Jeetjequote:
Als in.. diner?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
ik ga zo gewoon weer gamen
eerst eff iets te vreten zoeken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. Was de oudste en dan gingen ze ook tegen mij over elkaar klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dit gaat niet over samenwonen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij doen samen boodschappen. Ik heb nog nooit zoveel bespaard
Ja bijzonder he. Je zou zeggen "zeg nooit nooit". Maar er komt een moment dat je daar echt voorbij bent. Ik ben daar echt voorbij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Weet je niet joh. Misschien krijg je ineens een nieuwe buurvrouw ofzo..
al 2x gebeurd.. gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Weet je niet joh. Misschien krijg je ineens een nieuwe buurvrouw ofzo..
Op de camping in Oisterwijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt ie lekker op het strand in zuid-frankrijk?
Broodje met iets lekkers of snacks?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
soort van.. maar ik heb eigenlijk geen trek in een uitgebreide maaltijd meer
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]Begrijp wel waarom je op FOK! terecht gekomen bent dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een collega die er hetzelfde in stond. En ineens stond ze voor zijn neus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bijzonder he. Je zou zeggen "zeg nooit nooit". Maar er komt een moment dat je daar echt voorbij bent. Ik ben daar echt voorbij.
Buikspekquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgen broodje met buikspek maken
Heb je nu helaas niets aan.
denk broodje met iets..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broodje met iets lekkers of snacks?
Hebben wij hier morgen wel iets aan dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgen broodje met buikspek maken
Heb je nu helaas niets aan.
Oh ja, nee... dan maar een broodje met ietsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
denk broodje met iets..
snacken is lekker maar niet goed voor me en heb al heel de dag "slecht" gegeten
Ja leuk. EN die zijn dan oei oei 35 en 37.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb een collega die er hetzelfde in stond. En ineens stond ze voor zijn neus.
Hij zou haar NOOIT naar rechts geswiped hebben, maar ze zijn zo'n goede match. Zij had trouwens ook nooit verwacht nog aan de man te komen. Maar goed, ik snap wel dat je op een gegeven moment dat voorbij denkt en het wel prima vindt.
Dan moet je in Eindhoven zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben wij hier morgen wel iets aan dan?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:CherryLips
Ik zag Ylvi voor het eerst popcornen, ik dacht dat ze een toeval kreeg, want ik heb haar dit nog nooit zien doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |