Je eigen koers varenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard bewaar ik veel van de kneiters en verzoekjes voor het laatste uur. Maar dat wil niet zeggen dat er tussen nu en 20:00 uur niks fraais langskomt...The Beautiful South - I'll Sail This Ship Alone
Enya - Orinoco Flow (Sail Away)
Cody Fry & Ben Rector - Sailboat
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:03 schreef Tjoent het volgende:
Ik zie @:Melting er nog wel voor aan dat ie van die opblaasbare plastic bandjes om z'n armen heeft
Bob Dylan - When The Ship Comes In
Commodores - Sail On
Sail Zwollywood. Eens per 25 jaarquote:
Het is echt wel een schouwspel hoor. Je hebt ook van die grote schepen uit het buitenland waarbij de bemanning dan hoog in de masten klimt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat het altijd zo druk is bij Sail. Als je zelf mee vaart kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar om daar nou naar bootjes te gaan zitten gapen.....
Precies...... ik snap dus niet dat mensen daar naar kunnen kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is echt wel een schouwspel hoor. Je hebt ook van die grote schepen uit het buitenland waarbij de bemanning dan hoog in de masten klimt.
quote:The Dire Straits sailing song “Single-Handed Sailor” delivers upbeat rock in spades, featured on the 1979 critically acclaimed album Communiqué.
The song title refers to Sir Francis Chichester, the first person to sail single-handedly around the world during the twentieth century.
A high point in the discography of Dire Straits, “Single-Handed Sailor” is another powerful song about sailing worthy of any self-respecting playlist.
Dire Straits - Single Handed Sailor
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]Dire Straits - Single Handed Sailor
Die haalt weinig zeilen meer op.quote:
quote:A folk-rock song inspired by Stephen Stills’ sailing experiences, using the Southern Cross constellation as a metaphor for navigation and emotional healing. Its harmonies and nautical imagery make it a sailing staple
Crosby, Stills & Nash - Southern Cross
Hij zou wel een vis aan de haak kunnen slaan met wat 'hand'igheidquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Die haalt weinig zeilen meer op.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij zou wel een vis aan de haak kunnen slaan met wat 'hand'igheid
Ik vraag me wel af hoe mensen zo'n rare teksten kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
XTC - The Man Who Sailed Around His Soul
Zulkequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe mensen zo'n rare teksten kunnen schrijven.
Dan moet je toch wel onder invloed zijn geweest, zo lijkt me.
Onder invloed van XTC, misschienquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe mensen zo'n rare teksten kunnen schrijven.
Dan moet je toch wel onder invloed zijn geweest, zo lijkt me.
Bar weinig, eigenlijk. Lang uitgeslapen, Bill Maher gekeken, deze uitzending verder voorbereidquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Melting en ik draaien plaatjes, Tjoent maakt ze
Muziek tijdens het wandelen, of geniet je dan juist van de rust/geluiden om je heen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]gewandeld. Plaatjes voor Fok! gemaakt, muziek geluisterd.
Dat ligt eraan waar ik wandel maar vandaag in alle stilte gewandeld. Als ik hier door de wijk wandel, heb ik doorgaans wel muziek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Muziek tijdens het wandelen, of geniet je dan juist van de rust/geluiden om je heen?
Wauw drie keer wandel, u gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar ik wandel maar vandaag in alle stilte gewandeld. Als ik hier door de wijk wandel, heb ik doorgaans wel muziek.
Split Enz - Six Months On A Leaky Boat| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |