SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah mooizo.. lekker in Italië toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heerlijk genieten op vakantie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er al om 18:00 uur een uitzending op Radio 49 begint. Een thema-uitzending rondom zeilen, schepen en boten.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Yep, lekker aan de pozza hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah mooizo.. lekker in Italië toch?![]()
![]()
Hij blijft daar nog 2 weken om alvast in te burgeren voor het mooiste feestje van het jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah mooizo.. lekker in Italië toch?![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij blijft daar nog 2 weken om alvast in te burgeren voor het mooiste feestje van het jaar![]()
![]()
![]()
Ooit ga je wel het licht vindenquote:
Vind Emilia-Romagna een mooier lichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ooit ga je wel het licht vinden![]()
![]()
Zellufquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind Emilia-Romagna een mooier lichtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet nu radio gaan ehhh... luisteren. Zeil gezellig mee als je zin hebt, op Radio 49. Tot later
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ook een zeeeeeeeeer mooie circuit met nog mooiere naamquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind Emilia-Romagna een mooier licht![]()
![]()
Autodromo Internazionale Enzo e Dino FerrariOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ff pils halenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nou ja, dat dus, een halve liter slagroom en 2 eetlepels oploskoffie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
recept erbij aub
Ik heb gecondenseerde melk voor dulce de leche gekocht om ijs te maken
Slagroom lobbig kloppen. Niet helemaal stijf.
Gecondenseerde melk en oploskoffie erbij.
Ik heb het droog toegevoegd, ik zag ook iets dat het opgelost werd in een paar druppels warm water.
Nog even doormengen.
De één deed het met een mixer, de ander schepte het om met een gummi spatel.
Ik heb het verdeeld over 2 Jumbo ijsbakjes. Eén was net te klein.![]()
ZO ffkes 80 gehaktballetjes gemaakt voor morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En mooiste overtake van het seizoenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook een zeeeeeeeeer mooie circuit met nog mooiere naam![]()
![]()
Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari![]()
![]()
Jij hebt hongerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
ZO ffkes 80 gehaktballetjes gemaakt voor morgen![]()
![]()
![]()
O ja ruimte in de vriezer is opnieuw een probleem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus, een halve liter slagroom en 2 eetlepels oploskoffie.
Slagroom lobbig kloppen. Niet helemaal stijf.
Gecondenseerde melk en oploskoffie erbij.
Ik heb het droog toegevoegd, ik zag ook iets dat het opgelost werd in een paar druppels warm water.
Nog even doormengen.
De één deed het met een mixer, de ander schepte het om met een gummi spatel.
Ik heb het verdeeld over 2 Jumbo ijsbakjes. Eén was net te klein.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Totaal niet, is voor morgen komen de kids en kleinkidsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totaal niet, is voor morgen komen de kids en kleinkidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: