SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
nou betaling voor die vakantie ook afgerond,
LOL geef nooit zo grote bedragen uit in 1 keer dus moest ff daglimiet opheffen gister.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi man!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:35 schreef kree het volgende:
nou betaling voor die vakantie ook afgerond,
LOL geef nooit zo grote bedragen uit in 1 keer dus moest ff daglimiet opheffen gister.Weekendje Scheveningen?
![]()
Voor mij wel, dus geen diepzinnige gesprekkenquote:
Inb4: anders ook niet
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Allemaal de handen omhoog...!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ow ja, dat was het!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh rondreis door de Balkan landenTof!
![]()
Haha had je dat artikel gelezen? 1200 euro voor 2 nachten in Fletcher hotelquote:
Man3quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha had je dat artikel gelezen? 1200 euro voor 2 nachten in Fletcher hotel![]()
Gaat Kobus daar ook heen?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
moet zeggen en jullie allemaal even complimentje geven dat we over het algemeen niet echt meer gezeik met mods hebben en FB topics. Althans zie ze niet meer zo ...
goed werk
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha had je dat artikel gelezen? 1200 euro voor 2 nachten in Fletcher hotelWhut?
![]()
![]()
Dit is overigens oprecht wel ongelooflijk mooi!
Ja, de brug is een replica; is in de oorlog verwoest en later herbouwd, maar het is daar echt prachtig!
De partijen beschuldigen elkaar onderling van de verwoesting.
[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 22-08-2025 21:44:42 (Bolk!) ]![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh achter betaalmuur
https://www.ad.nl/den-haa(...)f-tientjes~ada81ffa/
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lekker dan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh achter betaalmuur
https://www.ad.nl/den-haa(...)f-tientjes~ada81ffa/![]()
Mooie omgeving.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het ziet er onwijs mooi uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens oprecht wel ongelooflijk mooi!
Ja, de brug is een replica; is in WW II verwoest en later herbouwd, maar het is daar echt prachtig!
Las wel in de reviews paar zware wandeltochten.
LOL nouja aangezien mijn zusje en ik de jongste zijn dus van de hele groep, ga ik er maar ff van uit dat dat allemaal meevalt.
Maargoed mijn conditie is eigenlijk niet onwijs goed.
ben vooral benieuwd hoe die hele dynamiek is in een groepsreis enzo.
Maar heb er wel onwijs zin in.Do what you love, love what you do!![]()
Echt Appelscha.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het eten daar is authentiek. Niet dat je volledig verbijsterd zult zijn van dat het zo uniek is wat je krijgt, maar het is echt wel lekker en goed bereid, en het is spotgoedkoop!
Turks fruit (of hoe het daar heet) is handgemaakt, het is niet goedkoop, maar dat is wel absoluut waanzinnig goed!![]()
![]()
De mensen zijn ook zeer vriendelijk. Schijnt de afgelopen paar jaar wat bekoeld te zijn door wederom oplopende onderlinge spanningen, maar toen wij er waren, waren ze super vriendelijk en gastvrij.
Vlak voor de oorlog schenen de spanningen echt verschrikkelijk geweest te zijn.![]()
ik geloof als ik dat reisplan zo lees. gaan we dagje keer lopen enzo en dan daar slapen in tenten. en authentieke ervaring enzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
Het eten daar is authentiek. Niet dat je volledig verbijsterd zult zijn van dat het zo uniek is wat je krijgt, maar het is echt wel lekker en goed bereid, en het is spotgoedkoop!
Turks fruit (of hoe het daar heet) is handgemaakt, het is niet goedkoop, maar dat is wel absoluut waanzinnig goed!
(nu dat van een reisorganisatie vraag ik me af hoe authentiek). Maar heeee ik sta er voor open, zal vast wel leuk worden
Jij bent daar geweest dus ja?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
Turks fruit (of hoe het daar heet) is handgemaakt, het is niet goedkoop, maar dat is wel absoluut waanzinnig goed!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten Saar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yup, maar wel 1 dagje vanuit Kroatië.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik geloof als ik dat reisplan zo lees. gaan we dagje keer lopen enzo en dan daar slapen in tenten. en authentieke ervaring enzo.
(nu dat van een reisorganisatie vraag ik me af hoe authentiek). Maar heeee ik sta er voor open, zal vast wel leuk worden
Jij bent daar geweest dus ja?![]()
![]()
deze dus geboekt enzo
https://www.sawadee.nl/gr(...)bak-rondreis-balkan/
hoor graag tips en tricks van mensen als ze er al eens geweest zijn. Voor mij is het helemaal nieuw dat.Do what you love, love what you do!![]()
nice. thanks sowieso voor de infoquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar wel 1 dagje vanuit Kroatië.
Do what you love, love what you do!![]()
Wat goed pik, eindelijk de knoop doorgehakt. Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:45 schreef kree het volgende:
deze dus geboekt enzo
hoor graag tips en tricks van mensen als ze er al eens geweest zijn. Voor mij is het helemaal nieuw dat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat goed pik, eindelijk de knoop doorgehakt. Wanneer ga je?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ah nee, hier kan ik je niet mee helpen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:45 schreef kree het volgende:
deze dus geboekt enzo
hoor graag tips en tricks van mensen als ze er al eens geweest zijn. Voor mij is het helemaal nieuw dat.
Wel gaaf dat je dit doet, man!
En misschien een reisgenote of lokale schone aan de paal rijgen!![]()
![]()
Leuk voor je Kree. Hoop dat je het mooi vindt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:45 schreef kree het volgende:
deze dus geboekt enzo
hoor graag tips en tricks van mensen als ze er al eens geweest zijn. Voor mij is het helemaal nieuw dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@kree gaat op vakantie naar de Bolkan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: