Tankstations hebben wel allemaal bewakingscamera's neem ik aan dus waarschijnlijk ook niet de meest voor de hand liggende plek voor foute types.quote:Op zondag 24 augustus 2025 01:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb onderweg nog even living on the edge geleefd. Mijn auto zat opeens op de reservetank. Ik vond het toch creepy om midden in de nacht bij een verlaten tankstation te tanken. Ik hoopte dat de tank het nog zou houden maar na een half uur begon hij te knipperen en heb ik toch maar de eerst volgende gepakt. Snel om me heen gekeken, een aardig bedrag getankt en plankgas naar huis.
Ahh leuk, ik heb veel jeugdherinneringen in Baarn want mijn grootouders woonden daar, niet ver van het stationquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben door Soest/Baarn aan t lopen, pink ribbon wandeltocht. Mooi hier zeg.Nog 5 km van mn 20 te gaan ongeveer.
Segovia is dat grote aquaduct toch? Toledo lijkt me ook een mooie dagtrip. Het Frans Thyssen Museum ken ik niet, maar ook daar veel plezier!quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:10 schreef Strani het volgende:
Net voor over een paar weken een hotelletje geregeld in Madrid om als uitgangspunt te gebruiken voor dagtrips naar Segovia en Toledo, twee belangrijke steden in de Spaanse geschiedenis. En dan nog een museum in Madrid bezoeken, ik denk het ThyssenDit stond allemaal al een tijdje op m'n verlanglijstje om te doen dus ik heb er veel zin in!
Ja daar liep de route langs/doorheen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh leuk, ik heb veel jeugdherinneringen in Baarn want mijn grootouders woonden daar, niet ver van het stationZit je een beetje in de omgeving van Paleis Soestdijk dan?
Ja precies! Het aquaduct en ook het paleis waar de 'reyes católicos' Isabel van Castilla en Fernando van Aragón huisden. Onder hun bewind werd Spanje feitelijk één.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Segovia is dat grote aquaduct toch? Toledo lijkt me ook een mooie dagtrip. Het Frans Thyssen Museum ken ik niet, maar ook daar veel plezier!
Dat klinkt goed. Al is Madrid sowieso een leuke stad om te bezoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies! Het aquaduct en ook het paleis waar de 'reyes católicos' Isabel van Castilla en Fernando van Aragón huisden. Onder hun bewind werd Spanje feitelijk één.
HahaNee dit Thyssen zou je het tweede belangrijkste museum van Madrid kunnen noemen. Ik ben vorig jaar al naar het Prado geweest maar het Thyssen heeft ook een erg mooie collectie
Altijdquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Al is Madrid sowieso een leuke stad om te bezoeken.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben door Soest/Baarn aan t lopen, pink ribbon wandeltocht. Mooi hier zeg.Nog 5 km van mn 20 te gaan ongeveer.
Ja de route liep vooral door t bos inderdaad. En erg mooie huizen gezien die ik never kan betalen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]Hoop bomen en zo. En als je zin hebt in een pannenkoek of rondje midgetgolf is Lage Vuursche geweldig
Inderdaad erg mooi daar! Ik heb daar begin dit jaar voor het eerst gewandeld, bij Lage Vuursche. Kon je de 20 km goed volhouden?quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja de route liep vooral door t bos inderdaad. En erg mooie huizen gezien die ik never kan betalen.
Ja was wel goed vol te houden. Ik wandel niet echt veel, heb wel wandelschoenen maar doe die meer aan naar festivals.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad erg mooi daar! Ik heb daar begin dit jaar voor het eerst gewandeld, bij Lage Vuursche. Kon je de 20 km goed volhouden?
Ik heb ook langs bloeiende heide gelopenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef Arizona het volgende:
We hebben vanmiddag trouwens nog een rondje over de Sallandse Heuvelrug gewandeld. Zo mooi daar nu, de heide staat nog volop in bloei
Fijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja was wel goed vol te houden. Ik wandel niet echt veel, heb wel wandelschoenen maar doe die meer aan naar festivals.op een gegeven moment door de bossen was ik er wel een beetje klaar mee, maar toch wel blij dat ik de 20 heb gedaan en niet de 10, dat was niet echt een uitdaging geweest.
Ik had eigenlijk meer moeten rusten, eigenlijk amper gezeten bij die stempelposten. Maar ik wilde ook gewoon weer naar huis en op mn bank liggen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn![]()
10 wandel ik ook makkelijk. Maar daarna wordt het rap minder, door rugklachten. Wil ik langer lopen dan 12-15 km dan moet ik wel voldoende rustmomenten pakken. Mijn rug begint op een gegeven moment zo zeer te doen
Er zal wel markt voor zijn. Geen idee wat de kijkersaantallen zijn. Sinds 2025 heeft het in Nederland wel een olympische status.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:33 schreef Arizona het volgende:
Vraagje: ik heb de TV aan en er is Motorsport op TV. Van die mensen die rondjes rijden door de modder. Zijn er echt mensen die dit kijken? En dan niet omdat het er toevallig op is maar omdat ze het leuk vinden? Het is best vaak te zien op Studio Sport.
Welke variant precies? Bij de brommers in de blubber zijn er een paar Nederlanders best goed en dat trekt altijd kijkersquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:33 schreef Arizona het volgende:
Vraagje: ik heb de TV aan en er is Motorsport op TV. Van die mensen die rondjes rijden door de modder. Zijn er echt mensen die dit kijken? En dan niet omdat het er toevallig op is maar omdat ze het leuk vinden? Het is best vaak te zien op Studio Sport.
Het is fijner wandelen door de bossen dan over het industrieterrein, maar als je uren aan een stuk over vlakke paden tussen de bomen wandelt, verlang je inderdaad weleens naar een uitzichtspunt of open plek voor de variatie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja was wel goed vol te houden. Ik wandel niet echt veel, heb wel wandelschoenen maar doe die meer aan naar festivals.op een gegeven moment door de bossen was ik er wel een beetje klaar mee, maar toch wel blij dat ik de 20 heb gedaan en niet de 10, dat was niet echt een uitdaging geweest.
Die met Herlings en Gasjer!quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke variant precies? Bij de brommers in de blubber zijn er een paar Nederlanders best goed en dat trekt altijd kijkers
Ja, bloeiende heide vind ik ook een prachtig gezichtquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef Arizona het volgende:
We hebben vanmiddag trouwens nog een rondje over de Sallandse Heuvelrug gewandeld. Zo mooi daar nu, de heide staat nog volop in bloei
In korfbal, marathonschaatsen en klaverjassen zijn WE ook goed, maar dat trekt ook geen kijkersquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke variant precies? Bij de brommers in de blubber zijn er een paar Nederlanders best goed en dat trekt altijd kijkers
Ah, die. Daarin is Herlings een paar keer wereldkampioen geworden, dus daarom kijken er vast wel wat mensen. Maar hoeveel... Nou geldt dat ook voor andere sporten die Studio Sport uitzendt. Er zullen ook zat mensen zijn die het aan hebben staan en echt niet de hele tijd aandachtig kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |