Ok ik moet weer naar Duitsland dusquote:Op woensdag 17 september 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Eiwitrepen met pistache.
DM (Duitsland); ¤0,85 voor 40 gram. Lekkere noterige smaak en goede prijs. Dikke 8.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
AH; ¤1,35 voor 40 gram.
Ik weet dat DM repen in NL geproduceerd worden en weet zeker dat deze van dezelfde fabrikant komt. Zelfde uiterlijk, bijna exact zelfde ingrediënten en toch minder pistachesmaak terwijl je 50 cent meer betaald. Sneu van je AH, voor huismerk. 7 Voor smaak, 5 voor prijs kwaliteitverhouding.
[ link | afbeelding ]
Nog niet!quote:Op woensdag 17 september 2025 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok ik moet weer naar Duitsland dus
Heb je die repen met pistache van de Hema ook geprobeerd trouwens?
Te lang geleden gegeten voor een cijfer, voorjaar ofzo. Zal binnenkort eens vergelijken, wist niet dat Lidl ze ook hadquote:Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog niet!
Wel die van de Lidl, die zijn even groot.
Hema ¤2,49 60 gram
Lidl ¤1,49 60 gram
[ link | afbeelding ]
Lidl krijgt een 7+ van mij. Met meer pistache smaak een 8.
Wat geef je de Hema?
Ik vind Lindor fantastisch maar die pistachevariant valt enorm tegen qua smaak.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net gekocht bij ah.
4 euro voor een mini reep
Ik dacht ik doe eens gek.
Wel lekker maar ook niet wow.
Oh genotquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:45 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dilber Dudağı
Ziet er geweldig uitquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:45 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dilber Dudağı
Ik vond dit naar die Kinder reepjes met melkvulling smaken. Pistache heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net gekocht bij ah.
4 euro voor een mini reep
Ik dacht ik doe eens gek.
Wel lekker maar ook niet wow.
Het betekent Lippen van Schoonheid, vandaar de vorm .quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er geweldig uit![]()
[..]
Passende naam. Ga ik eens opletten als ik langs een Turkse bakkerij kom. Tenminste, ik zeg wel Turks maar misschien is dat het niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het betekent Lippen van Schoonheid, vandaar de vorm .
Het is Turks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Passende naam. Ga ik eens opletten als ik langs een Turkse bakkerij kom. Tenminste, ik zeg wel Turks maar misschien is dat het niet.
En over welk product heb jij het nu?quote:Op zondag 21 september 2025 01:06 schreef YoopY het volgende:
Waarom hoor ik geen enkel tegengeluid?
1. Focking veel geld voor iets wat eigenlijk alleen maar hype is
2. Focking veel geld ...
3. Wat is die goedkope troep ontzettend duur zeg
En punt 4 spreekt voor zich: welke idioot koopt dit soort overgehypte rotzooi?
Dat was het weer.
Jawel hoor:quote:Op zondag 21 september 2025 01:06 schreef YoopY het volgende:
2. Focking veel geld ...
Dat was het weer.
quote:Op maandag 15 september 2025 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb die dubaireep één keer geproefd, maar ik vond het niet boeiend. Ik proefde die hele pistachesmaak niet. Was toch ook wel van een goede chocolatier, geloof ik, op Utrecht Centraal.
Ah, dank voor de review!quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ehrmann pistache mousse smaakt goed! Echt lekker. Hoop dat het binnenkort weer ergens in NL te koop komt, i.p.v. dat ik 2,5 uur moet rijden naar Duitsland.
Stomquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, dank voor de review!
Geen pistachereep kunnen vinden bij de Lidl trouwens
quote:Op zondag 21 september 2025 01:06 schreef YoopY het volgende:
2. Focking veel geld ...
Dat was het weer.
Dat is wel heel ergquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:54 schreef Molo het volgende:
Ik had laatst ergens een stuk Dubaitaart, van Multivlaai
Nou is dat natuurlijk een vrij matige taartentoko, maar die pistacheroom van hun sloeg echt helemaal nergens op. Ik hoorde mensen vragen of het naar afwasmiddel hoorde te smaken enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |