Foutje bedankt:😎quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit smaakte waarschijnlijk meer naar pistache dan die Multivlaai taart
oh damnquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:54 schreef Molo het volgende:
Ik had laatst ergens een stuk Dubaitaart, van Multivlaai
Nou is dat natuurlijk een vrij matige taartentoko, maar die pistacheroom van hun sloeg echt helemaal nergens op. Ik hoorde mensen vragen of het naar afwasmiddel hoorde te smaken enzo
Ooh dat is goedkoper dan de salted caramel (5,99). Bij een XL of gewone vestiging gehaald? Dan ga ik op jachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:29 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zag deze vandaag bij AH.
Niet meegenomen.
Vanille ijs met pistache.
5,25 500 gram.
Een gewone vestiging.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh dat is goedkoper dan de salted caramel (5,99). Bij een XL of gewone vestiging gehaald? Dan ga ik op jacht
Die Sammontana ben ik aan t zoeken maar bij mij is ie in ieder geval niet, en online nog niet te bestellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:33 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze is nieuw bij AH.
Nog niet gegeten.
Idemquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Viennetta laat ik links liggen. Is zelfde kutkwaliteit 'ijs' als goedkope chocosticks. Van pistache verwacht ik net zo slecht.
Jammie!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:19 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn AH heeft nu 25% korting, het is niet landelijk.
Dus maar allebei meegenomen.
Ik hou van deze logicaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:19 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn AH heeft nu 25% korting, het is niet landelijk.
Dus maar allebei meegenomen.
Ik hoop veel swirlsquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heerlijk ijs, met de welbekende pistache swirls.
Yeah, geniet ervan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Gelukt!
3 Emmers Baratollino pistachio met 25% korting![]()
Wilde ook de Gruvi pinda inslaan maar deze lag er niet helaas. Maar heb voorlopig genoeg
Heb m in mijn AH bestelling voor morgen geklikt, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze heeft AH nieuw in het assortiment.
Nog niet gegeten.
Die ritter vond ik ook niet zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb m in mijn AH bestelling voor morgen geklikt, ben benieuwd!
Zit nu aan de melkchocolade Rittersport met gezouten pistache, erg lekker maar iets te hard allemaal, had romiger gemogen.
Ben aan t wachten tot ie in de aanbieding komt. Lijkt me lekker, maar te duur voor zo'n klein bekertje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog niet gegeten.
Lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben aan t wachten tot ie in de aanbieding komt. Lijkt me lekker, maar te duur voor zo'n klein bekertje.
Ik krijg donderdag deze 2 binnen.
Kan niet wachten om te proeven/vergelijken![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:24 schreef Molo het volgende:
Verkade valt enorm tegen, te zoet, teveel melkpoeder/crème door de vulling en te weinig pistachepasta
Jammerrrrrr
Zou de reep laten liggen
Cadeautje voor de buurvrouw dan maar?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Jammer zeg, thanks.
Kan mn bestelling niet meer afzeggen. Alle hoop op Hands Off.
Allebei uitverkocht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben aan t wachten tot ie in de aanbieding komt. Lijkt me lekker, maar te duur voor zo'n klein bekertje.
Ik krijg donderdag deze 2 binnen.
Kan niet wachten om te proeven/vergelijken![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja die is lekker, ik mag die altijd van mezelf kopen als ik voor werk in België ben. Heb ook echt die associatiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Allebei uitverkocht.
Ik heb wel deze net meegenomen.
Klein reepje, hele goede witte chocolade en mooie vulling, pistache blijft een beetje achter.
Maar sowieso lekker, mag ook wel voor die prijs.
[ link | afbeelding ]
Opgezocht, kende het merk nog niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Allebei uitverkocht.
Ik heb wel deze net meegenomen.
Klein reepje, hele goede witte chocolade en mooie vulling, pistache blijft een beetje achter.
Maar sowieso lekker, mag ook wel voor die prijs.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:53 schreef Molo het volgende:
De AH pistachereep (proteïne) vind ik geen aanrader. Kauwt als stopverf
Zit eigenlijk te hopen op Barebells pistache, lekkerste proteïnerepen datquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Die ervaring had ik gelukkig niet. Of slechte batch of recept is gewijzigd
Eens. Dát zou echt goed zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit eigenlijk te hopen op Barebells pistache, lekkerste proteïnerepen dat
Ja ¤1,99 maar goed, wel erg lekker en het is ongeveer zo machtig als een volle maaltijdquote:
Zal hard gaan, ik ga pas Donderdag weer boodschappen doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Barattolino volgende week 1+1.
Pistache wordt dan 2 flinke bekers voor maar 5,25.
Ik hoef niet, heb er nog 2 3/4. Maar volgende aanbieding wel
Zeer eens!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is bij de Lidl btw ...
[ Bericht 24% gewijzigd door maily op 05-11-2025 20:48:37 ]
quote:Op woensdag 5 november 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
De pistachio flavor cream liqueur ......
Heerlijk zoetig, maar smaakt naar amandelen, niet naar pistache ....Dank je! Ik ga morgen de Lidl opzoeken voor de salted caramel. Echt salted ook of alleen caramel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is bij de Lidl btw ...![]()
Pistache likeur nam ik mee uit Sorrento dus ik weet zeker na jouw review dat Lidl daar niet tegenop kan.
Verkade reep pistache vind ik lekker, maar heeft 0 pistache smaak. Smaakt naar Kinder chocolade, en dat vind ik lekker
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Salted!!! Er is ook een chocolade variant maar die heb ik laten staan (met blauwe rand op etiket).quote:Op donderdag 6 november 2025 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je! Ik ga morgen de Lidl opzoeken voor de salted caramel. Echt salted ook of alleen caramel?
Pistache likeur nam ik mee uit Sorrento dus ik weet zeker na jouw review dat Lidl daar niet tegenop kan.
Verkade reep pistache vind ik lekker, maar heeft 0 pistache smaak. Smaakt naar Kinder chocolade, en dat vind ik lekker
Joehoequote:Op donderdag 6 november 2025 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Salted!!! Er is ook een chocolade variant maar die heb ik laten staan (met blauwe rand op etiket).
Kijk, dit zijn de betere berichten!quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze net geproefd. Zoo lekker!! Ik hou niet van truffels, maar deze wel. 10.
Bij AH.
Mee eens, vond ik ook geen aanrader qua pistachequote:Op vrijdag 7 november 2025 15:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ook van de Lidl.
Smaakte vooral naar suiker en bitterkoekjes. Zeker niet naar pistache .....
Slecht he. Die Danette kuipjes hoef je ook niet te proberen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:47 schreef Molo het volgende:
Ik had helaas weer een negatieve ervaring, waar ik jullie graag voor behoed
Er staat ook op 'pistache smaak' dus juridisch klopt het allemaal wel hoor. 0,1% pistache zit er maarliefst in.
Het is zoet, smaakt niet naar pistache maar vooral zoet weeïg en die suikeramandel die erbij zit is vooral heel veel suiker ook. Niet mijn ding en al helemaal geen aanrader als je van pistache houdt of dat verwacht qua smaak
[ afbeelding ]
Wel gezien maar was er al bang voorquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ook van de Lidl.
Smaakte vooral naar suiker en bitterkoekjes. Zeker niet naar pistache .....
Welke Van Maanen is dit? Lekker manquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op de Dubaibol![]()
Vorig jaar met een collega een paar keer een taste test op kantoor gedaan, er waren nogal wat verschillen, maar deze heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Net gekochtquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze net geproefd. Zoo lekker!! Ik hou niet van truffels, maar deze wel. 10.
Bij AH.
Ook net gekocht, 2 pottenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze eet ik al jaren. Misschien niet echt de pistachesmaak, maar ik vind ze superlekker! Deze waren er ook al ver voor de pistachehype.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:47 schreef Molo het volgende:
Ik had helaas weer een negatieve ervaring, waar ik jullie graag voor behoed
Er staat ook op 'pistache smaak' dus juridisch klopt het allemaal wel hoor. 0,1% pistache zit er maarliefst in.
Het is zoet, smaakt niet naar pistache maar vooral zoet weeïg en die suikeramandel die erbij zit is vooral heel veel suiker ook. Niet mijn ding en al helemaal geen aanrader als je van pistache houdt of dat verwacht qua smaak
[ afbeelding ]
Hoe is de vulling van die Dubai variant?quote:Op zondag 9 november 2025 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan het algemene review topic niet vinden. Daarom maar hier
[ link | afbeelding ]
Er is ook speculoos (Amsterdam) maar die leek mij het minst interessant.
* Pistache: Goede pure chocoladesmaak. Had dunner gemoeten, nu valt de Dubai vulling een beetje weg qua smaak. Wel lekker!
* Pindakaas: Pindakaas smaak, lekker, had zouter gemogen van mij. Hier valt de chocola juist meer weg, maar de chocola heeft een beetje nepsmaak dus niet erg.
* Hazelnoot: Jammie praliné smaak,als een goede bonbon. Zelfde verhaal chocola als de pindakaas.
Limited edition maar dan heel erg lange variant van limited?quote:Op zondag 9 november 2025 19:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Deze eet ik al jaren. Misschien niet echt de pistachesmaak, maar ik vind ze echt superlekker!
Waar staat dat dan limited? Deze liggen al jaren bij alle supermarkten. Wereldeditie staat er.quote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Limited edition maar dan heel erg lange variant van limited?
Goed gevuld hèquote:Op zondag 9 november 2025 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke Van Maanen is dit? Lekker manziet er goed uit
Stond in de app erbij van de AH. Maar je hebt gelijk hoorquote:Op zondag 9 november 2025 20:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan limited? Deze liggen al jaren bij alle supermarkten. Wereldeditie staat er.
Jaaaaaa potdomme, daar kom ik nooit johquote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gevuld hè![]()
Deze is van de oliebollenkraam in het centrum van Brielle.
Leuk ritje op de fiets, ik was een paar weken geleden op de fiets naar Maassluis. Die oliebollen zijn het waardquote:Op zondag 9 november 2025 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaaaaaa potdomme, daar kom ik nooit joh
Ik haat fietsen, en zit ook beetje te vaak in andere verre oorden, maar wellicht ooit ooitquote:Op zondag 9 november 2025 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk ritje op de fiets, ik was een paar weken geleden op de fiets naar Maassluis. Die oliebollen zijn het waard
Dan wel in de winter, anders staat de kraam er nietquote:Op zondag 9 november 2025 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gaat fietsen, en zit ook beetje te vaak in andere verre oorden, maar wellicht ooit ooit
Ja leg er nog even extra druk op ook joh! Straks krijg ik nog een pistacheburnoutquote:Op zondag 9 november 2025 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel in de winter, anders staat de kraam er niet
Dan ban ik je wel voor dit topic.quote:Op zondag 9 november 2025 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja leg er nog even extra druk op ook joh! Straks krijg ik nog een pistacheburnout
Dank, zelfbeschermingquote:
Goed he? Beide echt fantastischquote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is de vulling van die Dubai variant?
Zowel truffels (eentje van geproefd) als ijs (nu bakje voor mijn neus
) zijn zwaar goedgekeurd
Lekker hoor![]()
![]()
Ik dacht ook Van Maanen vanwege dat doosje op de achtergrond.quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gevuld hè![]()
Deze is van de oliebollenkraam in het centrum van Brielle.
Van de Lidl diepvries of een bakker?quote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
ik had van het weekend croissants met pistachepasta erin, was lekker.
Diepvries van picnic, ze waren lekkerder dan die in plastic verpakte croissantjes die buiten de diepvries bewaard kunnen worden, maar natuurlijk niet zo goed als van de bakker. Maar toch, geen teleurstelling.quote:Op zondag 9 november 2025 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed he? Beide echt fantastisch![]()
Als je een hapje van alleen de vulling kunt nemen is die goed. Vloeibaar maar loopt er niet uit.
[..]
Ik dacht ook Van Maanen vanwege dat doosje op de achtergrond.
Jammer want heb wel een Van Maanen hier
[..]
Van de Lidl diepvries of een bakker?
Heerlijk he, pak ik in Italië vaak als ontbijtje cornetto con crema al pistacchio. Had je die ergens gehaald, of zelf gemaakt?quote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
ik had van het weekend croissants met pistachepasta erin, was lekker.
Zijn er nog plaatsen waar je dat niet hebt.quote:Op maandag 10 november 2025 10:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heerlijk he, pak ik in Italië vaak als ontbijtje cornetto con crema al pistacchio. Had je die ergens gehaald, of zelf gemaakt?
Oh, laat maar ik zie het al. Picnic. Die hebben we hier gelukkig niet.
Hahaha, ja daarom zeg ik gelukkig. Als die hier kwam zou ik niet lekker achteraf wonen, maar in een stad.quote:Op maandag 10 november 2025 10:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn er nog plaatsen waar je dat niet hebt.
Nee joh.quote:Op maandag 10 november 2025 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, ja daarom zeg ik gelukkig. Als die hier kwam zou ik niet lekker achteraf wonen, maar in een stad.
Oh mijn god. Ik ben lactose intolerant, die links ben ik nog niet tegengekomen, maar wil ik wel proevenquote:Op zondag 9 november 2025 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan het algemene review topic niet vinden. Daarom maar hier
[ link | afbeelding ]
Er is ook speculoos (Amsterdam) maar die leek mij het minst interessant.
* Pistache: Goede pure chocoladesmaak. Had dunner gemoeten, nu valt de Dubai vulling een beetje weg qua smaak. Wel lekker!
* Pindakaas: Pindakaas smaak, lekker, had zouter gemogen van mij. Hier valt de chocola juist meer weg, maar de chocola heeft een beetje nepsmaak dus niet erg.
* Hazelnoot: Jammie praliné smaak,als een goede bonbon. Zelfde verhaal chocola als de pindakaas.
Ja deze zijn echt top!quote:Op maandag 10 november 2025 12:31 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Blijft lekker.
Nee nog niet, waar verkrijgbaar?quote:Op maandag 10 november 2025 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Ik zie het voorlopig alleen op hun website. Het is suikerarm.quote:
Beetje prijzig welquote:Op maandag 10 november 2025 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie het voorlopig alleen op hun website. Het is suikerarm.
https://www.ahead-nutrition.com/nl-nl/collections/aufstrich
oh ja die hebben we op mijn werk, nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 10 november 2025 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Vandaag gegeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog niet gegeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |