Dit smaakte waarschijnlijk meer naar pistache dan die Multivlaai taartquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:00 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is mijn lunch met brandnetel thee.
Vanmorgen had ik havermout met een Americano.
Foutje bedankt:😎quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit smaakte waarschijnlijk meer naar pistache dan die Multivlaai taart
oh damnquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:54 schreef Molo het volgende:
Ik had laatst ergens een stuk Dubaitaart, van Multivlaai
Nou is dat natuurlijk een vrij matige taartentoko, maar die pistacheroom van hun sloeg echt helemaal nergens op. Ik hoorde mensen vragen of het naar afwasmiddel hoorde te smaken enzo
Ooh dat is goedkoper dan de salted caramel (5,99). Bij een XL of gewone vestiging gehaald? Dan ga ik op jachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:29 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zag deze vandaag bij AH.
Niet meegenomen.
Vanille ijs met pistache.
5,25 500 gram.
Een gewone vestiging.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh dat is goedkoper dan de salted caramel (5,99). Bij een XL of gewone vestiging gehaald? Dan ga ik op jacht
Die Sammontana ben ik aan t zoeken maar bij mij is ie in ieder geval niet, en online nog niet te bestellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:33 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze is nieuw bij AH.
Nog niet gegeten.
Idemquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Viennetta laat ik links liggen. Is zelfde kutkwaliteit 'ijs' als goedkope chocosticks. Van pistache verwacht ik net zo slecht.
Jammie!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:19 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn AH heeft nu 25% korting, het is niet landelijk.
Dus maar allebei meegenomen.
Ik hou van deze logicaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:19 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn AH heeft nu 25% korting, het is niet landelijk.
Dus maar allebei meegenomen.
Ik hoop veel swirlsquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heerlijk ijs, met de welbekende pistache swirls.
Yeah, geniet ervan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Gelukt!
3 Emmers Baratollino pistachio met 25% korting![]()
Wilde ook de Gruvi pinda inslaan maar deze lag er niet helaas. Maar heb voorlopig genoeg
Heb m in mijn AH bestelling voor morgen geklikt, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze heeft AH nieuw in het assortiment.
Nog niet gegeten.
Die ritter vond ik ook niet zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb m in mijn AH bestelling voor morgen geklikt, ben benieuwd!
Zit nu aan de melkchocolade Rittersport met gezouten pistache, erg lekker maar iets te hard allemaal, had romiger gemogen.
Ben aan t wachten tot ie in de aanbieding komt. Lijkt me lekker, maar te duur voor zo'n klein bekertje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze heeft AH nieuw in het assortiment.
Nog niet gegeten.
Lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben aan t wachten tot ie in de aanbieding komt. Lijkt me lekker, maar te duur voor zo'n klein bekertje.
Ik krijg donderdag deze 2 binnen.
Kan niet wachten om te proeven/vergelijken![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:24 schreef Molo het volgende:
Verkade valt enorm tegen, te zoet, teveel melkpoeder/crème door de vulling en te weinig pistachepasta
Jammerrrrrr
Zou de reep laten liggen
Cadeautje voor de buurvrouw dan maar?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Jammer zeg, thanks.
Kan mn bestelling niet meer afzeggen. Alle hoop op Hands Off.
Allebei uitverkocht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben aan t wachten tot ie in de aanbieding komt. Lijkt me lekker, maar te duur voor zo'n klein bekertje.
Ik krijg donderdag deze 2 binnen.
Kan niet wachten om te proeven/vergelijken![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja die is lekker, ik mag die altijd van mezelf kopen als ik voor werk in België ben. Heb ook echt die associatiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Allebei uitverkocht.
Ik heb wel deze net meegenomen.
Klein reepje, hele goede witte chocolade en mooie vulling, pistache blijft een beetje achter.
Maar sowieso lekker, mag ook wel voor die prijs.
[ link | afbeelding ]
Opgezocht, kende het merk nog niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Allebei uitverkocht.
Ik heb wel deze net meegenomen.
Klein reepje, hele goede witte chocolade en mooie vulling, pistache blijft een beetje achter.
Maar sowieso lekker, mag ook wel voor die prijs.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:53 schreef Molo het volgende:
De AH pistachereep (proteïne) vind ik geen aanrader. Kauwt als stopverf
Zit eigenlijk te hopen op Barebells pistache, lekkerste proteïnerepen datquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Die ervaring had ik gelukkig niet. Of slechte batch of recept is gewijzigd
Eens. Dát zou echt goed zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit eigenlijk te hopen op Barebells pistache, lekkerste proteïnerepen dat
Ja ¤1,99 maar goed, wel erg lekker en het is ongeveer zo machtig als een volle maaltijdquote:
Zal hard gaan, ik ga pas Donderdag weer boodschappen doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Barattolino volgende week 1+1.
Pistache wordt dan 2 flinke bekers voor maar 5,25.
Ik hoef niet, heb er nog 2 3/4. Maar volgende aanbieding wel
Zeer eens!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heerlijk ijs, met de welbekende pistache swirls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |