Ergens foto's of video? Heb etappe helaas gemist.quote:
Leek er op alsof Waerenskjold een Sheehan deed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Narvaez en Wearenskjold nu in dezelfde tijd.
Dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leek er op alsof Waerenskjold een Sheehan deed.
Zouden ze Brennan nog geel geven omdat hij zijn arm opsteekt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waerenskjold gaat daar ook niet vrijuit. Die stuurt ook naar de andere kant zodat Brennan in de sandwich komt.
Allebei een DQ zou logisch zijn.
Vanuit de lucht is het juist heel duidelijk te zien: van Poppel komt op kop en zit dan op de middellijn, en wijkt weer naar links af om dan op de witte pijl zo'n anderhalve meter links van de middellijn te finishen. Er was (niet veel, maar wel genoeg) ruimte voor Brennan om tussen van Poppel en Waerenskjold maar van Poppel gooit dat volledig dicht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanuit de lucht is wel wat minder erg. De combinatie met Waerenskoljd die juist wat naar binnen komt, maakt het problematisch voor Brennan.
Blijft merkwaardig dat iemand van de staff van Vislab zo over renners van andere ploegen tweet.quote:
Er is een reden dat Visma met afstand de meest gehate ploeg binnen het peloton is en ook amper fans heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat een Trump-achtige toon. Treurig voor iemand die in dienst is.
quote:
quote:The yellow card system I think has been a good success in its first full year of introduction, but the number of 🟨 required to get a suspension is too high.
Van Poppel (a loser) has tried to cheat in half his sprints this year and somehow still hasn't been booted from a race
Helderziende Patrick Broe noemde hem een loser en een cheater. Hij weet alles, maar blijkbaar wist hij niet dat het nogal onhandig is om zoiets te tweeten.quote:
Dat het huidige systeem van gele kaarten weinig nut heeft omdat je er een heleboel mag pakken voordat je geschorst wordt, en dat domme Danny een loser is die heel vaak valsspeelt in de sprints.quote:
Pogacar vindt het belachelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
4e gele kaart , gaat Danny de 6 halen voor de winter?
Dan weet je al dat je aan de verkeerde kant staatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Pogacar vindt het belachelijk
Tadej Pogacar neemt het op voor gedeclasseerde Danny van Poppel: ‘Een belachelijke beslissing’
https://www.ad.nl/wielren(...)beslissing~a3a4770f/
Sinds wanneer is Pogacar een jurylid? Dit lijkt mij een vrij duidelijke gele kaart. Hoewel ik ook vind dat ze de organisatie echt moeten verbieden in de laatste 300 meter nog een flauwe bocht te leggen bij vlakke aankomsten. Hoe veel incidenten dit jaar zijn er niet mede veroorzaakt door niet reglementaire finish stroken waar niets aan gedaan is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tadej Pogacar neemt het op voor gedeclasseerde Danny van Poppel: ‘Een belachelijke beslissing’
Ik vind dat Pogi gelijk heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eigenlijk best weinig, toch? Helemaal als je het afzet tegen het aantal valpartijen veroorzaakt door totaaldebiel gedrag van de renners.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Pogacar een jurylid? Dit lijkt mij een vrij duidelijke gele kaart. Hoewel ik ook vind dat ze de organisatie echt moeten verbieden in de laatste 300 meter nog een flauwe bocht te leggen bij vlakke aankomsten. Hoe veel incidenten dit jaar zijn er niet mede veroorzaakt door niet reglementaire finish stroken waar niets aan gedaan is.
Voor dat laatste hebben we dus de gele kaarten. Voor mijn gevoel is er bijna elke week wel ergens een aankomst waar flinke discussie over is omdat die niet aan de regels voldoet en er weinig aan gedaan wordt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk best weinig, toch? Helemaal als je het afzet tegen het aantal valpartijen veroorzaakt door totaaldebiel gedrag van de renners.
Der heeft hij ook. Totdat je de sprint zietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat Pogi gelijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |