Even goede vriendenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind deze discussie niet passen bij dit onderwerp en zal er daarom niet op ingaan. Wellicht in een apart draadje.
Geen Dolle Mina willen zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zouden wij mannen ons collectief moeten gaan aanpassen?
Dit omdat er een paar tussen lopen die zich niet kunnen gedragen?
Wat moet ik veranderen dan als persoon?
Moet ik gaan demonstreren?
Ik ben geen onderdeel van het probleem en ik weiger die rol aan te nemen.
Ik vind dat het plaatje niet echt kloptquote:
Dat soort mensen als Halsema en Timmermans zijn ervan overtuigd dat criminaliteit over het algemeen voortkomt uit armoede (en armoede uit de macht van de bovenklasse en het kapitalisme) en dat het importeren van een nieuwe onderklasse betekent dat de oude onderklasse middenklasse wordt (waardoor criminaliteit verschuift), en natuurlijk dat die nieuwe onderklasse met belastinggeld gestimuleerd moet worden om ook middenklasse te worden, waarna de criminaliteit vanzelf zal verdwijnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Politici die een groot voorstander zijn van de culturele verrijking mag dit zeker worden aangerekend. Ze stellen ze bevolking willens en wetens bloot aan dit soort gevaren want het is door de jaren heen inmiddels wel bekend wat voor vlees in de kuip je importeert.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:38 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
https://atria.nl/nieuws-p(...)eweld-tegen-vrouwen/
In vergelijking met een eerder onderzoek in 2014 is er een lichte daling, maar vergelijk het onderzoek van 2024 met eerdere onderzoeken en de trend is omhoog.
Maar dan, even los van wat de trend doet:
[..]
Dit is al schokkend. Absurd zelfs. Maar de lijst lijkt eindeloos:Maar maar maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit probleem is extreem, echt extreem, los van de trend. En de oorzaak van dit probleem ligt voor 99,9% bij mannen.
Er is geen excuus te bedenken waarom wij mannen niet onderdeel van de oplossing zouden moeten zijn, door kritisch te zijn op ons gedrag en het gedrag onder onze vrienden.
Het probleem ligt toch per definitie bij GL/PvdA?
Dat lees ik namelijk altijd als er iets misgaat in het land.People who drink "lite" beer don't like the taste of beer; They just like to pee a lot
ik blijf lachen op FOK!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat soort mensen als Halsema en Timmermans zijn ervan overtuigd dat criminaliteit over het algemeen voortkomt uit armoede (en armoede uit de macht van de bovenklasse en het kapitalisme) en dat het importeren van een nieuwe onderklasse betekent dat de oude onderklasse middenklasse wordt (waardoor criminaliteit verschuift), en natuurlijk dat die nieuwe onderklasse met belastinggeld gestimuleerd moet worden om ook middenklasse te worden, waarna de criminaliteit vanzelf zal verdwijnen.
Ik geloof echter dat Lombroso met zijn deterministische theorieën helaas meer gelijk had dan we durven toe te geven.
Het heeft een politieke lading gekregen in het kader van de verkiezingenquote:
De vrijmibo zit er vroeg in.quote:
Dit had de Fok!-recherche zelf ook al geconcludeerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:44 schreef roos94 het volgende:
De man die donderdagavond werd gearresteerd voor een zedendelict op de Weesperzijde in Amsterdam wordt ook verdacht van het doden van de zeventienjarige Lisa in Duivendrecht. Dat meldt de politie.
Na jarenlange ervaring en intensief speurwerk heeft het fok rechercheteam ook deze zaak weer tot een goed einde gebrachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit had de Fok!-recherche zelf ook al geconcludeerd.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Na jarenlange ervaring en intensief speurwerk heeft het fok rechercheteam ook deze zaak weer tot een goed einde gebracht
Net als die mafklapper uit de IJsselmonde-trilogie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het vanaf begin al geroepen, op zo een korte afstand 2 van dergelijke incidenten dat was allemaal te toevallig
Hoe is het mogelijk dat deze gek dat aandurfde in zo een kort tijdsbestek
Ernstig draadje los
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie dat er (helaas) nieuws is over dit onderwerp. Open dus, maar mijn geduld met dit soort reeksen is bijna op.
Hou het netjes mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |