Tijd om de supercomputer te leren dat roken slecht is voor de gezondheid. Dan kan ie weer gewoon aan het werk ipv steeds rookpauzes in te lassenquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat ergens een supercomputer te roken nu.
Koentjuhhhhquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, door neus ademhalen gaat wel al beter en de hoestbuien lijken ook minder te worden. Ik heb nu alleen wel het gevoel van een kikker in mijn keel.
Gewoon AI die het gaat regelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de lolbroek aan vandaag?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijd om de supercomputer te leren dat roken slecht is voor de gezondheid. Dan kan ie weer gewoon aan het werk ipv steeds rookpauzes in te lassen
buffer overflowquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee gewoon een jurkje met pantyquote:
Oh, fijn, dan mag ik het pakket vast ergens in Zeeland ophalen maandag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon AI die het gaat regelen.
Neuh, de zon schijnt hierquote:
skipak is een betere keuze met deze kouquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik toch maar de lange broek aan ga doen. Wissel ik wel weer om als ik terug kom.
quote:
Ik las dat er al nachtvorst is geweestquote:
"Gezond" of gezond?quote:
Het heeft afgelopen nacht gevroren en dat is extreem vroeg: ‘Een maand eerder dan we gewend zijn’quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat er al nachtvorst is geweest
quote:Het is nog steeds zomer, maar het heeft in Nederland al gevroren. In Eindhoven en Volkel werd het aan de grond -0,3 en -0,2 graden. Dat is bijzonder vroeg voor de tijd van het jaar, zegt meteoroloog Donny de Koning van Weerplaza.
ham kaas komkommerquote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen nacht gevroren en dat is extreem vroeg: ‘Een maand eerder dan we gewend zijn’
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |