Bron graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
De man is aangehouden in arbeids migranten villa en niet azc lees ik op het algemeen dagblad
Ik denk dat het een Pool kan zijn
noord of zuidquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
De man is aangehouden in arbeids migranten villa en niet azc lees ik op het algemeen dagblad
Nou niet meteen gaan polariserenquote:
Klopt , en dan maakt het weer aannemelijk dat het gaat om een dader met enorme trauma’s afkomstig uit een oorlogsgebied. Lees : verbleef in COA.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen vluchten. Haar doodslaan of steken betekent dat er een enorme woede, agressie en wraak in zo’n persoon zit.
Linkje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Denk dat dat gaat over de verkrachting in Zeist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Linkje?
Want er zijn de afgelopen 48 uur zoveel vrouwen aangevallen dat je even goed moet kijken over welk 'incident' je het hebt.
Kan , kans acht ik klein . Dit zijn wel extreme vergrijpen waar je je alleen aan waagt als je helemaal niets meer te verliezen hebt . Of krankzinnig gek bent . Of beide .quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ADquote:De verdachte is aangehouden in een asielzoekerscentrum van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA).
DIT GAAT OVER WAT ANDERSquote:
dat is die in zeist mega debielquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
een ARBEIDSMIGRANTEN VILLA
groter kans dat het een pool
Ze hebben al een huisgenoot gesproken
Zeist!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
Een Pool met donkere huidskleur? Kan natuurlijk, maar is toch niet de eerste gedachte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat is die uit Zeist, twee verschillende steden en zaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
quote:
ja sorry hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeist!!!!
Dat is geen Duivendrecht/ Amsterdam.
Klaas, rot eens op dit topic te vervuilen met je domme posts.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
Ik denk soms wel eens dat die mensen ook psychotisch worden door onverwerkte oorlogstrauma's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Kan , kans acht ik klein . Dit zijn wel extreme vergrijpen waar je je alleen aan waagt als je helemaal niets meer te verliezen hebt . Of krankzinnig gek bent . Of beide .
En daar lopen er ook geen tientallen van rond in zo’n gebied .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |