nee ze heeft al een huis. ik ben peettantequote:Op zondag 24 augustus 2025 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil die niet met jou mee naar huis?
Wat is dit ook voor onzin. Doe normaal.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
marco blijkt een meisje te zijn![]()
Vandaag had ze voor het eerst een harnas aan, ze was het er niet echt mee eens
[ afbeelding ]
Snap ik wel dat ze dat liever niet aan heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
als je die kat voor je gezicht houd en dan richting je neus brengt likt ze je neus. Das zo schattig
een harnas? wat zieligquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Eergisteren geinstalleerdquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe is het met je airco @:sting?
ja de dame die haar heeft probeert het uit zodat ze dan mee kan als ze groter wordt.quote:
Als die beetje op een handige plek hangt dan heb je er in de winter ook nog plezier van.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Eergisteren geinstalleerd
Is nog even een beetje wennen, maar bevalt tot nu toe goed, ook al is het een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk.
je gaat er nog genoeg dagen veel plezier van hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Is nog even een beetje wennen, maar bevalt tot nu toe goed, ook al is het een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk.
"mee kan" ?quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de dame die haar heeft probeert het uit zodat ze dan mee kan als ze groter wordt.
ik denk dat zielig wel meevalt
wel verstandig, anders gaat ze waarschijnlijk zo in de stoofschotelquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de dame die haar heeft probeert het uit zodat ze dan mee kan als ze groter wordt.
ik denk dat zielig wel meevalt
Gewoon aanzetten en met een dikke trui aan in huis rondlopen. Je moet iets met de opgewekte energie van je zonnepanelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
ja hij gaat nu elke dag mee naar de plek waar we ontbijten omdat ze hem nog met de hand voert en hij lijkt dat ook leuk te vindenquote:
CreaBeaquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Er komt dus nog een zwart kleedje op die precies past maar die heb ik nog niet binnen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat het daar gewoon mokerdonker is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
Waarom je op de foto links geen roze door dat gat ziet weet ik ook niet.
dat dusquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het daar gewoon mokerdonker is.
Fair enoughquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de kat poept dus standaard naast de bak uit protest want donker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er komt nog wel een lampje in toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
de kat poept dus standaard naast de bak uit protest want donker.
en een deurtje voor de privacyquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er komt nog wel een lampje in toch?
Hoe weet je dan, dat het kleed precies past??quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Er komt dus nog een zwart kleedje op die precies past maar die heb ik nog niet binnen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hedwig gebruikt de kattenbak niet lol. Maar ze moet wel er 1 hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
de kat poept dus standaard naast de bak uit protest want donker.
oeh oeh oehquote:Vanaf vandaag tot en met donderdag 28 augustus krijg je bij elke bestelling een gratis cadeautje*:
🍹Een zakje met 50 gram losse ijsthee – ideaal om zelf frisse ijsthee te maken voor onderweg of op het werk.
🥄 Een handig kunststof maatlepeltje – altijd precies de juiste hoeveelheid.
Omdat die op maat gemaakt wordt door iemand? En maken me vast met klittenband.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe weet je dan, dat het kleed precies past??
Iets van op de foto leek ie toch groter...
kiekeboequote:
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer....quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh
ijsthee is ranzig
en t zal een maatlepel zijn om 2gr te krijgen dus ook die hoef ik niet![]()
Handug
Okee, dan is het goed jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat die op maat gemaakt wordt door iemand? En maken me vast met klittenband.
als je niet bestelt kijk je ook geen koe in de kontquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer....
Die is ook wel leukquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je niet bestelt kijk je ook geen koe in de kont
ik heb de kok horen fluiten maar geen idee waar de lepel hangtquote:
Alles colour drenching doen. Klaarquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog best veel van dat roze over dus wat gaat mijn volgende projectje worden.
geniet er van!quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen och. Sinds Ambar ben ik zielsgelukkig en alles is zo heerlijk relaxed. Ik slaap goed, de gedachten zijn goed. Het leven is heerlijk.
Kan het iedereen aanraden om lekker een hond te nemen en veel te wandelen en te knuffelen.
Been there done that, never do that again...quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen och. Sinds Ambar ben ik zielsgelukkig en alles is zo heerlijk relaxed. Ik slaap goed, de gedachten zijn goed. Het leven is heerlijk.
Kan het iedereen aanraden om lekker een hond te nemen en veel te wandelen en te knuffelen.
als ik zeeen van tijd had, zou ik dat doenquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zekerquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die beetje op een handige plek hangt dan heb je er in de winter ook nog plezier van.
Inderdaad!quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gaat er nog genoeg dagen veel plezier van hebben
Goed punt en 's nachts gelijk beide 4-seizoenendekbeddelen eropquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon aanzetten en met een dikke trui aan in huis rondlopen. Je moet iets met de opgewekte energie van je zonnepanelen.
been there, done that, all i got is a lousy T-Shirtquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Been there done that, never do that again...
Ik heb geen anderen nodig, zowel mens als wezens, om gelukkig te zijn. Dank voor de tip, maar ik doe er dus niks mee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |