Hij lijkt mij meer een player. Niet geinteresseerd in een relatie maar gaat voor het scoren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:32 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen wat Daniel doet, maar hij lijkt het totaal niet in te zien. Vond de actie richting Renske ook al niet oké en dan de vermoorde onschuld gaan spelen. Heeft die jongen geen ervaring met vrouwen of zo?
Nee hij deed het goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:52 schreef matthijst het volgende:
Magda, ouwe zeikerd, wordt niks.
Ingrid, ouwe zeikerd, wordt niks.
Rob toch nog met Margot?
Dick zal het wel opkloten. Jammer, leuke meid.
Daniel played lekker verder straks.
JP, whatever, ga ergens anders solliciteren voor tv
Eveline, komt Bart nog terug?
quote:
Hij lijkt me geen player, meer iemand met een laag EQ.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij lijkt mij meer een player. Niet geinteresseerd in een relatie maar gaat voor het scoren.
En gratis reclame voor zijn hotel.
Ik ben geen Eric fan ofzo. Maar wat zoekt dat mens dan? Voor een gast van 70 ofzo ziet ie er beter uit dan die vetkleppen bij Magda.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:54 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 31 alweer.
Nou, portret KALIMEEERA Ingrid vindt Eric lichamelijk niet (wat ik mij wel kan voorstellen) aantrekkelijk. Hij blijft als een strontvlieg om haar heen zwermen, brrrr. Vreselijk kereltje.
Het is toch duidelijk dat ze helemaal geen vent zoekt? Thans heeft ze die indruk bij mij nog niet één keer gewekt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik ben geen Eric fan ofzo. Maar wat zoekt dat mens dan? Voor een gast van 70 ofzo ziet ie er beter uit dan die vetkleppen bij Magda.
Qua postuur is ze zelf ook zo’n zak botten.
Sowieso geen vent die op zo'n programma reageert, ze wil zelf jagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik ben geen Eric fan ofzo. Maar wat zoekt dat mens dan? Voor een gast van 70 ofzo ziet ie er beter uit dan die vetkleppen bij Magda.
Ja echt reclame zo'n hotel met een eigenaar die 0,0 oog heeft voor potentiële overlast in de nacht en zijn dikke bak een belangrijkere investering vindt dan zijn gedateerde hotel met psychiatrisch ziekenhuis vibes enigszins upgraden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij lijkt mij meer een player. Niet geinteresseerd in een relatie maar gaat voor het scoren.
En gratis reclame voor zijn hotel.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:58 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig zijn de product placements van Lays lekker subtiel.
Ik vind ze allebei onuitstaanbaar. Ze passen wat dat betreft wel goed bij elkaar. Moniek is heel keurig en blijft heel erg binnen de lijntjes in haar 1 op 1 momentjes. Alsof ze alles maar binnen houdt met een grote bambi-smile. Iedereen had toch al een keer gezucht "goeie genade wat is Dick zwaar op de hand". Maar nee "het is vast helemaal chaos in zijn hoofd och jeetje laten we even beraad houden hoe ws Dick hierin kunnen ondersteunen". En dan weer miepen "ik cijfer mezelf ook altijd weg". Mensen die dat zeggen die gaan eigenlijk altijd wel lekker op die slachtofferrol.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Ben ik de enige die die vrouw bij Dick echt vreselijk vind? Ze lijkt me echt onuitstaanbaar, ik kan er de vinger ook niet precies opleggen waarom.
Ze zoekt niet echt een man, volgens mij, maar vindt dit programma geschikt om haar B en B aan het publiek te showen in de hoop dat er een koper tussen zit. Denk ook dat zij problemen heeft met affectie. Misschien ooit een nare ervaring gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Margot is hartstikke slinks met haar gestook en geroddel richting Marianne. Vind haar enorm arrogant. Tegelijkertijd een deurmat (zoals de meeste kandidaten in dit programma dat ze weer braaf reageert op de lokroep van ultra narcist Rob.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Margo is een hele leuke lieve vrouw, Rob vind ik onaardig. Hij toont weinig emoties en had beter Margot niet terug moeten halen. Krijgt ze 2x een klap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |