SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
En wat voor muziek luister je graag tijdens het wandelen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar ik wandel maar vandaag in alle stilte gewandeld. Als ik hier door de wijk wandel, heb ik doorgaans wel muziek.
Ik heb helaas de onderzeeër-nummers geschrapt. Kwam tijd tekortquote:
Das Boot?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb helaas de onderzeeër-nummers geschrapt. Kwam tijd tekortIk zal ze een volgende keer draaien.
Klopt. Ik moest keuzes maken. Ik heb een paar boot-liedjes laten staan, maar zeilen en schepen vormen de hoofdmoot.quote:
Ik kan naar veel luisteren. Maar heb met ook best veel niets of niet veel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:55 schreef Tjoent het volgende:
Ik heb ook niet bepaald een voorkeur qua muziek. Op PSB en GaGa na en BZN![]()
Jullie wel dan?
En In the Navy natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest keuzes maken. Ik heb een paar boot-liedjes laten staan, maar zeilen en schepen vormen de hoofdmoot.
Eén van deze drie komt (uiteraard) nog langs. Misschien heeft het wel iets met lafheid te maken...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:55 schreef Tjoent het volgende:
Ik heb ook niet bepaald een voorkeur qua muziek. Op PSB en GaGa na en BZN![]()
Jullie wel dan?
Het is vaak gebleken dat Poetin niets op heeft met een mensenleven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:57 schreef Tjoent het volgende:
Wat een drama was dat destijds ook met die Koersk. Dat Poetin bewust hulp afhield. Eeh de boot afhield.
Geloof dat Smit Tak meermaals had aangeboden om dat ding te bergen toen de bemanning mogelijk nog in leven was.
Nee, idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vaak gebleken dat Poetin niets op heeft met een mensenleven.
Ik heb zo mijn connecties. Bijvoorbeeld eentje met Ziggo, die mij internet verschaftquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef Tjoent het volgende:
Heb je dat door de buurvrouw laten inspreken, Elf ?
James' Last hourquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Het laatste uur dient zich alweer aan...
Zijn laatste uur heeft reeds lang geleden geslagen.quote:
Tis weer eens wat anders dan die eeuwige regen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Sail Away
Ja, ik heb nog een ander goed nummer van ze moeten schrappen dat ook had gepast, maar ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Tis weer eens wat anders dan die eeuwige regen.
Daar hebben we hier toch al geruime tijd geen last meer van gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Tis weer eens wat anders dan die eeuwige regen.
Vannacht en vandaag overdag ook, heeft het hier nog geregendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hebben we hier toch al geruime tijd geen last meer van gehad.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vannacht en vandaag overdag ook, heeft het hier nog geregend
Het zonnige zuiden weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hier weer niet.![]()
Mag vannacht wel even een flinke bui doen.
Tja...... the sun always shines in.......quote:
Nee, ik vind dat de PSB toch veel betere nummers hebben gemaakt dan deze.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[denkbeeldig alarm].
De Pet Shop Boys hebben dit nummer gecoverd voor een Noel Coward-coveralbum. Staan leuke dingen op. Onder meer Robbie Williams, Sting, etc.Pet Shop Boys - Sail Away
Het is een cover van Noel Coward. Diens versie (uit 1950) heb ik aan het begin van de uitzending gedraaid. En zeker hebben de Pet Shop Boys betere nummers gemaakt, dat sowiesoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat de PSB toch veel betere nummers hebben gemaakt dan deze.
Het lijkt er een beetje op alsof ze een nummer wilden maken over zeilen, en geen inspiratie hadden.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef Tjoent het volgende:
Moet jij ook zo lachen om die achternaam, Melting?
Ik ga de komende weken vaker covers van zijn nummers draaien, als strafquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef Tjoent het volgende:
Moet jij ook zo lachen om die achternaam, Melting?
Het staat er dan zo serieus/ droogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga de komende weken vaker covers van zijn nummers draaien, als straf
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ter geruststelling: we hebben nu alle nummers met de titel "Sail Away" (of die woorden in de titel) gehad. Wel komen er straks nog twee nummers met dezelfde titel. Jullie weten dan vast wel op welke twee nummers ik doel
We moeten weer Connection-scherpte gaan trainen.quote:
Niets voor mij. Nog nooit maar dichtbij gekomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We moeten weer Connection-scherpte gaan trainen.Thema zeilen. Twee nummers met dezelfde titel. Niet echt heel moeilijk hoor...
In de file gestaan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
We liepen helaas wat vertraging op![]()
Bonsoir
Welkom. Je valt er net in bij je eerste verzoekjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
We liepen helaas wat vertraging op![]()
Bonsoir
Timingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom. Je valt er net in bij je eerste verzoekje
Nu je het zo zegt... Wat doe je als je schipbreuk lijdt? Wat roep je dan? Hint: dit is uitzending 505...quote:
SOSquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt... Wat doe je als je schipbreuk lijdt? Wat roep je dan? Hint: dit is uitzending 505...
Bee Gees - First of Maydayquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt... Wat doe je als je schipbreuk lijdt? Wat roep je dan? Hint: dit is uitzending 505...
Blij dat je het zelf ook in de gaten hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:22 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, het niveau ligt weer laag hoor. Komt omdat ik er bij ben
Beetje zelfkennis kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf ook in de gaten hebt.
Wie/wat is Grok?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symphonic:Styx - Boat On The River
Hierna: het nummer dat ik door het maken van deze uitzending heb ontdekt - met dank aan Grok- en dat het me het meest positief heeft verrast.
quote:A pop-rock classic telling the story of a barmaid in love with a sailor who chooses the sea over her. Its catchy melody and narrative make it a timeless sailing song.
Varen we door de canyon?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Voor het laatste verzoekje van @:Tjoent zeilen we zo naar een bepaald vissersdorp...
Urk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Voor het laatste verzoekje van @:Tjoent zeilen we zo naar een bepaald vissersdorp...
Dit nummer dus:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Mijn eerste bandje, een soort metalband met poprandje, oefende in een oud kraakpand waar wazige figuren rondliepen. Een zo'n jongen, door ons 'de lakei' genoemd, kwam weleens luisteren. We vroegen wat zijn favoriete muziek was. Dat was dit:
• Enya - Orinoco Flow (Sail Away)
Het zou ons uiteindelijk een cover opleveren van een ander nummer, dat straks nog voorbij komt. Dan breng ik het nog even in herinnering.![]()
En wat is dan precies de vraag?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Tjoent, tevens het antwoord op deze vraag:
[..]
Dit nummer dus:Piet Veerman - Sailin' Home
Niets mis met BZNquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:37 schreef Tjoent het volgende:
Ik vind dit echt prachtig maar dat vind ik van BZN ook dus kan aan mij liggen
Het was niet echt een vraag, maar meer een antwoord op iets dat ik eerder al had gemeld. We deden met ons metalbandje hier dus een bizarre cover van, met het derde couplet gegrunt. Deed het prima tijdens optredens.quote:
Ja, ik ook. Geweldigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niets mis met BZN
Heb ze vaak live gezien
Ahquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Melting gaat antwoord krijgen op de kwestie: twee nummers met dezelfde titel...
Anders stuurt Melting de waterpolitie op je afquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben ruim op tijd klaar. Tijdens de uitzending loop je altijd een beetje in op hoeveel muziek er klaarstaat, qua afspeelduurDe laatste paar nummers komen eraan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Anders stuurt Melting de waterpolitie op je af
Zoute hond van Procol Harum?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste song en de slotsong hebben niet zo bijster veel met elkaar te maken, maar hebben wel een overeenkomst: commentaar op de scheepskok. Die bakt er niks van en moet eigenlijk maar worden ontslagen
Gelukkig heb ik altijd wel ergens een jingle om de tijd tot 21:00:00 uur mee te vullenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Anders stuurt Melting de waterpolitie op je af
Village People - In the navy?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De tijd is voorbij gevlogen. Het 47e en laatste nummer dient zich aan. Uiteraard gaan we eruit in stijl.
Deze staat bij mij ook heel hoog en die lijstquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn favoriete nummers allertijden![]()
Procol Harum - A Salty Dog
En dan neem ik met een toepasselijk nummer de zaak over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De tijd is voorbij gevlogen. Het 47e en laatste nummer dient zich aan. Uiteraard gaan we eruit in stijl.
Mwah….quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit zelfs voor DJvout te fout
Ze is een visionairquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Piet Piraat - Piet Piraat (Schip Ahoy)
En dan te bedenken dat Tjoent voor de uitzending al een plaatje met "ship ahoy" postte... en later nog eens een piraat met één been.
Gekker moet het niet wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Piet Piraat - Piet Piraat (Schip Ahoy)
En dan te bedenken dat Tjoent voor de uitzending al een plaatje met "ship ahoy" postte... en later nog eens een piraat met één been.
Dank voor de fijne muziek, DJ11.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Sail Away
01 Splitsing - Wind En Zeilen
02 Noel Coward - Sail Away
03 David Gray - Sail Away
04 Chris de Burgh - Sailing Away
05 The Beach Boys - Sail On, Sailor
06 Radiohead - Sail To The Moon (Brush The Cobwebs Out Of The Sky)
07 Billie Holiday - A Sailboat In The Moonlight
08 Todd Rundgren and Rivers Cuomo - Down With The Ship
09 Kommode - Captain Of Your Sinking Ship
10 Van Morrison - Into The Mystic
11 Queen - Sail Away Sweet Sister
12 Styx - Come Sail Away
13 Heart - Dreamboat Annie
14 Billy Joel - The Downeaster 'Alexa'
15 Irish Rovers - Drunken Sailor
16 Nick Cave & The Bad Seeds - The Ship Song
17 Woodkid - Boat Song
18 Jack Jones - Love Boat
19 The Beautiful South - I'll Sail This Ship Alone
20 Enya - Orinoco Flow (Sail Away)
21 Cody Fry & Ben Rector - Sailboat
22 Sailor - Sailor
23 Bob Dylan - When The Ship Comes In
24 Commodores - Sail On
25 Stars - Ship To Shore
26 Dire Straits - Single Handed Sailor
27 Crosby, Stills & Nash - Southern Cross
28 XTC - The Man Who Sailed Around His Soul
29 Erasure - Ship Of Fools
30 Split Enz - Six Months On A Leaky Boat
31 The Hues Corporation - Rock The Boat
32 James Last - Biscaya
33 Creedence Clearwater Revival - Sail Away
34 Randy Newman - Sail Away
35 Pet Shop Boys - Sail Away
36 The Beach Boys - Sloop John B
37 Brooke Fraser - Something In The Water
38 David Gray - A Tight Ship
39 ABBA - SOS
40 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Sailing On The Seven Seas
41 Styx - Boat On The River
42 Looking Glass - Brandy (You're A Fine Girl)
43 Piet Veerman - Sailin' Home
44 Christopher Cross - Sailing
45 Rod Stewart - Sailing
46 Procol Harum - A Salty Dog
47 Piet Piraat - Piet Piraat (Schip Ahoy)
We zullen het opnoterenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Overigens vergat ik nog te melden dat ik komende week doordeweeks een reguliere uitzending wil gaan doen. Normaal zijn de themashows vaak doordeweeks, nu net andersomDe reguliere uitzending doe ik maandag of dinsdag.
Ik ga even iets te eten maken, maar blijf uiteraard luisteren
Ja, en afgaande op het nummer hierna, denk ik dat Bonnie en dokter Ron het heel gezellig hadden.quote:
Ben jij naar de toppers geweest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:05 schreef Tjoent het volgende:
Dit deden ze ook een keer bij de Toppers. Was ontzettend leuk. Hele publiek wild dat Ron Brandsteder er ook was
Wel een keer of 10 minstens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij naar de toppers geweest?
Dat vind ik dan weer niet bij je passen.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet bij je passen.
Maar jij blijft dus ook verrassen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Vind ik juist geweldig. Ben weleens drie avonden achter elkaar geweest.
Ze zeggen niet voor niets..... elke gek, z'n gebrek.quote:
Geer kwam van de week voorbij in een koets, dat is wel weer genoegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Vind ik juist geweldig. Ben weleens drie avonden achter elkaar geweest.
Zo is dat. En hoe groter de gek, hoe groter het gebrek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets..... elke gek, z'n gebrek.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Heintje Ich bau’ dir ein Schloss
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Martin Meiland vond de b-kant van dit singeltje maar niets.
[ afbeelding ]
En ik vind Meiland helemaal niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Martin Meiland vond de b-kant van dit singeltje maar niets.
[ afbeelding ]
Hij heeft heel veel gezichtsoperaties laten doen las ik laatst.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geer kwam van de week voorbij in een koets, dat is wel weer genoeg![]()
Die verandert ook nooit in doen en laten, dit kn tegenstelling tot zijn uiterlijk.
Geer lijkt steeds minder op zichzelf
Heet eigenlijk Brian Mayland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Het is een kleine stap van Martien Meiland naar Brian May...
Hij is ook aardig in het echt. Kwam hem vroeger regelmatig tegen in de kroeg, en ik kende zijn vader heel goed. Die was ook aardig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:16 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel gezichtsoperaties laten doen las ik laatst.
Tis wel een reuze sympathieke vent vind ik. Zagen 'm een keer bij het Amstel Hotel (toen we naar de Toppers gingen). Stond ik m'n auto af te geven en op het kaartje te wachten van de portier. Hoor ik de twee die met me mee waren ineens: heeee, haa wat leuk om jou te zien!
Ik dacht bij mezelf: huh hoe kunnen ze hier nou bekenden tegen het lijf lopen. Was het Joling
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heet eigenlijk Brian Mayland.
Verre familie.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heet eigenlijk Brian Mayland.
Verre familie.
Ik vind dat er nogal een astronomisch verschil zit tussen die 2quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Het is een kleine stap van Martien Meiland naar Brian May...
Ja, maar jij had -9 toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat er nogal een astronomisch verschil zit tussen die 2
Ik las gastronomisch verschil. Dacht al..... hoe weet Bos dat nu.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat er nogal een astronomisch verschil zit tussen die 2
Ook -9quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las gastronomisch verschil. Dacht al..... hoe weet Bos dat nu.
Zullen we samen dineren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze zanger kannibaal was?
Zie b-kant van deze singel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zullen we samen dineren?
Nou, dat hangt er vanaf. Eet jij of eet ik?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:23 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zie b-kant van deze singel.
Dat antwoord moet ik goed rekenen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Sweetbox met Everything's Gonna Be Alright
Het is wél op exact dezelfde klassieke muziek geïnspireerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat antwoord moet ik goed rekenen.
Dat moet ik ook goed rekenen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Tjoent het volgende:
En ook niet Gerard Joling - Zing met me mee
Ze hebben zulke mooie nummers gemaakt samenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik dacht al de stem van Yes te herkennen
De clip is ook hilarischquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende dit niet. Ik wist niet dat -ie zo bekakt kon zingen
Meegenomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik vraag me wel af what hij met die whit heeft gedaan.
Genomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik vraag me wel af what hij met die whit heeft gedaan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Help, get me some help. Uitvoerende weet ik niet
quote:
Fijne avond nog, Tjoent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:54 schreef Tjoent het volgende:
[..]die blijft leuk.
Kan zo mee naar de Toppers.
Ik ga afhaken hoor. Bedankt allemaal en een fijne avond gewenst verder
Fijne avond, welterustenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:54 schreef Tjoent het volgende:
[..]die blijft leuk.
Kan zo mee naar de Toppers.
Ik ga afhaken hoor. Bedankt allemaal en een fijne avond gewenst verder
Dat zing ik ook altijd bij dat nummer..quote:
Ja, ik heb nogal wat overgehouden. Het hele oeuvre van de Lighthouse Family had dan ook wel gekundquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had ook wel in de Sail show gepast
Save our souls van deze groep ook nog.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nogal wat overgehouden. Het hele oeuvre van de Lighthouse Family had dan ook wel gekund
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En klinkt het dan ook nog goed?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Geweldig intro heeft deze plaat. Niet dat de rest niet mooi is...
Stopbad overgeslagenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat hoesje te lang in het water gelegen
Mooie naamplaat is datquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik draai heel regelmatig de naamplaat van Melting. Duurt helaas maar 45 seconden, maar toch
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooie naamplaat is dat
Sjors Bakker
quote:
Welkom andere helft van livelink dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:26 schreef livelink het volgende:
Sorry, ben er nog maar half bij geweest. Maar nu ben ik er dan echt.
Ze was al live, maar nu ook link. We moeten dus uitkijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom andere helft van livelink dan.
Omdat Sjors Bakerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom hoor ik na een paar tellen al dat dit een Nederlands product is...![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze was al live, maar nu ook link. We moeten dus uitkijken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze was al live, maar nu ook link. We moeten dus uitkijken.
Tsja…. George Baker is the outfinder from stonecoal Engliesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom hoor ik na een paar tellen al dat dit een Nederlands product is...![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tsja…. George Baker is the outfinder from stonecoal Englies
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Patrick Hernandez - Born To Be Alive
Ooit bedacht als metalnummer, maar de producer had andere plannen... De rest is geschiedenis
Ja grappig gegeven is dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Patrick Hernandez - Born To Be Alive
Ooit bedacht als metalnummer, maar de producer had andere plannen... De rest is geschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |