SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Jawel, maar dan was het bijhouden van de punten via ouderwetsquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Zonder @:wrappedeuphoria en @:gebrokenglas zou er niet gebolkt kunnen worden
ipv via Python of php.How can I make this topic about me?![]()
ZOnde van je energiequote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mensen klagen overal over en worden ziedend als ze een keer tegen worden gesprokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is een filmpje van jou toch?quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al doe cijfertjes, toen ik mee speelde om te winnen was alleen belangrijk welke plaats en hoeveel punten
Hoevaak gebolkt en hoeveel posten gezet is wat mij betreft helemaal niet relevant
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.![]()
O voor mij hoef je dat niet te doen hoor. Heeft er altijd al gestaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.quote:
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alles aan om hun gelijk te krijgen.
Dat was vroeger. Tegenwoordig geef ik nog 1x aan hoe ik denk dat het zit of hoe het moet, en daarna is het klaar.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.
How can I make this topic about me?![]()
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet precies wat 'gebolkt' is, daarom staat dat niet in mijn overzicht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als meer het er mee eens zijn dat bijv. dat aantal gebolkt eruit kan dan verwijder ik dat. Gedetailleerde stats zijn sowieso beschikbaar op de dts stats site, en dat is nu exact hetzelfde als wat hier staat.
Het aantal bolks kan er wat mij betreft sowieso wel uit, postaantal nog niet zeker over.
Postaantal vind ik wel handig.How can I make this topic about me?![]()
Groot gelijk. Niet druk maken over hoe een ander denkt of wat een ander vindt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alels aan om hun gelijk te krijgen.
Dat was vroeger. Tegenwoordig geef ik nog 1x aan hoe ik denk dat het zit of hoe het moet, en daarna is het klaar.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.
ZOek het dan maar uit en bekijk het maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rollen bepaalde mensen, die blijven maar doorgaan terwijl ze zelf gigantisch fout zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werd vroeger geirriteerd als iemand mij tegensprak terwijl ik wist dat ik gelijk had.
Of als ik gewoon een mening gaf en mensen deden er alels aan om hun gelijk te krijgen.
Goed hoor, laat maar. Zoek het lekker uit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ha spring in het veldquote:
Weet ik tochquote:
Stukken lekkerder dan de groenequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook zo, en dan lekker koud met dat warme weer heerlijkquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:23 schreef Lovely het volgende:
Blijft ook langer goed en de smaak is 10 x lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff wandelen
Jam jamquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, en dan lekker koud met dat warme weer heerlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
noedels soepje.![]()
Straks nog even een ommetje lopen. Het is wel fris buiten? Mijn weerstation beweert 21.8 graden, maar dat geloof ik niet.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb lekkere Villa bonbons gekregen en slagroom truffels
Laptop h ier geeft 18 aanquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
noedels soepje.![]()
Straks nog even een ommetje lopen. Het is wel fris buiten? Mijn weerstation beweert 21.8 graden, maar dat geloof ik niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
18 graden hier, trek maar wel een vestje of jas aanquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
noedels soepje.![]()
Straks nog even een ommetje lopen. Het is wel fris buiten? Mijn weerstation beweert 21.8 graden, maar dat geloof ik niet.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo zo. Wat een verwennerij weer. Is het gebak al op?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb lekkere Villa bonbons gekregen en slagroom truffelsHow can I make this topic about me?![]()
Winterjas?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
18 graden hier, trek maar wel een vestje of jas aanHow can I make this topic about me?![]()
Oh geen andere jas ?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn winterjas hangt nog in de kast boven. :"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb nog een hele aardbeien taart over en een halve hazelnootschuimquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zo. Wat een verwennerij weer. Is het gebak al op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee heb de achterdeur en de ramen open, warm genoegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik ook, tuindeur en boven zolderraam en slaapkamerraam.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb de achterdeur en de ramen open, warm genoegHow can I make this topic about me?![]()
Zolderraam is hier altijd dicht. Kom nooit op zolderquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ook, tuindeur en boven zolderraam en slaapkamerraam.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je niet bang voor schimmels?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolderraam is hier altijd dicht. Kom nooit op zolderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee hoor. het is er al tijd warm zat en geen vochtquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor schimmels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:huppeltje
quote:
Heel veel vocht heb je niet nodig voor schimmels als het warm isquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor. het is er al tijd warm zat en geen vochtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op zolder staan wat dozen maar ook mijn wasmachine en de droogrekken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolderraam is hier altijd dicht. Kom nooit op zolder
Dus ik heb het vooral ook open zodat het wasgoed sneller droog is. En met het slaapkamerraam en zolderraam tegen elkaar open waait het huis ook beter door.How can I make this topic about me?![]()
Zal de hulp iedere donderdag de boel wel open laten gooien en dicht laten doenquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heel veel vocht heb je niet nodig voor schimmels als het warm is
Ik ben blij als ik een verdieping op bent een tweede er achteraan trek ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik, dat is voor jou lastig.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal de hulp iedere donderdag de boel wel open laten gooien en dicht laten doen
Ik ben blij als ik een verdieping op bent een tweede er achteraan trek ik nietHow can I make this topic about me?![]()
Hoe kan je nu het slaapkamer raam en het zolderraam tegenelkaar opzettenquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op zolder staan wat dozen maar ook mijn wasmachine en de droogrekken.
Dus ik heb het vooral ook open zodat het wasgoed sneller droog is. En met het slaapkamerraam en zolderraam tegen elkaar open waait het huis ook beter door.
Ik heb trouwens twee ramen op zolderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja met dat warme weer ook, ik gooi de ramen pas weer open als ik naar bed ga. Drama is datquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snap ik, dat is voor jou lastig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het ineens begint te regenen trek ik ook even een sprintje naar boven om de boel dicht te gooien.How can I make this topic about me?![]()
Extra training, alleen maar goedquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het ineens begint te regenen trek ik ook even een sprintje naar boven om de boel dicht te gooien.
Ja dat sprintje ben ik kwijt geraakt gaande wegquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het ineens begint te regenen trek ik ook even een sprintje naar boven om de boel dicht te gooien.Ik st al te hijgen als een ouwe beer met een trap op sjoksen
Het zolderraam open en een slaapkamerraam open, en dan alle deuren open laten. Dus waait het lekker door via de trap.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je nu het slaapkamer raam en het zolderraam tegenelkaar opzetten
Ik heb trouwens twee ramen op zolder
Ik zet wat tegen de deuren aan zodat ze niet dicht floepen. Soms vergeet ik dat en vallen ze ineens met een knal dicht.
Ik zit er al een tijdje aan te twijfelen gezien het op deze manier erg lastig te zien is waar wat bij hoort... En dat aantal bolks is leuk maar heeft verder weinig met het verloop van het spel van doen, gaat vooral om het aantal punten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O voor mij hoef je dat niet te doen hoor. Heeft er altijd al gestaan.![]()
Gebolkt is binnen een minuut een bolk zodat de ander geen enkele punt heeft gescoord.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat 'gebolkt' is, daarom staat dat niet in mijn overzicht.
Postaantal vind ik wel handig.![]()
Dat is het zelfde met de ratio. Het meest overzichtelijk is als alles recht onder elkaar zou staan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje aan te twijfelen gezien het op deze manier erg lastig te zien is waar wat bij hoort... En dat aantal bolks is leuk maar heeft verder weinig met het verloop van het spel van doen, gaat vooral om het aantal punten.
Maar nogmaals mij maakt het niet uit. Er zullen er vast zijn die het wel goed vinden zo.
Men kan het niet iedereen naar het zin makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat + teken bij de punten kan ook wel weg. Tenzij iemand negatieve punten kan krijgenquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje aan te twijfelen gezien het op deze manier erg lastig te zien is waar wat bij hoort... En dat aantal bolks is leuk maar heeft verder weinig met het verloop van het spel van doen, gaat vooral om het aantal punten.
Ahhhh. O, dat is wel te querien.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gebolkt is binnen een minuut een bolk zodat de ander geen enkele punt heeft gescoord.
Thanks.How can I make this topic about me?![]()
Dat staat als monitor een paar keer per dag zijn update neerzet, daar staat ook tussen hoevaak je gebolkt hebtquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat 'gebolkt' is, daarom staat dat niet in mijn overzicht.
Postaantal vind ik wel handig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
@:vino_tinto
[ afbeelding ]
Perfect.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
![]()
Ahh. Ja, logisch nu.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat staat als monitor een paar keer per dag zijn update neerzet, daar staat ook tussen hoevaak je gebolkt hebt
Stom om dat niet zo te zien.How can I make this topic about me?![]()
Ja voor mij heeft het geen toegevoegde waarde allemaalquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahh. Ja, logisch nu.
Stom om dat niet zo te zien.
Maar voor jou, de man van de cijfertjes, dan wel weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mij heeft het geen toegevoegde waarde allemaal
Maar voor jou, de man van de cijfertjes, dan wel weer.
![]()
Straks een kopje theequote:Op zondag 24 augustus 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Tijd voor een korte pauze met koffie of thee!![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
tfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik plaats een bolk terug
Ik heb het echt nog nooit zo rustig mee gemaakt als deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heulemaal niksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vanochtend ook inderdaad, toen was er bijna. Toen heb ik heel wat punten laten lopen.![]()
En later vanochtend ook.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanochtend ook inderdaad, toen was er bijna. Toen heb ik heel wat punten laten lopen.![]()
En later vanochtend ook.![]()
MooieTop inhalen, misschien dat dat nog lukt deze maand. Dat zou mooi zijn.
je hebt nog 7 dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario? Bist du das?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En later vanochtend ook.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Inb4 'sneer' en ziedende TRs, dit is overduidelijk een grapje
GG is ook helemaal in tot de puntjuhs halenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van mij krijg je geen TR hoor. Ik ben niet zo van TR zetten.
Ik zet ze vooral per ongeluk op mijn eigen posts...![]()
Hahahq misschien kom ik je wel tegenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook een profiel. Eens zien hoe dat gaat
Vraag mij nog steeds af hoe je dat doetquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Van mij krijg je geen TR hoor. Ik ben niet zo van TR zetten.
Ik zet ze vooral per ongeluk op mijn eigen posts...
Op mobiel zitten, mijn eigen geposte post willen editten en dan gokken waar de edit button zit (want die is normaal onzichtbaar). En dan niet goed opletten....quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af hoe je dat doetHow can I make this topic about me?![]()
Woon wel ver bij je vandaan... Maar goed, ik krijg ook van die vraag beantwoord dingen van mensen die ver weg wonen en zou ook met de straal die je instelt te maken hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahahq misschien kom ik je wel tegen![]()
Ik had laatst 1 uit Groningenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Woon wel ver bij je vandaan... Maar goed, ik krijg ook van die vraag beantwoord dingen van mensen die ver weg wonen en zou ook met de straal die je instelt te maken hebben.
ik kan mij eigen post niet trren namelijk, alleen de post van een anderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebeurd mij ook vaakquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mobiel zitten, mijn eigen geposte post willen editten en dan gokken waar de edit button zit (want die is normaal onzichtbaar). En dan niet goed opletten....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Blijkbaar kan dat bij de mobile layout wel, op de pc niet. Vroeg me het ook al keer af namelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
ik kan mij eigen post niet trren namelijk, alleen de post van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: