Het is ook wel echt fris buiten. En vochtig.quote:
Dit liep gisteren iets anders. Op de heenweg kreeg ik opeens heel erg maagpijn. Even op een parkeerplaats afgewacht of het weg ging, maar dat deed het niet. Toen maar weer omgedraaid naar huis. En je zal net zien, maar 10km voor we weer thuis waren was alles weer oké. Toen even getwijfeld maar toch weer omgedraaid en naar de Efteling geredenquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:23 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren en vandaag zijn we weer de hele dag in de Efteling. Vanaf volgend weekend hebben we maanden geen tijd meer vanwege festivals en bezorgen dus nu maar even maximaal van genieten.
Doorgeapp’t naar treinen nerd in kennissenkring.👍🏼quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
Flessie!
https://archive.ph/ZkaYU
Leek me vet (maar ik wist er niks van)
Hier is het goed toeven op het terras in Zwolle.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen hierhoe is het met jullie?
Hóe vaak wordt de oogdruk gecontroleerd, Cat?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Alweer een half uur uitloop bij oogarts.
Wel meer personeel en minder volle wachtkamer dus ik hoop op snellere service dan vorige week.
Ik heb er al jaren last van. Ik heb zo'n 10 keer per jaar een 'aanval'. Meestal duurt het een minuut of 10 maar soms ook langer. Gisteren duurde het zeker 1 uur, maar ik denk dat dat ook een beetje door de paniek kwam die ik voelde.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu nog steeds alles goed met de maag @:sarabi ? Daar had je toch een tijd geleden ook veel last van, is dat toen vanzelf weer over gegaan?
MeMoquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen hierhoe is het met jullie?
quote:
Dat is wel even schrikken. Maar beter zoquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff schrok me kapot. Kreeg een mail van de zorgverzekering en ik zag een bedrag op de plek waar (meestal) staat wat moet betalen, bijna 1600 euro. Even rustig nog een keer lezen, dat was het gedeclareerde bedrag van de bril met de mededeling dat ik 75 euro terug krijg
Dus je moet 1600 euro betalen en je krijgt 75 euro terug?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff schrok me kapot. Kreeg een mail van de zorgverzekering en ik zag een bedrag op de plek waar (meestal) staat wat moet betalen, bijna 1600 euro. Even rustig nog een keer lezen, dat was het gedeclareerde bedrag van de bril met de mededeling dat ik 75 euro terug krijg
Ja, da’s nou eenmaal zo met brillenquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:42 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dus je moet 1600 euro betalen en je krijgt 75 euro terug?
De inhoud van die flesjes is waarschijnlijk nog wel drinkbaar, mits de kurken/verzegeling de flesjes nog goed afsluiten. Anders loop je het risico dat de alcohol deels of geheel verdampt is of dat er zaken van buitenaf in de flesjes zijn gekomen. Of de smaak nog goed is, hangt uiteraard ook van die factoren af.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:35 schreef -Sigaartje het volgende:
Een klein vraagje aan jeneverkenners. Ik deze zomer/herfst bezig mijn berging op te ruimen, en ik kwam een doos met KLM-huisjes tegen. Die heb ik ooit gekregen van een oud familielid vlak voor zijn overlijden, die van reizen hield. Het zijn er een stuk of 25. Laat me iedereen maar uit de droom helpen, ze zijn de goedkoopste die nu te vinden zijn, je beurt er hooguit een paar knaken voor per stuk. Ik overweeg ze wel te verkopen, ik doe er niks mee, en misschien levert me het 100 of 150 euro op, Toch leuk meegenomen.
Mijn vraag is: In die huisjes zit de jenever er nog in. Nu drink ik zelf niet, en heb een afschuw van sterke drank, maar ik vraag me af, of die jenever nog wel goed is. De huisjes zijn ongeveer 60 tot 50 jaar oud. Is dat nog drinkbaar? Als dat zo is, dan verkoop ik ze niet en trakteer ik erop bij een verjaardagsfeestje om uit te laten drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat voor een implantaat?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier alles goed. Momenteel midden in totale renovatie van de badkamer, wordt mooi.
Bleh van de oogdruk cat, ik ben in mei ervoor geopereerd, heb nu een glaucoomimplantaat in m'n linkeroog.
Ik ga niet googlenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat is dat voor een implantaat?
En houd he het daarmee wel onder controle?
Mijn kind ging Marburg googlen toen we daar in de buurt waren. Dat in combinatie met ogen is ook geen aanrader om te zien (kind van 9quote:
Is dit de menukaart van dat restaurant?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:39 schreef Sarabi het volgende:
Plekjes gereserveerd voor het nieuwe restaurant in de EftelingZe noemen het premium dining en willen in de toekomst voor een ster gaan dus ik ben benieuwd.
Zo ver als je het een menukaart wil noemenquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit de menukaart van dat restaurant?
Ik las vanmorgen op Reddit dat er ook lenzen zijn waar slangetjes aan zitten. Kun je kei handig ogen mee spoelenquote:
Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende: quote:[..]
Wat is dat voor een implantaat?
En houd he het daarmee wel onder controle?
Cool! En vooral fijn dat het helpt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het Paul implantaat. Oogdruk was bij laatste controle 6 ipv 40. Mocht ook stoppen met de medicatie en een deel van de druppels, 2 september nog een controle. Dus tot dusver is het heel positief.
Het beschrijft per gerecht alleen het hoofdingrediënt/-bestandsdeel en niets in detail, maar dat hoeft ook niet per se. De gerechten zien er op de foto's verzorgd uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo ver als je het een menukaart wil noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |