quote:A pop-rock classic telling the story of a barmaid in love with a sailor who chooses the sea over her. Its catchy melody and narrative make it a timeless sailing song.
Looking Glass - Brandy (You're A Fine Girl)
Varen we door de canyon?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Voor het laatste verzoekje van @:Tjoent zeilen we zo naar een bepaald vissersdorp...
Urk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Voor het laatste verzoekje van @:Tjoent zeilen we zo naar een bepaald vissersdorp...
Dit nummer dus:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Mijn eerste bandje, een soort metalband met poprandje, oefende in een oud kraakpand waar wazige figuren rondliepen. Een zo'n jongen, door ons 'de lakei' genoemd, kwam weleens luisteren. We vroegen wat zijn favoriete muziek was. Dat was dit:
• Enya - Orinoco Flow (Sail Away)
Het zou ons uiteindelijk een cover opleveren van een ander nummer, dat straks nog voorbij komt. Dan breng ik het nog even in herinnering.![]()
Piet Veerman - Sailin' Home
En wat is dan precies de vraag?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Tjoent, tevens het antwoord op deze vraag:
[..]
Dit nummer dus:Piet Veerman - Sailin' Home
Niets mis met BZNquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:37 schreef Tjoent het volgende:
Ik vind dit echt prachtig maar dat vind ik van BZN ook dus kan aan mij liggen
Het was niet echt een vraag, maar meer een antwoord op iets dat ik eerder al had gemeld. We deden met ons metalbandje hier dus een bizarre cover van, met het derde couplet gegrunt. Deed het prima tijdens optredens.quote:
Ja, ik ook. Geweldigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niets mis met BZN
Heb ze vaak live gezien
Ahquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Melting gaat antwoord krijgen op de kwestie: twee nummers met dezelfde titel...
Anders stuurt Melting de waterpolitie op je afquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben ruim op tijd klaar. Tijdens de uitzending loop je altijd een beetje in op hoeveel muziek er klaarstaat, qua afspeelduurDe laatste paar nummers komen eraan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Anders stuurt Melting de waterpolitie op je af
Zoute hond van Procol Harum?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste song en de slotsong hebben niet zo bijster veel met elkaar te maken, maar hebben wel een overeenkomst: commentaar op de scheepskok. Die bakt er niks van en moet eigenlijk maar worden ontslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |