abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:53:38 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218596884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:45 schreef roos94 het volgende:
JP:

"Je kan hier normaal gesproken in Spanje 360 dagen per jaar barbequen en nu wil ik even barbequen en dan komt er regen!"

Nou JP volgens mij ben jij ook gewoon daadwerkelijk 360 dagen per jaar aan het barbequen dus niet miepen :+
Ik ga er wel even langs volgende week, dan rij ik toch bij Alicante. 8-). Smoothie drinken en bbq eten.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:44:50 #54
3542 Gia
User under construction
pi_218598366
Ben benieuwd hoe het met Daniel verder gaat. Heeft al twee nachten bij 23-jarige Danique doorgebracht, terwijl degene die hij het meest zag zitten zo geen kans krijgt. Want tja, nu Danique weer aan de kant schuiven gaat ook niet. Ze kunnen bijna niet van elkaar afblijven. Zo ongemakkelijk!

Evelien loopt alleen die nieuwe man te vergelijken met Bart, terwijl ze niet te vergelijken zijn. Bart is een blaaskaak, deze man is veel leuker!

Dame bij JP lijkt me echt heel leuk, maar ben benieuwd of die er ook zo slecht uit gaat zien, zoals bij Renate het geval was. Las ergens dat ze 5,5 kilo was aangekomen. Snap ik best!
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:58:37 #55
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218598861
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:32 schreef Kreator het volgende:

[..]
Op basis van? Volgens mij is dit een topseizoen, het is alleen niet zoals andere jaren. Maar spraakmakend genoeg.

Enige nadeel voor mij is dat het deels gescript is en dat het lijkt alsof sommige deelnemers acteurs zijn. Maar dat is alle jaren al zo.
Smaken verschillen :)

Vorig jaar vond ik mooi, met:
Albert (Castell d'Empordà, Spanje),
Anja (Biches, Frankrijk)
Arno (Payzac, Frankrijk)
Iris (Sparto, Griekenland)
Mike (Maçanet de la Selva, Spanje)
Mirjam (Hoetspruit, Zuid-Afrika)
Robert Jan (Invergordon, Schotland)
Thijz (Saint Geniez O’Merle, Frankrijk).

Die vond ik allemaal boeiend. Nu skip ik in 10 minuten door een aflevering heen.

Wellicht dat volgend seizoen weer leuk is, vind deze kandidaten niks aan. Hoor ook wel van lui die het voor het eerst kijken dat het zo leuk is. "Heb je vorige seizoenen gezien dan?". Nee, dat niet. Dus rtl zal voorlopig wel genoeg kijkers hebben.

2023 ook beter:
https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)s-bb-vol-liefde-2023

2022:
https://www.cosmopolitan.(...)fde-kandidaten-2022/

[ Bericht 5% gewijzigd door matthijst op 26-08-2025 19:17:52 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218599015
Iilya zakte direct door zijn hoeven door die Poolse plank en die Poolse plank laat haar ware golddigging jaloerse aard zien.

Rob de hork kan beter Eigen Huis en Tuin doen en voor jong gezelschap naar de hoeren.

Petra de huppelkut is weg en die andere zweverige ook. Pètra moet gewoon lekker wijn zuipen en die spelonk van Lieske ontdekken.

Daniel moet nog volwassen worden.

JP gaat even lunchen, dineren, borreltje doen, afspreken met vrienden, kaasplankje maken.

Ingrid haar accent maakt me misselijk. Haar uitspraken ook. En dan zit die emotionele serietrouwer zielig te doen in die B&B. Wat een kneus.
pi_218599460
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:20 schreef Astro_boy het volgende:
Iilya zakte direct door zijn hoeven door die Poolse plank en die Poolse plank laat haar ware golddigging jaloerse aard zien.

Rob de hork kan beter Eigen Huis en Tuin doen en voor jong gezelschap naar de hoeren.

Petra de huppelkut is weg en die andere zweverige ook. Pètra moet gewoon lekker wijn zuipen en die spelonk van Lieske ontdekken.

Daniel moet nog volwassen worden.

JP gaat even lunchen, dineren, borreltje doen, afspreken met vrienden, kaasplankje maken.

Ingrid haar accent maakt me misselijk. Haar uitspraken ook. En dan zit die emotionele serietrouwer zielig te doen in die B&B. Wat een kneus.
En Marga? Wat een aparte vrouw is dat. Net een drillsergeant.
pi_218599503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:09 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
En Marga? Wat een aparte vrouw is dat. Net een drillsergeant.
Die heeft in plaats van wijn, azijn zitten drinken in Frankrijk
pi_218599619
Bij dick en moniek zat ik de hele tijd: pak haar nu eens beet, leg je arm om haar schouders bij dat uitzicht bij die kamers, pak haar hand bij die stenen in het water, slome duikelaar.
Allemaal gemiste kansen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:36:00 #60
367000 roos94
pi_218600267
Ik krijg echt diarree van Daniel wat een slappe zak is dat.
pi_218600850
Ik vind het echt niet kunnen wat Daniel doet, maar hij lijkt het totaal niet in te zien. Vond de actie richting Renske ook al niet oké en dan de vermoorde onschuld gaan spelen. Heeft die jongen geen ervaring met vrouwen of zo?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:38:42 #62
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218600893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:32 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen wat Daniel doet, maar hij lijkt het totaal niet in te zien. Vond de actie richting Renske ook al niet oké en dan de vermoorde onschuld gaan spelen. Heeft die jongen geen ervaring met vrouwen of zo?
Hij lijkt mij meer een player. Niet geinteresseerd in een relatie maar gaat voor het scoren.

En gratis reclame voor zijn hotel.
No mercy for animal abusers
pi_218601618
Nou, Dick begint wat te ontdooien maar denk niet dat deze 2 nog bij elkaar zijn of ooit bij elkaar gebleven zijn tijdens deze afleveringen daar is Dick en te complex geval voor.
Plottwist bij Eveline want die laatste deelnemer oogt een stuk spontaner dan Bart moet ik zeggen. Die Bart is toch een wat meer proletentype dan deze nieuwe manier. Denk dat dit beter gaat klikken.
Daniel met Danique gaat ook de goede kant op, maar dat lampje met stiekem haar PisV t-shirt onder haar jasje komt ook wat sneu over. Later had ze hem maar weer uitgetrokken.
Marga begint echt een ware 'Karen' te worden met kort pittig kapsel. Kwam over als een kordate vrouw in het begin, vriendelijk en oprecht maar is verworden tot een wolf in schaapskleren. Vreselijk mens met die verbeten smoel bij antwoorden die haar wens zijn. Morgen zet ze nog een tandje bij met bloed irritant zijn.
JP is ook wel een typetje aan het worden met alles organiseren rondom eten, en dan die TV productie miep er weer eens bij om te pijlen hoe de zaken er voor staan. Kreeg gelijk weer kriebels.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 27 augustus 2025 @ 09:52:13 #64
28167 matthijst
pi_218602853
Magda, ouwe zeikerd, wordt niks.
Ingrid, ouwe zeikerd, wordt niks.
Rob toch nog met Margot?
Dick zal het wel opkloten. Jammer, leuke meid.
Daniel played lekker verder straks.
JP, whatever, ga ergens anders solliciteren voor tv :r
Eveline, komt Bart nog terug?
  woensdag 27 augustus 2025 @ 11:02:50 #65
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218603392
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:52 schreef matthijst het volgende:
Magda, ouwe zeikerd, wordt niks.
Ingrid, ouwe zeikerd, wordt niks.
Rob toch nog met Margot?
Dick zal het wel opkloten. Jammer, leuke meid.
Daniel played lekker verder straks.
JP, whatever, ga ergens anders solliciteren voor tv :r
Eveline, komt Bart nog terug?
Nee hij deed het goed. O+
No mercy for animal abusers
pi_218603426
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 00:27 schreef freaky40 het volgende:
PisV
:')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_218603477
quote:
?
Allemaal cabaretteketet!
pi_218605097
Aflevering 31 alweer.

Tja, Dick en Monique, de passie springt er nou niet bepaald van af. Beiden zijn te voorzichtig om ook maar een eerste stap te zetten op fysiek gebied, ze leken wel broer en zus in hun eigen bedje wakker worden. Dick ook nooit eens spontaan een arm om haar heen en op het laatst een heel voorzichtig zoentje, zij houdt zich ook enorm in, pak die vent eens bij zijn kop en geef hem eens een flinke tongzoen. Hoe stijf ze ook in die boot bleef zitten, wel een trutje, hoor.

Nou, portret KALIMEEERA Ingrid vindt Eric lichamelijk niet (wat ik mij wel kan voorstellen) aantrekkelijk. Hij blijft als een strontvlieg om haar heen zwermen, brrrr. Vreselijk kereltje.

Hork Rob had dit keer een smerig uitziende taart in elkaar geflanst. Margot snap ik niet, wat ziet ze in die vent? Hij wilde eerste de hele bende laten passeren, zegt ie. DE HELE BENDE OUWE WIJVEN bedoelt ie. Dat halfkale schattige poesje zit eerst rustig met Rob op de tafel, was dat duidelijk gewend. Toen Margot binnen kwam (die duidelijk niks met katten heeft) moest ie direct van tafel af. Moest wel lachen dat ze gewoon weer op tafel terugsprong, leukste huisdier (naast dat hondje van Magda) van dit seizoen.

Die Richard bij Eveline lijkt mij een veel leukere man dan die opgeblazen snoeverd catchBart uit het Gooi. Een van haar vriendinnen wilde hem zo wel hebben en dat kan ik mij voorstellen.

Gaat niet goed komen met Rolf bij Magda. Zat ie nou fimpjes van zichzelf (een jongere Rolf) met zeilboot te kijken? Wat een selfkicker, zeg. Snel terug naar Amsterdam, past al helemaal daar niet. Ik erger mij trouwens ook aan Magda, hoor, manoman, ze vindt zichzelf geweldig.
pi_218605645
:@ Tv-Programma
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_218606583
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:38 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Hij lijkt mij meer een player. Niet geinteresseerd in een relatie maar gaat voor het scoren.

Hij lijkt me geen player, meer iemand met een laag EQ.

Een Player had met die Bentley, en zijn eigen hotel al in elke kamer een chick voor hem klaarstaan, elke dag een andere. Daniel moet het doen met figuren als Renske.

[ Bericht 12% gewijzigd door __Fokker__ op 27-08-2025 19:34:57 ]
  woensdag 27 augustus 2025 @ 18:10:50 #71
28167 matthijst
pi_218606680
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 14:54 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 31 alweer.
Nou, portret KALIMEEERA Ingrid vindt Eric lichamelijk niet (wat ik mij wel kan voorstellen) aantrekkelijk. Hij blijft als een strontvlieg om haar heen zwermen, brrrr. Vreselijk kereltje.
Ik ben geen Eric fan ofzo. Maar wat zoekt dat mens dan? Voor een gast van 70 ofzo ziet ie er beter uit dan die vetkleppen bij Magda.
Qua postuur is ze zelf ook zo’n zak botten.
pi_218606781
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ik ben geen Eric fan ofzo. Maar wat zoekt dat mens dan? Voor een gast van 70 ofzo ziet ie er beter uit dan die vetkleppen bij Magda.
Het is toch duidelijk dat ze helemaal geen vent zoekt? Thans heeft ze die indruk bij mij nog niet één keer gewekt.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 18:33:17 #73
28167 matthijst
pi_218606892
Neu idd. Dus dat gedram wordt vermoeiend.
JP zoekt ook niks. Magda zoekt een eenhoorn.
pi_218606979
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef matthijst het volgende:

[..]
Sowieso geen vent die op zo'n programma reageert, ze wil zelf jagen.
pi_218607227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:38 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Ja echt reclame zo'n hotel met een eigenaar die 0,0 oog heeft voor potentiële overlast in de nacht en zijn dikke bak een belangrijkere investering vindt dan zijn gedateerde hotel met psychiatrisch ziekenhuis vibes enigszins upgraden.

Oh en hij weet ook niks van de omgeving. Met welke fietsenverhuurbedrijven in de buurt hebben zijn gasten goede ervaringen? Daniël heeft geen idee en moet Googlen zoals ieder ander die totaal onbekend is met de omgeving daar.
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 augustus 2025 @ 20:58:11 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218608245
Gelukkig zijn de product placements van Lays lekker subtiel.
pi_218608406
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 20:58 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig zijn de product placements van Lays lekker subtiel.
_O- _O- _O- _O-
pi_218609523
Ben ik de enige die die vrouw bij Dick echt vreselijk vind? Ze lijkt me echt onuitstaanbaar, ik kan er de vinger ook niet precies opleggen waarom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')