleen maar goedquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het ineens begint te regenen trek ik ook even een sprintje naar boven om de boel dicht te gooien.
Ja dat sprintje ben ik kwijt geraakt gaande wegquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het ineens begint te regenen trek ik ook even een sprintje naar boven om de boel dicht te gooien.Ik st al te hijgen als een ouwe beer met een trap op sjoksen
Het zolderraam open en een slaapkamerraam open, en dan alle deuren open laten. Dus waait het lekker door via de trap.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je nu het slaapkamer raam en het zolderraam tegenelkaar opzetten
Ik heb trouwens twee ramen op zolder
Ik zet wat tegen de deuren aan zodat ze niet dicht floepen. Soms vergeet ik dat en vallen ze ineens met een knal dicht.
Ik zit er al een tijdje aan te twijfelen gezien het op deze manier erg lastig te zien is waar wat bij hoort... En dat aantal bolks is leuk maar heeft verder weinig met het verloop van het spel van doen, gaat vooral om het aantal punten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O voor mij hoef je dat niet te doen hoor. Heeft er altijd al gestaan.![]()
Gebolkt is binnen een minuut een bolk zodat de ander geen enkele punt heeft gescoord.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat 'gebolkt' is, daarom staat dat niet in mijn overzicht.
Postaantal vind ik wel handig.![]()
Dat is het zelfde met de ratio. Het meest overzichtelijk is als alles recht onder elkaar zou staan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje aan te twijfelen gezien het op deze manier erg lastig te zien is waar wat bij hoort... En dat aantal bolks is leuk maar heeft verder weinig met het verloop van het spel van doen, gaat vooral om het aantal punten.
Maar nogmaals mij maakt het niet uit. Er zullen er vast zijn die het wel goed vinden zo.
Men kan het niet iedereen naar het zin makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat + teken bij de punten kan ook wel weg. Tenzij iemand negatieve punten kan krijgenquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje aan te twijfelen gezien het op deze manier erg lastig te zien is waar wat bij hoort... En dat aantal bolks is leuk maar heeft verder weinig met het verloop van het spel van doen, gaat vooral om het aantal punten.
Ahhhh. O, dat is wel te querien.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gebolkt is binnen een minuut een bolk zodat de ander geen enkele punt heeft gescoord.
Thanks.How can I make this topic about me?![]()
Dat staat als monitor een paar keer per dag zijn update neerzet, daar staat ook tussen hoevaak je gebolkt hebtquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat 'gebolkt' is, daarom staat dat niet in mijn overzicht.
Postaantal vind ik wel handig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
@:vino_tinto
[ afbeelding ]
Perfect.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
![]()
Ahh. Ja, logisch nu.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat staat als monitor een paar keer per dag zijn update neerzet, daar staat ook tussen hoevaak je gebolkt hebt
Stom om dat niet zo te zien.How can I make this topic about me?![]()
Ja voor mij heeft het geen toegevoegde waarde allemaalquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahh. Ja, logisch nu.
Stom om dat niet zo te zien.
Maar voor jou, de man van de cijfertjes, dan wel weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mij heeft het geen toegevoegde waarde allemaal
Maar voor jou, de man van de cijfertjes, dan wel weer.
![]()
Straks een kopje theequote:Op zondag 24 augustus 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Tijd voor een korte pauze met koffie of thee!![]()
![]()
![]()
tfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik plaats een bolk terug
Ik heb het echt nog nooit zo rustig mee gemaakt als deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heulemaal niksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vanochtend ook inderdaad, toen was er bijna. Toen heb ik heel wat punten laten lopen.![]()
En later vanochtend ook.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanochtend ook inderdaad, toen was er bijna. Toen heb ik heel wat punten laten lopen.![]()
En later vanochtend ook.![]()
MooieTop inhalen, misschien dat dat nog lukt deze maand. Dat zou mooi zijn.
je hebt nog 7 dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario? Bist du das?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En later vanochtend ook.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Inb4 'sneer' en ziedende TRs, dit is overduidelijk een grapje
GG is ook helemaal in tot de puntjuhs halenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van mij krijg je geen TR hoor. Ik ben niet zo van TR zetten.
Ik zet ze vooral per ongeluk op mijn eigen posts...![]()
Hahahq misschien kom ik je wel tegenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook een profiel. Eens zien hoe dat gaat
Vraag mij nog steeds af hoe je dat doetquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Van mij krijg je geen TR hoor. Ik ben niet zo van TR zetten.
Ik zet ze vooral per ongeluk op mijn eigen posts...
Op mobiel zitten, mijn eigen geposte post willen editten en dan gokken waar de edit button zit (want die is normaal onzichtbaar). En dan niet goed opletten....quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af hoe je dat doetHow can I make this topic about me?![]()
Woon wel ver bij je vandaan... Maar goed, ik krijg ook van die vraag beantwoord dingen van mensen die ver weg wonen en zou ook met de straal die je instelt te maken hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahahq misschien kom ik je wel tegen![]()
Ik had laatst 1 uit Groningenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Woon wel ver bij je vandaan... Maar goed, ik krijg ook van die vraag beantwoord dingen van mensen die ver weg wonen en zou ook met de straal die je instelt te maken hebben.
ik kan mij eigen post niet trren namelijk, alleen de post van een anderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebeurd mij ook vaakquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mobiel zitten, mijn eigen geposte post willen editten en dan gokken waar de edit button zit (want die is normaal onzichtbaar). En dan niet goed opletten....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Blijkbaar kan dat bij de mobile layout wel, op de pc niet. Vroeg me het ook al keer af namelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
ik kan mij eigen post niet trren namelijk, alleen de post van een ander![]()
dat je dan een tr zet? Ik heb het ook nooit gezien dat iemand een tr voor zichzelf zetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan niet? Waarom bij mij wel?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
ik kan mij eigen post niet trren namelijk, alleen de post van een anderHow can I make this topic about me?![]()
maar dan moet ik het toch zien, ik zie wel eens dat mensen een ander willen quoten dan antwoord op de vvragen maar in een trquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat bij de mobile layout wel, op de pc niet. Vroeg me het ook al keer af namelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de PC heb je de rapporteer knop niet bij je eigen posts staan, een tr voor jezelf kan dus nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan niet? Waarom bij mij wel?![]()
![]()
Misschien een idee om die optie/functie uit te zetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:08 schreef Lovely het volgende:
Mobiel kan je idd je eigen post reporten
Rode driehoek![]()
Ja inderdaad, op desktop zijn het de knopjes "wijzig" en "quote" en bij een ander is het "rapporteer" en "quote".
Mobiel is dan anders.How can I make this topic about me?![]()
Ja. Want waarom zou je je eigen post TR-en....quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:08 schreef Lovely het volgende:
Misschien een idee om die optie/functie uit te zettenHow can I make this topic about me?![]()
Geen idee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Want waarom zou je je eigen post TR-en....
Owja, dat laatste heb ik ook wel eens gehad... Maar je zou ze moeten zien tenzij iemand ze al als gelezen heeft gemarkeerd natuurlijk... Of het komt gewoon niet zo heel vaak voor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
maar dan moet ik het toch zien, ik zie wel eens dat mensen een ander willen quoten dan antwoord op de vvragen maar in een tr![]()
Denk dat het gewoon gemist is tijdens het ontwikkelen...quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Want waarom zou je je eigen post TR-en....![]()
Open een topic erover in FBquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:08 schreef Lovely het volgende:
Misschien een idee om die optie/functie uit te zetten![]()
![]()
Ik zie het GG wel eens zeggen maar als ik dan kijk zie ik niet, ook als ze gelezen zijn kunnen wij ze nog wel zienquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Owja, dat laatste heb ik ook wel eens gehad... Maar je zou ze moeten zien tenzij iemand ze al als gelezen heeft gemarkeerd natuurlijk... Of het komt gewoon niet zo heel vaak voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien dat er op de backend nog een check zit die ervoor zorgt dat het niet wordt opgeslagen en vermoedelijk door de frontend niets wordt gedaan met de error die eruit zou komen. Ik zou een TR kunnen injecteren voor mijn eigen post en kijken wat het resultaat is natuurlijk, dan weten we het zekerquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het GG wel eens zeggen maar als ik dan kijk zie ik niet, ook als ze gelezen zijn kunnen wij ze nog wel zien![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan stomme reacties krijgen nee dank je![]()
![]()
Achja, het maakt niet veel uit. "Beter opletten".
"Beter mijn best doen met editten"
Het is ook geen groot probleem,alleen wel apart dat ie optie er is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor![]()
![]()
En ik ga er ook geen topic over openen want van mag het zo blijven.
Het is 10 voor half 3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voel je je al wat beter?
Ja dan druk ik verkeerd. En dan kan je nog wel terugquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat je dan een tr zet? Ik heb het ook nooit gezien dat iemand een tr voor zichzelf zetIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Euh, onesie?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:WrappedEuphoria weet je waar het tijd voor is![]()
Oe dat is niet zo mooi flauw vallen in de efteling. Heb je het voor de rest wel leuk gehad?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Iets wel, ben gisteren ook flauw gevallen. Dus was beetje worried.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2085 / +19 / +6 / 4779 / 5648 / 0.37
2. FreshFruit / 1557 / +61 / +140 / 1677 / 2319 / 0.67
3. KillemWieft / 1107 / +108 / +44 / 559 / 898 / 1.23
4. Dotteke / 1011 / +51 / +212 / 1603 / 1985 / 0.51
5. _UserName_ / 942 / +0 / +5 / 752 / 1018 / 0.93
6. Vino_Tinto / 909 / +34 / +30 / 2252 / 2699 / 0.34
7. MooieTop6 / 825 / +63 / +7 / 2860 / 3339 / 0.25
8. gebrokenglas / 706 / +4 / +42 / 1575 / 1980 / 0.36
9. KoningWouter / 659 / +36 / +2 / 983 / 1283 / 0.51
10. JustinK / 575 / +50 / +0 / 1738 / 1851 / 0.31
11. hemarookworst / 495 / +1 / +21 / 833 / 1076 / 0.46
12. Dr.Mikey / 434 / +8 / +19 / 168 / 294 / 1.48
13. Masberum / 434 / +9 / +10 / 411 / 521 / 0.83
14. mario390 / 400 / +0 / +0 / 208 / 318 / 1.26
15. Bargehassus / 365 / +6 / +0 / 936 / 1080 / 0.34
16. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 178 / 247 / 1.37
17. devzero / 338 / +0 / +0 / 481 / 602 / 0.56
18. MizzezAmy / 337 / +11 / +0 / 1386 / 1589 / 0.21
19. ToT / 330 / +2 / +0 / 1628 / 1863 / 0.18
20. DerRabbit / 307 / +28 / +0 / 598 / 773 / 0.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Damnquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Iets wel, ben gisteren ook flauw gevallen. Dus was beetje worried.![]()
![]()
Was niet mee met de efteling. Viel gisteren thuis flauw toen ik de buitendeur wilde sluiten. Hele hand en enkel naar de klote.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oe dat is niet zo mooi flauw vallen in de efteling. Heb je het voor de rest wel leuk gehad?
En vanmorgen bijna weer op de trap, dat vond ik enger.![]()
Maar even naar de dokter?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was niet mee met de efteling. Viel gisteren thuis flauw toen ik de buitendeur wilde sluiten. Hele hand en enkel naar de klote.
En vanmorgen bijna weer op de trap, dat vond ik enger.![]()
Siquote:Ow meen jequote:Op zondag 24 augustus 2025 14:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was niet mee met de efteling. Viel gisteren thuis flauw toen ik de buitendeur wilde sluiten. Hele hand en enkel naar de klote.
En vanmorgen bijna weer op de trap, dat vond ik enger.
Ah, naja, dat 'scheelt'... Je weet in ieder geval wat de oorzaak is, nu nog zorgen dat je heel blijftquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben ik al geweest. Zijn de antidepressiva. Moet vooral "rustig" op staan van de bank.![]()
![]()
Mm snap ik, ff goed je rust pakkenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Iets wel, ben gisteren ook flauw gevallen. Dus was beetje worried.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja was bizar. Ene moment stond ik gewoon, en toen ineens lag ik mijzelf bij elkaar te schrapen buiten. De tussentijd heb ik niet meegemaakt.quote:![]()
Dan wordt het wel tijd dat de arts iets anders gaat voorschrijven? Dit is serieus gevaarlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was bizar. Ene moment stond ik gewoon, en toen ineens lag ik mijzelf bij elkaar te schrapen buiten. De tussentijd heb ik niet meegemaakt.How can I make this topic about me?![]()
Wil ik eigenlijk niet, dit is het enige dat helpt tot op het moment.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan wordt het wel tijd dat de arts iets anders gaat voorschrijven? Dit is serieus gevaarlijk.![]()
Ik moet maar gewoon even rustig op staan van de bank ipv als een gek weer dingen te doen.
Maar dat bijna flauwvallen op de trap was wel gevaarlijk. True.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou je helemaal plat knuffelen in die onesie van je
Dat is wel een beetje spannend inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
Ik moet maar gewoon even rustig op staan van de bank ipv als een gek weer dingen te doen.
Maar dat bijna flauwvallen op de trap was wel gevaarlijk. True.![]()
Goed op jezelf letten hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Komt goed, en zo niet dan niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje spannend inderdaad![]()
Goed op jezelf letten hoor![]()
![]()
Niet te hard op de controller rammen, krijg je het straks weer warm en moet de onesie uitquote:![]()
Al is met naakt ook niets mis natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt goed, en zo niet dan niet.is ook weer zo
Not a chance. Ik ga hard bolkenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:loveislikeakiss nog 7 van zulke @:dotteke dagen en dot wint deze maand
Gaat wel rap zo idd nu het zo rustig is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:loveislikeakiss nog 7 van zulke @:dotteke dagen en dot wint deze maand![]()
Lekker bolkie doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Komt omdat het zondag isquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gaat wel rap zo idd nu het zo rustig is.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lekkere wraps eten?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zal zo mijn gezicht eens gaan fatsoeneren want gaan vanavond uit etenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh die is wel lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, gaan naar het Zusje, daar serveren ze bourgondischIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ligt eraan of je bepaalde plekken wel of niet inwraptquote:
Eventjes de auto laten wassen
Ik wrap iemand volledig in, kan terwijl het vordert altijd folie weghalen als het nodig isquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je bepaalde plekken wel of niet inwrapt![]()
![]()
Iedereen is natuurlijk netjes naar de kerk gegaan vanmorgen om daarna als goede en nette christenen naar de kroeg te gaan om alle ellende van de afgelopen werk week te verzuipenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ow ja geen ideequote:Op zondag 24 augustus 2025 14:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gisteren was het ook erg rustig
Ik heb het warm
Lilak was er ook niet, erg gemistquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ja geen idee
Ik heb het warm![]()
Tuurlijk heb je het warm, had niet anders verwacht![]()
![]()
Komt door de onesiequote:Op zondag 24 augustus 2025 15:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lilak was er ook niet, erg gemist![]()
Tuurlijk heb je het warm, had niet anders verwachtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Even onder je dekentje uit komenquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ja geen idee
Ik heb het warm
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@KoningWouter ik gebruik die Baldr's levelling list, maar mijn attacks worden constant gekaapt waardoor ik het laatste schot niet kan maken
Het zit zo lekker chillquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even onder je dekentje uit komen
Het is 20 graden buiten man!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vrouwen , je kunt beter kippen houdenquote:
Heb je wel elke dag verse eierenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen , je kunt beter kippen houden
Beter dan iedere dag vers gezeik en gezeurquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter dan iedere dag vers gezeik en gezeur
Ik vind verse eieren velen malen beter dan iedere dag het nutteloze gezeur en gezeik van een vrouw aan te horenquote:![]()
Sommige zijn lievquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind vrouwen helemaal niet lief.
Heb ook maar 1 vriendin, liever mannen als vrienden dan vrouwen
je bent meer een man in je doen en laten dan een vrouw?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik vind vrouwen helemaal niet lief.
Heb ook maar 1 vriendin, liever mannen als vrienden dan vrouwen![]()
Vrouw: "Ik heb het warm, de airco moet aan!"quote:
Vrouw: "Nu heb ik het koud, ik moet onder een dekentje liggen"
Vrouw: "Nu is het weer te warm, de airco moet nog lager"
Vrouw komt onder het denkentje vandaan: "Nu is het te koud, de verwarming moet aan"
Einde van de maand. Vrouw: "De energie rekening is veel te hoog en nu kan ik geen 400 nieuwe kledingstukken kopen die ik toch nooit ga dragen en het is allemaal jouw schuld en het heeft totaal niks te maken dat ik afgelopen 30 dagen de airco en verwarming 20 uur per dag tegen elkaar op heb lopen stoken!![]()
![]()
"
![]()
goed gesaamgevatquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouw: "Ik heb het warm, de airco moet aan!"
Vrouw: "Nu heb ik het koud, ik moet onder een dekentje liggen"
Vrouw: "Nu is het weer te warm, de airco moet nog lager"
Vrouw komt onder het denkentje vandaan: "Nu is het te koud, de verwarming moet aan"
Einde van de maand. Vrouw: "De energie rekening is veel te hoog en nu kan ik geen 400 nieuwe kledingstukken kopen die ik toch nooit ga dragen en het is allemaal jouw schuld en het heeft totaal niks te maken dat ik afgelopen 30 dagen de airco en verwarming 20 uur per dag tegen elkaar op heb lopen stoken!![]()
![]()
"
![]()
![]()
Nee ik kan gewoon niet met vrouwenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je bent meer een man in je doen en laten dan een vrouw?altijd ruzie mee
Kunnen vrouwen ook niks aan doen, is gewoon de aard van het beestjequote:Op zondag 24 augustus 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik kan gewoon niet met vrouwenaltijd ruzie mee
ik kan je wel een lesje kameleon-zijn geven als je wilt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik kan gewoon niet met vrouwenaltijd ruzie mee
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kan je wel een lesje kameleon-zijn geven als je wilt.
AmenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
houd voornamelijk in dat je soms alleen het hoognodige zegt of vraagt waar ze graag over praat en net doen alsof je het leuk vind of je moet het toevallig ook leuk vinden.quote:![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Not a chance. Ik ga hard bolken
Ik heb muesli met yoghurt gekochtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
JohhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey puzzie
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 24-08-2025 17:07:45 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het = heyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hey
Ik zit lekker in de zon naar Ajax te kijkenquote:
Hey Drakin
Moe hier, dat lijkt er soms een beetje op omdat ik wat had willen doen vandaag. Maar te moequote:
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
heel herkenbaar dusquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Moe hier, dat lijkt er soms een beetje op omdat ik wat had willen doen vandaag. Maar te moe![]()
![]()
Hey toppiequote:
Hey Dotquote:![]()
Hoe is het met je vandaag?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Tijd voor een CalippoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooi moment @ Ajax nu
Met zijn allen klappen voor LisaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar niet helemaal hetzelfde, oorzaak is moeheid, waar somberheid weer wat door wordt veroorzaakt.quote:
Ik moet gewoon mijn moeheid aanpakken
Waardoor komt het bij jou?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
geen idee veel aan mn hoofd denk ik niet echt kunnen concentrerequote:Op zondag 24 augustus 2025 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar niet helemaal hetzelfde, oorzaak is moeheid, waar somberheid weer wat door wordt veroorzaakt.
Ik moet gewoon mijn moeheid aanpakken
Waardoor komt het bij jou?![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
geen idee veel aan mn hoofd denk ik niet echt kunnen concentrere
Ik had deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar nu ben je hier dus stroomt vanzelf alles weer je hoofd uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
geen idee veel aan mn hoofd denk ik niet echt kunnen concentrere
veel moppen tappenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu ben je hier dus stroomt vanzelf alles weer je hoofd uit![]()
![]()
Gollllllllll
Alleen als het echt grappig isquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jij mist nogal eens watquote:
Ah net eindelijk de titel van een film gevonden die ik binnenkort wil zien.
Ergens de trailer gezien, maar de titel niet opgeslagen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
whats the namequote:Op zondag 24 augustus 2025 17:26 schreef drakin het volgende:
Ah net eindelijk de titel van een film gevonden die ik binnenkort wil zien.
Ergens de trailer gezien, maar de titel niet opgeslagen.![]()
quote:
The blue trail, maar geen trailer te vinden met subs.quote:
Over ouderen die nutteloos zijn en gedumpt worden en een rebelse 77 jarige die zich dus niet zomaar laat afschrijven
In de bioscoop gezien met subsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Wat eten we vandaag?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Rebeleren kun je leren op iedere leeftijdquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
The blue trail, maar geen trailer te vinden met subs.
Over ouderen die nutteloos zijn en gedumpt worden en een rebelse 77 jarige die zich dus niet zomaar laat afschrijven
In de bioscoop gezien met subs
Hier wat erover:quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rebeleren kun je leren op iedere leeftijd
https://lumiere.nl/en/movies/the-blue-trail-engels-ondertiteld
Maar je hoeft niet helemaal naar Maastricht om die film te zienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ben onderwegquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een maaltijdsalade die op moet en andijviesoep
Eet de hele dag al andijviesoep, nu de 3e keer opgescheptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klinkt goed die soepquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:46 schreef drakin het volgende:
Ik heb een maaltijdsalade die op moet en andijviesoep
Eet de hele dag al andijviesoep, nu de 3e keer opgeschept![]()
![]()
1e bord soep, andijvie met wat zout koken, wat bouillon erbij en met de staafmixer fijn maken.quote:
2e bord soep courgette gebakken erdoor, pesto erdoor en zongedroogde tomaatjes.
3e bord soep shoarma gebakken en een teen knoflook erdoor.
Nu is het goed
Gelukkig heb je wel wat afwisseling....quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
1e bord soep, andijvie met wat zout koken, wat bouillon erbij en met de staafmixer fijn maken.
2e bord soep courgette gebakken erdoor, pesto erdoor en zongedroogde tomaatjes.
3e bord soep shoarma gebakken en een teen knoflook erdoor.
Nu is het goedHow can I make this topic about me?![]()
Ik had gewoon andijvie in huis en geen aardappel, dus moest iets verzinnen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel wat afwisseling....
En het is gezonde groene groente, weggooien is dan helemaal geen optie.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb nu nog een flink stuk courgette liggen en een aantal komkommers.
Bij zo'n kraampje langs de weg gekochtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Datzelfde kraampje verkocht een hele zak spinazie een paar weken terug.
Maar het bleek snijbiet te zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
bolk die draak
kwartet
Keiharde bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: