Het heeft afgelopen nacht gevroren en dat is extreem vroeg: ‘Een maand eerder dan we gewend zijn’quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat er al nachtvorst is geweest
quote:Het is nog steeds zomer, maar het heeft in Nederland al gevroren. In Eindhoven en Volkel werd het aan de grond -0,3 en -0,2 graden. Dat is bijzonder vroeg voor de tijd van het jaar, zegt meteoroloog Donny de Koning van Weerplaza.
ham kaas komkommerquote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen nacht gevroren en dat is extreem vroeg: ‘Een maand eerder dan we gewend zijn’
[..]
ik slaap in elk geval een stuk beterquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Heerlijk, ik leef altijd weer een beetje op als het weer wat koeler wordt
Ik doe het ook beter in de koelte dan wanneer het bokheet isquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het gisteravond ook heerlijk met rondje lopen buiten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ga je wee4 slapen?quote:
Precies, da's wel een van de grootste factoren denk ik. Kan ik ook weer gewoon onder m'n dekbed slapenquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap in elk geval een stuk beter
Dat tijdsverschil hequote:
Op zich zou ik wel willen. Aan de andere kant wil ik ook gewoon meer van het land zien en misschien doet de frisse buitenlucht me juist wel goed.quote:
in de beentjes... hop hop de paden op de lanen in!quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel willen. Aan de andere kant wil ik ook gewoon meer van het land zien en misschien doet de frisse buitenlucht me juist wel goed.
Rustig aan iigquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel willen. Aan de andere kant wil ik ook gewoon meer van het land zien en misschien doet de frisse buitenlucht me juist wel goed.
Allemaal netjes gewacht tot we mochten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
dat was plaspauze voor de hele KSC blijkbaar
alcohol, dat ontsmetquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rustig aan iig
En kijken of je wat van die keelsnoepjes oid kunt scoren?
Of heel spicy lunch straks. Lekker alles wegbranden
Spicy lunch met alcoholquote:
spicy alcoholquote:
Gisteravond trok het alsnog open ja, net toen de zon weg ging.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het gisteravond ook heerlijk met rondje lopen buiten.
Ik zat ooit in een mindfullness groep en daar zat een vrouw bij die Marco heet/heettequote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
marco blijkt een meisje te zijn![]()
Vandaag had ze voor het eerst een harnas aan, ze was het er niet echt mee eens
[ afbeelding ]
oh johquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een mindfullness groep en daar zat een vrouw bij die Marco heet/heette
Wil die niet met jou mee naar huis?quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
marco blijkt een meisje te zijn![]()
Vandaag had ze voor het eerst een harnas aan, ze was het er niet echt mee eens
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |