Staat in het contract zeker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Vreselijk, wat een horror lijkt me dat.
Nee wij vinden elkaar best nog liev hoor. Hij neemt zelfs een extra weekend erbij (we hebben gewoon 50/50) zodat ik naar de dorpsfeesten kan!
Same. Was de oudste en dan gingen ze ook tegen mij over elkaar klagenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is fijn voor de kinderen inderdaad. Mijn moeder heeft mijn hele pubertijd een soort oorlog gevoerd tegen mijn vader nadat mijn ouders gescheiden waren. Genieten hoor.
Maar je hoeft ook niet meteen te gaan samenwonen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
ik denk dat ik gek zou worden als ik continue met iemand in het zelfde huis zou leven waar je dan ook echt rekening mee moet houden met allerlei praktische zaken omdat je een relatie hebt
Daar hebben ze dan eventueel de LAT versie voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
ik denk dat ik gek zou worden als ik continue met iemand in het zelfde huis zou leven waar je dan ook echt rekening mee moet houden met allerlei praktische zaken omdat je een relatie hebt
Dat valt reuze mee hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
Nee, ik heb het gewoon liev gevraagd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat in het contract zeker?
zelfs dan moet je met iemand rekening gaan houden.. dat gaat mij echt heel slecht af..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niet meteen te gaan samenwonen.
Dat is wel fijn. Ik heb ook gedeeld ouderschap en als je echt niet meer met elkaar door een deur kan dan is dat niet zo handig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Vreselijk, wat een horror lijkt me dat.
Nee wij vinden elkaar best nog liev hoor. Hij neemt zelfs een extra weekend erbij (we hebben gewoon 50/50) zodat ik naar de dorpsfeesten kan!
*ex ligt vastgebonden op bed*quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gewoon liev gevraagd.
Oh het voelt voor mij niet echt als rekening moeten houden met iemand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs dan moet je met iemand rekening gaan houden.. dat gaat mij echt heel slecht af..
Op bed ook meteen? Hoezo niet gewoon aan de radiator in de bijkeuken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*ex ligt vastgebonden op bed*
"Zeg lieverd..."
snap ik, maar ook dan moet je toch wel rekening met elkaars behoeftes enzo houden denk ik zo. Voor mij zou het dan al snel een normale vriend relatie worden.. en dat verwatert HEEL snel bij mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan eventueel de LAT versie voor uitgevonden.
Geen haar op m'n hoofd die ooit weer gaat samenwonen. Nope nope nope.
Ik weet ook niet of ik dat ooit nog eens wil hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, maar ook dan moet je toch wel rekening met elkaars behoeftes enzo houden.. voor mij zou het dan al snel een normale vriend relatie worden.. en dat verwatert HEEL snel bij mij
Je hondquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Ik heb ook gedeeld ouderschap en als je echt niet meer met elkaar door een deur kan dan is dat niet zo handig.
I like how you think.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Op bed ook meteen? Hoezo niet gewoon aan de radiator in de bijkeuken?
daar was de hont al aan vastgebondenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Op bed ook meteen? Hoezo niet gewoon aan de radiator in de bijkeuken?
Er is geen hont in the picture.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar was de hont al aan vastgebonden
Wij doen samen boodschappen. Ik heb nog nooit zoveel bespaardquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
Enige waar ik rekening mee moet houden dan is dat ik genoeg boodschappen heb gehaald?
een FWB zou denk nog het meest bij mij passen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik dat ooit nog eens wil hoor.
FWB zou leuk zijn.
pffftt..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
Enige waar ik rekening mee moet houden dan is dat ik genoeg boodschappen heb gehaald?
Weet je niet joh. Misschien krijg je ineens een nieuwe buurvrouw ofzo..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
een FWB zou denk nog het meest bij mij passen..
maar goed, not gonna happen, ever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |