Ik ga je helpen:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
Dit soort nummers weet ik nooit te benoemen.
Fijne avond.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor ons.
Dankjewel Melting en tot zaterdag!
Fijne avond verderquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor ons.
Dankjewel Melting en tot zaterdag!
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ben ik nu alweer vergeten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:00 schreef Melting het volgende:
Heb jij een beetje een fijne werkweek gehad, livelink?
Hè, wat vervelend.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar gisteren was ik vrij. Met mijn vader op pad om te kijken of hij met een electrische rolstoel om kon gaan. Helaas, dat ging echt niet. Nu iets anders verzinnen hoe hij toch enigszins mobiel kan blijven. Hij heeft nu trouwens ook officieel de diagnose dementie.
Maar goed, op het moment is het feit dat hij niet kan lopen een groter issue.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
Werk vind ik alleen maar stom en zinloos op het moment. Ik doe het hoognodige en niks extra's.
Rollator lukt niet meer. Scootmobiel is hetzelfde als electrische rolstoel. Hij kan dat gewoon niet meer bedienen. We hebben gisteren tig oefenrondjes gereden. Hij raakt in paniek als hij iets dreigt te raken en in plaats van stoppen gaat hij dan juist door. Dus dat kan echt niet. We gaan nu voor een soort trippelrolstoel met ondersteuning. Een soort electrische fiets, maar dan in een rolstoel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè, wat vervelend.
Hij heeft al een rollator neem ik aan?
Zou een scootmobiel iets voor hem zijn?
Ik kijk het wel even aan. Eigenlijk wacht ik op het moment dat ze er iets van gaan zeggen. Ik weiger elk vergaderverzoek. Dat wordt nog steeds geaccepteerd...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk om te blijven doen.
Misschien moet je toch maar eens om je heen kijken of je niet iets anders tegen komt, dat je aanspreekt.
Dan maar hopen dat dat werkt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Rollator lukt niet meer. Scootmobiel is hetzelfde als electrische rolstoel. Hij kan dat gewoon niet meer bedienen. We hebben gisteren tig oefenrondjes gereden. Hij raakt in paniek als hij iets dreigt te raken en in plaats van stoppen gaat hij dan juist door. Dus dat kan echt niet. We gaan nu voor een soort trippelrolstoel met ondersteuning. Een soort electrische fiets, maar dan in een rolstoel.
Dan ben je dus eigenlijk voor niets uitgenodigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kijk het wel even aan. Eigenlijk wacht ik op het moment dat ze er iets van gaan zeggen. Ik weiger elk vergaderverzoek. Dat wordt nog steeds geaccepteerd...
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:08 schreef livelink het volgende:
The offspring - Pretty fly for a white guy
Hij kan niet meer staan of lopen, dus dat gaat niet meer. Zittend schuifelen met zijn benen gaat nog een beetje, dus dat moet het dan worden. Mijn man en ik moeten hem ook ongeveer in en uit de auto in zijn rolstoel tillen. En hij is zwaar. Er komt een tijd dat wij dat ook niet meer kunnen. Mijn broers en mijn zus durven het al niet meer. Dus alleen met ons komt hij nog eens de deur uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat dat werkt.
Want een rollator is toch wel het meest laagdrempelige wat ik me voor kan stellen.
Ja, als jullie hem moeten tillen, til je dus een log gewicht dat totaal niet meegeeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kan niet meer staan of lopen, dus dat gaat niet meer. Zittend schuifelen met zijn benen gaat nog een beetje, dus dat moet het dan worden. Mijn man en ik moeten hem ook ongeveer in en uit de auto in zijn rolstoel tillen. En hij is zwaar. Er komt een tijd dat wij dat ook niet meer kunnen. Mijn broers en mijn zus durven het al niet meer. Dus alleen met ons komt hij nog eens de deur uit.
Dat dacht ik ook. Maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
Hakuna me tata - uit the Lion's king. Was Elton John daar ook niet bij betrokken?
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar weet het niet zeker.
[ afbeelding ]
quote:Hakuna Matata is een nummer uit de Disney-tekenfilm The Lion King (1994). De tekst is geschreven door Tim Rice, waarna Elton John er de muziek bij schreef.
De achtergrondjes zijn wel The Village People volgens mij. Vreemd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Een 12” cover, hadden we die al gehad?
Linda Ronstadt en nog iemand…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:22 schreef livelink het volgende:
Dit duo laat ik aan jou over, MadMaster.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Linda Ronstadt en nog iemand…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |