Ja de route liep vooral door t bos inderdaad. En erg mooie huizen gezien die ik never kan betalen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]Hoop bomen en zo. En als je zin hebt in een pannenkoek of rondje midgetgolf is Lage Vuursche geweldig
Inderdaad erg mooi daar! Ik heb daar begin dit jaar voor het eerst gewandeld, bij Lage Vuursche. Kon je de 20 km goed volhouden?quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja de route liep vooral door t bos inderdaad. En erg mooie huizen gezien die ik never kan betalen.
Ja was wel goed vol te houden. Ik wandel niet echt veel, heb wel wandelschoenen maar doe die meer aan naar festivals.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad erg mooi daar! Ik heb daar begin dit jaar voor het eerst gewandeld, bij Lage Vuursche. Kon je de 20 km goed volhouden?
Ik heb ook langs bloeiende heide gelopenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef Arizona het volgende:
We hebben vanmiddag trouwens nog een rondje over de Sallandse Heuvelrug gewandeld. Zo mooi daar nu, de heide staat nog volop in bloei
Fijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja was wel goed vol te houden. Ik wandel niet echt veel, heb wel wandelschoenen maar doe die meer aan naar festivals.op een gegeven moment door de bossen was ik er wel een beetje klaar mee, maar toch wel blij dat ik de 20 heb gedaan en niet de 10, dat was niet echt een uitdaging geweest.
Ik had eigenlijk meer moeten rusten, eigenlijk amper gezeten bij die stempelposten. Maar ik wilde ook gewoon weer naar huis en op mn bank liggen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn![]()
10 wandel ik ook makkelijk. Maar daarna wordt het rap minder, door rugklachten. Wil ik langer lopen dan 12-15 km dan moet ik wel voldoende rustmomenten pakken. Mijn rug begint op een gegeven moment zo zeer te doen
Er zal wel markt voor zijn. Geen idee wat de kijkersaantallen zijn. Sinds 2025 heeft het in Nederland wel een olympische status.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:33 schreef Arizona het volgende:
Vraagje: ik heb de TV aan en er is Motorsport op TV. Van die mensen die rondjes rijden door de modder. Zijn er echt mensen die dit kijken? En dan niet omdat het er toevallig op is maar omdat ze het leuk vinden? Het is best vaak te zien op Studio Sport.
Welke variant precies? Bij de brommers in de blubber zijn er een paar Nederlanders best goed en dat trekt altijd kijkersquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:33 schreef Arizona het volgende:
Vraagje: ik heb de TV aan en er is Motorsport op TV. Van die mensen die rondjes rijden door de modder. Zijn er echt mensen die dit kijken? En dan niet omdat het er toevallig op is maar omdat ze het leuk vinden? Het is best vaak te zien op Studio Sport.
Het is fijner wandelen door de bossen dan over het industrieterrein, maar als je uren aan een stuk over vlakke paden tussen de bomen wandelt, verlang je inderdaad weleens naar een uitzichtspunt of open plek voor de variatie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja was wel goed vol te houden. Ik wandel niet echt veel, heb wel wandelschoenen maar doe die meer aan naar festivals.op een gegeven moment door de bossen was ik er wel een beetje klaar mee, maar toch wel blij dat ik de 20 heb gedaan en niet de 10, dat was niet echt een uitdaging geweest.
Die met Herlings en Gasjer!quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke variant precies? Bij de brommers in de blubber zijn er een paar Nederlanders best goed en dat trekt altijd kijkers
Ja, bloeiende heide vind ik ook een prachtig gezichtquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef Arizona het volgende:
We hebben vanmiddag trouwens nog een rondje over de Sallandse Heuvelrug gewandeld. Zo mooi daar nu, de heide staat nog volop in bloei
In korfbal, marathonschaatsen en klaverjassen zijn WE ook goed, maar dat trekt ook geen kijkersquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke variant precies? Bij de brommers in de blubber zijn er een paar Nederlanders best goed en dat trekt altijd kijkers
Ah, die. Daarin is Herlings een paar keer wereldkampioen geworden, dus daarom kijken er vast wel wat mensen. Maar hoeveel... Nou geldt dat ook voor andere sporten die Studio Sport uitzendt. Er zullen ook zat mensen zijn die het aan hebben staan en echt niet de hele tijd aandachtig kijkenquote:
Vooral in Brabant idd maar ook in de achterhoek. Daar is er zelfs een compleet festival voor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In korfbal, marathonschaatsen en klaverjassen zijn WE ook goed, maar dat trekt ook geen kijkers![]()
Al is dat blubberbrommeren volgens mij in Brabant best populair.
In het echt is het wel leuk om te zien met die sprongen, maar op TV... ik kan me niet voorstellen dat het super veel kijkers trekt nee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:33 schreef Arizona het volgende:
Maar dan is er muziek enzoquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vooral in Brabant idd maar ook in de achterhoek. Daar is er zelfs een compleet festival voor.
Nee ik word zelfs echt onpasselijk van die sport. Echt boos ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:04 schreef Arizona het volgende:
Hier zijn dus geen fans? Dan staat de score van mensen die ik ken die dit echt op tv kijken nog steeds op een onverbiddelijke Nul!
Ga je nu ook met barkrukken smijten enzo?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
Hele dag verpest nu ook omdat het over motorcross gaat![]()
Precies, doe zoiets gewoon op een fiets of in een auto.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
Hele dag verpest nu ook omdat het over motorcross gaat![]()
Ik heb net per ongeluk @Redefine op z'n kaak geslagen, zes keer. Dus de woede is nu wel een beetje gezakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga je nu ook met barkrukken smijten enzo?
Ik hou van dit soort drama!
Mijn vader gaat elk jaar naar de TT in Assen. Dat is Motorsport. Ik ben nog nooit mee geweestquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:33 schreef Arizona het volgende:
Ja maar dat is anders, MotoGP en zo is wél mooi om te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader gaat elk jaar naar de TT in Assen. Dat is Motorsport. Ik ben nog nooit mee geweest![]()
Bij mij nog niet, dus ik zit nu heel agressief een huis te versieren met kerstdecoraties in House Flipper.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net per ongeluk @:redefine op z'n kaak geslagen, zes keer. Dus de woede is nu wel een beetje gezakt.
Oh Motorsport met die autootjes. Ja dat kijkt mijn vader ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders, MotoGP en zo is wél mooi om te zien.
Nee nee, Ari had het over motorcross, op zand/modder. De TT van Assen is ook met motoren maar gewoon op een asfaltcircuit.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh Motorsport met die autootjes. Ja dat kijkt mijn vader ook
Luister, als ik @Redefine vasthoud en jouw vuist hem per ongeluk een paar keer raakt terwijl je een lampje probeert te vervangen of de voordeur van nieuwe smeerolie voorziet, zal niemand daar een probleem van maken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij mij nog niet, dus ik zit nu heel agressief een huis te versieren met kerstdecoraties in House Flipper.
Nu heb je het zelf over motorcross. Je legt zelfs mensen uit wat het is. Je bent onderdeel van het probleem!quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, Ari had het over motorcross, op zand/modder. De TT van Assen is ook met motoren maar gewoon op een asfaltcircuit.
Nee is ook zo, maar ik vind het wel belangrijk dat er bewustzijn wordt gecreëerd over dit kwaad.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu heb je het zelf over motorcross. Je legt zelfs mensen uit wat het is. Je bent onderdeel van het probleem!
Ok, daar kan ik wel inkomenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar ik vind het wel belangrijk dat er bewustzijn wordt gecreëerd over dit kwaad.
Dat kijkt mijn vader dan weer nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, Ari had het over motorcross, op zand/modder. De TT van Assen is ook met motoren maar gewoon op een asfaltcircuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |