Oude huis was een hoekwoning. Echt een leuke dame. Helaas ging ze verhuizen. Kwam er zo'n dom tokkiegezin inquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn rechter buurvrouw heb ik welgeteld 2x gezien..
de linker iets vaker en die ziet er redelijk leuk uit maar die heeft al een vent
vrij grote tattoo'squote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziet er redelijk leuk uit klinkt ook weer niet helemaal erg enthousiast.
Tot zover, dokter Fles.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heb ik er niet veel verstand van natuurlijk, maar dat zou ik niet doen.
We hebben hier @CherryLips voor dat soort zaken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:15 schreef Donna het volgende:
Ik heb nog frambozen in chocola. Helemaal niet zo lekker. Maarja, geen vent meer die m'n chocola steelt.
Ik ben hier omgeven door oude mannen, met vrouwen ook trouwens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een buurvrouw gehad, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit jij er nu als een soort helikopter boven ?
Ben nog te wakker, moet eigenlijk slapen maar de koeien staan weer onder het slaapkamerraamquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je lekker op dreef, kwiews?
Deze is wel makkelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben hier omgeven door oude mannen, met vrouwen ook trouwens.
En 1 jongere vent, maar die heeft een vreselijk accent en is niet te verstaan.
Niet echt. Eigenlijk doe ik maar watquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volg je een specifiek recept voor het buikspek?
Had je die nieuwe kindle nou eigenlijk nog gekocht?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietWas vanmiddag even winkelen en vanavond lekker kneuterig naar de lokale optocht gekeken en zit nu in een andere kamer
Caafs: "Is dat mens nou nog niet weg? Kom we kijken haar weg."quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietWas vanmiddag even winkelen en vanavond lekker kneuterig naar de lokale optocht gekeken en zit nu in een andere kamer
Ha, dat zou je denken. Maar hij komt uit Twente en praat heel erg binnensmonds.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is wel makkelijk
All stars are alignedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef essnhills het volgende:
@:4everblackeyed én @:kwiwi tegelijk?
Had je mijn dollemansrit gelezen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs: "Is dat mens nou nog niet weg? Kom we kijken haar weg."
Soms krijg ik echt zo'n bombastic side eye van Arizona en CamrynDat ik denk: oke, ik ga al weg.
Blijkbaarquote:
Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Eigenlijk doe ik maar wat![]()
Heeft wel wat weg van https://ottolenghi.co.uk/pages/recipes/pork-belly-banh-mi
Alleen ik doe het met burnt ends; en dan op de BBQ.
Ohwquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ha, dat zou je denken. Maar hij komt uit Twente en praat heel erg binnensmonds.
Nee, want ik wilde op jouw tag klikken en alles verdweenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Had je mijn dollemansrit gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |