SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
Morguh vroege vogelquote:
Ja. Weer ouderwetse tijd dat ik wakker ben.quote:
O je werd gekweld door meerdere factoren, lekker wakker worden dan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 06:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Weer ouderwetse tijd dat ik wakker ben.![]()
Ik kreeg het warm in bed, toen ook maar gelijk even naar het toilet gegaan, hoestdrank ingenomen en de jeukende insectenbulten ingesmeerd.
Nu lig ik weer terug in bed. Nog even rusten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je werd gekweld door meerdere factoren, lekker wakker worden dan.
Dat is een genot als je dat kan, ik kan dat nooit, wakker is wakker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 06:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu lig ik weer terug in bed. Nog even rusten.
Morguhquote:
Me 2quote:Op zondag 24 augustus 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een genot als je dat kan, ik kan dat nooit, wakker is wakker.
Ben altijd jaloers op mensen die nog tijden in bed kunnen blijven liggen.quote:
Dat is het betere werk.quote:
O wat heerlijk, bijna 2 uurtjes en toen was het wakker, slapen wakker slapenquote:Op zondag 24 augustus 2025 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker, toch minimaal 6 uur achtereen geslapen, maximaal 8
aii.. dat helemaal klote..quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat heerlijk, bijna 2 uurtjes en toen was het wakker, slapen wakker slapen
4.15 uur er maar uitgegaan
Dan schijn je te snurken zegt menquote:Op zondag 24 augustus 2025 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
aii.. dat helemaal klote..
wel elke keer een enorme droge strot als ik wakker wordt, heel irritant
dat zal het niet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal het niet zijnO oke, water naast je bed zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kan ook, wat je het fijnste vind.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat kan maar meestal loop ik gewoon eff naar de keuken
Ja dat kan ook nog. Ik heb het vaak wel als de ventilator naast het bed aan staatquote:
En spinnenquote:Op zondag 24 augustus 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk nestplekje voor fruitvliegjes.
Morguh Stigquote:
Dotje schatjequote:
Lekker je kussen nat.quote:
Ja, dit.quote:
Je trakteert jezelf op een muffin en alles is weer goed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist oogcrème in mn oog gesmeerd.
Ik ben benieuwd naar het verdere verloop van deze dag....
Dadelijk lekker gloeiend hete koffie in je oor gieten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel zwarte oogcrème toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je ging in zee zwemmen toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaloersquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar Zandvoort volgend jaar
Overdekte tribune was uitverkocht, dus hopelijk werkt het weer mee... mijn laatste twee F1 bezoekjes waren drijfnat en bloedheet, ertussenin mag best.
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar Zandvoort volgend jaar
Overdekte tribune was uitverkocht, dus hopelijk werkt het weer mee... mijn laatste twee F1 bezoekjes waren drijfnat en bloedheet, ertussenin mag best.
Daarom gaat die juist, daar is die helemaal fan vanquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gaat die juist, daar is die helemaal fan van
Ik ga alleen op zondagquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.
Ik en @TheStigsDutchCousin vinden hier wat van.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga alleen op zondag
Het is een verdomd dure GP om te bezoeken. Dit ene kaartje voor zondag is geen grap duurder dan een heel weekend Oostenrijk op een prachtige tribune plus de reis ernaartoe.
Dat het zo duur is dat jullie niet ook kunnen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik en @:Thestigsdutchcousin vinden hier wat van.
Nee, ben jij snel gemaakt ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je werkelijk enorm gaapt dat je oor plopt/ontploft/popt?
Beetje te ver voor me. Verder te druk en gore wc's houden me tegen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het zo duur is dat jullie niet ook kunnen?
Ehm.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk lekker gloeiend hete koffie in je oor gieten.
JA, voor altijd...quote:
Weet ik nog niet... heb je al een leger geronseld?quote:
Ik ben gemaakt uit pure liefde, een stukje basaal genot (ewl) en de sterren stonden perfectquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ben jij snel gemaakt ofzo?
Vergeet de maan nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gemaakt uit pure liefde, een stukje basaal genot (ewl) en de sterren stonden perfect
quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
DE KERKKLOKKEN GAAN AF
DE KERK BEGINT
OKquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
DE KERKKLOKKEN GAAN AF
DE KERK BEGINT
Ze spraken wel Duits?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... heb je al een leger geronseld?
Gaan die zo vroeg al daarquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
DE KERKKLOKKEN GAAN AF
DE KERK BEGINT
Dan heb ik nog even tijd om m'n tanden te poetsen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan die zo vroeg al daarhier pas om 09.45 stipt
Afritsbroekquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. 16,5 graden. Max 18. Wil gaan wandelen. Korte broek?
Zellufquote:
Hoezo heb je dat niet in je Britneypackquote:
Wim-Lex gevallen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie je nou, veel te koud![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-uitzonderlijk-vroeg
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me niet helemaal top fit vandaag.In de ontbijtzaal had ik het warm, maar mijn lichaam was soms ook aan het trillen.
Dat is wel zo.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat niet in je Britneypack
De ultieme broek voor se gestrande reiziger. Geschikt voor zowel warme als frisse omstandigheden
ik ben geen poppetje en wie weet ook wel niet liefquote:
Snel eentje aanschaffen dan maarquote:
Samen met het kabinetquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
hmm..
[..]
ik ben geen poppetje en wie weet ook wel niet liefJullie zijn mijn lieve poppetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, door neus ademhalen gaat wel al beter en de hoestbuien lijken ook minder te worden. Ik heb nu alleen wel het gevoel van een kikker in mijn keel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal afgeschud?
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn lieve poppetjes
AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Tijd om de supercomputer te leren dat roken slecht is voor de gezondheid. Dan kan ie weer gewoon aan het werk ipv steeds rookpauzes in te lassenquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat ergens een supercomputer te roken nu.
Koentjuhhhhquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, door neus ademhalen gaat wel al beter en de hoestbuien lijken ook minder te worden. Ik heb nu alleen wel het gevoel van een kikker in mijn keel.
Gewoon AI die het gaat regelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de lolbroek aan vandaag?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijd om de supercomputer te leren dat roken slecht is voor de gezondheid. Dan kan ie weer gewoon aan het werk ipv steeds rookpauzes in te lassen
buffer overflowquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee gewoon een jurkje met pantyquote:
Oh, fijn, dan mag ik het pakket vast ergens in Zeeland ophalen maandag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon AI die het gaat regelen.
Neuh, de zon schijnt hierquote:
skipak is een betere keuze met deze kouquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik toch maar de lange broek aan ga doen. Wissel ik wel weer om als ik terug kom.
quote:
Ik las dat er al nachtvorst is geweestquote:
"Gezond" of gezond?quote:
Het heeft afgelopen nacht gevroren en dat is extreem vroeg: ‘Een maand eerder dan we gewend zijn’quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat er al nachtvorst is geweest
quote:Het is nog steeds zomer, maar het heeft in Nederland al gevroren. In Eindhoven en Volkel werd het aan de grond -0,3 en -0,2 graden. Dat is bijzonder vroeg voor de tijd van het jaar, zegt meteoroloog Donny de Koning van Weerplaza.
ham kaas komkommerquote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen nacht gevroren en dat is extreem vroeg: ‘Een maand eerder dan we gewend zijn’
[..]
ik slaap in elk geval een stuk beterquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Heerlijk, ik leef altijd weer een beetje op als het weer wat koeler wordt
Ik doe het ook beter in de koelte dan wanneer het bokheet isquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het gisteravond ook heerlijk met rondje lopen buiten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ga je wee4 slapen?quote:
Precies, da's wel een van de grootste factoren denk ik. Kan ik ook weer gewoon onder m'n dekbed slapenquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap in elk geval een stuk beter
Dat tijdsverschil hequote:
Op zich zou ik wel willen. Aan de andere kant wil ik ook gewoon meer van het land zien en misschien doet de frisse buitenlucht me juist wel goed.quote:
in de beentjes... hop hop de paden op de lanen in!quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel willen. Aan de andere kant wil ik ook gewoon meer van het land zien en misschien doet de frisse buitenlucht me juist wel goed.
Rustig aan iigquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel willen. Aan de andere kant wil ik ook gewoon meer van het land zien en misschien doet de frisse buitenlucht me juist wel goed.
Allemaal netjes gewacht tot we mochten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
dat was plaspauze voor de hele KSC blijkbaar
alcohol, dat ontsmetquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rustig aan iig
En kijken of je wat van die keelsnoepjes oid kunt scoren?
Of heel spicy lunch straks. Lekker alles wegbranden
Spicy lunch met alcoholquote:
spicy alcoholquote:
Gisteravond trok het alsnog open ja, net toen de zon weg ging.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het gisteravond ook heerlijk met rondje lopen buiten.
Ik zat ooit in een mindfullness groep en daar zat een vrouw bij die Marco heet/heettequote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
marco blijkt een meisje te zijn![]()
Vandaag had ze voor het eerst een harnas aan, ze was het er niet echt mee eens
[ afbeelding ]
oh johquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een mindfullness groep en daar zat een vrouw bij die Marco heet/heette
Wil die niet met jou mee naar huis?quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nee ze heeft al een huis. ik ben peettantequote:Op zondag 24 augustus 2025 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil die niet met jou mee naar huis?
Wat is dit ook voor onzin. Doe normaal.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ik wel dat ze dat liever niet aan heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
als je die kat voor je gezicht houd en dan richting je neus brengt likt ze je neus. Das zo schattig
een harnas? wat zieligquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Eergisteren geinstalleerdquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe is het met je airco @:sting?
ja de dame die haar heeft probeert het uit zodat ze dan mee kan als ze groter wordt.quote:
Als die beetje op een handige plek hangt dan heb je er in de winter ook nog plezier van.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Eergisteren geinstalleerd
Is nog even een beetje wennen, maar bevalt tot nu toe goed, ook al is het een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk.
je gaat er nog genoeg dagen veel plezier van hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Is nog even een beetje wennen, maar bevalt tot nu toe goed, ook al is het een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk.
"mee kan" ?quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de dame die haar heeft probeert het uit zodat ze dan mee kan als ze groter wordt.
ik denk dat zielig wel meevalt
wel verstandig, anders gaat ze waarschijnlijk zo in de stoofschotelquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de dame die haar heeft probeert het uit zodat ze dan mee kan als ze groter wordt.
ik denk dat zielig wel meevalt
Gewoon aanzetten en met een dikke trui aan in huis rondlopen. Je moet iets met de opgewekte energie van je zonnepanelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
ja hij gaat nu elke dag mee naar de plek waar we ontbijten omdat ze hem nog met de hand voert en hij lijkt dat ook leuk te vindenquote:
CreaBeaquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Er komt dus nog een zwart kleedje op die precies past maar die heb ik nog niet binnen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat het daar gewoon mokerdonker is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
Waarom je op de foto links geen roze door dat gat ziet weet ik ook niet.
dat dusquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het daar gewoon mokerdonker is.
Fair enoughquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de kat poept dus standaard naast de bak uit protest want donker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er komt nog wel een lampje in toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
de kat poept dus standaard naast de bak uit protest want donker.
en een deurtje voor de privacyquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er komt nog wel een lampje in toch?
Hoe weet je dan, dat het kleed precies past??quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Er komt dus nog een zwart kleedje op die precies past maar die heb ik nog niet binnen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hedwig gebruikt de kattenbak niet lol. Maar ze moet wel er 1 hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
de kat poept dus standaard naast de bak uit protest want donker.
oeh oeh oehquote:Vanaf vandaag tot en met donderdag 28 augustus krijg je bij elke bestelling een gratis cadeautje*:
🍹Een zakje met 50 gram losse ijsthee – ideaal om zelf frisse ijsthee te maken voor onderweg of op het werk.
🥄 Een handig kunststof maatlepeltje – altijd precies de juiste hoeveelheid.
Omdat die op maat gemaakt wordt door iemand? En maken me vast met klittenband.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe weet je dan, dat het kleed precies past??
Iets van op de foto leek ie toch groter...
kiekeboequote:
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer....quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh
ijsthee is ranzig
en t zal een maatlepel zijn om 2gr te krijgen dus ook die hoef ik niet![]()
Handug
Okee, dan is het goed jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat die op maat gemaakt wordt door iemand? En maken me vast met klittenband.
als je niet bestelt kijk je ook geen koe in de kontquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer....
Die is ook wel leukquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je niet bestelt kijk je ook geen koe in de kont
ik heb de kok horen fluiten maar geen idee waar de lepel hangtquote:
Alles colour drenching doen. Klaarquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog best veel van dat roze over dus wat gaat mijn volgende projectje worden.
geniet er van!quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen och. Sinds Ambar ben ik zielsgelukkig en alles is zo heerlijk relaxed. Ik slaap goed, de gedachten zijn goed. Het leven is heerlijk.
Kan het iedereen aanraden om lekker een hond te nemen en veel te wandelen en te knuffelen.
Been there done that, never do that again...quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen och. Sinds Ambar ben ik zielsgelukkig en alles is zo heerlijk relaxed. Ik slaap goed, de gedachten zijn goed. Het leven is heerlijk.
Kan het iedereen aanraden om lekker een hond te nemen en veel te wandelen en te knuffelen.
als ik zeeen van tijd had, zou ik dat doenquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zekerquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die beetje op een handige plek hangt dan heb je er in de winter ook nog plezier van.
Inderdaad!quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gaat er nog genoeg dagen veel plezier van hebben
Goed punt en 's nachts gelijk beide 4-seizoenendekbeddelen eropquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon aanzetten en met een dikke trui aan in huis rondlopen. Je moet iets met de opgewekte energie van je zonnepanelen.
been there, done that, all i got is a lousy T-Shirtquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Been there done that, never do that again...
Ik heb geen anderen nodig, zowel mens als wezens, om gelukkig te zijn. Dank voor de tip, maar ik doe er dus niks mee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
dat sowieso.. liever zelfs helemaal geen huisdieren op bedquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
Ik slaap beter zonder huisdieren in bed denk ik.
Ja hier ook niet hoor. De enige ruimte waar Hedwig echt niet mag komen is mijn slaapkamer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso.. liever zelfs helemaal geen huisdieren op bed
Honden kunnen wel echt flink ruften ja.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hond liep de hele nacht te ruften en te snurken en zichzelf te likken.
dat zijn andere roosjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hond liep de hele nacht te ruften en te snurken en zichzelf te likken.
Ze hangen al in de app met foto's jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn je ouders aan het barbecueën?
Maakte bij mij geen verschil...quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wetenschap heeft wel bewezen dat je met een kleine hond in je slaapkamer beter slaapt.
Sinds Ambar slaap ik als een roosje
Oh nee eigenlijk toch niet zo'n zin in. Eerst lunchen. Misschien vanmiddag nog even de stad in.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga eens even buiten kijken hoor
En dat. Geen huisdieren in de slaapkamer 's nachts.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso.. liever zelfs helemaal geen huisdieren op bed
Gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat. Geen huisdieren in de slaapkamer 's nachts.
Ik vond dat wel heel lief toen Sjefke op gegeven moment onder mijn bed ging liggen en niet in zijn mand..quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FARIEP gaarkeukenvoer dus.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
We aten net Nasi met vlees. Begeleidster zei dat het goulash was. ik had echt zo iets van ehh lijkt me niet en is een rare combi (daarnaast is Goulash soep). Ben maar niet verder in discussie gegaan.
Het leek overigens meer op babi pangang. En dat hoorde ik ook gisteren zeggen bij de andere groep. Op zaterdag hebben wij friet en zij zondag, Wat zij zaterdag eten hebben wij zondags...
quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
hier zit ik nog over in dubio..quote:
Wat nou als het een @ieniminimuis in je slaapkamer is?quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hier zit ik nog over in dubio..
maar ik zou eerder geneigd zijn naar helemaal niet
In het weekend is het wel een beetje gaarkeuken idee jaquote:
ik vrees dat ik die zou wegjagen, die zou vast alleen maar vervelend zijn tegen mijquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als het een @:ieniminimuis in je slaapkamer is?
Sowieso erg knus. Hier mag het in de weekenden wel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wetenschap heeft wel bewezen dat je met een kleine hond in je slaapkamer beter slaapt.
Sinds Ambar slaap ik als een roosje
Shit zo snel kan ik niet fietsen. Oh wacht ik kan sowieso niet fietsen nu. Nou zo snel kan ik ook niet naar de trein rennen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog eventjes en buikspek is klaar
quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
slaat ze die hond dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
Waarom hoor ik meerdere keren nee nee nee! En meerdere klappen. Volgens mij is de bovenbuurvrouw er weer met de hond.
Edit: Ja hoor nu ook geblaf.
Kun je een bordje komen brengen, ik ben ziek en kan de deur niet uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
maak je straks een smakkerd omdat hij helemaal het begeeftquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga nog 1x op mijn fiets snel naar de winkel.Wiel is toch al naar de tyfus.
Yolo ofzo.
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
maak je straks een smakkerd omdat hij helemaal het begeeft
Oh noes, cacao!!!quote:Bij een cacao-opslagbedrijf op een industrieterrein in Veenendaal woedt sinds zondagochtend een grote brand. Het pand wordt als verloren beschouwd, meldt de veiligheidsregio. De grote rookwolk is vanuit de hele omgeving te zien.
Lastige straatnaam.quote:Op beelden is te zien dat de vlammen uit het dak slaan van het pand dat is gelegen aan de Kernreactorstraat.
chocoladegeurtjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes, cacao!!!
[..]
Lastige straatnaam.
Nee ik leef nog haha maar dat was voorlopig wel de laatste keerquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
maak je straks een smakkerd omdat hij helemaal het begeeft
Oud Twente trainer Theo Vonk overledenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, FC Twente staat toch maar mooi boven jouw clubje!
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oud Twente trainer Theo Vonk overleden
Nou nouquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, FC Twente staat toch maar mooi boven jouw clubje!
Ik dacht eerst dat het zo'n invet kwastje was.. dus cavia's invetten en in de oven..quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Even het zentuintje aanharken.
Een zwabber?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
Meteen maar nieuwe dweilen gekocht voor mijn dweil of hoe heet dat. Deze waren al beetje af maar ze zijn nu echt helemaal verneukt.
Omgekleed, ik ga weerquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
even terug thuis. 6802 stappen al. Maar nu even de lange broek omwisselen voor de korte en het shirtje uit want het is ineens heerlijk wandelweer geworden. Even pissen en even drinken en nog een rondje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
met wat erbij?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het zo'n invet kwastje was.. dus cavia's invetten en in de oven..
Ja godver, nu ga ik ook beginnenquote:
Ik hou van Dasty.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ah ja, Dasty... Dat spul wat zelfs het verf van keukenkastjes verwijderd...
Wel goed om taperesten van glas te halen trouwens. Lost zo op zonder dat je hoeft te wrijven.
wrijven helpt niet, Rennie welquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ah ja, Dasty... Dat spul wat zelfs het verf van keukenkastjes verwijderd...
Wel goed om taperesten van glas te halen trouwens. Lost zo op zonder dat je hoeft te wrijven.
Geluid wat harder zetten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
Ik ben de bovenbuurvrouw nu al wel weer zat eigenlijk.
Ik heb vandaag niet zoveel zin om muziek te luisteren en om de TV nou keihard aan te zetten.. mwehquote:
Kan ook morgenquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet zoveel zin om muziek te luisteren en om de TV nou keihard aan te zetten.. mweh
Veel plezierquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan ook morgen![]()
Ik ga me klaarmaken om uit eten te gaan. Laters
Ze kan ook gewoon wat minder asociaal zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
draadloze koptelefoon met noise cancelling
quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
draadloze koptelefoon met noise cancelling
Veel plezierquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan ook morgen![]()
Ik ga me klaarmaken om uit eten te gaan. Laters
loop er hier ook af en toe mee. de hondjes van de buurvrouw zijn dan wat vervelend...quote:
Ik heb hem deze zomer vaak op gehad. Natuurlijk binnen terwijl ze in de straat voegen aan het slijpen warenquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
loop er hier ook af en toe mee. de hondjes van de buurvrouw zijn dan wat vervelend...
Zo, en nu vind ik het mooi geweest. 12.091 stapjes inmiddels. Even van de rest van de zondag genietenquote:
precies... en het zorgt er ook voor dat je je minder ergertquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem deze zomer vaak op gehad. Natuurlijk binnen terwijl ze in de straat voegen aan het slijpen waren
Maar ook als er andere klussen in de buurt zijn, of gemeente die aan het snoeien is ofzo.
Zit ik lekker in de tuin met dat ding op muziekje te luisteren en dan heb ik nergens last van
Wat wil je donderdag doen dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens even gauw regelen dat ik donderdag vrij neem.
Ik wilde al vragen wat vijr was, maar het is al opgelost.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens even gauw regelen dat ik donderdag vrij neem.
Ik dacht dat de best geteste Hedwig lokmethode was om er hier over te beginnen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Oh bovenbuurvrouw aan de deur, is dus laatste tijd veel weggeweest door mij omdat ik die hond bloed irritant vind. Nou ja dat was niet de bedoeling maar oke. Ze komt hier nu weer meer wonen is de bedoeling zei ze.
Oh en als ik Hedwig probeer te lokken dan reageert haar hond er wel op.Dus daar kap ik maar mee want mijn kat gebruikt haar oren toch alleen als ze zin heeft.
Kloptquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat de best geteste Hedwig lokmethode was om er hier over te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |