SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
Morguh vroege vogelquote:
Ja. Weer ouderwetse tijd dat ik wakker ben.quote:
O je werd gekweld door meerdere factoren, lekker wakker worden dan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 06:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Weer ouderwetse tijd dat ik wakker ben.![]()
Ik kreeg het warm in bed, toen ook maar gelijk even naar het toilet gegaan, hoestdrank ingenomen en de jeukende insectenbulten ingesmeerd.
Nu lig ik weer terug in bed. Nog even rusten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je werd gekweld door meerdere factoren, lekker wakker worden dan.
Dat is een genot als je dat kan, ik kan dat nooit, wakker is wakker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 06:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu lig ik weer terug in bed. Nog even rusten.
Morguhquote:
Me 2quote:Op zondag 24 augustus 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een genot als je dat kan, ik kan dat nooit, wakker is wakker.
Ben altijd jaloers op mensen die nog tijden in bed kunnen blijven liggen.quote:
Dat is het betere werk.quote:
O wat heerlijk, bijna 2 uurtjes en toen was het wakker, slapen wakker slapenquote:Op zondag 24 augustus 2025 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker, toch minimaal 6 uur achtereen geslapen, maximaal 8
aii.. dat helemaal klote..quote:Op zondag 24 augustus 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat heerlijk, bijna 2 uurtjes en toen was het wakker, slapen wakker slapen
4.15 uur er maar uitgegaan
Dan schijn je te snurken zegt menquote:Op zondag 24 augustus 2025 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
aii.. dat helemaal klote..
wel elke keer een enorme droge strot als ik wakker wordt, heel irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |