Als je dit alleen al denkt, maar dan ook nog plaatst voor het publiek dan ben je wel erg ver van het padje.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:58 schreef Swango het volgende:
[..]
Als je dit alleen al denkt, maar dan ook nog plaatst voor het publiek dan ben je wel erg ver van het padje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:59 schreef Tjoent het volgende:
[..]En wat hebben Wilders en kornuiten de afgelopen tijd allemaal gedaan om dit soort gebeurtenissen te voorkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Nee mevrouw, misschien ligt het aan het islamitische en afrikaanse gajes met middeleeuwse gebruiken en denkbeelden wat linkse partijen door de jaren heen allemaal binnen hebben lopen halen.quote:
Die hadden een tien punten plan dat helaas niet ondertekend werd door de andere drie partijen. Stel nou eens dat deze persoon Nederland in is gekomen nadat de drie partijen niet mee wilde werken? Wat is dan de status van deze gebeurtenis denk je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat hebben Wilders en kornuiten de afgelopen tijd allemaal gedaan om dit soort gebeurtenissen te voorkomen?
Volgens mij ben je in de war. Geeft niet, ik zal het je nog een keer uitleggen: links is waar je duim rechts zit, en rechts is waar je duim links zit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee mevrouw, misschien ligt het aan het islamitische en afrikaanse gajes met middeleeuwse gebruiken en denkbeelden wat linkse partijen door de jaren heen allemaal binnen hebben lopen halen.
Wat ben jij makkelijk te manipuleren zeg, kolere. Dat hele tienpuntenplan was een vodje, hij moest met uitgewerkte maatregelen komen en daar had hij geen zin in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:10 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die hadden een tien punten plan dat helaas niet ondertekend werd door de andere drie partijen. Stel nou eens dat deze persoon Nederland in is gekomen nadat de drie partijen niet mee wilde werken? Wat is dan de status van deze gebeurtenis denk je?
Het zou je sieren om niet zo persoonlijk te reageren ofwel niet op de man/ vrouw te spelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat ben jij makkelijk te manipuleren zeg, kolere. Dat hele tienpuntenplan was een vodje, hij moest met uitgewerkte maatregelen komen en daar had hij geen zin in.
Maar ja dan nog lijkt het mij niet heel tof als ik een dag voor kinderen moet gaan zorgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ha ha ha , die kun je naar huis sturen als ze gaan zeuren
[ afbeelding ]
Een lijst met veelal onhaalbare "plannen". Dan wil je de problemen ook helemaal niet aanpakken maar er alleen maar over zeuren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:10 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die hadden een tien punten plan dat helaas niet ondertekend werd door de andere drie partijen. Stel nou eens dat deze persoon Nederland in is gekomen nadat de drie partijen niet mee wilde werken? Wat is dan de status van deze gebeurtenis denk je?
Waar maak ik het persoonlijk? Ik vind je gewoon nogal simpel als je denkt dat er een knopje bestaat waardoor de hekken op alle grensovergangen ineens naar beneden storten en we in quarantaine worden geplaatst.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Het zou je sieren om niet zo persoonlijk te reageren ofwel niet op de man/ vrouw te spelen![]()
Grenzen dicht omwille van een ieders veiligheid was prio1. Als de andere partijen geen kant op willen dan is het einde verhaal op zo'n moment.
niks moetquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar ja dan nog lijkt het mij niet heel tof als ik een dag voor kinderen moet gaan zorgen.
Anders was ik wel kleuterleider geworden.
Ik heb nog even teruggebladerd en volgens mij ben jij de eerste/enige die het heeft over het met een knopje afsluiten van de grens. Iets te veel fantasie wellicht?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar maak ik het persoonlijk? Ik vind je gewoon nogal simpel als je denkt dat er een knopje bestaat waardoor de hekken op alle grensovergangen ineens naar beneden storten en we in quarantaine worden geplaatst.
Hoe zie jij "grenzen dicht" dan voor je? Ik hoor graag jouw versie van het sprookje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:35 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb nog even teruggebladerd en volgens mij ben jij de eerste/enige die het heeft over het met een knopje afsluiten van de grens. Iets te veel fantasie wellicht?
We zijn het inmiddels wel gewend van links dat ze zich in allerlei bochten gaan wringen om het maar niet over de echte oorzaak te hebben. De olifant in de kamer bestaande uit islamitische en afrikaanse jonge mannen mag niet benoemd worden binnen bepaalde kringen. Het ligt allemaal aan de architectuur en stedenbouw die door mannen ontworpen is, yeah rightquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:35 schreef Toine51 het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar stop de persen.
Het is de schuld van de blanke man dat vrouwen zich onveilig voelen hoor....
https://www.geenstijl.nl/(...)jke-architecten#fold
Teringjantje zeg..
Over de rug van dat dode meisje weer deugpunten scoren hoor....
Huhquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war. Geeft niet, ik zal het je nog een keer uitleggen: links is waar je duim rechts zit, en rechts is waar je duim links zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |