Oh wat grappig, en goed te weten. Vind het er niet bijzonder aantrekkelijk uitzien namelijk, maar deze jongen ga ik dus na deze review zeker uitproberenquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze net op, heerlijk! Echte pistache ijssmaak met een flinke druppel pistachecreme erin.
Op naar de Lidl dus ...quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze net op, heerlijk! Echte pistache ijssmaak met een flinke druppel pistachecreme erin.
Yeah, graag gedaanquote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Ben, as we speak, het lidl pistache ijsje aan het nuttigen, superlekker!
Bedankt voor de tip @:FutureFairytale![]()
Ja, was 2,50 geloof ikquote:Op zondag 30 november 2025 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yeah, graag gedaan
Vind de prijs ook echt top.
Goed te doen deze, 7,5.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:42 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg deze vandaag van mijn vader.
Nog niet geprobeerd.
Deze verkopen ze bij Edeka Kleve.quote:Op maandag 10 november 2025 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Het antwoord is vast niet pistache.quote:Op maandag 22 december 2025 12:24 schreef golfer het volgende:
In zijn vijfhonderdste aflevering werpt Keuringsdienst van Waarde een kritische blik op de pistacherage. Hoe komen pistache-ijs, pistachechocoladerepen en pistachepepernoten eigenlijk aan hun smaak en kleur?
Gelukkig is het concept van ingrediëntendeclaratie volledig nieuwquote:Op maandag 22 december 2025 12:24 schreef golfer het volgende:
In zijn vijfhonderdste aflevering werpt Keuringsdienst van Waarde een kritische blik op de pistacherage. Hoe komen pistache-ijs, pistachechocoladerepen en pistachepepernoten eigenlijk aan hun smaak en kleur?
Jd hebt dus niet gekeken, want het ging vooral over de groene kleur.quote:Op maandag 22 december 2025 19:57 schreef Molo het volgende:
Gelukkig is het concept van ingrediëntendeclaratie volledig nieuw
Niet interessant onderwerp dit
Wist ook echt iedereen met een IQ boven de 80 allangquote:Op maandag 22 december 2025 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Jd hebt dus niet gekeken, want het gkng vooral over de groene kleur.
Blijkbaar is mij n IQ dan te laag, want ik heb er nog iets van geleerd.quote:Op maandag 22 december 2025 23:42 schreef Molo het volgende:
Wist ook echt iedereen met een IQ boven de 80 allang
Vind het maar een slap en suf onderwerp
Dat was ik direct al. Die nootjes zijn wel lekker maar alles met die smaak of drap vind ik goorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Ik ben de hele pistache hype wel weer zat.
Net als het ijsquote:Op maandag 22 december 2025 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Jd hebt dus niet gekeken, want het ging vooral over de groene kleur.
Ingrediënten: Zoetstof: maltitol; Zonnebloemolie, pistachenoten (16%), magermelkpoeder, inuline, sojameel, emulgator: sojalecithine; aroma's.quote:Op maandag 10 november 2025 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Boehoequote:Op dinsdag 23 december 2025 14:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ingrediënten: Zoetstof: maltitol; Zonnebloemolie, pistachenoten (16%), magermelkpoeder, inuline, sojameel, emulgator: sojalecithine; aroma's.
Nou, nee, dank je, en al helemaal voor die prijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |