Diepvries van picnic, ze waren lekkerder dan die in plastic verpakte croissantjes die buiten de diepvries bewaard kunnen worden, maar natuurlijk niet zo goed als van de bakker. Maar toch, geen teleurstelling.quote:Op zondag 9 november 2025 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed he? Beide echt fantastisch![]()
Als je een hapje van alleen de vulling kunt nemen is die goed. Vloeibaar maar loopt er niet uit.
[..]
Ik dacht ook Van Maanen vanwege dat doosje op de achtergrond.
Jammer want heb wel een Van Maanen hier
[..]
Van de Lidl diepvries of een bakker?
Heerlijk he, pak ik in Italië vaak als ontbijtje cornetto con crema al pistacchio. Had je die ergens gehaald, of zelf gemaakt?quote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
ik had van het weekend croissants met pistachepasta erin, was lekker.
Zijn er nog plaatsen waar je dat niet hebt.quote:Op maandag 10 november 2025 10:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heerlijk he, pak ik in Italië vaak als ontbijtje cornetto con crema al pistacchio. Had je die ergens gehaald, of zelf gemaakt?
Oh, laat maar ik zie het al. Picnic. Die hebben we hier gelukkig niet.
Hahaha, ja daarom zeg ik gelukkig. Als die hier kwam zou ik niet lekker achteraf wonen, maar in een stad.quote:Op maandag 10 november 2025 10:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn er nog plaatsen waar je dat niet hebt.
Nee joh.quote:Op maandag 10 november 2025 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, ja daarom zeg ik gelukkig. Als die hier kwam zou ik niet lekker achteraf wonen, maar in een stad.
Oh mijn god. Ik ben lactose intolerant, die links ben ik nog niet tegengekomen, maar wil ik wel proevenquote:Op zondag 9 november 2025 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan het algemene review topic niet vinden. Daarom maar hier
[ link | afbeelding ]
Er is ook speculoos (Amsterdam) maar die leek mij het minst interessant.
* Pistache: Goede pure chocoladesmaak. Had dunner gemoeten, nu valt de Dubai vulling een beetje weg qua smaak. Wel lekker!
* Pindakaas: Pindakaas smaak, lekker, had zouter gemogen van mij. Hier valt de chocola juist meer weg, maar de chocola heeft een beetje nepsmaak dus niet erg.
* Hazelnoot: Jammie praliné smaak,als een goede bonbon. Zelfde verhaal chocola als de pindakaas.
Ja deze zijn echt top!quote:Op maandag 10 november 2025 12:31 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Blijft lekker.
Nee nog niet, waar verkrijgbaar?quote:Op maandag 10 november 2025 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Ik zie het voorlopig alleen op hun website. Het is suikerarm.quote:
Beetje prijzig welquote:Op maandag 10 november 2025 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie het voorlopig alleen op hun website. Het is suikerarm.
https://www.ahead-nutrition.com/nl-nl/collections/aufstrich
oh ja die hebben we op mijn werk, nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 10 november 2025 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Vandaag gegeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze heeft AH nieuw in het assortiment.
Nog niet gegeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |