abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 november 2025 @ 20:18:13 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219372724
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]

Deze net op, heerlijk! Echte pistache ijssmaak met een flinke druppel pistachecreme erin.
Oh wat grappig, en goed te weten. Vind het er niet bijzonder aantrekkelijk uitzien namelijk, maar deze jongen ga ik dus na deze review zeker uitproberen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker zaterdag 29 november 2025 @ 20:19:17 #204
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219372729
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]

Deze net op, heerlijk! Echte pistache ijssmaak met een flinke druppel pistachecreme erin.
Op naar de Lidl dus ... :Y)
pi_219380379
Ben, as we speak, het lidl pistache ijsje aan het nuttigen, superlekker!
Bedankt voor de tip @FutureFairytale ^O^ :9
pi_219382622
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Ben, as we speak, het lidl pistache ijsje aan het nuttigen, superlekker!
Bedankt voor de tip @:FutureFairytale ^O^ :9
Yeah, graag gedaan :)
Vind de prijs ook echt top.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_219383006
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Yeah, graag gedaan :)
Vind de prijs ook echt top.
Ja, was 2,50 geloof ik ^O^
Was ook al eeuwen niet meer naar een Lidl geweest, dus so wie so leuk
  donderdag 4 december 2025 @ 19:27:00 #208
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_219409973
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:42 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik kreeg deze vandaag van mijn vader.
Nog niet geprobeerd.
Goed te doen deze, 7,5.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_219419933
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Goed te doen deze, 7,5.
Ik zag deze reep bij de xenos liggen, voor 5 euro :s)
Gekocht en gegeten
Lekker!
  vrijdag 5 december 2025 @ 21:34:47 #210
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_219420553
quote:
4s.gif Op maandag 10 november 2025 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Deze verkopen ze bij Edeka Kleve.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 22 december 2025 @ 12:24:20 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219558183
In zijn vijfhonderdste aflevering werpt Keuringsdienst van Waarde een kritische blik op de pistacherage. Hoe komen pistache-ijs, pistachechocoladerepen en pistachepepernoten eigenlijk aan hun smaak en kleur?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 22 december 2025 @ 12:27:51 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219558207
quote:
3s.gif Op maandag 22 december 2025 12:24 schreef golfer het volgende:
In zijn vijfhonderdste aflevering werpt Keuringsdienst van Waarde een kritische blik op de pistacherage. Hoe komen pistache-ijs, pistachechocoladerepen en pistachepepernoten eigenlijk aan hun smaak en kleur?
Het antwoord is vast niet pistache.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 22 december 2025 @ 19:57:47 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219562654
quote:
3s.gif Op maandag 22 december 2025 12:24 schreef golfer het volgende:
In zijn vijfhonderdste aflevering werpt Keuringsdienst van Waarde een kritische blik op de pistacherage. Hoe komen pistache-ijs, pistachechocoladerepen en pistachepepernoten eigenlijk aan hun smaak en kleur?
Gelukkig is het concept van ingrediëntendeclaratie volledig nieuw ;(

Niet interessant onderwerp dit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 december 2025 @ 23:32:06 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219565151
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 19:57 schreef Molo het volgende:


Gelukkig is het concept van ingrediëntendeclaratie volledig nieuw ;(

Niet interessant onderwerp dit
Jd hebt dus niet gekeken, want het ging vooral over de groene kleur.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 23-12-2025 00:09:03 (typo) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 22 december 2025 @ 23:42:56 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219565221
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Jd hebt dus niet gekeken, want het gkng vooral over de groene kleur.
Wist ook echt iedereen met een IQ boven de 80 allang

Vind het maar een slap en suf onderwerp
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 23 december 2025 @ 00:00:03 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219565295
Het was wel een interessante uitzending.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 december 2025 @ 00:08:46 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219565320
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 23:42 schreef Molo het volgende:

Wist ook echt iedereen met een IQ boven de 80 allang

Vind het maar een slap en suf onderwerp
Blijkbaar is mij n IQ dan te laag, want ik heb er nog iets van geleerd.
Je bent nooit te oud en te dom om iets te leren. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 december 2025 @ 02:20:30 #218
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219565524
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Ik ben de hele pistache hype wel weer zat.
Dat was ik direct al. Die nootjes zijn wel lekker maar alles met die smaak of drap vind ik goor
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219567672
Ik ben al heel mijn leven al gek op pistachesmaak en -drab geweest. Daarom vind ik deze hype ook helemaal niks. Zelfde als met Formule 1 eigenlijk.
  dinsdag 23 december 2025 @ 14:09:25 #220
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219568103
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Jd hebt dus niet gekeken, want het ging vooral over de groene kleur.
Net als het ijs
  dinsdag 23 december 2025 @ 14:11:18 #221
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219568121
quote:
4s.gif Op maandag 10 november 2025 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Ingrediënten: Zoetstof: maltitol; Zonnebloemolie, pistachenoten (16%), magermelkpoeder, inuline, sojameel, emulgator: sojalecithine; aroma's.

Nou, nee, dank je, en al helemaal voor die prijs
  Miss 200.000.000! dinsdag 23 december 2025 @ 14:44:06 #222
367000 roos94
pi_219568424
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 14:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ingrediënten: Zoetstof: maltitol; Zonnebloemolie, pistachenoten (16%), magermelkpoeder, inuline, sojameel, emulgator: sojalecithine; aroma's.

Nou, nee, dank je, en al helemaal voor die prijs
Boehoe
pi_219781016
Update:

Aldi cheesecake; lekker, hou van cheesecake. Geen duidelijke pistachesmaak maar cheesecake :). Cijfer: 7,5.


AH lava cake; lekker! Wel machtig ding maar warm met bolletje ijs (of niet) echt lekker. Pistachecrème goed aanwezig.
Cijfer: 9.


AH meringues; smelt direct in je mond. Zijn alleen klein maar schuim is zo zoet dat zo'n klein hapje genoeg is. Pistachecrème ook hier goed aanwezig.
Cijfer; 8. Waren ze goedkoper dan 9.


Dit was afgelopen feestdagen assortiment maar wie weet komt het dit jaar weer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_219787785
Die Moelleux hadden wij ook. Waren echt zo lekker!
pi_219796332
Hij is er weer *O*



Was vorig jaar echt lekker. En ga em vandaag nemen, zin in!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_219796847




Ze hebben ook pistache coffee cake en pistache cookie. Die cookie neem ik volgende keer.
Latte is weer fantastisch. Niet te zoet. Donut ook O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Spellchecker zaterdag 10 januari 2026 @ 10:50:31 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219796918
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ze hebben ook pistache coffee cake en pistache cookie. Die cookie neem ik volgende keer.
Latte is weer fantastisch. Niet te zoet. Donut ook O+
Smaakt het hetzelfde als vorige keer?
pi_219798144
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:50 schreef maily het volgende:

[..]
Smaakt het hetzelfde als vorige keer?
Is weer jaar geleden dus weet niet precies. Ik verwacht het wel. Toen vond ik het heel lekker en nu weer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220261001
Vanaf woensdag bij Lidl.



+ verpakte pistache gevulde croissants voor 1,99 (5 stuks)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 5 maart 2026 @ 07:15:30 #230
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220261020
Zo een Dubai reep, blijven je tanden in vastzitten, geen vluchtige smaak iig
pi_220261695
Die croissants van de Lidl met pistachecreme erin zijn echt super lekker!
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:56:51 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220261862
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 07:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf woensdag bij Lidl.

[ link | afbeelding ]

+ verpakte pistache gevulde croissants voor 1,99 (5 stuks)
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!

Zijn die pistache croissants van die houdbare net zoals je al decennia in Franse supermarkten hebt met nutellavulling zeg maar?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:58:14 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220261874
De AH Delicata Dubaireep (officieel pistache melkchocolade met kadaifi) is trouwens onwijs lekker :9
En prima betaalbaar voor ¤3,49 :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220263668
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:58 schreef Molo het volgende:
De AH Delicata Dubaireep (officieel pistache melkchocolade met kadaifi) is trouwens onwijs lekker :9
En prima betaalbaar voor ¤3,49 :)
Ja heb ik ook vernomen, nog niet geprobeerd, maar zeker een prima prijs.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!

Zijn die pistache croissants van die houdbare net zoals je al decennia in Franse supermarkten hebt met nutellavulling zeg maar?
Ja :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220264544
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 07:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf woensdag bij Lidl.

[ link | afbeelding ]

+ verpakte pistache gevulde croissants voor 1,99 (5 stuks)
Vanaf volgende week denk ik?
Net naar een Lidl gefietst maar niks kunnen ontdekken :'(

Edit: pff, verkeerd gelezen, ga volgende week nog wel eens kijken :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Kanaroe op 05-03-2026 16:00:06 ]
  donderdag 5 maart 2026 @ 15:04:25 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220264952
Youbuy?
pi_220265502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:20 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Vanaf volgende week denk ik?
Net naar een Lidl gefietst maar niks kunnen ontdekken :'(

Edit: pff, verkeerd gelezen, ga volgende week nog wel eens kijken :D

-O- :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220265714
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!

Zijn die pistache croissants van die houdbare net zoals je al decennia in Franse supermarkten hebt met nutellavulling zeg maar?
Nee, zijn uit de diepvries. Van deeg nog. Vantevoren er uit halen en dan 15 minuten in de oven.

Oh wacht, zie nu die foto hierboven. Dat zijn niet die ik bedoel.
pi_220344130
Ik ben niet gek van Cornetto's maar deze ga ik snel halen.

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 9 april 2026 @ 18:27:07 #240
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220542368


Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  Spellchecker donderdag 9 april 2026 @ 18:28:41 #241
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220542373
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
Meer verpakking dan koek.
  donderdag 9 april 2026 @ 18:58:45 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220542515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
Een topped bun, weet niet echt wat dat inhoudt eigenlijk :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 april 2026 @ 18:59:59 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220542525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, zijn uit de diepvries. Van deeg nog. Vantevoren er uit halen en dan 15 minuten in de oven.

Oh wacht, zie nu die foto hierboven. Dat zijn niet die ik bedoel.
Ik heb die houdbare zoals uit de Franse supermarkt trouwens toch gekocht, en vond ze zoals eigenlijk ook wel verwacht, echt niet lekker _O-

Net of je op een blok palmvet gaat zitten kanen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker donderdag 9 april 2026 @ 20:19:11 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220543442
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Een topped bun, weet niet echt wat dat inhoudt eigenlijk :D
Het ziet eruit als een gedraaid iets, met iets groens erop. Ken je het verhaal van de kleine mol die wou weten wie er op zijn kop gepoept had? :D
  donderdag 9 april 2026 @ 20:25:44 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220543497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:19 schreef maily het volgende:

[..]
Het ziet eruit als een gedraaid iets, met iets groens erop. Ken je het verhaal van de kleine mol die wou weten wie er op zijn kop gepoept had? :D
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220543714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
Leuk product!
Ik heb die van Cinnabon gegeten. Die was warm en echt heerlijk. Wel 2,5x zo duur maar ben dan toch bang dat deze gaat tegenvallen. Kan het misschien wel proberen met 10 tellen magnetron :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220609349




Engeland :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 19 april 2026 @ 08:09:42 #248
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220609908
Gisteren Baklava met pistache van de Turkse bakker, jummie
  zondag 31 mei 2026 @ 23:37:07 #249
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220932670


Ik zag deze vandaag voorbij komen in de app.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 15 juni 2026 @ 17:28:22 #250
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221052091
Een pistache eclaire van Steph&Alex
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')