Soms denk ik dat we het internet maar gewoon moeten afschaffenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Zou de dader onder invloed van verboden middelen geweest zijn?
Mijn gevoel zegt van ja, want verboden middelen kunnen de meest lieve sociale persoon veranderen in een monster.
hard fietsen?
Festina-dopingschandaal in de Tour de France van 1998, pot Belge
Dan ga ik er vanuit dat je zo gezegend bent nooit een kind verloren te hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het staat wel raar wat je schrijft, alsof het minder erg is omdat je nog wat reserve hebt rondlopen.
Ik ben gezegend met 0 kinderen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan ga ik er vanuit dat je zo gezegend bent nooit een kind verloren te hebben.
Als je nog meerdere kinderen hebt, thuis, dan moet je namelijk wel opstaan. En je leven oppakken voor de andere kinderen.
Dus ja, dat kan een groot verschil maken.
quote:
Misschien had je dat er dan gelijk bij moeten zetten, dan komt het anders over.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ik heb helaas te veel van nabij meegemaakt.
Ok.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien had je dat er dan gelijk bij moeten zetten, dan komt het anders over.
Ik verdraai niets, het is nog steeds behoorlijk uitzonderlijk. Maar zonder context lezen die uitspraken van Liem net alsof er de afgelopen 10 jaar nul vergelijkbare moordzaken zijn geweest in West-Europa en dat is complete onzin dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoe erg kun je dingen verdraaien
Het is gewoon zeer zeldzaam, klaar
Anne Faber, Mariska Peters, kan er zo wel een paar opnoemen. En dan vergeet ik er waarschijnlijk heel wat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik verdraai niets, het is nog steeds behoorlijk uitzonderlijk. Maar zonder context lezen die uitspraken van Liem net alsof er de afgelopen 10 jaar nul vergelijkbare zijn geweest in West-Europa en dat is complete onzin dus.
Niet minder erg, maar het helpt wel om door te gaan met leven. Ik heb 1 kind en als haar iets overkomt dan zal er zo'n groot deel met mij sterven dat ik betwijfel of ik nog een reden heb om zelf door te gaan. Met alle respect voor mijn man, familie, werk, vriendinnen etc. Als ik meer kinderen zou hebben dan zorgen zij nog voor een stukje leven in mij wat me reden geeft om door te gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het staat wel raar wat je schrijft, alsof het minder erg is omdat je nog wat reserve hebt rondlopen.
Oh ja Mariska Petersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Anne Faber, Mariska Peters, kan er zo wel een paar opnoemen. En dan vergeet ik er waarschijnlijk heel wat.
Dat is van dat andere misdrijf. Beetje verwarrend bericht, zeker als het nu hier geplaatst wordt.quote:
Echter helaas wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:08 schreef Gretzl het volgende:
Deze week gaat helaas niet snel vergeten worden. De narigheid lijkt zich toch vaak te clusteren.
[ afbeelding ]
Zal eens niet. Iedereen die de omgeving redelijk goed kent wist al dat het een donkere persoon. Lijkt wel Suriname daar.quote:
+ Sofie Muylle (januari 2017)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Anne Faber, Mariska Peters, kan er zo wel een paar opnoemen. En dan vergeet ik er waarschijnlijk heel wat.
Ze had een (tweeling-)zusje dat ook mee uit wasquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:38 schreef capricia het volgende:
Is er bekend of de ouders nog meer kinderen hebben?
Want als dit je enige dochter is, dan is toch gewoon je hele leven voorbij.
Ja maar of ze in paniek deze vragen kon beantwoorden? En mss heeft ze helemaal de tijd niet gehad om de vragen te beantwoorden?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:11 schreef Kamelenteen het volgende:
Een ding bevreemd me in deze zaak. Het feit dat er nog geen signalement is vrijgegeven. Je kunt me veel vertellen,maar niet dat de politie geen enkel idee heeft naar wie ze zoeken. Ik neem tenminste aan dat een 112-centralist op het moment dat ze een melding krijgt van een angstig meisje dat ze achtervolgt wordt, dat deze dan de juiste vragen stelt: waar ze zich bevind, maar ook door wie ze achtervolgt wordt en hoe deze persoon eruit ziet en zich voortbeweegt
Thanks.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:17 schreef KoningJesper het volgende:
[..]
Ze had een (tweeling-)zusje dat ook mee uit was
Lijkt me ook best moeilijk om dat in het donker te zien. Nee, dit is niet grappig bedoeld.. Ik heb het nu over dat signalement van de dader.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:11 schreef Kamelenteen het volgende:
Een ding bevreemd me in deze zaak. Het feit dat er nog geen signalement is vrijgegeven. Je kunt me veel vertellen,maar niet dat de politie geen enkel idee heeft naar wie ze zoeken. Ik neem tenminste aan dat een 112-centralist op het moment dat ze een melding krijgt van een angstig meisje dat ze achtervolgt wordt, dat deze dan de juiste vragen stelt: waar ze zich bevind, maar ook door wie ze achtervolgt wordt en hoe deze persoon eruit ziet en zich voortbeweegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |