Dit bevreemd mij ook. Ze gaven toch aan het bewuste azc na dat incident al beter te bemannen met politie en ondanks dat is hij de straat weer opgegaan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:21 schreef -river- het volgende:
Al na het seksueel geweld van 15 augustus aan de Weesperzijde kwam de verdachte en diens locatie in beeld. Hij werd donderdag aangehouden in een asielzoekerscentrum in Duivendrecht.
Bron: Telegraaf
Als hij al in beeld was, waarom liep hij dan nog rond om te moorden?
Er is geen foto van de dader. Tenminste, ik kan niks vinden.quote:
Onderbuikgevoel bevestigd hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat wil je doen, naar het land van herkomst reizen?
Daar is de asielprocedure voor en daardoor zitten mensen daar ook langere tijd in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dat goed controleren als ze binnen komen in het land.
Gelooft iemand dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dat goed controleren als ze binnen komen in het land.
Kregen we met Jos bregt of moordenaar Millie boele toch ook? Gelijke monniken gelijke kappen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat wil je doen, naar het land van herkomst reizen?
Het is heel lang geleden dat er zulke maatschappelijke ophef om een zaak is geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:26 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Daar is de asielprocedure voor en daardoor zitten mensen daar ook langere tijd in.
Waarschijnlijk hebben ze ook wel een behoorlijke indicatie maar willen ze om getuigen niet te beïnvloeden terughoudend zijn. Het is al bijzonder dat ze zo snel iets delen.
Vervolgen en straffen. Wat anders?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:19 schreef Hoppahop het volgende:
De afgelopen twee weken:
Een Syrier die zijn vrouw vermoord
Een Georgier verdacht van een ernstig zedendelict in Zeist.
Een bewoner van een COA locatie die een kind van 17 vermoord.
Wat moeten wij met die mensen??
Vooral heel benieuwd hoe de linkse partijen gaan reagerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is heel lang geleden dat er zulke maatschappelijke ophef om een zaak is geweest.
Sterker nog. Een zaak als deze is Un deze hoedanigheid uniek en van zeer grote invloed..zeker op de aankomende verkiezingen
Ja onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit bevreemd mij ook. Ze gaven toch aan het bewuste azc na dat incident al beter te bemannen met politie en ondanks dat is hij de straat weer opgegaan...
De verkiezingen zijn pas over 2 maandenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is heel lang geleden dat er zulke maatschappelijke ophef om een zaak is geweest.
Sterker nog. Een zaak als deze is Un deze hoedanigheid uniek en van zeer grote invloed..zeker op de aankomende verkiezingen
Zeker en het is dus ook begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stoppen met importeren van culturen waar vrouwen ondergeschikt zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vervolgen en straffen. Wat anders?
Vaak als je verdacht word moet je melden voor onderzoek en mag je erna gewoon weer naar huis tot de rechtszaak , das n beetje het probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Dus die gast was al in beeld bij de instanties..... eventjes hoor: Als je al weet dat meneer gevaarlijk is, waarom krijgt ie dan nog de kans om Lisa te vermoorden? Mis ik iets? Hier bekruipt me toch echt het gevoel dat als er adequater was gereageerd, Lisa nog geleefd had. WTF doet hij dan nog op straat!
Dat de discussie zelf hierover nu maatschappelijk losbarst, is m.i. normaal en zelfs noodzakelijk. Ook in het licht van de naderende verkiezingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Terwijl ze nog niet eens begraven is.
Zum
Ja. Als je hem op de korrel hebt en het azc waar hij verblijft al extra bemand met politie, zou hij niet de straat op mogen zonder dat er een undercover achter 'm aanzit 24/7.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Dus die gast was al in beeld bij de instanties..... eventjes hoor: Als je al weet dat meneer gevaarlijk is, waarom krijgt ie dan nog de kans om Lisa te vermoorden? Mis ik iets? Hier bekruipt me toch echt het gevoel dat als er adequater was gereageerd, Lisa nog geleefd had. WTF doet hij dan nog op straat!
Grenzen dicht lijkt me beter. Voorkomen is altijd beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vervolgen en straffen. Wat anders?
Hem preventief opsluiten zal wel weer niet mogen van één of ander verdrag of EU-regel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja. Als je hem op de korrel hebt en het azc waar hij verblijft al extra bemand met politie, zou hij niet de straat op mogen zonder dat er een undercover achter 'm aanzit 24/7.
Helaas vrees ik dat daar geen capaciteit voor isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja. Als je hem op de korrel hebt en het azc waar hij verblijft al extra bemand met politie, zou hij niet de straat op mogen zonder dat er een undercover achter 'm aanzit 24/7.
Daar is helemaal niet de mankracht voor in NLquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Klopt, mag nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hem preventief opsluiten zal wel weer niet mogen van één of ander verdrag of EU-regel.
Ze hadden op zijn MINST zijn telefoon 24/7 op de tracker moeten hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jawel. Want het azc was ook al met tig politiemensen extra bemand als ik het goed begreep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:34 schreef jigggy het volgende:
[..]
Helaas vrees ik dat daar geen capaciteit voor is
En dan weet je de afkomst, en dan? Slaap je dan beter? Het belangrijkste is, dat hij nu niet meer vrij rond zou kunnen lopen hier. Het land waar hij vandaan komt heeft er verder niks meer mee te maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
Kregen we met Jos bregt of moordenaar Millie boele toch ook? Gelijke monniken gelijke kappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |