abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:23:45 #156
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_218557359
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:18 schreef maily het volgende:

[..]
Ze wou de fiets niet in AMSTERDAM laten staan.
:Y
En dat is dus vanuit mensenlijk perspectief best begrijpelijk bij een fiets die minimaal 3k gekost heeft.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_218557372
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:21 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Volgens mij is zo een willekeurige moord vaak ook niet het eerste misdrijf van zo'n kerel.

Bij Faber wat het helemaal duidelijk. Wat een faal. :{
Ik sta nergens meer van te kijken als het blijkt dat het weer een TBS client op verlof is geweest.
  Miss 200.000.000! donderdag 21 augustus 2025 @ 19:25:13 #158
367000 roos94
pi_218557373
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Jéé iedereen maakt wel eens een beslissing waar je achteraf denk poeh dat had ik beter niet kunnen doen. Zeker op die leeftijd. Ook wel eens midden in de nacht staan liften of bezopen lopend of fietsend alleen naar huis gegaan. Nu zou ik dat niet meer doen. Het gaat gelukkig meestal wel goed.
Klopt.

Ik ben eens met een vriendin toen ik 15 was door het Zuiderpark in Rotterdam gelopen midden in de nacht. (Het zuiderpark heeft een slechte reputatie ivm veel verkrachtingen/delicten enzovoorts)

Er zat daar een junk op een bank, waar wij naast zaten en hebben mee gebabbeld. Ik verzin dit niet. :')

Kon slecht aflopen. Maar die man had geen kwade intenties.

Als ik nu terug denk, denk ik; the fuck. Als mijn dochter dat zou doen word ik helemaal koekoek.

Maar op jonge leeftijd zie je helaas niet altijd gevaren. Daarom moeten ouders hun kind gewoon ophalen.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:26:01 #159
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218557381
Ik weet niet wat iedereen die keus nou dom noemt maar als ik 17 was geweest en ik had na zuipen m’n fiets van 3000 knaken in Amsterdam centrum laten staan was mijn moeder wel ff flink link op me geworden hoor :')

Snap haar gedachtegang heel goed
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:26:44 #160
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218557388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat meisje was een heel stuk minder bang uitgevallen dan jij.
Liever blo Jan dan doh Jan.
En dat is niet lullig bedoeld.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:26:56 #161
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218557391
In Abcoude is er de komende week de Feestweek. Zullen ze deze afzeggen? Het is een heel groot evenement.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:27:43 #162
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218557398
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
In Abcoude is er de komende week de Feestweek. Zullen ze deze afzeggen? Het is een heel groot evenement.
Ga er maar vanuit dat het feest niet doorgaat
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:28:01 #163
473584 Gretzl
pi_218557401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:21 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Volgens mij is zo een willekeurige moord vaak ook niet het eerste misdrijf van zo'n kerel.

Bij Faber wat het helemaal duidelijk. Wat een faal. :{
Jep, kippenvel als ik weer aan die weken terugdenk -O- :'( Zeker een van de allergrootste fails uit de Nederlandse rechtsgeschiedenis, een psychopaat met ernstig recidivegevaar extreem vroeg teruglaten in de maatschappij.

En die zaak bewees helaas ook dat je als vrouw op een nazomerse vrijdagavond - in het daglicht - ook niet 100% veilig bent in een natuurgebied waar genoeg mensen recreëren/rondlopen.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
pi_218557411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef maily het volgende:

[..]
gelukkig weet jij alles :')
Ik weet inderdaad dat dit een verkeerde keuze van dit meisje was. Ze had die fiets gewoon kunnen laten en in die uber kunnen stappen.

De kans dat die fiets uitgerekend in die nacht toevallig gepikt zou zijn is waarschijnlijk misschien net zo groot als je die ene gek op je weg terug tegenkomt

maar dit allemaal achteraf gelul

Ik vraag me ook af of die dader haar al vanaf Amsterdam had gevolgd op een of andere manier toen ze terugfietste vanuit amsterdam

het is net allemaal net weer te toevallig allemaal

toevalligheden geloof ik niet zo in

Hoe groot is de kans dat je snacht een meisje tegenkomt fietsend ergens en dat je die besluit te gaan vermoorden of te gaan verkrachten

Die kans is niet zo groot
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:29:32 #165
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218557412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef roos94 het volgende:

[..]
Er is gewoon een kansberekening.

Als jij doordeweeks om 13.00 smiddags door de binnenstad van Groningen fietst kan je van je fiets getrokken worden.

Maar de kans dat je van je fiets getrokken wordt als je in je eentje midden in de nacht in de buurt van een Amsterdams bos fietst, is groter. Simpel.

Omdat je alleen bent, het donker is, niemand jou ziet, en je dus een makkelijkere prooi bent voor kwaadwillenden.

Er zijn vele duizenden misschien wel miljoenen mensen vermoord omdat ze op x plek liepen. Deze verhalen zijn alom bekend. Je hoort ze bijna dagelijks.

En het is niet hun schuld. Nooit. Maar je logische verstand gebruiken kan af en toe geen kwaad. Het is 2025. De verhalen en gevaren zijn bekend. We leven in een tijdperk waar alles en iedereen gedeeld wordt. Ook nare dingen. Mensen zouden daarvan moeten leren.
Die kans is waarschijnlijk inderdaad groter, maar in Nederland niet zo groot dat je je daar normaal gezien echt druk over maakt - zeker niet als je dat stuk wellicht al vaker 's nachts gefietst hebt en het altijd goed gegaan is. Tenzij, zoals Gretzl terecht zegt, er toevallig net zo'n voorval in het nieuws geweest is.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:29:33 #166
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218557414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:27 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ga er maar vanuit dat het feest niet doorgaat
Zou ik ook zeggen. Tenzij er een statement komt in de trant van: "Ze zou het zelf zus en zo."

En dan nog zal het niet hetzelfde zijn. En terecht.
pi_218557422
Zelfs thuis wordt je als vrouw gewoon vermoord voor een paar duiten of een gouden armband. Zie de moord op bejaarden. Ook eigen schuld? want dan had ze maar geen armband moeten dragen? Of had ze maar niet de deur moeten openen?
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:30:33 #168
473584 Gretzl
pi_218557425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Jéé iedereen maakt wel eens een beslissing waar je achteraf denk poeh dat had ik beter niet kunnen doen. Zeker op die leeftijd. Ook wel eens midden in de nacht staan liften of bezopen lopend of fietsend alleen naar huis gegaan. Nu zou ik dat niet meer doen. Het gaat gelukkig meestal wel goed.
Jep. Ik ben inmiddels wel van mening geraakt - ook met allerlei werkervaring die ik inmiddels heb opgedaan in de verkeerswereld - dat het eigenlijk ook bij wet verboden zou moeten zijn om met een bepaald promillage of hoger nog op de fiets te stappen. In Nederland zijn we inmiddels best goed met het alcoholvrij autorijden, maar wanneer mensen met de fiets veranderen de grenzen soms totaal. Terwijl je als fietser - zeker op een elektrische - toch enorm kwetsbaar bent in het verkeer.
pi_218557429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik weet inderdaad dat dit een verkeerde keuze van dit meisje was. Ze had die fiets gewoon kunnen laten en in die uber kunnen stappen.

De kans dat die fiets uitgerekend in die nacht toevallig gepikt zou zijn is waarschijnlijk misschien net zo groot als je die ene gek op je weg terug tegenkomt

maar dit allemaal achteraf gelul

Ik vraag me ook af of die dader haar al vanaf Amsterdam had gevolgd op een of andere manier toen ze terugfietste vanuit amsterdam

het is net allemaal net weer te toevallig allemaal

toevalligheden geloof ik niet zo in

Hoe groot is de kans dat je snacht een meisje tegenkomt fietsend ergens en dat je die besluit te gaan vermoorden of te gaan verkrachten

Die kans is niet zo groot
Het is geen verkeerde keuze
het is een enorme faal van de maatschappij als onze kinderen of wie dan ook niet meer over straat kan omdat welke gek dan ook iemand omlegt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218557431
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:28 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Jep, kippenvel als ik weer aan die weken terugdenk -O- :'( Zeker een van de allergrootste fails uit de Nederlandse rechtsgeschiedenis, een psychopaat met ernstig recidivegevaar extreem vroeg teruglaten in de maatschappij.

En die zaak bewees helaas ook dat je als vrouw op een nazomerse vrijdagavond - in het daglicht - ook niet 100% veilig bent in een natuurgebied waar genoeg mensen recreëren/rondlopen.
Ja. En ik ben het eens met iedereen die zegt dat je niet alles kunt voorkomen. Maar dit was er wel een die te voorkomen was geweest. :{
Kippenvel ja.

Mensen begaan meestal niet zomaar een gruwelijke moord op een vreemde als eerste misdrijf.
pi_218557432
quote:
6s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Zelfs thuis wordt je als vrouw gewoon vermoord voor een paar duiten of een gouden armband. Zie de moord op bejaarden. Ook eigen schuld? want dan had ze maar geen armband moeten dragen? Of had ze maar niet de deur moeten openen?
Het is immers altijd de schuld van de vrouwen.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:31:17 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218557435
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Zou ik ook zeggen. Tenzij er een statement komt in de trant van: "Ze zou het zelf zus en zo."

En dan nog zal het niet hetzelfde zijn. En terecht.
Haar uitvaart valt in die week geloof ik.
pi_218557440
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En de jongens?
Verplicht een enkelband.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:25 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik sta nergens meer van te kijken als het blijkt dat het weer een TBS client op verlof is geweest.
Michael Panhuis had geen TBS en geen verlof.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2025 19:33:07 ]
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:32:33 #174
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218557443
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Haar uitvaart valt in die week geloof ik.
Heb ik ook begrepen.
pi_218557445
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:30 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Jep. Ik ben inmiddels wel van mening geraakt - ook met allerlei werkervaring die ik inmiddels heb opgedaan in de verkeerswereld - dat het eigenlijk ook bij wet verboden zou moeten zijn om met een bepaald promillage of hoger nog op de fiets te stappen. In Nederland zijn we inmiddels best goed met het alcoholvrij autorijden, maar wanneer mensen met de fiets veranderen de grenzen soms totaal. Terwijl je als fietser - zeker op een elektrische - toch enorm kwetsbaar bent in het verkeer.
Je mag ook geen fiets besturen met een slok op. Pakkans is wat klein.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218557446
quote:
6s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Het is gewoon ziek allemaal. Wat zijn dit voor mensen die dat doen?
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:33:01 #177
473584 Gretzl
pi_218557449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja dat kan

Maar iedereen kent de gevaren wat er wel niet kan gebeuren
We gaan er voor het gemak even vanuit dat elke 17-jarige zich daar bewust van is, maar wil nog niet zeggen dat de gedachten voorafgaand of tijdens elke fietsrit dan ook richting een doemscenario gaan. Het is goed voor te stellen dat ze op dat moment niet bezig was met enig gevaar of de instelling had dat de kans om een moordenaar/verkrachter tegen te komen enorm klein was.

Lisa valt niets kwalijks te nemen.
pi_218557452
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Die kans is waarschijnlijk inderdaad groter, maar in Nederland niet zo groot dat je je daar normaal gezien echt druk over maakt - zeker niet als je dat stuk wellicht al vaker 's nachts gefietst hebt en het altijd goed gegaan is. Tenzij, zoals Gretzl terecht zegt, er toevallig net zo'n voorval in het nieuws geweest is.
Onzin verhaal

De kans dat jij als verkrachter of moordenaar uitgerekend midden in de nacht een meisje tegenkomt fietsend is heel klein. Ik denk dat het misschien 0.00000000000000000000000000000009% is

Ik denk dat meeste meisjes wel op de gevaren gewezen door hun ouders en dat niet doen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218557453
Het zou wettelijk toegestaan moeten worden om pepperspray bij je te hebben.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:33:48 #180
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218557457
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:33 schreef Gretzl het volgende:

[..]
We gaan er voor het gemak even vanuit dat elke 17-jarige zich daar bewust van is, maar wil nog niet zeggen dat de gedachten voorafgaand of tijdens elke fietsrit dan ook richting een doemscenario gaan. Het is goed voor te stellen dat ze op dat moment niet bezig was met enig gevaar of de instelling had dat de kans om een moordenaar/verkrachter tegen te komen enorm klein was.

Lisa valt niets kwalijks te nemen.
Hear, hear.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:34:50 #181
473584 Gretzl
pi_218557463
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Je mag ook geen fiets besturen met een slok op. Pakkans is wat klein.
Oh ja, het is toch veranderd lees ik nu. Maar omdat er idd vrijwel nooit op gehandhaafd wordt zijn er teveel fietser met een andere maatstaf (diegenen die ook niet zo snel een taxi of een lift willen regelen).

quote:
Krijg ik straf als ik dronken op de fiets zit?

Ja, je kunt een bekeuring of een rijverbod krijgen voor het rijden onder invloed, ook als fietser. Als fietser mag je ongeveer twee glazen alcohol drinken. Dit komt overeen met 0,5 promille.

De officier van justitie bepaalt de hoogte van het boetebedrag. Bekijk de boetebase van het Openbaar Ministerie.
pi_218557470
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:33 schreef TLC het volgende:
Ja. Als we als maatschappij vrouwen zo in de steek laten, dan moeten ze zichzelf kunnen beschermen. Ik ben helemaal voor.
pi_218557473
Kap eens met die victim blaming. Ik kan echt boos worden
Groot fan van User Wotte
pi_218557474
Is er een foto van het slachtoffer online?
pi_218557477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Is er een foto van het slachtoffer online?
waarom
waarom wil je in vredesnaam een foto?
zodat je nog meer kan wijzen?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218557478
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:33 schreef TLC het volgende:
Ja zodat iemand dat voor een kul reden het in je gezicht kan spuiten, handig ook voor mensen die daar misbruik van maken en er met je tas vandoor gaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')