Poeh dat gaat wel een duur broodje worden dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je in Eindhoven zijn.
oh goed ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mezelf moet er wel nog wat vanaf.
Nee wel ouder. En hij is best wel eigenaardig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk. EN die zijn dan oei oei 35 en 37.
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Hier doen ze dat helemaal niet zo vaakIk zal wel iets verkeerd doen, dat ze doodongelukkig zijn.
Ik ben benieuwd of je nog bij mij op m'n rug kan en of ik dat kan tillen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mezelf moet er wel nog wat vanaf.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg je een specifiek recept voor het buikspek?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je in Eindhoven zijn.
Gaat je vast lukken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog bij mij op m'n rug kan en of ik dat kan tillen.
Maar ik denk het wel, want ik ben best sterk
Mijn, nu niet meer, zwager maakt echt het lekkerste buikspek van de BBQ. En de lekkerste spare ribs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volg je een specifiek recept voor het buikspek?
Dat denk ik ook.quote:
Ik heb een buurvrouw gehad, daar zou ik wel een beschuitje mee willen etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Weet je niet joh. Misschien krijg je ineens een nieuwe buurvrouw ofzo..
Nohhh bbqqqqqqqquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn, nu niet meer, zwager maakt echt het lekkerste buikspek van de BBQ. En de lekkerste spare ribs.
Oh god, wat ga ik dat missen.
Hij stuur Cali naar de plastisch chirurg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee wel ouder. En hij is best wel eigenaardig.
Ben je lekker op dreef, kwiews?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij stuur Cali naar de plastisch chirurg.
mijn rechter buurvrouw heb ik welgeteld 2x gezien..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een buurvrouw gehad, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
Vos heeft wel wat spinazie op en soms pakt ie wat aan. En hij liep even te sjanzen met Guusje. Dus het gaat wel beter maar ik ben er nog niet kapot van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenEet Vos weer?
Ik had Ylvi en Camryn even in de verdieping van Wattenschijfje en Arizona gezet en de bovenste verdieping afgesloten, dan kon ik hun hok verschonen. Daar staat een hokje met een hangmatje en dat vond Ylvi helemaal geweldig.
Misschien is dit een hint van haar dat ik zo'n ding moet kopen.
Nou heb ik er niet veel verstand van natuurlijk, maar dat zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij stuur Cali naar de plastisch chirurg.
Die van de AH?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:15 schreef Donna het volgende:
Ik heb nog frambozen in chocola. Helemaal niet zo lekker. Maarja, geen vent meer die m'n chocola steelt.
Zit jij er nu als een soort helikopter boven ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos heeft wel wat spinazie op en soms pakt ie wat aan. En hij liep even te sjanzen met Guusje. Dus het gaat wel beter maar ik ben er nog niet kapot van.
Ziet er redelijk leuk uit klinkt ook weer niet helemaal erg enthousiast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn rechter buurvrouw heb ik welgeteld 2x gezien..
de linker iets vaker en die ziet er redelijk leuk uit maar die heeft al een vent
Oude huis was een hoekwoning. Echt een leuke dame. Helaas ging ze verhuizen. Kwam er zo'n dom tokkiegezin inquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn rechter buurvrouw heb ik welgeteld 2x gezien..
de linker iets vaker en die ziet er redelijk leuk uit maar die heeft al een vent
vrij grote tattoo'squote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziet er redelijk leuk uit klinkt ook weer niet helemaal erg enthousiast.
Tot zover, dokter Fles.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heb ik er niet veel verstand van natuurlijk, maar dat zou ik niet doen.
We hebben hier @CherryLips voor dat soort zaken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:15 schreef Donna het volgende:
Ik heb nog frambozen in chocola. Helemaal niet zo lekker. Maarja, geen vent meer die m'n chocola steelt.
Ik ben hier omgeven door oude mannen, met vrouwen ook trouwens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een buurvrouw gehad, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit jij er nu als een soort helikopter boven ?
Ben nog te wakker, moet eigenlijk slapen maar de koeien staan weer onder het slaapkamerraamquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je lekker op dreef, kwiews?
Deze is wel makkelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben hier omgeven door oude mannen, met vrouwen ook trouwens.
En 1 jongere vent, maar die heeft een vreselijk accent en is niet te verstaan.
Niet echt. Eigenlijk doe ik maar watquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je die nieuwe kindle nou eigenlijk nog gekocht?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietWas vanmiddag even winkelen en vanavond lekker kneuterig naar de lokale optocht gekeken en zit nu in een andere kamer
Caafs: "Is dat mens nou nog niet weg? Kom we kijken haar weg."quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietWas vanmiddag even winkelen en vanavond lekker kneuterig naar de lokale optocht gekeken en zit nu in een andere kamer
Ha, dat zou je denken. Maar hij komt uit Twente en praat heel erg binnensmonds.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is wel makkelijk
All stars are alignedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef essnhills het volgende:
@:4everblackeyed én @:kwiwi tegelijk?
Had je mijn dollemansrit gelezen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs: "Is dat mens nou nog niet weg? Kom we kijken haar weg."
Soms krijg ik echt zo'n bombastic side eye van Arizona en CamrynDat ik denk: oke, ik ga al weg.
Blijkbaarquote:
Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Eigenlijk doe ik maar wat![]()
Heeft wel wat weg van https://ottolenghi.co.uk/pages/recipes/pork-belly-banh-mi
Alleen ik doe het met burnt ends; en dan op de BBQ.
Ohwquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ha, dat zou je denken. Maar hij komt uit Twente en praat heel erg binnensmonds.
Nee, want ik wilde op jouw tag klikken en alles verdweenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Had je mijn dollemansrit gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |