SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
denk niet dat alle andere landen beter zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet? En waarheen? Welk land is zoveel beter dan Nederland? Ik emigreer trouwens serieus binnen een jaar
Maar in mijn fantasie denk ik aan canada ofzo of iets veel uitgestrekter als hier in NL waar elke scheet straks nog geregistreerd moet worden.
Idee dus ff he ik kan niet weg want werk hier enzo, eh over algemeen niet ontevreden. maar irriteer me dood aan het staatsnieuws en mening die dus volksgroep gaat vinden dat het maar oke is om bv A12 plat te leggen.
Of via de EU onwijs geldverslindende maatregelen aan te kaarten die "wij" betalen
al met al niet mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
Canada is helemaal drama. Als je NL als te links vindt moet je echt niet naar Canada gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat alle andere landen beter zijn.
Maar in mijn fantasie denk ik aan canada ofzo of iets veel uitgestrekter als hier in NL waar elke scheet straks nog geregistreerd moet worden.
Idee dus ff he ik kan niet weg want werk hier enzo, eh over algemeen niet ontevreden. maar irriteer me dood aan het staatsnieuws en mening die dus volksgroep gaat vinden dat het maar oke is om bv A12 plat te leggen.
Of via de EU onwijs geldverslindende maatregelen aan te kaarten die "wij" betalen
al met al niet mee eens.
Gewoon hier veel verdienen en dan naar een land gaan waar de euro veel waard isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat alle andere landen beter zijn.
al met al niet mee eens.![]()
nou dat weet ik niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Canada is helemaal drama. Als je NL als te links vindt moet je echt niet naar Canada gaan.
het uitgestrekte en natuur en niet een buur op een meter trekt me aan.
,maarja als ik eerlijk ben he en wil niet discrimineren want zo ben ik niet.
Denk NL is vol en we kunnen het ook gewoon niet meer betalen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Canada is helemaal drama. Als je NL als te links vindt moet je echt niet naar Canada gaan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NL is het duurste in boodschappen en alles van hele EU bijna.
hoe verklaren we dat?Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja jij kan het nog betalen, ik kan het nog betalen. Niemand zit hier dakloos op FOK! te FOK!Ken denk ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet?
Denk NL is vol en we kunnen het ook gewoon niet meer betalen.![]()
Door de hogere lonen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:25 schreef kree het volgende:
NL is het duurste in boodschappen en alles van hele EU bijna.
hoe verklaren we dat?![]()
Maar goed, je wilt zoveel maar onderneemt niks dus over 10 jaar zit je nog steeds in Nederland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet?
Denk NL is vol en we kunnen het ook gewoon niet meer betalen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou dat niemand dakloos is op fok, dat durf ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja jij kan het nog betalen, ik kan het nog betalen. Niemand zit hier dakloos op FOK! te FOK!Ken denk ik
Ik heb ook in een auto geslapen, moet wel zeggen als je zelf de wil hebt dan is er wel hulp. Dus oke wat je zegt niemand zou hier op straat hoeven slapenDo what you love, love what you do!![]()
nou lonen zijn niet echt zo hoog? weet zeker met mijn diploma kan ik meer verdienen als ik nu doe.quote:
naar wok dat niet. ben tevreden enzo en zorg jullie hebben drinkwater.
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2060 / +69 / +0 / 4761 / 5620 / 0.37
2. FreshFruit / 1358 / +72 / +2 / 1599 / 2202 / 0.62
3. KillemWieft / 972 / +82 / +17 / 416 / 709 / 1.37
4. _UserName_ / 937 / +13 / +0 / 747 / 1007 / 0.93
5. Vino_Tinto / 845 / +12 / +0 / 2094 / 2507 / 0.34
6. MooieTop6 / 773 / +85 / +18 / 2691 / 3135 / 0.25
7. Dotteke / 748 / +95 / +0 / 1388 / 1714 / 0.44
8. gebrokenglas / 660 / +22 / +0 / 1485 / 1858 / 0.36
9. KoningWouter / 621 / +41 / +0 / 946 / 1229 / 0.51
10. JustinK / 525 / +30 / +0 / 1686 / 1786 / 0.29
11. hemarookworst / 473 / +9 / +0 / 808 / 1044 / 0.45
12. Masberum / 423 / +11 / +8 / 383 / 484 / 0.87
13. Dr.Mikey / 412 / +19 / +5 / 161 / 286 / 1.44
14. mario390 / 400 / +41 / +0 / 208 / 318 / 1.26
15. Bargehassus / 359 / +7 / +0 / 935 / 1078 / 0.33
16. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 172 / 240 / 1.41
17. devzero / 338 / +10 / +0 / 481 / 602 / 0.56
18. ToT / 328 / +39 / +0 / 1608 / 1839 / 0.18
19. MizzezAmy / 326 / +26 / +0 / 1375 / 1571 / 0.21
20. greysbones / 285 / +14 / +0 / 1033 / 1123 / 0.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
late night fok discussie hoor, haha ik vind het wel oke altijd. maargoed als jullie willen slapen ook oke
vanaf morgen ga ik het mijn levensmissie maken om hier elke keer nummer 1 te zijn. Want ik ben er STRONTZAT van om elke keer maar 12e of 15e te zijn!!!!@!!!![]()
Jij gaat dit winnen maar niet zonder een slag of stoot. Ik wacht tot de cavelerie komt die hoort elk moment te komen![]()
door zo te vragenje bent al beetje verdoemd daarmee. :`;pquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:44 schreef Masberum het volgende:
Lieve God neem mij niet mijn punten van mij vandaan deze nacht
mss kom je nog in de minst erge van stages van helDo what you love, love what you do!![]()
Hou je waffel en ga slapen. Dit is tussen hem en mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
door zo te vragenje bent al beetje verdoemd daarmee. :`;p
mss kom je nog in de minst erge van stages van hel![]()
ha jah dat mag, maar ik hou mijn waffekll niet dan toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hou je waffel en ga slapen. Dit is tussen hem en mijDo what you love, love what you do!![]()
Dat is ook je recht maatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
ha jah dat mag, maar ik hou mijn waffekll niet dan toch.![]()
nee maar serieus en omdat ik me er nog wel in ineteresseerquote:
Bekijk deze YouTube-video
kijk die of anders wart ik eeder poste dat is meer verhaal enzo over ww2
ik denk echt we staan op punt volgende koude oorlog.Do what you love, love what you do!![]()
ikke toch geen reet te doen dus blijf nog ff wakker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:50 schreef Masberum het volgende:
Ik ga wel slapen, trustuh iedereen, later pak ik wel weer punten
truste maat
wat me opvalt ook nog en weet niet waarom, door de weeks als ik moet werken altijd nog drukte va belang.
En moet ik zeggen moet naar bed;
Nu in weekenden meestal niet, en is er niemand?Do what you love, love what you do!![]()
SjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Iedereen de hort opquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:22 schreef kree het volgende:
wat me opvalt ook nog en weet niet waarom, door de weeks als ik moet werken altijd nog drukte va belang.
Nu in weekenden meestal niet, en is er niemand?
en ik moet eigenlijk slapen nu...
Want dit weekend de hort op![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ja zat me dat ook te bedenken.... maar iig ga ik niet zo meer de hort op. Vind t niet meer zo leuk als vroeger ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Iedereen de hort op
Want dit weekend de hort op![]()
Maar oke.
waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Iedereen de hort op
Want dit weekend de hort op
Zegt wellicht iets over het effect dat jouw aanwezigheid heeft op de nachtploeg?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:22 schreef kree het volgende:
Nu in weekenden meestal niet, en is er niemand?
whah ik denk toch niet dat dat er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zegt wellicht iets over het effect dat jouw aanwezigheid heeft op de nachtploeg?
Meestal gaat het nog wel ergens over als ik me in een discussie meng nl.
en verder ja kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dan denken komt kree weer en liever alleen bolk posten.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, over jou.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik denk toch niet dat dat er mee te maken heeft.
Meestal gaat het nog wel ergens over als ik me in een discussie meng nl.
en verder ja kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dan denken komt kree weer en liever alleen bolk posten.
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neuh als ik al binnen kom gaat het nergens over, ingoed ik ben altijd wel oke om onderwerp erin te gooien, tuurlijk heeft dat soms beetje betrekking op mij. Maar "ik" ben meestal niet het onwijze onderwerp.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik volg die blogger.quote:
"Tja moet ff wat aan gedaan worden"
Leuk toch ben er echt onwijs lang niet meer geweest.Do what you love, love what you do!![]()
je kunt echt van alles zeggen over de Efteling. en oke ben er denk 2 keer in mijn hele leven geweest.
Maar heb later nog eens nagezocht die muziek enzo. maar oke dat vind ik dan wel weer onwijs ok.
Zou er nog eens heen moeten eigenlijk, maarja lange wachtrijen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
en. vind t beetje duur ook. naja mss met mijn neefjes nog keertje.Do what you love, love what you do!![]()
moet wel zeggen moest ff mijn. ogen dicht doen, kan dan onwijs goed tegen die achtbanen. maar dat soort draaiende mindfuck niet zo. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
ja sowieso die Efteling muziek. ik vond ooit eentje die het onwijs goed nadeed op piano, maar kan het niet meer terug vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:47 schreef KoningWouter het volgende:
Gaat niet om het draaien maar om de muziek. Geweldige track vind ik Villa Volta.
Maar genoeg die die covers maken nu. maar idd muziek en beleving.
maar beetje misselijk werd ik bijna in die villa volta.Do what you love, love what you do!![]()
die onwijs draaiende mindfuck dingen trekken mijn hersens niet. met achtbanen dan weer geen probleem. hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Leuk EftelingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zat dat filmpje ff te bekijken he. en uiteindelijk nu weet ik wel hoe het werkt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel zeggen moest ff mijn. ogen dicht doen, kan dan onwijs goed tegen die achtbanen. maar dat soort draaiende mindfuck niet zo. hahaha
Maar damn toen ik er heeeeeeel lang geleden als kind was niet. Maar oke was er jaar of 15 denk terug nog keertje. en nog fucked t mer up als ik daar in zit.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je er eens met “die meid” heen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:50 schreef kree het volgende:
denk moet er keertje heen met mijn neefjes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmms praat me er niet over die "meid". Ben er eigenlijk beetje klaar meequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens met “die meid” heen?Do what you love, love what you do!![]()
Nu al?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms praat me er niet over die "meid". Ben er eigenlijk beetje klaar mee
Waarom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms praat me er niet over die "meid". Ben er eigenlijk beetje klaar mee![]()
nu pasquote:
begrijp me niet verkeerd ik snapte haar en ken haar lang en denk mss zelfde problemen.
dat alles in een zin he.
Maar ze loog enzo tegen mij ook onderhand. en weet ik omdat ik haar familie ook ken.
al met al contact is niet weg, maar ze sloeg echt alle advies die ik eerlijk zei in de wind. en hoor vooral van familie dat ze dronken is en aankomt enzo.
Tja als je niet wil.....? mag he maar ik kan niet helpen als de wil er zelf niet is. net zo als het bij mij was toen trouwens hoor, dat maakt dat ik wel wil helpen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga straks in mijn eentje naar de Efteling
Dan ga ik eerst Diorama bekijken!
https://www.efteling.com/nl/park/attracties/diorama
En dan zoek ik de groep op.![]()
Gast zij heeft serieuze issues.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
nu pas
begrijp me niet verkeerd ik snapte haar en ken haar lang en denk mss zelfde problemen.
dat alles in een zin he.
Maar ze loog enzo tegen mij ook onderhand. en weet ik omdat ik haar familie ook ken.
al met al contact is niet weg, maar ze sloeg echt alle advies die ik eerlijk zei in de wind. en hoor vooral van familie dat ze dronken is en aankomt enzo.
Tja als je niet wil.....? mag he maar ik kan niet helpen als de wil er zelf niet is. net zo als het bij mij was toen trouwens hoor, dat maakt dat ik wel wil helpen.
Moet je niet willen. Kijk verder dan die drie vrouwen die je kent en verbreed je horizon. (ahhhh)![]()
ik ken dat diorama niet|? of toen niet geweest, maar zoals ik zei was al 15 jaar terug denk.Do what you love, love what you do!![]()
Je wist niet dat ze dronk? En waar liegt ze dan over, haar drankgebruik?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
nu pas
dat alles in een zin he.
Tja als je niet wil.....? mag he maar ik kan niet helpen als de wil er zelf niet is. net zo als het bij mij was toen trouwens hoor, dat maakt dat ik wel wil helpen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is een miniatuur wereld. Met treintjes en zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:00 schreef kree het volgende:
ik ken dat diorama niet|? of toen niet geweest, maar zoals ik zei was al 15 jaar terug denk.
Ik vind dat mooi!![]()
weet ik en het gaat niet om het willen. maar om mss iemand te behoeden voor meer ellende. Daar denk ik dan nog meer aan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gast zij heeft serieuze issues.
Moet je niet willen. Kijk verder dan die drie vrouwen die je kent en verbreed je horizon. (ahhhh)
Kijk dat ze wel leuk is en ongeveer zelfde interesses en we beetje geschiedenis hebben. tja dat helpt nu eigenlijk niet mee.
Maar neem van me aan dat ik dus zelfde zei enzo en gaat niks worden als ze niet zelf dr shit o0lost. voor nu ff geen contact tro0wuens.Do what you love, love what you do!![]()
Als je genoeg drugs gebruikt wordt de wereld ook heel klein.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is een miniatuur wereld. Met treintjes en zo.
Ik vind dat mooi!
ik weet niet wat ze gebruikt maar laatste keer dat ik met haar belde. dan is het of een fles whiskey op of dik onder de medicijnen. en ja herken het wel omdat zelf gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je genoeg drugs gebruikt wordt de wereld ook heel klein.
nouja ze zei geen drank. dus dan is het medicatie, vergis je niet die paar hele kleien pillen doen hetzelfde als liter drank. maar ff bij gelaten voor nuDo what you love, love what you do!![]()
Oh als ik drugs gebruik weet ik niet eens meer wat een wereld isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je genoeg drugs gebruikt wordt de wereld ook heel klein.![]()
![]()
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar he, en jullie hebben ook niets.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze gebruikt maar laatste keer dat ik met haar belde. dan is het of een fles whiskey op of dik onder de medicijnen. en ja herken het wel omdat zelf gehad.
nouja ze zei geen drank. dus dan is het medicatie, vergis je niet die paar hele kleien pillen doen hetzelfde als liter drank. maar ff bij gelaten voor nu
Je hoeft haar niet te helpen.![]()
Fokking geil, gozer! Dat zijn de vrouwen die je moet hebben!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze gebruikt maar laatste keer dat ik met haar belde. dan is het of een fles whiskey op of dik onder de medicijnen. en ja herken het wel omdat zelf gehad.
nouja ze zei geen drank. dus dan is het medicatie, vergis je niet die paar hele kleien pillen doen hetzelfde als liter drank. maar ff bij gelaten voor nuProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh als ik drugs gebruik weet ik niet eens meer wat een wereld is
tuurlijk niet en weet ik wel dus uiteindelijk komt het daar op neer. Maar snap omdat ik zelf meemaakte en toen nrs ook wel eens ff helpende hand zocht. dat ik haar wel snap nu.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar he, en jullie hebben ook niets.
Je hoeft haar niet te helpen.
Nu heb ik best al veel gedaan en hulp zelfs geregeld. maar die sloeg ze weer af omdat bij de GGZ willen blijven. wat ik trouwens een drama instantie vond.
Daarom andere weg gegaan. en hielp'
Maar snap wel die geven makkelijk medicatie uit.Do what you love, love what you do!![]()
Zullen we d’r een keer met z’n drieën uit elkaar trekken? #homo #nohomoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
snap de grap enzo. maar ik neem dit onwijs serieus. want heb dr ook al eens aan de telefoon gehad van ga zelfmoord plegen of weet niet waar is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fokking geil, gozer! Dat zijn de vrouwen die je moet hebben!
en hoezeer ik geprobeerd heb ook dan hulp te zoeken? of met familie zelfs. ik ben niet verantwoordelijk voor haar.Do what you love, love what you do!![]()
Vaak neemt iemand die pillen tegen gevoelens van psychisch trauma.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:08 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk niet en weet ik wel dus uiteindelijk komt het daar op neer. Maar snap omdat ik zelf meemaakte en toen nrs ook wel eens ff helpende hand zocht. dat ik haar wel snap nu.
Nu heb ik best al veel gedaan en hulp zelfs geregeld. maar die sloeg ze weer af omdat bij de GGZ willen blijven. wat ik trouwens een drama instantie vond.
Daarom andere weg gegaan. en hielp'
Maar snap wel die geven makkelijk medicatie uit.
Die slikt geen pillen omdat het zo lekker is. Dat is te makkelijk gedacht.![]()
Verder zijn veelal de meeste pillen uit het GGZ gereedschapskistje helemaal niet lekker. Behalve de pammetjes, maar dat vond ik nou ook nooit echt speciaal.![]()
SSRI + MDMAquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:13 schreef KoningWouter het volgende:
Verder zijn veelal de meeste pillen uit het GGZ gereedschapskistje helemaal niet lekker. Behalve de pammetjes, maar dat vond ik nou ook nooit echt speciaal.
tuurlijk niet en dat is precies het hele verhaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vaak neemt iemand die pillen tegen gevoelens van psychisch trauma.
Die slikt geen pillen omdat het zo lekker is. Dat is te makkelijk gedacht.
kijk ze komt er omdat ze teveel dronk net als ik dus.
Echt zeg het is kopie van mij verhaal;
Tegveel drinken om je zorgen te verdrukken.
Oke inu is zei bij de GGZ en krijgt ze oxa achtige. die ik ook kreeg trouwens. maar dat is voor afkick en nodig ook want oke ze heeft al een bijna epileptische episode gehad.
En zei mijn huisarts ook, maar bouwde dat dan af in paar weken en stond mijn huisarts op.
OKe uiteindelijk ben je dan fysiek van ellende af. maar dan komt t pas. enne oke jullie hebben allemaal kunnen lezen hoe dat ging.
Punt dus zie haar nu zelfde fouten maken. en ondanks dat ik met haar kan bellen luistert ze niet naar mijn advies uit ervaring.
Dus vandaar denk ff zoek t nu maar even uit dan.Do what you love, love what you do!![]()
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk niet en dat is precies het hele verhaal.
kijk ze komt er omdat ze teveel dronk net als ik dus.
Echt zeg het is kopie van mij verhaal;
Tegveel drinken om je zorgen te verdrukken.
Oke inu is zei bij de GGZ en krijgt ze oxa achtige. die ik ook kreeg trouwens. maar dat is voor afkick en nodig ook want oke ze heeft al een bijna epileptische episode gehad.
En zei mijn huisarts ook, maar bouwde dat dan af in paar weken en stond mijn huisarts op.
OKe uiteindelijk ben je dan fysiek van ellende af. maar dan komt t pas. enne oke jullie hebben allemaal kunnen lezen hoe dat ging.
Punt dus zie haar nu zelfde fouten maken. en ondanks dat ik met haar kan bellen luistert ze niet naar mijn advies uit ervaring.
Dus vandaar denk ff zoek t nu maar even uit dan.![]()
Waar is onze Friesche held? @FreshFruit Zeker in slaap gevallen op de bank.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja dan moet je eens serieus gaan nadenken wat je dan wilt doen om het te veranderen.quote:
Of je trekt je handen er af en focust je op jezelf of je helpt haar maar dan moet je dat ook eens serieus gaan doen ipv janken op een internet forum.![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan moet je eens serieus gaan nadenken wat je dan wilt doen om het te veranderen.
Of je trekt je handen er af en focust je op jezelf of je helpt haar maar dan moet je dat ook eens serieus gaan doen ipv janken op een internet forum.
het kan dus beiden niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan moet je eens serieus gaan nadenken wat je dan wilt doen om het te veranderen.
Of je trekt je handen er af en focust je op jezelf of je helpt haar maar dan moet je dat ook eens serieus gaan doen ipv janken op een internet forum.
Wat zei wil wss dat ik naar dr toe kom en knuffel en et seks noem t op en dr feel good te geven.
en hoewel he ik haar leuk vind, ze is zo onstabiel dat ik weet al dat dat me ellende oplevert en blijf ik liever alleen.Do what you love, love what you do!![]()
Gast vergeet die knuffel en die seks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
het kan dus beiden niet?
Wat zei wil wss dat ik naar dr toe kom en knuffel en et seks noem t op en dr feel good te geven.
en hoewel he ik haar leuk vind, ze is zo onstabiel dat ik weet al dat dat me ellende oplevert en blijf ik liever alleen.
Die meid heeft serieus issues, dat moet je eerst oplossen. Help haar of trek je handen er ook echt vanaf.
Dit zelfde verhaal horen we al minstens een half jaar en volgens mij heb je haar in die tussentijd niet eens gezien.![]()
wil niet zeggen dit alles gaat ik niet voor dr klaar sta als ze eens wil praten of hulp nodig heeft he,... dat dan weer wel. Maarja dat is omdat ik gewoon een goedzak ben enzo en het wel beetje snap.Do what you love, love what you do!![]()
bevalt me soms ook nog wel oke moet ik zeggen;quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
Jij blijft sowieso alleen als je zo doorgaat.
maar wacht ff ter info.
En dat zijn dan tips voor mij, wat ou ik moeten veranderen om niet alleen te blijven?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vond de uitspraak van zo'n paiq meid wel mooiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:24 schreef kree het volgende:
[..]
bevalt me soms ook nog wel oke moet ik zeggen;
Een relatie is een aanvulling, geen opvulling
Dus wat dat betreft heb je gelijk.![]()
grammaticaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:25 schreef kree het volgende:
maar wacht ff ter info.
En dat zijn dan tips voor mij, wat ou ik moeten veranderen om niet alleen te blijven?![]()
quote:
nou blij dat we het hoofdpunt van alle dat kree geen relatie vind hebben gevonden.
Tis grammatica wat er toe doet. God damn. mag hopen at het in jou relaties niet dat belangrijk is
Haha gabber ik maak maar een grapjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou blij dat we het hoofdpunt van alle dat kree geen relatie vind hebben gevonden.
Tis grammatica wat er toe doet. God damn. mag hopen at het in jou relaties niet dat belangrijk is
Ik mag je wel hoor maar even serieus de reden waarom jij geen relatie hebt is omdat je er geen moeite in stopt.![]()
Check dit:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
ad.nl
![]()
![]()
Ik vind die rechter altijd zo afschuwelijk. Sharon Dijksmaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Check dit:
[ afbeelding ]
ad.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
weet toch, ik neem het ook niet zo zwaar op wat je zegtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha gabber ik maak maar een grapje
Ik mag je wel hoor maar even serieus de reden waarom jij geen relatie hebt is omdat je er geen moeite in stopt.Do what you love, love what you do!![]()
media stemmingmakerij en erger nog dit is weer AIquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Check dit:
[ afbeelding ]
ad.nl
![]()
AI of geshopt, maakt het uit?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:37 schreef kree het volgende:
[..]
media stemmingmakerij en erger nog dit is weer AIProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
verlang terug naar de jaren 90 en mijn jeugd zonder telefoons e al dat internet.Do what you love, love what you do!![]()
het maakt uit!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
AI of geshopt, maakt het uit?Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt uitloggen hè?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:38 schreef kree het volgende:
verlang terug naar de jaren 90 en mijn jeugd zonder telefoons e al dat internet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nah nee want zat op fok toen ik net een mobiel had die voor 50 gulden cent een tekst regel kon verzenden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
punt is, over paar jaar of eerder zien mensen verschil niet meer van wat echt is of niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oooo kquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:40 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee want zat op fok toen ik net een mobiel had die voor 50 gulden cent een tekst regel kon verzenden.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat maakt het in dit geval uit? Het effect van de afbeelding bij dit artikel blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:41 schreef kree het volgende:
[..]
punt is, over paar jaar of eerder zien mensen verschil niet meer van wat echt is of niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het maakt uit want nu alleen dat, straks ook tekst enzo. en gebaseerd op een AIquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat maakt het in dit geval uit? Het effect van de afbeelding bij dit artikel blijft hetzelfde.Do what you love, love what you do!![]()
Je raaskalt weer. Ik ben weg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:44 schreef kree het volgende:
[..]
het maakt uit want nu alleen dat, straks ook tekst enzo. en gebaseerd op een AI
Slaap lekker Killemquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je raaskalt weer. Ik ben weg.![]()
![]()
oja hoe komt die AI ook alweer aan kennis>
omdat we alleen op internet gooide vroeger met dit niet in het vooruitzicht.
Al met al want nu gebruikt iedereen AI. dan wordt die niet open die manier slimmer dus iig,
meer domme dingen zal ie gaan zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben eigenlijk tegen AI in het algemeen en zou verbod op moeten komen.Do what you love, love what you do!![]()
AI gaat de wereld veranderen, accept it. Is makkelijker dan er tegen in te gaan. Of je moet je gaan afzonderen in een tentje in het bos.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:45 schreef kree het volgende:
oja hoe komt die AI ook alweer aan kennis>
omdat we alleen op internet gooide vroeger met dit niet in het vooruitzicht.
Al met al want nu gebruikt iedereen AI. dan wordt die niet open die manier slimmer dus iig,
meer domme dingen zal ie gaan zeggen.![]()
Dat zou heel dom zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:47 schreef kree het volgende:
ik ben eigenlijk tegen AI in het algemeen en zou verbod op moeten komen.![]()
dat het de wereld gaat veranderen. eens met je. of ik het er mee eens ben is vraag twee, nou weet je denk het antwoord al op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AI gaat de wereld veranderen, accept it. Is makkelijker dan er tegen in te gaan. Of je moet je gaan afzonderen in een tentje in het bos.
Laten we maar hopen dat t meevalt allemaal.Do what you love, love what you do!![]()
Het wordt prachtig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
dat het de wereld gaat veranderen. eens met je. of ik het er mee eens ben is vraag twee, nou weet je denk het antwoord al op.
Laten we maar hopen dat t meevalt allemaal.![]()
En waarom dan niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk daar anders over. denk juist niet nl![]()
omdat het mensen dommer maakt. en die uiteindelijk niet info delen op internet waar AI wee van kan leren.quote:
Zie het nu toch al?
Mensen komen in zelfde schaal bij mij op werk omdat ze een "opleiding" doen. wat ze halen met chat gtp. hoe onwijs is dat neit te vergelijken met hoe ik een MBO4 opleiding had vroeger. na LTS dus.
Merk het en kan ze niet vertrouwen om dingen alleen te doen, maarja management zegt ze hebben toch hun diploma???? ja met pakje boter en iedere lul kan dat.
daarom dusDo what you love, love what you do!![]()
In mijn optiek is een een synergie van krachten. AI met een ontzettend breed scala aan kennis, en de mens met een grenzeloze creativiteit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:53 schreef kree het volgende:
[..]
omdat het mensen dommer maakt. en die uiteindelijk niet info delen op internet waar AI wee van kan leren.
Zie het nu toch al?
Mensen komen in zelfde schaal bij mij op werk omdat ze een "opleiding" doen. wat ze halen met chat gtp. hoe onwijs is dat neit te vergelijken met hoe ik een MBO4 opleiding had vroeger. na LTS dus.
Merk het en kan ze niet vertrouwen om dingen alleen te doen, maarja management zegt ze hebben toch hun diploma???? ja met pakje boter en iedere lul kan dat.
daarom dus
Dat samen gaat geweldige sprongen in onze vooruitgang veroorzaken.
Ik begrijp dat het eng lijkt, maar we kunnen niet meer terug. Dus beter maken we het zo fijn mogelijk.![]()
ik zeg ook niet dat AI geen voordelen heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In mijn optiek is een een synergie van krachten. AI met een ontzettend breed scala aan kennis, en de mens met een grenzeloze creativiteit.
Dat samen gaat geweldige sprongen in onze vooruitgang veroorzaken.
Ik begrijp dat het eng lijkt, maar we kunnen niet meer terug. Dus beter maken we het zo fijn mogelijk.
Maar dat het gebruikt word om heel makkelijk diploma en certificaten te halen voor eigenlijk een technisch praktijk vak.
Tja en zou neit eens zeggen als ik zou denken ze zijn oke en vakbekwaam. Maar zijn ze niet. Ik zal ze niet vertrouwen nl. (of moet je sowieso niet doen, maar je snapt t ieder)
In de techniek moet je vak kennis hebben. en die krijg je niet met AIDo what you love, love what you do!![]()
zweer het je als ik mensen mee krijg die het verschil tussen spanning en stroom niet weten. en wel mee moeten lopen dan heb ik al twijfels.Do what you love, love what you do!![]()
je zit vastgeroest in oude patronen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat AI geen voordelen heeft.
Maar dat het gebruikt word om heel makkelijk diploma en certificaten te halen voor eigenlijk een technisch praktijk vak.
Tja en zou neit eens zeggen als ik zou denken ze zijn oke en vakbekwaam. Maar zijn ze niet. Ik zal ze niet vertrouwen nl. (of moet je sowieso niet doen, maar je snapt t ieder)
In de techniek moet je vak kennis hebben. en die krijg je niet met AI
Als een AI straks een prima inschatting kan maken over een probleem in jouw vakgebied. Wat is er dan op tegen dat als advies te gebruiken?![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
oke praktijkvoorbeeld. we zijn bezig in een verdeler enzo ik vraag leerling van hoe zou je dit nou doen.
(grijpt naar telefoon)
Jammer joh geen bereik, en chatgtp weet ook niet het schema van die verdeler.
Oke dan los ik het wel weer op?
Dat soort mensen lopen mee he. en is dit nog simpel voorbeeld en meelopen?
Wat als ze zelf dingen mogen afschakelen. ze gaan dat doen met behulp van chatgtp en ai enzo? WTFDo what you love, love what you do!![]()
nu zijn ze bij dunea (nog) redelijk streng in elektro iig wie aanwijzingen krijgt ongeacht diploma. maar zie dar ook al verlslappen. bedrijf boeit t niet als het maar ergens in papieren staat die heeft MBO. wat en hoe maakt niet meer zoveel uit.
tis gevaarlijk ook echt he daarom maak ik me er zo druk over.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar dat is allemaal heel beperkt voor jouw werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:02 schreef kree het volgende:
oke praktijkvoorbeeld. we zijn bezig in een verdeler enzo ik vraag leerling van hoe zou je dit nou doen.
(grijpt naar telefoon)
Jammer joh geen bereik, en chatgtp weet ook niet het schema van die verdeler.
Oke dan los ik het wel weer op?
Dat soort mensen lopen mee he. en is dit nog simpel voorbeeld en meelopen?
Wat als ze zelf dingen mogen afschakelen. ze gaan dat doen met behulp van chatgtp en ai enzo? WTF
En daarvoor wil een innovatie zo groots als AI verbieden?
Kom op man, accepteer gewoon dat alles gaan veranderen. Prima toch.![]()
![]()
nou je snapt iig mijn punt ervan dan in de praktijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal heel beperkt voor jouw werk.
En daarvoor wil een innovatie zo groots als AI verbieden?
Kom op man, accepteer gewoon dat alles gaan veranderen. Prima toch.
Ik wil het niet verbieden AI, maar dat er wellicht wat meer regelgeving over moet komen??
liever eerder als later. en zeker ook mbt opleidingen en diploma.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt geen idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou je snapt iig mijn punt ervan dan in de praktijk.
Ik wil het niet verbieden AI, maar dat er wellicht wat meer regelgeving over moet komen??
liever eerder als later. en zeker ook mbt opleidingen en diploma.![]()
AI wordt een nieuwe vorm van intelligentie die in samenwerking met mensen grootse dingen gaat bereiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:06 schreef kree het volgende:
Hoe zie jij AI worden dan voor de hele wereld wout?
AI de schat aan kennis, en de mens als creatieve invoer.
Transhumanisme.![]()
gaat hoop banen kosten dan wss voor mensen die het nu nog als niet AI doen?
jij ziet het positief en waardeer ik wel en zie er ook wel die mogelijkheden. Maar al met al vind ik het heel erg eng.
Wie is de input van AI dan? noem als voorbeeld muzikanten he, die nu al klagen dat hun ideetjes zijn vergaderd en door AI worden misbruikt om soort van standaard iets te maken. Op basis dus van verleden.
Oke trek het breder met AI want zo werkt het ook op andere gebieden.
al met al niemand doet zelf meer wat en kopieert van AI wat op den duur AI weer dommer maakt.Do what you love, love what you do!![]()
De mens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:10 schreef kree het volgende:
gaat hoop banen kosten dan wss voor mensen die het nu nog als niet AI doen?
jij ziet het positief en waardeer ik wel en zie er ook wel die mogelijkheden. Maar al met al vind ik het heel erg eng.
Wie is de input van AI dan? noem als voorbeeld muzikanten he, die nu al klagen dat hun ideetjes zijn vergaderd en door AI worden misbruikt om soort van standaard iets te maken. Op basis dus van verleden.
Oke trek het breder met AI want zo werkt het ook op andere gebieden.
al met al niemand doet zelf meer wat en kopieert van AI wat op den duur AI weer dommer maakt.
De AI weet een hele hoop. Maar is niet creatief.
De mens kan scheppen en die schepping door AI laten vormgeven op basis van echt ziekelijk veel kennis.![]()
ja maar het blijft een model die eigenlijk prut uit eerdere ideetjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De mens.
De AI weet een hele hoop. Maar is niet creatief.
De mens kan scheppen en die schepping door AI laten vormgeven op basis van echt ziekelijk veel kennis.
ik weet niet hoor, denk dat het onwijs kan helpen. maar aan de andere kant maakt het jeugd stukken dommer. want denken zelf niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
denk dat de helft nu al niet eens meer weest hoe je een wegenkaart leest ofzo. of sowieso zouden verdwalen.Do what you love, love what you do!![]()
Wellicht is dat een stap in de evolutie die we moeten zetten. Je hoeft niet meer zelf keihard na te denken voor een oplossing. Dat doet de AI nu. Maar dan heb je als mens weer ruimte voor meer werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar het blijft een model die eigenlijk prut uit eerdere ideetjes.
ik weet niet hoor, denk dat het onwijs kan helpen. maar aan de andere kant maakt het jeugd stukken dommer. want denken zelf niet meer.![]()
Ja, boeiend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:15 schreef kree het volgende:
denk dat de helft nu al niet eens meer weest hoe je een wegenkaart leest ofzo. of sowieso zouden verdwalen.![]()
dat het minst erge nog maar noem het als voorbeeld.\quote:
zo ook in de praktijk dus? ik ben de lul he of iemand die dood is door onder stroom te staan omdat iemand met een chatgtp opleiding niet het juiste deed.Do what you love, love what you do!![]()
Ja prima, maar ik ga nog even pitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:23 schreef kree het volgende:
[..]
dat het minst erge nog maar noem het als voorbeeld.\
zo ook in de praktijk dus? ik ben de lul he of iemand die dood is door onder stroom te staan omdat iemand met een chatgtp opleiding niet het juiste deed.
Ga straks naar de Efteling.![]()
![]()
dat jen op kantoor een typfout maakt met AI is nog tot daar aan toe, maar ze gebruiken dit in opleiding praktijk ook nu.
als je al iemand nog kunt vinden die weet hoe je een schroevendraaier vast moet houden.Do what you love, love what you do!![]()
ja joh denk dat het oke discussie is, maar ga jij genieten ff van Efteling. horen we het morgen wel weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik ga nog even pitten.
Ga straks naar de Efteling.
ik ben iig liedjes fan van de Efteling
als je zoiets als dit tegenkomt in de Efteling. pls film het ff voor me
]
Bekijk deze YouTube-video
mooi echt.
[ Bericht 57% gewijzigd door kree op 23-08-2025 05:48:32 ]Do what you love, love what you do!![]()
* KillemWieft is een creepquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe weet je nou weer dat ik online benProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik had geen zin meer in dts en nu lok je me weer hier heenquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
iemand nog op paiq bezig geweest trouwens?
haha hoor altijd graag de verhalen he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:27 schreef kree het volgende:
iemand nog op paiq bezig geroest trouwens?
haha hoor altijd graag de verhalen he?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Was het die dick pic in je DM?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer in dts en nu lok je me weer hier heen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was het die dick pic in je DM?
Ik word alleen maar gekoppeld aan kale mannen.....quote:
En vrij veel BrabandersIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kale koppen niet te stoppen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gekoppeld aan kale mannen.....
En vrij veel BrabandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hahaha en val je niet op of niet in de buurt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gekoppeld aan kale mannen.....
En vrij veel Brabanders
Tis wel aardig bizar hoe dat paiq matchen eigenlijk. tis beetje bijna dat ze het er om doen.
Naja ach ik heb paar dingen geprobeerd. echt gewoon eerlijk zijn. < kansloos dus blijkt.
Beetje de macho spelen < kansloos
Heb alleen nog succes als we beetje kunnen kletsen enzo over muziek en dingen en bandjes. is ook mijn hobby natuurlijk.
Praten over goed verdienen.
veel geld te besteden spreekt wel meerendeel aan.Do what you love, love what you do!![]()
ben er eigenlijk alweer klaar mee, maarja je hoopt op die ene he.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen!Niks. Maar ik val nou eenmaal op donker haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niks. Maar ik val nou een maar op donker haar
echt dat weer hequote:. hmmmms soms denk ik kap met roken hierom.......
Is dat zo een onwijs punt jah?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb donker borsthaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niks. Maar ik val nou eenmaal op donker haar
naja het is me wel duidelijk dat dit me tegenhoud. mss toch maar stoppen met roken dan.quote:
Dat borsthaar trouwens, en dit is meer vraag aan mede mannen, maar bij mij groeit dat niet zo hard ofzo?
heb het niet zo?Do what you love, love what you do!![]()
En als ik geil ben vloeit het voorvocht rijkelijk uit m’n lul.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is bij iedereen andersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
naja het is me wel duidelijk dat dit me tegenhoud. mss toch maar stoppen met roken dan.
Dat borsthaar trouwens, en dit is meer vraag aan mede mannen, maar bij mij groeit dat niet zo hard ofzo?
heb het niet zo?
Zou me er niet druk om makenTrust nobody![]()
Wat is de vraag?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
naja het is me wel duidelijk dat dit me tegenhoud. mss toch maar stoppen met roken dan.
heb het niet zo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
naja ik persoonlijk hou wel van beetje glad enzo. Goed heb er ook nooit kritiek op gehad ofzo. Maar valt je dan op tegenover anderen mannen enzo die zowat eruit zien als harige beerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is bij iedereen anders
Zou me er niet druk om maken
[/quote]
tDo what you love, love what you do!![]()
Geen borsthaar hebben is niet erg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
heb het niet zo?Godverquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En als ik geil ben vloeit het voorvocht rijkelijk uit m’n lul.
wat een vuile praat weer op de vroege morgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En als ik geil ben vloeit het voorvocht rijkelijk uit m’n lul.
Is pas vuil als ik hem in je vieze shag bek douw.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
wat een vuile praat weer op de vroege morgen
hahahaha naja dat zit er niet in denk. Maar ook goeiemorgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is pas vuil als ik hem in je vieze shag bek douw.
Ik kan daar wel een verhaal over vertellen, maar dan gaat dat weer een eigen leven leiden net als met die sokken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geen borsthaar hebben is niet erg.
[..]
GodverProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
vertel maar het blijft tussen ons enzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan daar wel een verhaal over vertellen, maar dan gaat dat weer een eigen leven leiden net als met die sokken.
tquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:43 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik persoonlijk hou wel van beetje glad enzo. Goed heb er ook nooit kritiek op gehad ofzo. Maar valt je dan op tegenover anderen mannen enzo die zowat eruit zien als harige beer
[/quote]
Iedereen is andersTrust nobody![]()
heb dus echt geen week ermee gedaan, vraag me af of er nog wat over is nu
Van je shag bedoel je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:50 schreef kree het volgende:
heb dus echt geen week ermee gedaan, vraag me af of er nog wat over is nuProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh nou ja, je moet ze wel een beetje aandacht geven hè. Anders haken ze af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh van de stormloop aan vrouwen op paiqProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
moet wel ff als tip geven aan vrouwen... op paiq of andere dating sites.
Willen jullie niet zo je best doen om je tietjes naar voren te duwen en een tactische foto te maken?
Je valt nl altijd door de mand later......Do what you love, love what you do!![]()
ik val helemaal niet op grote tetten nl. maar haat die onwijs gemaakte en bewerkte foto's altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Allemaal AI!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:55 schreef kree het volgende:
ik val helemaal niet op grote tetten nl. maar haat die onwijs gemaakte en bewerkte foto's altijd.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nah kan het nog onderscheiden. maar wie weet later.quote:
zal voor de grap een inloggen. mss is mijn prinses wel daar?Do what you love, love what you do!![]()
Heb je nog wel een date gehad met die gozer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
9 nieuwe chats
[..]
Dat heb ik eraf gegooidProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sorry heb nou eenmaal grote tieten, kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:55 schreef kree het volgende:
ik val helemaal niet op grote tetten nl. maar haat die onwijs gemaakte en bewerkte foto's altijd.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die een seksdate wilde? Nee die heb jk verwijderdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je nog wel een date gehad met die gozer?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sorry heb nou eenmaal grote tieten, kan ik ook niks aan doen
heeejn je weet ik maak uitzonderingen he? tis gemiddelde van allesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sorry heb nou eenmaal grote tieten, kan ik ook niks aan doen
sowieso als ik iemand aardig vind maakt het uiterlijk me sowieso al niet meer zoveel uit.Do what you love, love what you do!![]()
Even een snel tussendoortjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die een seksdate wilde? Nee die heb jk verwijderd![]()
![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:54 schreef kree het volgende:
moet wel ff als tip geven aan vrouwen... op paiq of andere dating sites.
Willen jullie niet zo je best doen om je tietjes naar voren te duwen en een tactische foto te maken?
Je valt nl altijd door de mand later......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja die. Daarom gebruikt hij kik. Niemand op kik zoekt een serieuze relatie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die een seksdate wilde? Nee die heb jk verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Van Vino?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
ga op paiq dan? krijg je ze vanzelf
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja die. Daarom gebruikt hij kik. Niemand op kik zoekt een serieuze relatie.Ja weet ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nog nooit van kik gehoord
Heyquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Net als wraps, ook lekker tussendoortje
Hap slik weg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Net als wraps, ook lekker tussendoortjeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Deed het niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hebben jullie nou mijn tietenpic gemistProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Plaatje was dood....quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hebben jullie nou mijn tietenpic gemist![]()
euh jah?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hebben jullie nou mijn tietenpic gemist
Lig ik hier in m’n eentje in bed met m’n rijkelijk vloeiende voorvocht.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maak er gebruik vanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:06 schreef KillemWieft het volgende:
Lig ik hier in m’n eentje in bed met m’n rijkelijk vloeiende voorvocht.![]()
![]()
Arme jijquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:06 schreef KillemWieft het volgende:
Lig ik hier in m’n eentje in bed met m’n rijkelijk vloeiende voorvocht.
Morguh Vino, hoe is het met je huis? Verkoop nog door gegaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O zijn die drie dagen nu nog niet voorbij dan?
Dacht dat het van de week nog drie dagen was
3 werkdagen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat het van de week nog drie dagen was
Alsof men in het weekend niet kan denkenquote:
Daarom heb ik ook medelijden met jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Medelijden is voor vrouwen en kinderen!
Nee natuurlijk het tekenen gaan de 3 dagen bedenktijd in, maar weekend zit er tussen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat het van de week nog drie dagen wasIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook medelijden met jou
Wat dom , alsof mensen niet in het weekend kunnen denkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee natuurlijk het tekenen gaan de 3 dagen bedenktijd in, maar weekend zit er tussen.
geen drama ziet er altijd erger uit als het lijktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe ik al uren. M’n hand ziet er inmiddels zo uit:
[ afbeelding ]
ff handen wassen?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: