SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt omdat ze mij weer in de lijst hebben gezet, sorry, gebeurd normaal ook nooit halverwege een maand iemand er uit of er in zetten. Was ook niet mijn verzoek, maar even goed sorryquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben gezakt, sta nu nog maar 8eWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Onee, dat is het niet, gister stond ik 7e.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat ze mij weer in de lijst hebben gezet, sorry, gebeurd normaal ook nooit halverwege een maand iemand er uit of er in zetten. Was ook niet mijn verzoek, maar even goed sorryHow can I make this topic about me?![]()
Geen idee, let er niet zo opquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, dat is het niet, gister stond ik 7e.
Weet alleen dat iemand poste toen ik in de lijst kwam dat ik op 6 stondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nogmaals goede morgen Stevenquote:
Dat sta je nog steeds.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, let er niet zo op
Weet alleen dat iemand poste toen ik in de lijst kwam dat ik op 6 stondHow can I make this topic about me?![]()
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
FF niet eens de hele nacht bij elkaar gebolkt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WIe heeft jou ingehaald dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee. Boefje is hetquote:
Hmm, misschien moet ik een andere UI nemenquote:
Maar jij ook goedemorgen Justin
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ga stampvoeten wordt maar boos, gooi het er uitquote:
Hoi Mario.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is al de tweede keer he dat ik jou voor steven aanzie, mijn excuusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik een andere UI nemen
Maar jij ook goedemorgen Justin![]()
Morguh Amy![]()
Lol watquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:20 schreef KoningWouter het volgende:
Oh nee ik ben van school af getrapt omdat ik drugs heb gebruikt.
Zou je ook je baan kwijt kunnen raken dan de drugs?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja hoor, prima slaapscore. Jij dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede scorequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor, prima slaapscore. Jij dan?
Bagger gevoel
Net naar de wc geweest
Al de hormonen en spieren gebruikt
Lig even bij te komen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee. Wist ook niet dat het kon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lol wat
Zou je ook je baan kwijt kunnen raken dan de drugs?
Kan ik weer opnieuw beginnen.
Denk dat ik even ga afkicken nu.![]()
Heer Killem, goedemorgenquote:
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-08-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1991 / +65 / +0 / 4718 / 5552 / 0.36
2. FreshFruit / 1304 / +42 / +20 / 1530 / 2102 / 0.62
3. _UserName_ / 937 / +32 / +13 / 747 / 1007 / 0.93
4. KillemWieft / 936 / +160 / +63 / 381 / 657 / 1.42
5. Vino_Tinto / 845 / +58 / +12 / 2094 / 2507 / 0.34
6. Dotteke / 728 / +15 / +75 / 1351 / 1663 / 0.44
7. MooieTop6 / 709 / +29 / +39 / 2623 / 3044 / 0.23
8. gebrokenglas / 639 / +38 / +1 / 1439 / 1800 / 0.36
9. KoningWouter / 580 / +159 / +0 / 932 / 1208 / 0.48
10. JustinK / 495 / +47 / +0 / 1640 / 1728 / 0.29
11. hemarookworst / 465 / +46 / +1 / 795 / 1027 / 0.45
12. Masberum / 415 / +5 / +11 / 363 / 459 / 0.9
13. Dr.Mikey / 401 / +34 / +13 / 152 / 272 / 1.47
14. mario390 / 400 / +4 / +41 / 208 / 318 / 1.26
15. Bargehassus / 352 / +8 / +0 / 893 / 1031 / 0.34
16. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 172 / 240 / 1.41
17. devzero / 338 / +9 / +10 / 481 / 602 / 0.56
18. MizzezAmy / 301 / +16 / +1 / 1348 / 1537 / 0.2
19. ToT / 289 / +3 / +0 / 1537 / 1751 / 0.17
20. greysbones / 271 / +11 / +0 / 1000 / 1085 / 0.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja je had ook al verslaving meldingen toch? Ik heb net nog een xtc gepakt voor de zumba lesquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee. Wist ook niet dat het kon.
Kan ik weer opnieuw beginnen.
Denk dat ik even ga afkicken nu.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh lekker, goede combi!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja je had ook al verslaving meldingen toch? Ik heb net nog een xtc gepakt voor de zumba les
Ja ik heb dikke penalties door de verslaving. Het is nu ook al moderate en niet meer minimal.
Kan ook naar zwitserland vliegen voor een afkick, misschien dat ik dat even doe.![]()
Zelf afkicken zou hoe lang nodig hebben?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh lekker, goede combi!
Ja ik heb dikke penalties door de verslaving. Het is nu ook al moderate en niet meer minimal.
Kan ook naar zwitserland vliegen voor een afkick, misschien dat ik dat even doe.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij een minimal verslaving zou dat 2-3 dagen niet gebruiken zijn las ik gisteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zelf afkicken zou hoe lang nodig hebben?
Maar ik zit in het vliegtuig naar de kliniek. Flinke lappen poen in de binnenzak.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:37 schreef KillemWieft het volgende:
Afkicken is voor vrouwen en kinderen.
Meeeer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:37 schreef KillemWieft het volgende:
Afkicken is voor vrouwen en kinderen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een pil op bed in de morgen,
is een dag zonder zorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:
Ga opstaan om zelf de pillen te pakkenquote:
Niet omdat ik wil opstaan
Maar gewoon omdat ik koppig er benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Wouter, goedemorgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik een andere UI nemen
Maar jij ook goedemorgen Justin![]()
![]()
![]()
Ben je een Ram ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga opstaan om zelf de pillen te pakken
Maar gewoon omdat ik koppig er ben
Heer Justin.quote:
Moontje.quote:
Het maakt uit welke dag het is
De regen verteld me wat ik toch al wistHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou voor je halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga opstaan om zelf de pillen te pakken
Maar gewoon omdat ik koppig er ben![]()
![]()
Zin in een lekkere wrap?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het maakt uit welke dag het is
De regen verteld me wat ik toch al wist![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet ik helaas te lang wachten![]()
![]()
Ach, het is een grote eer om voor Steven aangezien te wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer he dat ik jou voor steven aanzie, mijn excuus![]()
Morguh Amy![]()
Mogguh Dot![]()
Jij bent ook een klant.quote:
Ben bang dat het niet gaat helpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Helpt dat met de krampen?![]()
![]()
Oké opladers, borstel, tandenborstel en lenzen spullen ook in de koffer nu
Mis ik dan nog iets?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een boterham met gebraden bacon![]()
![]()
Je bent zelluf,quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Gekookt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet er op letten jou UI beweegt en die van Steven nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, het is een grote eer om voor Steven aangezien te worden
Mogguh Dot![]()
![]()
Ham and eggs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Jussiequote:
Hey Moonquote:
Heinz“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou van voorkeuren
friday night it`s party time feeling ready looking fine
Hoe is het in Italië?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een echt pizza, smaken ze anders dan hier?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi![]()
Gisteren een heerlijke pizza op
Zo lekker ontbijten en dan aan de wandel
En je gaat natuurlijk af en toe een Italiaanse bolk uitdelen her en derWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bon giorno.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi![]()
Gisteren een heerlijke pizza op
Zo lekker ontbijten en dan aan de wandel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou deze was wel next levelquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een echt pizza, smaken ze anders dan hier?
En je gaat natuurlijk af en toe een Italiaanse bolk uitdelen her en der![]()
Uiteraard![]()
![]()
Zal vast niet de enige zijn die je gaat eten de komende dagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou deze was wel next level![]()
Uiteraard
![]()
It takes time to kick inquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waarom werken de pijnstillers nog niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel goed gedronken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom heb jij een plaatje van een wrap? Probeer je mij lekker te maken ofzo?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dank voor de puntjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, is slechts een lokmiddelquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom heb jij een plaatje van een wrap? Probeer je mij lekker te maken ofzo?![]()
![]()
Het werkt wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, is slechts een lokmiddel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Moest lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:11 schreef drakin het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTlqeXNremUwZGgxcA==
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is het nu al tijd voor drank?
Nee. eerst pillen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik begin meestal met theequote:
Ik combineer vandaag lavendel en muntDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Alweer ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begin meestal met thee
Ik combineer vandaag lavendel en munt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorige keer was kamille en muntquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik had zo'n pakje met meerdere smaken thee, en alleen lavendel of alleen kamille is niet te zuipen dus samen met muntDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb nog wat Poolse muntjes daarin zittenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb gisteren nieuw tuigje en riem besteld voor Meneertje. Rib uit mijn lijf weerTrotste mama van Ambar
K9 ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisteren nieuw tuigje en riem besteld voor Meneertje. Rib uit mijn lijf weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je niet weet waarover dit gaat...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisteren nieuw tuigje en riem besteld voor Meneertje. Rib uit mijn lijf weer![]()
Poolse munt theequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:23 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog wat Poolse muntjes daarin zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als je niet weet waarover dit gaat...
koffie?
* gebrokenglas kijkt naar de koffieautomaat en drukt op de knop Cafe au lait
How can I make this topic about me?![]()
Heb ik gehad daarquote:
Hoe was Polen eigenlijk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De thee is op dus ja lekker, bakje koffiequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
koffie?
* gebrokenglas kijkt naar de koffieautomaat en drukt op de knop Cafe au lait
Pics ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
uiteraard koffie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:28 schreef drakin het volgende:
[..]
De thee is op dus ja lekker, bakje koffie
thee?
Nostalgischquote:
Prachtig land
Bijna niemand verstaat je
Geld moeten wisselen
Heb ineens allemaal Poolse facebookvriendjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wrap mezelf hoogstens in een dekentje vandaagquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Maar @:ieniminimuis, zin in een lekkere wrap?Trotste mama van Ambar
THEE: Vocht aanvullen en maag voorbereidingquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Deze is wel mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij krijgt deze
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Met een mooie riem erbij die verstelbaar is met 2 haken en ringen enzo. Speciaal op maat gemaakt en voldoet aan mijn eisenquote:
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wrap mezelf hoogstens in een dekentje vandaag![]()
![]()
Kost zoiets dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een mooie riem erbij die verstelbaar is met 2 haken en ringen enzo. Speciaal op maat gemaakt en voldoet aan mijn eisen
En heb je een linkje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was opzoek naar een setje die en in Y vorm was, omdat hij dat nu ook heeft (maar dan met een extra band om de buik om ontsnappen tegen te gaan). Maar alles wat met allemaal padding van neopreen e.d. Het leek mij gewoon niet lekker zitten, en ook best warm enzo.
Toen kwam ik uit op deze, natuurlijk materiaal, licht, stevig en een beetje normale kleuren.Trotste mama van Ambar
Setje bij elkaar was 96 euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kost zoiets dan?
En heb je een linkje?
https://cooperandquint.co(...)HzRm9NQm3AtT8btdZLYoTrotste mama van Ambar
Thanks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Setje bij elkaar was 96 euro
https://cooperandquint.co(...)HzRm9NQm3AtT8btdZLYo
Ze maken alles op maat dus als je speciale wensen hebt, kun je ze mailenquote:Trotste mama van Ambar
Wat had je voor wensen dan aan de riem?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze maken alles op maat dus als je speciale wensen hebt, kun je ze mailen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is echt goed materiaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Setje bij elkaar was 96 euro
https://cooperandquint.co(...)HzRm9NQm3AtT8btdZLYo
Hemp kleding is best duur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hun verstelbare riem heeft een lengte van 2,20. En ik wilde een verstelbare riem van 4 meter. Mijn huidige riem is al 2 meter en ik wilde iets meer ruimte voor Ambar. Dus ik heb nu een verstelbare riem van totaal 4 meter, als je helemaal dubbel doet 2 meter (zijn normale lengte).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat had je voor wensen dan aan de riem?
Dan kan ik makkelijker switchen tussen zijn stadslengte en wat meer vrijheid lengte zonder steeds extra riemen mee hoeven te nemen.Trotste mama van Ambar
Beter dan al die synthetische troep waar al het hondenspul van is.quote:Trotste mama van Ambar
Ik heb zo`n rolband.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hun verstelbare riem heeft een lengte van 2,20. En ik wilde een verstelbare riem van 4 meter. Mijn huidige riem is al 2 meter en ik wilde iets meer ruimte voor Ambar. Dus ik heb nu een verstelbare riem van totaal 4 meter, als je helemaal dubbel doet 2 meter (zijn normale lengte).
Dan kan ik makkelijker switchen tussen zijn stadslengte en wat meer vrijheid lengte zonder steeds extra riemen mee hoeven te nemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar wil hij niet mee lopen omdat die altijd voor zijn gevoel trekt. Staat teveel spanning op. Ambar is een losse lijn loper.quote:Trotste mama van Ambar
is zo'n uitrol riem nog een optie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hun verstelbare riem heeft een lengte van 2,20. En ik wilde een verstelbare riem van 4 meter. Mijn huidige riem is al 2 meter en ik wilde iets meer ruimte voor Ambar. Dus ik heb nu een verstelbare riem van totaal 4 meter, als je helemaal dubbel doet 2 meter (zijn normale lengte).
Dan kan ik makkelijker switchen tussen zijn stadslengte en wat meer vrijheid lengte zonder steeds extra riemen mee hoeven te nemen.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
is zo'n uitrol riem nog een idee?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar wil hij niet mee lopen omdat die altijd voor zijn gevoel trekt. Staat teveel spanning op. Ambar is een losse lijn loper.Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ah oke. wij hadden er een van vijf meter en dat beviel wel.quote:How can I make this topic about me?![]()
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar is een losse lijn loper.![]()
Ik heb er een. 20 euro weggegooid geld. Hij blijft vlak naast je lopen en zou het liefst in de riem kruipen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah oke. wij hadden er een van vijf meter en dat beviel wel.Trotste mama van Ambar
de onze lieten we zoveel mogelijk los lopen. in de wijk zelf soms wel even aan de lijn (je weet maar nooit) maar in het bos altijd losquote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb een hekel aan mensen die zo'n uitrol ding hebben en de hond 20 meter voor zich uit laten lopen. Vooral als ze langs de weg lopen, altijd voorzichtig als ik dat zie want voor je het weet gaat de hond ineens de weg over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
de onze lieten we zoveel mogelijk los lopen. in de wijk zelf soms wel even aan de lijn (je weet maar nooit) maar in het bos altijd los![]()
.
[ Bericht 50% gewijzigd door gebrokenglas op 22-08-2025 10:06:59 ]How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
Zit in de trein, coupe helemaal leeg, komen er vanaf de andere kant 2 praatgrage vrouwen aan die de hele coupe doorlopen en vervolgens naast mij gaan zitten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Zit in de trein, coupe helemaal leeg, komen er vanaf de andere kant 2 praatgrage vrouwen aan die de hele coupe doorlopen en vervolgens naast mij gaan zitten![]()
gezellig toch? heb je wat aanspraak...How can I make this topic about me?![]()
Ik heb maar een koptelefoon ingedaan met muziek aan, twijfelde om op te staan en zelf ergens anders te gaan zitten.
Las wel dat in sommige landen vrouwen expres bij elkaar gaan zitten voor de veiligheid, dus misschien bedoelen ze het juist wel goed
Vraag of ze ook op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Zit in de trein, coupe helemaal leeg, komen er vanaf de andere kant 2 praatgrage vrouwen aan die de hele coupe doorlopen en vervolgens naast mij gaan zitten
Er zit hier ook wel een mogelijk gevaarlijke man, maar die ziet eruit alsof hij al breekt als ik op m ga zitten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag of ze ook op FOK! zitten.dan zitten ze in 70+ denk ik
Kan dat topic niet vinden.quote:
Hoeveel Fokkers zijn al 70+quote:
De meesten halen dat niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Scheelt weer zorgquote:
Waaromquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Zit in de trein, coupe helemaal leeg, komen er vanaf de andere kant 2 praatgrage vrouwen aan die de hele coupe doorlopen en vervolgens naast mij gaan zittenTrotste mama van Ambar
Ik doe mijn best jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
mensen die hun hond niet onder controle hebben
En dus ook die mensenTrotste mama van Ambar
Dat dan weer wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Inb4 zwab zijn the men are durablequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Er zit hier ook wel een mogelijk gevaarlijke man, maar die ziet eruit alsof hij al breekt als ik op m ga zittenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar dan heb ik weer minder werkquote:
Wij hebben nog wel werk. Of je er blij van wordt, is een 2equote:Trotste mama van Ambar
Nouja het is meer dat iedere keer als ik er voor ga zitten, ik ergens blokkeerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel werk. Of je er blij van wordt, is een 2e
Maar deze week is toch al klaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat moet ook in je aard liggen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat doet het niet, maar Ambar wil leuke spullen en goed eten enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moet ook in je aard liggen.Trotste mama van Ambar
Ligt het ook wel, maar nu even niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moet ook in je aard liggen.![]()
Jij bent best trots op je werk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat doet het niet, maar Ambar wil leuke spullen en goed eten enzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ik ben er goed inquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent best trots op je werk.
Trotste mama van Ambar
Dat bedoel ik.quote:
Ik gok dat ik maandag wel even een waarom heb je die mail gestuurd gesprek zal krijgen
Trotste mama van Ambar
Waarom dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb gezegd dat als ik per 1 oktober mijn beloofde nieuwe functietitel niet krijg, ik het werk neerleg dat bij die functie horen.
Een of ander smoesje van HR dat ze bezig zijn met o.a. nieuwe indeling van functies en dat het weer stil ligt, omdat overname. En dat ik daarna wel ingedeeld kan worden in de juiste functie
Trotste mama van Ambar
Gedaan ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bij twijfel gooi je het door chatgpt
Trotste mama van Ambar
Ondertussen is Ambar op de roze troon gaan liggen en ligt hij in de zon te bakken/slapen.Trotste mama van Ambar
Dit zou zo een tekst van Blof kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh verrek blauwe lucht
Liep net door de regen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van hun nieuwste album:quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zou zo een tekst van Blof kunnen zijn.
En hee peeps!![]()
![]()
Hoedemorgen Daddy ToT.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Van hun nieuwste album:
[ afbeelding ]
En hee peeps!
Ik loop hier in de regenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zou zo een tekst van Blof kunnen zijn.
En toch is de lucht nog blauw
Dwalen in gespetter
Stiekem in de kou
Maar het valt nu eenmaal zwaar
Als je de lucht niet meer vertrouwd
Uit het niets komt dan het water
En een bolk daarbij voor jouHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is meer Goldband.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geeft niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:03 schreef KoningWouter het volgende:
Sollicitatiegesprek ging uitstekend
Gaan we zeker doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Morgen vieren met een stroopwafel
Ga ik me nu mentaal voorbereiden op morgen.
Ben jij al in Den Bosch?![]()
Nee dudje besloot thuis te werken dus we rijden samen over een paar uurquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen!
Ga ik me nu mentaal voorbereiden op morgen.
Ben jij al in Den Bosch?
Anders was ik nu richting station ja
Moet even kijken waar ik de stapjes ga maken vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je hebt nog een paar uurquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dudje besloot thuis te werken dus we rijden samen over een paar uur
Anders was ik nu richting station ja
Moet even kijken waar ik de stapjes ga maken vandaag
Maar ik ga vanaf nu gewoon lekker genieten en verheug me op morgen.![]()
![]()
En had veel geld op zak omdat ik die kliniek moest betalen.
Staat er een eikel klaar om me te muggen zodra ik geland ben.![]()
Vergoed de zorgverzekering dat niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:20 schreef KoningWouter het volgende:
Heb gewoon een miljoen $ moeten betalen om van mijn verslaving af te komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nopequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergoed de zorgverzekering dat niet?![]()
![]()
Altijd vervelend dat soort dingen in spelletjes
Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat is er vervelend?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd vervelend dat soort dingen in spelletjes![]()
Ik dacht dat je een spel aan het spelen was en daarin verslaafd bent geraaktquote:
Trotste mama van Ambar
haha zo zou je het ook kunnen stellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een spel aan het spelen was en daarin verslaafd bent geraakt
maar inderdaad we zijn een spel aan het spelen waarin je boef bent
In dat spel ben ik verslaafd geraakt aan drugs.![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hij moet vandaag afkicken anders kan hij morgen niet mee naar de Eftelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een spel aan het spelen was en daarin verslaafd bent geraaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is vrijdag thuiswerkdag oftewel weekendgevoelquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat een weekend in een weekend?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik werk vaak thuis maar dat gevoel ken ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is vrijdag thuiswerkdag oftewel weekendgevoelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Preweekend is de vrijdag zodra de laatste vergadering klaar isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
op kantoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik werk vaak thuis maar dat gevoel ken ik niet
Fijne vakantie Hema, kom gezond weer terug en genietsequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kölnisches Wasserquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Er is in Duitsland toch wel wat beters te krijgen dan Spa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tevens...
KUTHAAN!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: