Proberen waard? Dan haal ik em. Thanksquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:57 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ging kant en klare koude koffietjes kopen voor wandelactiviteit, en toen zag ik deze met pistache
Best lekker, en de pistachesmaak is er wel hoewel het hier louter "aroma" betreft
Leuk!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Proberen waard? Dan haal ik em. Thanks![]()
Die hebben ze al een tijdje. Ik vind ze te duur maar ze zijn wel erg lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze hebben bij AH mini berlinerbolletjes met pistachevulling. Geen idee hoe ze smaken, maar misschien lijkt het iemand wat. Liggen bij de donuts en muffins bij de bakkerij.
Ik weet, maar ik kom dit topic pas vandaag voor het eerst tegenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hebben ze al een tijdje. Ik vind ze te duur maar ze zijn wel erg lekker
Geniet van alle suggestiesquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik kom dit topic pas vandaag voor het eerst tegen
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jaa gezien. Zo blij nu ook met de mini's waar pistache bij zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Geniet van alle suggesties![]()
Gruvi pistache-ijsjes in de bonus bij de AH deze week. Die zijn echt goddelijk lekker
Jaaa, die zijn lekker.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Loaded pistache cookies, ook bij AH. Al gok ik dat dit ook allang bekend is
Klopt en de topped cinnamon rolls. Beide niet op want vooral over de cinnamon roll slechte reviews over gelezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Loaded pistache cookies, ook bij AH. Al gok ik dat dit ook allang bekend is
Op zaterdag 11 juli 2026 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook gehaaldquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Geniet van alle suggesties![]()
Gruvi pistache-ijsjes in de bonus bij de AH deze week. Die zijn echt goddelijk lekker
quote:Op maandag 13 juli 2026 10:47 schreef Molo het volgende:
Ik vind ze inmiddels toch te zoetig. In mijn herinnering van half jaar terug ofzo waren ze minder zoet, en dus beter
#zeikwijf
Ja wie weet!quote:Op maandag 13 juli 2026 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]misschien ben je zwanger en is je smaak aan het veranderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |