Ben benieuwd of ze gaat klagen vanmiddag dat er file isquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat je vanuit Denemarken de avond er voor vertrekt ivm lange rit en altijd veel file in Duitsland snap ik.
Maar van Braband naar Friesland? Kom op zeg..
Ergens anders slapen is toch echt vakantie voor de kinderen? Nog even naar die speeltuin/zwembad in de ochtend en dan gaan rijden, ná de files.
Om die tijd is file garantie toch? 🤣😂 denk dat ze die tijd gekozen heeft voor klaag garantiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze gaat klagen vanmiddag dat er file is
Snap hem ook niet... soms doen we een last minute weekendje ergens en dan gaan we ook zondag ipv maandag ochtend omdat iedereen gewoon op school en werk verwacht word maar dat is nu niet het geval 😂 zou vandaag zoveel mogelijk inpakken alvast en dan morgen ochtend alles in de auto.. man en kinderen naar het zwembad of speeltuin en even dweil door het huis en dan aansluiten bij het gezin 👌 alles uit de dag halen en afsluiten met wat lekkers ergens eten en dan naar huis..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom DBM een dag eerder naar huis gaat. Zonde van de vakantie. Voor ¤180 schoonmaakkosten, zou ik ook zelf even schoonmaken. Hooguit een uurtje. Half uurtje als je het samen doet.
Zij is op vakantie geweest, ze hebben ook best leuke uitstapjes gedaan maar het enige wat ik heb gezien en wat mij is bijgebleven is gezeur, geklaag en moeilijk doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom DBM een dag eerder naar huis gaat. Zonde van de vakantie. Voor ¤180 schoonmaakkosten, zou ik ook zelf even schoonmaken. Hooguit een uurtje. Half uurtje als je het samen doet.
Ja dat, het is ook een ongelooflijk zeur account. Nog even en ze gaat weer posten vanuit de auto als ze de kinderen naar school brengt en haar suikertjes nat worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:22 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Zij is op vakantie geweest, ze hebben ook best leuke uitstapjes gedaan maar het enige wat ik heb gezien en wat mij is bijgebleven is gezeur, geklaag en moeilijk doen.
Over de was, het weer, medicijnen, oordoppen, misselijke kinderen, slecht slapen, kinderen die moeten wennen, andere mensen, kosten van de Efteling en ga zo maar door.
Van de gym waar ze 5x per jaar komt🤣quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:24 schreef Mirp het volgende:
Nee jongens. Ze heeft afkickverschijnselen van de gym (Threads), daarom gaan ze denk ik al naar huis.
En na minder dan 1 dag al moest gaan wassen. En ze steeds zat te zeuren dat de volgende keer de dakkoffer mee moest.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ook wel leuk dbm die roept dat ze dit jaar minder troep mee namen en dat het gewoon werkte 😂 maar de 2e dag als naar de winkels moest om troep te halen... en gisteren aangaf weer flink bij action geshopt te hebben 😂👌 minder troep mee om vervolgens veel troep te kopen valt niet onder "het werkte"
Ja ze schrijft week altijd verkeerd inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:37 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Van de gym waar ze 5x per jaar komt🤣
Ach kinderen kunnen nu al niet meer in de speeltuin spelen want er ligt blupsie op de glijbaan... vroeg naar huis dan maar?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En na minder dan 1 dag al moest gaan wassen. En ze steeds zat te zeuren dat de volgende keer de dakkoffer mee moest.
Maar het werkte prima!
Ik heb bij veel influencers het idee dat ze zoveel onzin posten dat ze zelf niet meer weten wat. Zo tegenstrijdig alle verhalen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En na minder dan 1 dag al moest gaan wassen. En ze steeds zat te zeuren dat de volgende keer de dakkoffer mee moest.
Maar het werkte prima!
🤣🤣quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja ze schrijft week altijd verkeerd inderdaad.
Blupsie... je kan die vrouw toch niet serieus nemen? Ze lijkt wel 5.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach kinderen kunnen nu al niet meer in de speeltuin spelen want er ligt blupsie op de glijbaan... vroeg naar huis dan maar?
(Mijn ontbijt kwam bijna omhoog van het woord blupsie)
Maar echt 😂 had het al langs zien komen maar 45 euro voor een advent calendar mensen 😵 echt never nooit niet (moet iedereen voor zich weten natuurlijk.. maar ik ga het niet doen al zijn we echt niet arm... en Debbie klaagt over geldnood dus snap niet dat ze dit zelfs overweegt)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:15 schreef Maremare het volgende:
Debbie is al bezig met adventskalender-meuk. Nou Roy kan zich weer lekker uit de naad werken om haar onzin-aankopen te sponsoren.
Pak n bezem, doekje en een emmer water em ze kunnen weer spelen....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach kinderen kunnen nu al niet meer in de speeltuin spelen want er ligt blupsie op de glijbaan... vroeg naar huis dan maar?
(Mijn ontbijt kwam bijna omhoog van het woord blupsie)
Ik vind het sowieso opmerkelijk dat ze de hele tijd updates geeft over de vakantie van Julia en Rens. Interessant dat Rens buikpijn heeft en zichzelf waarschijnlijk volledig leeg schijt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Demammavan: fijn ook om te weten dat Rens last had van zijn buik.
Waarom zou je dat delen?
Je bent toch niet serieus bezig het proberen te begrijpen he? 😂🤣 ik heb deze week nog niets gezien of gelezen bij haar waarvan ik dacht "ja snap ik!"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM rijdt een Renault....? Ze zijn met 4 personen. Gaan niet naar de camping. Dan past dat toch in de auto zonder dakkoffer? Desnoods je kleding in vacuüm zakken. En dan wel de stepjes mee maar geen bescherming voor armen en benen. Ook niet echt logisch. En handdoeken tekort, hoe dan. Je kom toch schoon uit de douche? Doek laten drogen en weer on gebruik nemen.
Snap ik ook niks van. Wat boeit het.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:25 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso opmerkelijk dat ze de hele tijd updates geeft over de vakantie van Julia en Rens. Interessant dat Rens buikpijn heeft en zichzelf waarschijnlijk volledig leeg schijt.
Nee, ik zag het ook. Ongelijke beugels en/of het zadel scheef.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:26 schreef Post-its het volgende:
Zit die vrouw voor annemarie bij het knolhobbelen nu helemaal scheef op het paard? Of wordt er het beeld vervormd?
En: Ze gaan lopen naar DE waterval.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Demammavan: fijn ook om te weten dat Rens last had van zijn buik.
Waarom zou je dat delen?
Ik hou van adventskalenders! ¤45,00 vind ik geen schokkend bedrag. Ik ga even bij haar kijken waar het voor is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar echt 😂 had het al langs zien komen maar 45 euro voor een advent calendar mensen 😵 echt never nooit niet (moet iedereen voor zich weten natuurlijk.. maar ik ga het niet doen al zijn we echt niet arm... en Debbie klaagt over geldnood dus snap niet dat ze dit zelfs overweegt)
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:50 schreef Harper het volgende:
[..]
En: Ze gaan lopen naar DE waterval.
Leuke info voor haar, maar niet voor haar volgers. Maar alles voor de content.
Net als de zogenaamde chocolade salami. Het recept alleen voor de subscribers! Oftewel: ga even naar de Allerhande site. Arretjescake dus.
Tja dat is ieders goed recht om te vinden natuurlijk 👍 (ik kijk dan naar hoeveel het jaar lang bruikbaar is en dan blijven ongeveer 20 tegels over.. voor 36 euro heb je 55 tegels.. maar het uitpakken enzo is ook leuk dus begrijp het prima dat mensen het kopen verder. Maar Debbie heeft het vaker over dat ze niet alles kan betalen en daarin keuzes moet maken.. en dan vind ik dit geen prio aankoop zeg maar..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, superleuke adventskalender! Prijs lijkt me prima voor wat je krijgt.
Het is een aff-link dus ze hoopt er zelf lekker aan te verdienen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja dat is ieders goed recht om te vinden natuurlijk 👍 (ik kijk dan naar hoeveel het jaar lang bruikbaar is en dan blijven ongeveer 20 tegels over.. voor 36 euro heb je 55 tegels.. maar het uitpakken enzo is ook leuk dus begrijp het prima dat mensen het kopen verder. Maar Debbie heeft het vaker over dat ze niet alles kan betalen en daarin keuzes moet maken.. en dan vind ik dit geen prio aankoop zeg maar..
Ik volg haar al heel lang en dit is niet wat ik voorbij zie komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja dat is ieders goed recht om te vinden natuurlijk 👍 (ik kijk dan naar hoeveel het jaar lang bruikbaar is en dan blijven ongeveer 20 tegels over.. voor 36 euro heb je 55 tegels.. maar het uitpakken enzo is ook leuk dus begrijp het prima dat mensen het kopen verder. Maar Debbie heeft het vaker over dat ze niet alles kan betalen en daarin keuzes moet maken.. en dan vind ik dit geen prio aankoop zeg maar..
Zeker wel dat ze daar over gedeeld heeft!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik volg haar al heel lang en dit is niet wat ik voorbij zie komen.
Dat veel mensen (hier op Fok) vinden dat ze te veel koopt, klopt. Dat Roy daar eens wat van heeft gezegd (die reel van die kunst-tak), klopt. Maar zij zelf heeft daar nog nooit iets over gedeeld, zeker niet als het gaat om keuzes maken.
Dit zijn echt eigen interpretaties.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zeker wel dat ze daar over gedeeld heeft!
Jij hebt het hele opvang verhaal gemist? Dat ze dat niet konden betalen? Maar ondertussen kocht ze hele limited edition reeksen van boeken? En dat ze moest kiezen tussen nagels en kapper en dat ze graag weer extentions wilde maar dit niet haalbaar was financieel?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dit zijn echt eigen interpretaties.
Ik heb Debbie nog nooit horen zeggen: dit kopen we niet, want dat kunnen we niet betalen.
Dat je je kunt afvragen waarom ze een te kleine lease-auto kopen, snap ik. En dat zal met budget te maken hebben. Dus er zullen bij hen thuis (net zoals overal) keuzes worden gemaakt. Maar overall laat Debbie zich niet leiden door haar financiële budget (gezien haar boekenfetisj).
Ik ook 🤔 dat zijn toch hele andere reizen lijkt mijquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:27 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind die vraag over flirtende vaders aan judith wel raar hoor.
Als je toch het huisje al moet soppen heb je dat doekje al bij de hand, lijkt me🤣 Ik zie trouwens nagenoeg droge modder. Kom op hoor, als je kinderen daar al niet meer op durven of mogen… Idd zo weg met een bezem en anders zit er maar een beetje modder aan de kleding. Ze wast toch 18 keer per week, dus ook deze kleding kan zo mee toch…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:22 schreef Post-its het volgende:
[..]
Pak n bezem, doekje en een emmer water em ze kunnen weer spelen....
Jij hebt gemist dat ze geen KOT konden ontvangen? Nogal wiedes dat je dat dan niet kunt betalen van 1 salaris. DIe extentions was ik even kwijt, maar aan de andere kant zie je ook dat ze er geen botox-behandeling om laat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Jij hebt het hele opvang verhaal gemist? Dat ze dat niet konden betalen? Maar ondertussen kocht ze hele limited edition reeksen van boeken? En dat ze moest kiezen tussen nagels en kapper en dat ze graag weer extentions wilde maar dit niet haalbaar was financieel?
Helemaal prima hoor maar ik heb het niet zelf verzonnen ze heeft het zelf gezegd
DIt is echt iets anders dan keuzes maken. Sanneke, die klaagt over dat alles zo duur is. DBM klaagt over haar wasmuntje van ¤5,00. De klaagzangen van Debbie gaan echt over andere dingen dan over geldnood.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar echt 😂 had het al langs zien komen maar 45 euro voor een advent calendar mensen 😵 echt never nooit niet (moet iedereen voor zich weten natuurlijk.. maar ik ga het niet doen al zijn we echt niet arm... en Debbie klaagt over geldnood dus snap niet dat ze dit zelfs overweegt)
Botox was gratis 🤣👍 maar wat jij wilt van mij mag je het gewoon kopen he! Had ik al direct gezegd .. ik vind het duur 🤷 dat mag schijnbaar niet 🤣 van mij mag zelfs Debbie haar huis helemaal vol proppen...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Jij hebt gemist dat ze geen KOT konden ontvangen? Nogal wiedes dat je dat dan niet kunt betalen van 1 salaris. DIe extentions was ik even kwijt, maar aan de andere kant zie je ook dat ze er geen botox-behandeling om laat.
En wat betreft kinderopvang en extensions is het iets dat maandelijks terugkomt en dan is het veel in kosten. Een adventskalender is (in principe) een eenmalige uitgave.
Donderdagmiddag tussen 16 en 19 is die kans wel groot ja. Ik gok 90 procent kans op. 😂quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze gaat klagen vanmiddag dat er file is
Haha wij zijn nu 3 weken op vakantie in het buitenland en zijn met 2 koffers gegaan voor 4 personen + een buggy. Het kan echt wel, maar idd beetje improviseren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:00 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Donderdagmiddag tussen 16 en 19 is die kans wel groot ja. Ik gok 90 procent kans op. 😂
Vrijdagochtend is het vaak een stuk rustiger. Zeker na tien uur.
Ze gaan nu nog eerder want circus wordt opgebouwd en er is modder.
Handdoeken issue. Wij hebben het met 2 handdoeken p.p gedaan op onze kampeertrip.met de tent. 😂 Die duurde twee weken.
Even wassen tussendoor. Boeien. Het is vakantie. Als je geen plek hebt om alles mee te nemen moet je improviseren en niet klagen.aar.dakkoffer voor een midweekje vakantie in een huisje. Ik ga stuk.
Dit klopt inderdaad!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Jij hebt het hele opvang verhaal gemist? Dat ze dat niet konden betalen? Maar ondertussen kocht ze hele limited edition reeksen van boeken? En dat ze moest kiezen tussen nagels en kapper en dat ze graag weer extentions wilde maar dit niet haalbaar was financieel?
Helemaal prima hoor maar ik heb het niet zelf verzonnen ze heeft het zelf gezegd
Ze had lucht ingepakt in die tassen. Kan niet andersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM rijdt een Renault....? Ze zijn met 4 personen. Gaan niet naar de camping. Dan past dat toch in de auto zonder dakkoffer? Desnoods je kleding in vacuüm zakken. En dan wel de stepjes mee maar geen bescherming voor armen en benen. Ook niet echt logisch. En handdoeken tekort, hoe dan. Je kom toch schoon uit de douche? Doek laten drogen en weer on gebruik nemen.
Ook op 10 augustus gereden?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wij hebben er vanuit Denemarken trouwens extreem lang over gedaan 🤯 eerst file storebælt 2 ongelukken op de brug en alles vast
Toen hamburg en bremen 😵 zouden om 5 uur thuis zijn maar werd 11 uur... bizar ook hoeveel P's afgesloten waren
Kansloos ja . Al maakt ze wel hele leuke reclamesquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:28 schreef Norivelletje het volgende:
Die Terstal reclame van MB voor kinderkleding is ook niet echt geloofwaardig. Haar kinderen lopen altijd in Baje, 1+ more in the family, Donsje etc. De marcom afdeling van Terstal had ook wel wat beter zijn best kunnen doen en voor MB is het gewoon geld.
Gebakken lucht ;-)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze had lucht ingepakt in die tassen. Kan niet anders
Eerlijk gezegd vraag ik mij bij haar af of Sanneke verstandelijk gezien de 23 al heeft bereikt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op een reactie op threads ‘Maar dat een man van 38 jaar een meisje van 23 paalt ziet niemand’
Dezelfde Sanneke:
‘My god.. wat een niveau hier. Toen ik me vol liet ‘blaffen’ was de situatie wel stabiel. ’
Ik vind het allebei geen normale taal. Maar als zij het zegt is het prima?
Als je moet kiezen tussen nagels en de kapper vind ik dat een signaal dat er geldnood is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:52 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
DIt is echt iets anders dan keuzes maken. Sanneke, die klaagt over dat alles zo duur is. DBM klaagt over haar wasmuntje van ¤5,00. De klaagzangen van Debbie gaan echt over andere dingen dan over geldnood.
Debbie zegt dat insta haar werk is. Dan heeft ze wel degelijk recht op kot, zelfs wanneer ze geen inkomen heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Jij hebt gemist dat ze geen KOT konden ontvangen? Nogal wiedes dat je dat dan niet kunt betalen van 1 salaris. DIe extentions was ik even kwijt, maar aan de andere kant zie je ook dat ze er geen botox-behandeling om laat.
En wat betreft kinderopvang en extensions is het iets dat maandelijks terugkomt en dan is het veel in kosten. Een adventskalender is (in principe) een eenmalige uitgave.
Precies. En waarom zou ze geen SMI indicatie hebben vraag ik me af.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie zegt dat insta haar werk is. Dan heeft ze wel degelijk recht op kot, zelfs wanneer ze geen inkomen heeft.
Nope 15... maar gebeurd regelmatig was wel echt hel 😵 vol zon.. was een motorrijder voor ons die het echt zwaar had dus die hebben we water en eten gegeven... was echt niet te doen op de brug stil staan 🥵quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:05 schreef Klaverblauwtje het volgende:
[..]
Ook op 10 augustus gereden?
Het was hel...
Het is daar altijd hel. Wij rijden daar regelmatig en het maakt niet uit welke maand of dag: altijd problemen bij Hamburg.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:05 schreef Klaverblauwtje het volgende:
[..]
Het was hel...
Idd en toen al vragen bij keuzes. Kapper te duur en keuzes maken ofzoiets was het. Ga 2x per jaar naar een kapper joh. Maar iedere keer nagels is duurder. Twee keer die labubu is al duurder.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:00 schreef WinnieWana het volgende:
Debbie had wel degelijk gezegd dat een kappersbezoek te duur is.
Nu denk ik niet dat ze die kalender gaat kopen. Debbie deelt het alleen zodat ze hem gratis kan promoten.
En ook dat. Ook bij Sanneke, ook bij Debbie en ook bij dbm.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen nagels en de kapper vind ik dat een signaal dat er geldnood is.
Zij verzint het, zet dingen op het aanrecht en Maarten moet koken (omdat zij de was moet omdraaien)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Haha, die Annemarie: Echte demammavan=gerechten! Aardappelpoffertjes? Omeletten a la mer poulard?
Zij komt toch niet verder dan kip in de hoed en shoarmapakketjes van de barbecue?
Die Botox in haar lippen laatst was gekregen. Heeft ze niet zelf voor hoeven betalen. En ze heeft wel degelijk meerdere keren zelf benoemd dat ze niet meer naar de kapper gaat vanwege de kosten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ja echt heel ongepast. Net alsof die items dat meisje gered hadden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie deelt een story van Nienkesgravemade, over het meisje wat vermoord is.
En bij de laatste bladzijde vermeld Debbie even dat zij voor zichzelf en haar vriendin (Z?) items kocht bij een bepaalde webshop.
Want met die items gebeurt er niks met je? Affiliate link? Ze hebben geen spullen voor haar zoons die hem peren?
Hoe dan ook: ongepast.
Een SMI krijg je niet 1-2-3..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:27 schreef Leesje het volgende:
[..]
Precies. En waarom zou ze geen SMI indicatie hebben vraag ik me af.
En het gaat over bitterballen, kruidnoten... Zo vliegt er geen kilo af natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:52 schreef Minimimi het volgende:
Er werd hier al aangehaald dat Sanneke met haar mond vol video’s zit te maken .. Ieuw.
Maar dat ze dan ook nog bezig is over ‘palen’? 😳😂 niveauuu
Dat weet ik! Maar als zij voldoet aan de voorwaarden om hulp vanuit de WMO te krijgen, dan lijkt het mij dat ze voldoende problemen/beperkingen heeft om ook hiervoor in aanmerking te komen.quote:
Alleen jammer dat ze haar kinderen hiervoor gebruikt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:09 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Kansloos ja . Al maakt ze wel hele leuke reclames
Ze zegt "mijn dochter" idd ze had voor zoe een grote fluffy sleutelhanger met allemaal items die je als wapen kan gebruiken en een alarm en een spray voor als ze aangevallen zou worden.. schijnveiligheid en kind neemt dat toch niet mee naar buiten om te spelen 🤦♂️🤷 daarnaast weet jan en alleman dat de kans er is dat ze iets hebben dus kunnen ze hun aanval daarop aanpassen 🤦♂️quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
En bij de laatste bladzijde vermeld Debbie even dat zij voor zichzelf en haar vriendin (Z?) items kocht bij een bepaalde webshop.
Want met die items gebeurt er niks met je? Affiliate link? Ze hebben geen spullen voor haar zoons die hem peren?
Ja want het kan alleen meisjes overkomen he... er worden nooit jongetjes van straat geplukt door engerds... als je die kwijt bent hoef je niet in paniek te raken maar wandel je lachend met je kat door de buurt al filmend 🤦♂️quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:34 schreef LeSage het volgende:
Ze was nog niet zo heel lang geleden zelf haar 2 jarige buiten kwijt en nu praat ze over veiligheid van kinderen![]()
Ik beweer niet dat het mij niet zou kunnen gebeuren, want dat kan altijd, maar laten we niet doen alsof zo’n commercieel uitgebuit pakketje iets doet aan de veiligheid van je dochter.
Wij 9 augustus heen, 11u onderweg geweest vanuit Friesland. (Das pas een wereldreis 🤣)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:05 schreef Klaverblauwtje het volgende:
[..]
Het was hel...
¤ 180,- schoonmaakkosten? Hoe dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik keek net even, die modder had ik zo weggehaald als mijn kind op de glijbaan wou. Stelt niks voor!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:00 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Donderdagmiddag tussen 16 en 19 is die kans wel groot ja. Ik gok 90 procent kans op. 😂
Vrijdagochtend is het vaak een stuk rustiger. Zeker na tien uur.
Ze gaan nu nog eerder want circus wordt opgebouwd en er is modder.
Handdoeken issue. Wij hebben het met 2 handdoeken p.p gedaan op onze kampeertrip.met de tent. 😂 Die duurde twee weken.
Even wassen tussendoor. Boeien. Het is vakantie. Als je geen plek hebt om alles mee te nemen moet je improviseren en niet klagen.aar.dakkoffer voor een midweekje vakantie in een huisje. Ik ga stuk.
Ook Annemarie: Dat is een beetje zo´n zij-tas toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Haha, die Annemarie: Echte demammavan=gerechten! Aardappelpoffertjes? Omeletten a la mer poulard?
Zij komt toch niet verder dan kip in de hoed en shoarmapakketjes van de barbecue?
Nou echt ik las het met verbazing, zo vreselijk domme opmerking van haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb gekeken op de site:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
¤ 180,- schoonmaakkosten? Hoe dan?
En ze voelt zich stukken beter: nou en dat zonder rolstoel en fietsen en wandelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja want het kan alleen meisjes overkomen he... er worden nooit jongetjes van straat geplukt door engerds... als je die kwijt bent hoef je niet in paniek te raken maar wandel je lachend met je kat door de buurt al filmend 🤦♂️
Eens (niet per definitie over het spectrum ben niet daartoe bevoegd.. maar dat ze slecht inschat is wel duidelijk)quote:[ afbeelding ] Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef Norivelletje het volgende:
Oh oh oh Debbie; how can I make this about me en er ook nog wat aan verdienen? Schaamteloos!
Soms denk ik dat Debbie ergens op het spectrum zit, zij reageert zó vaak zó ongepast op bepaalde (maatschappelijke) situaties, zoals dat boek van Eva (Longgeneeslijk) een leuk boek noemen, en watermeloenen eten op het strandbedje in The Gambia en dan zeggen dat ze 24/7 aan de arme kindjes in Gaza denkt en nog veel meer van dat soort ongepaste dingen. Lijkt wel of zij dat niet kan inschatten wat wel/niet gepast is.
Hmm ik weet niet, ik denk dat ze gewoon dol is op (negatieve) aandachtquote:[ afbeelding ] Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef Norivelletje het volgende:
Oh oh oh Debbie; how can I make this about me en er ook nog wat aan verdienen? Schaamteloos!
Soms denk ik dat Debbie ergens op het spectrum zit, zij reageert zó vaak zó ongepast op bepaalde (maatschappelijke) situaties, zoals dat boek van Eva (Longgeneeslijk) een leuk boek noemen, en watermeloenen eten op het strandbedje in The Gambia en dan zeggen dat ze 24/7 aan de arme kindjes in Gaza denkt en nog veel meer van dat soort ongepaste dingen. Lijkt wel of zij dat niet kan inschatten wat wel/niet gepast is.
Je bent op vakantie. Ga je dan de hele dag in de woonkamer zitten?😂quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het veel slaapplekken voor zo'n kleine woonkamer bij DBM en dan die wc in de woonkamer.
Ik zou er niet snel voor kiezen.
Echt Debbie weer, zoiets delen en dan vermelden dat ze die zooi besteld had. Is ze vergeten dat ze gister nog 2 kinderen kwijt was? Had ook best iets kunnen gebeurenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze kan haar account liften_met_kim beter veranderen in wassen_met_kimquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:28 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens mij heeft DBM gewoon een was fetish...hoeveel stories en posts zij niet aan de was of wassen besteed😂
Niet te vergeten die ene keer dat ze zich met een dramatische zucht op bed liet vallen en daarbij dat lichtjes lied van Suzan & Freek gebruikte toen net in het nieuws was geweest dat hij ziek is.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef Norivelletje het volgende:
En naar een uitvaart gaan van iemand die ze al tig jaar niet had gezien om vervolgens een tattoo te laten zetten van een deel van de tekst van een liedje wat daar werd gedraaid. Omdat het opeens ook haar liedje was. 🤮quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:05 schreef Nieve het volgende:
[..]
Niet te vergeten die ene keer dat ze zich met een dramatische zucht op bed liet vallen en daarbij dat lichtjes lied van Suzan & Freek gebruikte toen net in het nieuws was geweest dat hij ziek is.
Judith post meestal s’avonds dacht ikquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:34 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij Judith is het ook stil vanmiddag, hopelijk valt alles mee met dr voet.
Tijdens een vakantie in NL ga ik niet standaard uit van mooi weer. Wij boeken altijd een 6 persoons huisje om net wat meer ruimte te hebben met zijn 4en.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:15 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Je bent op vakantie. Ga je dan de hele dag in de woonkamer zitten?😂
Die niet-luxe weet je vooraf toch. Vind dit vrij klaaglijk over komen van haar.
Op vakantie in het hoogseizoen is gewoon duur. Waarschijnlijk is dit relatief betaalbaar
En die temu zooi die ze laatst heeft gekocht is ook schijnveiligheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie met haar schijnveiligheid…
Het meisje was zelf al in contact met 112. Tegen zulke gekken begin je niks.
Sanneke is niet bezig met haar gewicht. Zijn haar eigen woorden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:06 schreef MorganWall het volgende:
[..]
En het gaat over bitterballen, kruidnoten... Zo vliegt er geen kilo af natuurlijk.
Ook al koopt ze een elektrische bakfiets, ik zie haar er niet op fietsen. Veel te dik.
Dikke knuffel voor jou! Lijkt me heftig als dit soort nieuws herinneringen weer naar boven brengt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En die temu zooi die ze laatst heeft gekocht is ook schijnveiligheid.
Grote kans dat er bij de mannen die zoiets doen sprake is van verwardheid, daar begin je niks tegen helaas. En ook als dat niet het geval is moet je ook de tegenwoordigheid van geest hebben om te kunnen reageren en dat is helaas ook niet altijd zo. Als 'slachtoffer' (tussen haakjes, want ik weiger mezelf als slachtoffer te blijven zien) van seksueel geweld weet ik daar helaas alles van. Mijn grootste geluk is dat ik het na kan vertellen. Maar vooral blijven bezuinigen op de GGZ 👌
(Sorry volledig off topic, maar deze onderwerpen raken me altijd meer dan ik zou willen)
🫂 voor jou!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Grote kans dat er bij de mannen die zoiets doen sprake is van verwardheid, daar begin je niks tegen helaas. En ook als dat niet het geval is moet je ook de tegenwoordigheid van geest hebben om te kunnen reageren en dat is helaas ook niet altijd zo. Als 'slachtoffer' (tussen haakjes, want ik weiger mezelf als slachtoffer te blijven zien) van seksueel geweld weet ik daar helaas alles van. Mijn grootste geluk is dat ik het na kan vertellen. Maar vooral blijven bezuinigen op de GGZ 👌
(Sorry volledig off topic, maar deze onderwerpen raken me altijd meer dan ik zou willen)
Maar zo goed als elke stacaravan heeft deze indeling dus met de wc in de woonkamer. In al die jaren dat wij in stacaravans van verschillende aanbieders zijn geweest was het altijd zo. Zo'n probleem is dat toch niet? 🫣🤔quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tijdens een vakantie in NL ga ik niet standaard uit van mooi weer. Wij boeken altijd een 6 persoons huisje om net wat meer ruimte te hebben met zijn 4en.
Zodat ze bij echt slecht weer nog ergens ruimte te hebben om te spelen.
Maar die wc in de woonkamer zou wel echt een dealbreaker zijn voor mij, helemaal als er niet ook nog een wc in de badkamer zit😅
Volgens mij had het niet kiezen voor een kappersafspraak ook te maken met de lange zit. De kosten voor een gellakje plus minus ¤40 of een kappersafspraak knippen + verven is meer dan ¤100. Dat weegt überhaupt niet tegen elkaar op.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen nagels en de kapper vind ik dat een signaal dat er geldnood is.
M ging eten met een BFF. First things first.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:04 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Bollens
Opvallend. J die die alleen naar Amsterdam rijdt voor inkoop. Later is M er ook bij. Die was daar dan al denk ik. Valt me ook op dat M vergroeid is met haar telefoon. Ze kan niet eens normaal een gesprek voeren, die ogen vliegen steeds naar haar scherm.
M. ging lunchen met een BFF. Niet met Jacq, die in haar eentje naar Ams was gereden. Heel bijzonder...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:04 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Bollens
Opvallend. J die die alleen naar Amsterdam rijdt voor inkoop. Later is M er ook bij. Die was daar dan al denk ik. Valt me ook op dat M vergroeid is met haar telefoon. Ze kan niet eens normaal een gesprek voeren, die ogen vliegen steeds naar haar scherm.
Dus MB en Jacq zijn in Ams voor de inkoop, MB was er al, Jacq komt in d' r eentje vanuit Brabant gereden en ze doen niets samen verder? MB rijdt ook niet mee terug?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:21 schreef HighRainbows het volgende:
[..]
M ging eten met een BFF. First things first.
Breng r nou niet op een idee zeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:27 schreef Leesje het volgende:
[..]
Precies. En waarom zou ze geen SMI indicatie hebben vraag ik me af.
Waren er eerst niet 100 stories over op en neer rijden? Hun favo tankstation onderweg waar altijd werd gestopt? Elkaar handjes vasthouden in de auto?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:28 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dus MB en Jacq zijn in Ams voor de inkoop, MB was er al, Jacq komt in d' r eentje vanuit Brabant gereden en ze doen niets samen verder? MB rijdt ook niet mee terug?
Haha jaaa en een kaasbroodje onderweg, kon niet ontbreken 🫣quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:34 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Waren er eerst niet 100 stories over op en neer rijden? Hun favo tankstation onderweg waar altijd werd gestopt? Elkaar handjes vasthouden in de auto?
Ja, die vond ik altijd leuk. Met als vaste prik de kaassouffle bij het tankstation. Toen waren ze nog verliefd...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:34 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Waren er eerst niet 100 stories over op en neer rijden? Hun favo tankstation onderweg waar altijd werd gestopt? Elkaar handjes vasthouden in de auto?
Continu dat filmen van dat knuffelen. We weten het nu wel, Michelle. Ik zou willen dat ze dit soort dingen privé hield. Voor de kinderen. Laat die rottige camera toch eens weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De zoon van MB die spontaan komt knuffelen.. lichaamstaal van het jochie straalt iets heel verdrietigs uit.
Kijk mij een lieve betrokken moeder zijn die een BFF band heeft met m’n zoonquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:49 schreef lila01 het volgende:
[..]
Continu dat filmen van dat knuffelen. We weten het nu wel, Michelle. Ik zou willen dat ze dit soort dingen privé hield. Voor de kinderen. Laat die rottige camera toch eens weg.
Echt hè? Echt alles draait om haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:51 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Kijk mij een lieve betrokken moeder zijn die een BFF band heeft met m’n zoon
Tja vervanging van de kleffe foto's met koen en jacqueline misschien?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De zoon van MB die spontaan komt knuffelen.. lichaamstaal van het jochie straalt iets heel verdrietigs uit.
Nee, ze zei echt dat het met de kosten te maken heeft en dat zij haar nagels dan boven haar haar verkiest.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij had het niet kiezen voor een kappersafspraak ook te maken met de lange zit. De kosten voor een gellakje plus minus ¤40 of een kappersafspraak knippen + verven is meer dan ¤100. Dat weegt überhaupt niet tegen elkaar op.
Als je ziet hoe vol die auto gepropt was zou je toch verwachten dat ze meer mee heeft dan die pyjama.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef Miepje77 het volgende:
Judith draagt alweer heel de week hetzelfde volgens mij..
Snap ik. Wij boeken een 6 persoons met z'n drieën in de winter of voorjaar. Maar dat is een huisje. Maar het gaat er om, wat verwacht je. Als je op een camping gaat zitten. Dbm zeurt er wat om. Modder op een glijbaan, vieze kleren.. dacht trouwens dat ze "light" ging pakken. Maar als ik die was zie hadden wij minder mee met drie weken kamperen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tijdens een vakantie in NL ga ik niet standaard uit van mooi weer. Wij boeken altijd een 6 persoons huisje om net wat meer ruimte te hebben met zijn 4en.
Zodat ze bij echt slecht weer nog ergens ruimte te hebben om te spelen.
Maar die wc in de woonkamer zou wel echt een dealbreaker zijn voor mij, helemaal als er niet ook nog een wc in de badkamer zit😅
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:22 schreef Wijkje79 het volgende:
MB die haar knie helemaal kapot heeft maar wel continue op hakken loopt.
Ook MB die niks meer past maar toch kleding voor Jolie showt.
Snapt iemand nog iets van haar?!
Heftig dat je dit mee hebt gemaakt! Dikke knuffel voor jou!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien is op haar camping wassen ook duur 🫣quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef Miepje77 het volgende:
Judith draagt alweer heel de week hetzelfde volgens mij..
Bij welke? Ik weiger hem namelijk bij mamanova te halen door haar samenwerkingquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb de adventkalender die Debbie deelt ge-preorderd (niet bij mamanova, bij een andere kleine ondernemer). Vind het een prima bedrag voor het merk en de kinderen zijn er dol op.
#128584;.
Dat is niet wat ze zegt though. Iets met begrijpend lezen. Ze zegt dat het lukte om minder troep in te pakken. En dat dat meteen de laatste keer was. Ze misten van alles. Het werkte dus juist niet zegt ze 😉quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ook wel leuk dbm die roept dat ze dit jaar minder troep mee namen en dat het gewoon werkte 😂 maar de 2e dag als naar de winkels moest om troep te halen... en gisteren aangaf weer flink bij action geshopt te hebben 😂👌 minder troep mee om vervolgens veel troep te kopen valt niet onder "het werkte"
😂quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien is op haar camping wassen ook duur 🫣
Gister bij Terstal filmpje was de middelste zoon ook weinig enthousiast zag ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:45 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat van die verwachtingen is zeker waar, laten we het erop houden dat het mijn voorkeur niet zou hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:23 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Snap ik. Wij boeken een 6 persoons met z'n drieën in de winter of voorjaar. Maar dat is een huisje. Maar het gaat er om, wat verwacht je. Als je op een camping gaat zitten. Dbm zeurt er wat om. Modder op een glijbaan, vieze kleren.. dacht trouwens dat ze "light" ging pakken. Maar als ik die was zie hadden wij minder mee met drie weken kamperen.
Mijn standaarden zijn wat minder hoog, zou me echt niet interesseren waar de wc zit. Zou al blij zijn dat er een wc is.
Maar goed, wij gaan met een tentje. 😂
Inderdaad. Ik knuffel ook met mijn kinderen, net als jullie denk ik, en mijn moederliefde is ook maximaal. Maar ik - en mijn kinderen - moet er niet aan denken om dat steeds te filmen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:49 schreef lila01 het volgende:
[..]
Continu dat filmen van dat knuffelen. We weten het nu wel, Michelle. Ik zou willen dat ze dit soort dingen privé hield. Voor de kinderen. Laat die rottige camera toch eens weg.
Ik zei dat van 180 euro. Omdat ons huisje die schoonmaakkosten had. Is een groter huisje.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op de site:
Zelf schoonmaken anders wordt er ¤90 in rekening gebracht.
Of Dbm zat in 2 huisjes of ze overdrijft weer dubbel
2x wassen en nog zo'n bult kleding 🫣quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat van die verwachtingen is zeker waar, laten we het erop houden dat het mijn voorkeur niet zou hebben.
Vond het er verder met die speeltuin voor de deur wel heel leuk uit zien.
Kleding heeft ze kennelijk wel Light gepakt, want in die 5/6 dagen(?) heeft ze 2x moeten wassen en kleding moeten kopen.
Omdat Am alleen aan haar zelf denkt en zij vindt het leuk om dingen met haar twee oudere kinderen te doen. Het andere oudere kind zit daar kennelijk niet op te wachten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:23 schreef Jenn1806 het volgende:
Gingen ze nou alleen naar Delft zodat AM de vader van Arte kon filmen? Gezellig met kleine kinderen tussen de dronken studenten 🙄 In de Hema werd weer vanalles aangeraakt, Lot wordt lekker gemaakt met een rugzak maar krijgt uiteindelijk niks. Waarschijnlijk moet ze er binnenkort een uitzoeken via de site van drukke mama's. Jet mag ook niks want AM vindt het veel leuker om dat met de tweeling samen te doen zodat ze daarna kunnen lunchen. Waarom niet een keer 1 op 1 met Jet? Toch juist leuk om even alle aandacht aan haar te schenken. Snap sowieso niet waarom ze daar nooit tijd voor maken, alleen met Julia en Jim gaat ze weg.
Naar mijn idee gaat ze heel goed op aandacht. Positief of negatief. Zolang ze maar de bevestiging krijgt dat ze relevant is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:22 schreef Wijkje79 het volgende:
MB die haar knie helemaal kapot heeft maar wel continue op hakken loopt.
Ook MB die niks meer past maar toch kleding voor Jolie showt.
Snapt iemand nog iets van haar?!
En die story met 'een fietsongelukje'. Hoe werkt dat? Zet ze eerst even de camera neer en aan? Of stond die toevallig al aan in de juiste hoek? Of stond ie al aan en heeft ze zichzelf en haar zoon voor de camera gepositioneerd?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Bollens
Wat een vreemde BFF lunch post van M. Zal het weer met die 'vriend' zijn geweest waar ze laatst ook mee was? Toen kwam alleen zijn hand/horloge in beeld. Nu een balkon?
En die zoon die in het washok komt knuffelen. Dat ziet eruit alsof er heel wat aan de hand is. Kinderen voelen aan als het niet goed gaat. Makkelijk voor M zo, met de au pair in huis, kan zij nog meer de hort op.
Welke ?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:40 schreef Overrozen14 het volgende:
Dat liedje wat MB deelt in haar storie als ze buiten wandelt. 🫣
Iris van The Goo Goo Dolls. En ze deelt specifiek dit stukje:quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:19 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik erger me de laatste tijd veel aan haar (zoals jullie wel merken). Vraag me soms oprecht af of ze haar kinderen scènes laat overdoen. Je zag gister ook bij haar middelste zoon in de Terstal reclame dat hij geen zin had en ze hem bij het gezicht greep om hem aan te kijken en mee te laten werken.
Nou dat bedenk ik me dus ook steeds. Je zegt toch niet tegen een kind: wacht mama zet even de camera neer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
En die story met 'een fietsongelukje'. Hoe werkt dat? Zet ze eerst even de camera neer en aan? Of stond die toevallig al aan in de juiste hoek? Of stond ie al aan en heeft ze zichzelf en haar zoon voor de camera gepositioneerd?
Vraag me echt af waarom dit soort dingen allemaal online gedeeld moeten worden.
Ik denk dat het allemaal minder spontaan gaat dan het lijkt. Net als bijv. die foto's waarop ze haar ouders met uitzwaaide op het vliegveld toen ze terug naar huis ging met de kinderen. Moeten haar ouders dan die foto maken? Hoe vaak moet dat opnieuw? Of trekken haar ouders automatisch hun telefoon om dit moment vast te leggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:23 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nou dat bedenk ik me dus ook steeds. Je zegt toch niet tegen een kind: wacht mama zet even de camera neer.
Zouden fluflu's altijd de camera neerzetten als ze ergens staan?
Ik denk dat Michelle haar woensdag deelde en Jacqueline haar donderdagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:21 schreef HighRainbows het volgende:
[..]
M ging eten met een BFF. First things first.
Ja dat denk ik ook. Volgens mij is 80% bij 80% van de fluflu's in scene gezet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal minder spontaan gaat dan het lijkt. Net als bijv. die foto's waarop ze haar ouders met uitzwaaide op het vliegveld toen ze terug naar huis ging met de kinderen. Moeten haar ouders dan die foto maken? Hoe vaak moet dat opnieuw? Of trekken haar ouders automatisch een hun telefoon om dit moment vast te leggen?
Ik dacht hetzelfde. Waarom moet Jet altijd een setje vormen? Vaak met Lot maar nu weer met de tweeling.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:23 schreef Jenn1806 het volgende:
Gingen ze nou alleen naar Delft zodat AM de vader van Arte kon filmen? Gezellig met kleine kinderen tussen de dronken studenten 🙄 In de Hema werd weer vanalles aangeraakt, Lot wordt lekker gemaakt met een rugzak maar krijgt uiteindelijk niks. Waarschijnlijk moet ze er binnenkort een uitzoeken via de site van drukke mama's. Jet mag ook niks want AM vindt het veel leuker om dat met de tweeling samen te doen zodat ze daarna kunnen lunchen. Waarom niet een keer 1 op 1 met Jet? Toch juist leuk om even alle aandacht aan haar te schenken. Snap sowieso niet waarom ze daar nooit tijd voor maken, alleen met Julia en Jim gaat ze weg.
En hoezo moeten we raden wie de vader van Arte is? Hij is trouwens al eerder op beeld gedeeld door AM dus zo moeilijk hoefde het niet zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:18 schreef Tarantelle het volgende:
Die broodtrommels.....ik begon Annemarie ruim 4 jaar geleden te volgen en toen had ze de oh zo handige broodzakjes, toen volgden de oh zo handige trommels met vakjes en pas daarna deze, die maximaal 2 jaar oud zullen zijn. Overdrijven is af en toe Annemaries middle name (of misschien wel heel vaak).
En wat fijn zeg, dat Arte ook uit een #GrootGezin komt. Ik snap niet waarom het van belang zou moeten zijn en waarom je het moet melden, maar het is vast heel fijn.
En de Owee met jonge kinderen snap ik ook niet zo. Het is hier ook intro en dat is vooral leuk voor 18+. Ikzelf vermijd de stad even 😁. Maar blijkbaar moest de vader van Arte even in beeld.
Bij schoolspullen vraag ik mij vooral af wat J. en L. nodig hebben, die krijgen alles al vanuit de samenwerkingen vanuit hun moeder. Ik zou lekker even apart gaan met S en S, die naar het VO gaan.
Maar Judith stond versteld, ik snap het ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:39 schreef Miepje77 het volgende:
Judith: Wat is Bob precies aan het vertellen terwijl hij in zijn pielemans knijpt? Ik vind het totaal niet indrukwekkend.
Ze speelde toch weerwolven? Dat is toch niet een verhaal? Meer een nu gebeurd deze actie en nu deze en dan verdenkingen enzovoort... 🤷quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:46 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar Judith stond versteld, ik snap het ook niet
Wat hemelt zij haar kind altijd op
Reality FBI had gezegd dat ze alles zien maar die kleine details willen ze niet steeds delem.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat liedje van MB was zeker weer niet zomaar. De zoveelste stories zonder haar grote liefdes en ook de kinderen van jvp worden ver buiten beeld gehouden.
Maar wat ik nog vreemder vind. Vanuit de juice kanalen is er ook geen nieuws meer. Totale radio stilte. Zijn de bronnen ineens stil gevallen? Of mogen ze niks meer delen.
Ik heb zoveel vragen.
Ik zag laatst een post voorbij komen van een Juice kanaal dat ze nu wachten totdat ze het nieuws naar buiten brengen. Dat ze geen zin hebben om iedere keer details ed te gaan delenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat liedje van MB was zeker weer niet zomaar. De zoveelste stories zonder haar grote liefdes en ook de kinderen van jvp worden ver buiten beeld gehouden.
Maar wat ik nog vreemder vind. Vanuit de juice kanalen is er ook geen nieuws meer. Totale radio stilte. Zijn de bronnen ineens stil gevallen? Of mogen ze niks meer delen.
Ik heb zoveel vragen.
Ik heb geen idee. Ken het spel verder nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze speelde toch weerwolven? Dat is toch niet een verhaal? Meer een nu gebeurd deze actie en nu deze en dan verdenkingen enzovoort... 🤷
De van pelt bonus kids die voelen als eigen mogen wellicht niet meer op beeld vanuit co ouderschap met vader van deze kids ?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik heb zoveel vragen.
Weerwolven is echt een typisch camping spel voor ons 🤣 regelmatig word het in de avond met diverse kinderen gespeeld.. iig op campings waar wij komen 🤷 mijn kinderen kennen alle rollen ook in diverse talenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ken het spel verder niet
Als het over Debbie gaat wil de fantasie weleens op hol slaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik volg haar al heel lang en dit is niet wat ik voorbij zie komen.
Dat veel mensen (hier op Fok) vinden dat ze te veel koopt, klopt. Dat Roy daar eens wat van heeft gezegd (die reel van die kunst-tak), klopt. Maar zij zelf heeft daar nog nooit iets over gedeeld, zeker niet als het gaat om keuzes maken.
Ik vind Judith echt wel een leuke moeder. En ik snap dat ze dol is op haar kind.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:46 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar Judith stond versteld, ik snap het ook niet
Wat hemelt zij haar kind altijd op
Helemaal eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:45 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind Judith echt wel een leuke moeder. En ik snap dat ze dol is op haar kind.
Maar dat publiekelijk ophemelen van Bob vind ik echt verschrikkelijk. Doe dat lekker in de familie-app ofzo.
Juice gaf aan dat ze de bijzondere hashtags etc bij de Bollens wel zien, maar daar niet steeds op willen ingaan. Wachten tot er echt iets nieuws te melden is, denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik heb zoveel vragen.
Ik snap niet dat je je kind al knijpend in zijn zaakie online zet 🤦♀quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:53 schreef Nieve het volgende:
[..]
Helemaal eens.
En waarom je kind zo online zetten terwijl hij steeds aan bepaalde plekken zit? Is de drang om te laten zien hoe geweldig hij wel niet is dan weer eens groter? Wat zij allemaal predikt over autonomie etc staat zo haaks op het vele, vele delen van haar kind...
Hadden 'de bronnen' niet gezegd dat na 2 weken het grote nieuws gedeeld zou worden?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik heb zoveel vragen.
Iemand hier zei ook dat de reis tot zondag duurt? En Bob start maandag weer toch? Hoe kan ze dan op tijd terug zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith verwacht dat haar zoon de eerste week in groep 3 slapend zal doorbrengen. Ik verwacht dat hij in de eerste week weer te laat op school gaat zijn omdat het nodig was om uit te slapen.
Hierboven werd geschreven dat Judith een leuke moeder is. Daar ben ik het deels mee eens. Ze doet leuke dingen met haar zoon. Minder leuk: haar zoon leert weinig wat normen en waarden betreft, wordt niet begrensd. Dat maakt het een minder leuk kind voor anderen. En dat is haar ‘verdienste.’
Dit vroeg ik me ook af... eerste dagen slapend? Denk eerder afwezigquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:26 schreef Post-its het volgende:
[..]
Iemand hier zei ook dat de reis tot zondag duurt? En Bob start maandag weer toch? Hoe kan ze dan op tijd terug zijn?
Geen idee of het tot zondag is maar als dat zo is zou het mij niet verbazen dat Judith in 1x terugrijdt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:26 schreef Post-its het volgende:
[..]
Iemand hier zei ook dat de reis tot zondag duurt? En Bob start maandag weer toch? Hoe kan ze dan op tijd terug zijn?
Ze zei gisteren dat ze zaterdag weer moest kunnen remmen in de auto, neem aan dat ze dan naar huis gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:35 schreef WildeTuinen het volgende:
Als de reis van Judith echt tof zondag duurt dan zijn zij maandag nog niet in Nederland en dus op school.
Eerlijk gezegd, ik vind dat wel weer de zoveelste middelvinger naar school en het systeem toe.
Maar goed, laten we het afwachten.
Die beelden van Bob knijpend in zijn kruis snap ik echt niet. Net zomin als de foto's van de week terwijl hij niet op de foto wilde en zij hem zo wat in de houdgreep hield.
Ik vind Judith een ondernemende moeder, maar ik vind dat ze de plank totaal misslaat qua het aanleren van normen en waarden.
En dat vind ik best zorgelijk.
Misschien ben ik spuit 11 want het tempo hier kan ik niet altijd bijbenen maar ik heb Debbie hier wel zelf over zien delen. Ze ging daarom "budgeteren"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:43 schreef Snaky het volgende:
[..]
Als het over Debbie gaat wil de fantasie weleens op hol slaan.
Oh dat heb ik gemist, luister niet altijd naar stories.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:07 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze zei gisteren dat ze zaterdag weer moest kunnen remmen in de auto, neem aan dat ze dan naar huis gaan.
Haha dat snap ik ook niet. Maar dat valt me bij Am ook op. Volgens mij moet ze eens een keer goed passende onderbroeken voor Lot kopen, zei trekt echt altijd haar ondergoed tussen haar billen uit. Kan je zeggen als je het eenmaal opvalt zie je haar niets anders meer doen 😅quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je kind al knijpend in zijn zaakie online zet 🤦♀
Haha dat klopt, valt mij ook opquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:50 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ook niet. Maar dat valt me bij Am ook op. Volgens mij moet ze eens een keer goed passende onderbroeken voor Lot kopen, zei trekt echt altijd haar ondergoed tussen haar billen uit. Kan je zeggen als je het eenmaal opvalt zie je haar niets anders meer doen 😅
Of ze moet weer eens een pilletje slikken 🪱quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:50 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ook niet. Maar dat valt me bij Am ook op. Volgens mij moet ze eens een keer goed passende onderbroeken voor L kopen, zei trekt echt altijd haar ondergoed tussen haar billen uit. Kan je zeggen als je het eenmaal opvalt zie je haar niets anders meer doen 😅
Dat vond ik idd ook een heel apart verhaal. Die heeft ook geen filter in dat opzicht. En de volgmoekes die over elkaar heen buitelen om elk negatief commentaar goed te praten. Maar erg zielig voor dat meisje. Hopelijk knapt ze snel op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:22 schreef Snaky het volgende:
Iemand die ook geen filter heeft in wat ze deelt: Janneke Jelies. Als jullie nog moeten eten zou ik haar verhaal maar even niet lezen.
En uiteraard ga ik dan toch kijken 🤦♀quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:22 schreef Snaky het volgende:
Iemand die ook geen filter heeft in wat ze deelt: Janneke Jelies. Als jullie nog moeten eten zou ik haar verhaal maar even niet lezen.
Misschien zoekt ze nog een samenwerking?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:50 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ook niet. Maar dat valt me bij Am ook op. Volgens mij moet ze eens een keer goed passende onderbroeken voor Lot kopen, zei trekt echt altijd haar ondergoed tussen haar billen uit. Kan je zeggen als je het eenmaal opvalt zie je haar niets anders meer doen 😅
En bedankt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:22 schreef Snaky het volgende:
Judith kan geen normen en waarden aanleren want ze heeft/kent ze zelf ook niet. Wat dat betreft snap ik die school niet. Dat is compleet eenrichtingsverkeer. Zij verwacht dat school haar tegemoet komt op allerlei vlakken, maar zelf, ho maar. Het universum draait om haar. Al denk ik dat ze waarschijnlijk zaterdag zal vertrekken en dan kan Bob op maandag naar school, al zal hij inderdaad niet zo uitgerust zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith verwacht dat haar zoon de eerste week in groep 3 slapend zal doorbrengen. Ik verwacht dat hij in de eerste week weer te laat op school gaat zijn omdat het nodig was om uit te slapen.
Hierboven werd geschreven dat Judith een leuke moeder is. Daar ben ik het deels mee eens. Ze doet leuke dingen met haar zoon. Minder leuk: haar zoon leert weinig wat normen en waarden betreft, wordt niet begrensd. Dat maakt het een minder leuk kind voor anderen. En dat is haar ‘verdienste.’
Ik vind het erg sneu voor het kleine meisje (ook omdat alles online gedeeld moet worden, Veronica superguide oid had het ook al opgepikt) maar dan moeten ze toch de klachten van het meisje ook verwaarloosd hebben lijkt mij. (Ik heb er geen verstand/ervaring mee) super sneuquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:03 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook een heel apart verhaal. Die heeft ook geen filter in dat opzicht. En de volgmoekes die over elkaar heen buitelen om elk negatief commentaar goed te praten. Maar erg zielig voor dat meisje. Hopelijk knapt ze snel op.
Je zou idd denken dat zo'n meisje regelmatig gezien wordt door een arts als ze bekend is met dit probleem. In dat opzicht heeft DBM toch een stuk meer voor haar kind gedaan. Zouden de Jelies het dan maar gewoon op zn beloop laten of er extra voor bidden? Kan me gewoon niet voorstellen dat je je kind zo laat sukkelen. Zelf ook al jaren bezig (wel iets andere problematiek) en het is echt niet makkelijk hoor, je moet soms enorm aandringen voordat er een onderzoek wordt gedaan 😵💫 Maar we blijven strijden 💪quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik vind het erg sneu voor het kleine meisje (ook omdat alles online gedeeld moet worden, Veronica superguide oid had het ook al opgepikt) maar dan moeten ze toch de klachten van het meisje ook verwaarloosd hebben lijkt mij. (Ik heb er geen verstand/ervaring mee) super sneu
Ben benieuwd of het waar is...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Gelukkig wordt er weer juice vermeld door realityfbi. MB zou een nieuwe relatie hebben.
Ik verbaas me hier ook over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:30 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Je zou idd denken dat zo'n meisje regelmatig gezien wordt door een arts als ze bekend is met dit probleem. In dat opzicht heeft DBM toch een stuk meer voor haar kind gedaan. Zouden de Jelies het dan maar gewoon op zn beloop laten of er extra voor bidden? Kan me gewoon niet voorstellen dat je je kind zo laat sukkelen. Zelf ook al jaren bezig (wel iets andere problematiek) en het is echt niet makkelijk hoor, je moet soms enorm aandringen voordat er een onderzoek wordt gedaan 😵💫 Maar we blijven strijden 💪
Eens hoor. Hoe Judith zich afzet tegen regels is niet normaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb geen zin om te kijken, maar wat heeft dat meisje wat door moeder in insta is gegooid?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:46 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik verbaas me hier ook over.
In Spanje wordt veel sneller gedokterd en met kinderen zijn ze nog voorzichtiger.
Zouden de ouders het probleem wel serieus genoeg genomen hebben? Ook omdat Janneke het over een familiekwaaltje heeft.
En die nieuwe vriend heeft samen met Koen gevoetbald. Als het waar is, houdt ze het wel binnen de ons kent ons kring.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:53 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Nou Michelle gaat snel door haar partners heen . In mei 2015 getrouwd met Koen. In september 2019 verliefd op Jacqueline. Daarna in februari 2022 officieel een drie eenheid (en voor de buitenwereld in het najaar) en nu alweer een nieuwe vriend als het waar is.
Zal er niet een enorme taalbarrière zijn? Ze wonen/ padellen etc praktisch met alleen maar Nederlanders. Kinderen die op de basisschool zitten spreken ondertussen wel Spaans maar niet genoeg om met een dokter oid te overleggen. En de keren dat ze in Nederland zijn hebben ze het druk met familie bezoeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:46 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik verbaas me hier ook over.
In Spanje wordt veel sneller gedokterd dan in NL en met kinderen zijn ze nog voorzichtiger.
Zouden de ouders het probleem wel serieus genoeg genomen hebben? Ook omdat Janneke het over een familiekwaaltje heeft.
Ik zie geen update?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Gelukkig wordt er weer juice vermeld door realityfbi. MB zou een nieuwe relatie hebben.
Ik zag hem ook. Maar is inderdaad weer verwijderd. 🤔quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:07 schreef MorganWall het volgende:
[..]
Ik zag het ook voorbij komen, maar de story is nu weer weg. Vreemd.
Is idd weer verwijderd. Waarom geen idee?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:07 schreef MorganWall het volgende:
[..]
Vooral de zin 'het kwam er van boven uit' riep bij mij wat beelden op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:35 schreef Earring het volgende:
[..]
En bedankt!
Mijn nieuwsgierigheid won
Gelukkig plaatste ze daar geen beelden van 🤮quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:19 schreef Snaky het volgende:
[..]
Vooral de zin 'het kwam er van boven uit' riep bij mij wat beelden op.
Ik wist niet eens dat dat kon en ik heb al best wat ervaring met kinderen en darmen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:19 schreef Snaky het volgende:
[..]
Vooral de zin 'het kwam er van boven uit' riep bij mij wat beelden op.
Ik heb toch al verschillende gelezen dat ze naar de dokter/het ziekenhuis gingen met een van de kinderen. Dus ze weten de weg te vinden. Maar wel vaak in spoed-situaties.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal er niet een enorme taalbarrière zijn? Ze wonen/ padellen etc praktisch met alleen maar Nederlanders. Kinderen die op de basisschool zitten spreken ondertussen wel Spaans maar niet genoeg om met een dokter oid te overleggen. En de keren dat ze in Nederland zijn hebben ze het druk met familie bezoeken.
Ja het kan zeker... en is geen fraai gezicht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:39 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon en ik heb al best wat ervaring met kinderen en darmen.
Ja, ik vind het ook flauw te blijven beweren dat dit verzonnen wordt terwijl meerderen aangeven dat ze dit echt gedeeld heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:29 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Misschien ben ik spuit 11 want het tempo hier kan ik niet altijd bijbenen maar ik heb Debbie hier wel zelf over zien delen. Ze ging daarom "budgeteren"
Wat gek… meestal verwijderen ze alleen iets als het niet waar blijkt te zijn. Juice Channel heeft ook nog niks geplaatst. Misschien wachten ze toch op nog iets meer informatie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:07 schreef MorganWall het volgende:
[..]
Volgens mij in het PSV stadion.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:53 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Zou dit dezelfde man zijn met wie ze zoenend in de lift is gespot?
Zoals ze beschreven was dit idd deze man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:53 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Wat gek… meestal verwijderen ze alleen iets als het niet waar blijkt te zijn. Juice Channel heeft ook nog niks geplaatst. Misschien wachten ze toch op nog iets meer informatie?
Ik heb gemist waar de lift zich bevond maar is het PSV stadion voor MB niet een beetje een onhandige keuze, op z’n zachts gezegd. Daar komt ze vaak met de hele fam en hadden ze zelfs een skybox. Dan lijkt het bijna alsof ze wel betrapt wil worden. Zou het trio een kwartet worden hahaquote:
Dat liftverhaal speelde zich af in Moraira (Spanje).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:59 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar de lift zich bevond maar is het PSV stadion voor MB niet een beetje een onhandige keuze, op z’n zachts gezegd. Daar komt ze vaak met de hele fam en hadden ze zelfs een skybox. Dan lijkt het bijna alsof ze wel betrapt wil worden. Zou het trio een kwartet worden haha
Als je fecaal gaat braken dan is het niet van een paar dagen geen ontlasting.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:39 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon en ik heb al best wat ervaring met kinderen en darmen.
En toen na het 'nieuws' van het budgeteren stond ze na 2dagen weer in te slaan bij de zeemanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:46 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook flauw te blijven beweren dat dit verzonnen wordt terwijl meerderen aangeven dat ze dit echt gedeeld heeft.
En tot zo ver haar ‘we hebben lekker 3 weken vakantie, even helemaal niks’ of woorden van die strekking.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:48 schreef Shuri het volgende:
Annemarie: ze heeft gewerkt aan een boek én een nieuwe planner.
Waar komt die planner ineens vandaan?
En er stond nog bij dat het echt een heel hardnekkig gerucht is in Uden. Gek wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:53 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Wat gek… meestal verwijderen ze alleen iets als het niet waar blijkt te zijn. Juice Channel heeft ook nog niks geplaatst. Misschien wachten ze toch op nog iets meer informatie?
En waarom deelt ze zoveel van Julia aan haar volgers? Wat interesseert mij dat nou. Ik zie Juul daar ook nog niet uit huis gaan hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:48 schreef Harper het volgende:
Bijzonder dat AM alweer een werkdag heeft terwijl Maarten wel nog vrij is. Wel handig, kan hij de laatste kampeer-zooi opruimen.
En hoe trots ze vertelt over de x trappen omhoog en omlaag van Julia: dat is toch makkelijk te doen voor iemand van die leeftijd?
Ik zie dat wel vaker bij juicekanalen dat berichten later offline worden gehaald. Wellicht onder druk van een juridische zaak wegens smaad en laster?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En er stond nog bij dat het echt een heel hardnekkig gerucht is in Uden. Gek wel.
Budgetteren is wel iets anders als ik heb geen geld. Ze vonden de opvang te duur. En ze doet blijkbaar liever haar nagels dan naar de kapper gaan. Terwijl die nagels in verhouding veel duurder zijn, maar goed. Budgetteren betekent niet dat ze geen geld hebben. Maar dat ze het anders wil besteden (aan nog meer meuk in haar proppen blijkbaar)quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En toen na het 'nieuws' van het budgeteren stond ze na 2dagen weer in te slaan bij de zeeman
Ja, maar die skybox waren ze ook zo ineens kwijt omdat er iets is voorgevallen. En sindsdien zijn ze er ook niet meer geweest toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:59 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar de lift zich bevond maar is het PSV stadion voor MB niet een beetje een onhandige keuze, op z’n zachts gezegd. Daar komt ze vaak met de hele fam en hadden ze zelfs een skybox. Dan lijkt het bijna alsof ze wel betrapt wil worden. Zou het trio een kwartet worden haha
Dat ze dat delen (zonder details) kan ik nog inkomen maar ze zien vast niet in dat dat niet daar blijft, ik heb al een paar kanalen op fb gezien die het gedeeld hebben. Heel nl is inmiddels op de hoogte.. Janneke is toch onderdeel van zo’n team die verstand heeft van pillen voedsel ed hadden die geen pillen tips voor haar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:46 schreef Tarantelle het volgende:
Familie Jelies: ik vind het bizar dat je dergelijke medische info over je kind op een groot kanaal deelt. Echt onbegrijpelijk en geen woorden voor. Voor het meisje vind ik het enorm sneu.
Heel eerlijk gezegd dat ik nu dat va en moe dit soort dingen begrijpen of inzien, ik heb altijd de indruk dat ze niet zover doordenken/kunnen denken.
Annemarie: vakantieverhalen van je kind delen vind ik ook wel apart. Julia is volwassen en als vakantieverhalen wil delen kan ze dat zelf doen.
Juuds-singlemom: ik vind haar een leuke moeder en ik vind B. een heel leuk, slim, mannetje. Uiteraard is ze trots op hem en vindt ze alles fantastisch, maar ik vind niet dat je dat hoeft te delen met (veel) vreemden. Dit zijn meer dingen voor in de familie. Judith is zelf enorm prestatiegericht en er nog niet achter dat dit soort dingen uit een kind zelf moeten komen én dat haar kind nog megajong is en waarschijnlijk nog heel veel dingen gaat doen die zij als talent vergooien beschouwt.
Een google hit en je hebt de beste man z'n naam te pakken. Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel het missende puzzelstukje is. Mb heeft een ander en alle vage stories vallen op z'n plek als je het mij vraagt. Ben eigenlijk wel een beetje Bollen moe.. Heeft wel wat van Koen trouwens. Noemen we haar vanaf nu ook Michelle Walk 🤣quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:31 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Ik zie dat wel vaker bij juicekanalen dat berichten later offline worden gehaald. Wellicht onder druk van een juridische zaak wegens smaad en laster?
Ja die was opeens, na een 'verbouwing', ook weer verdwenen. Volgens mij heeft Juicechannel ooit gedeeld dat de reden daarvan was dat ze die box onterecht toegewezen hadden gekregen (of iets in die trant).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, maar die skybox waren ze ook zo ineens kwijt omdat er iets is voorgevallen. En sindsdien zijn ze er ook niet meer geweest toch?
Maar deze beste man was/is ook getrouwd en heeft 2 kinderen. Als het waar is, ben ik benieuwd wanneer we de eerste stories vanuit België mogen verwachtenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Een google hit en je hebt de beste man z'n naam te pakken. Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel het missende puzzelstukje is. Mb heeft een ander en alle vage stories vallen op z'n plek als je het mij vraagt. Ben eigenlijk wel een beetje Bollen moe.. Heeft wel wat van Koen trouwens. Noemen we haar vanaf nu ook Michelle Walk 🤣
Ik zie het niet op Reality FBI. Kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
RealityFBI heeft de story weer verwijderd. Het ging over Tim en volgens mij is al eerder door Juicechannels gedeeld dat zij een relatie zouden hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:30 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zie het niet op Reality FBI. Kan het niet vinden.
Gaat dan overigens niet om een nieuwe relatie, dit was de man met wie ze al vreemdging, toch? Waardoor de poly is geklapt? Die 2 gaan dan al zo' n anderhalf jaar met elkaar.
Blijkbaar vindt MB het vervullen van haar eigen behoeftes belangrijker dan het in stand houden van het poly- gezin dat ze zo graag wilde. Erg voor die kinderen.
Geen idee. Je kunt het RealityFBI vragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:39 schreef lila01 het volgende:
Ja, dat het om die Tim bij PSV ging was al eerder bekend. Vraag me af waarom de juicechannel het heeft weggehaald. Zouden de Bollens er een advocaat op hebben gezet?
Nah... ik vond het opvallend dat de juice zo snel weg was. Alsof ze zijn gesommeerd om het te verwijderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
Geen idee. Je kunt het RealityFBI vragen.
Inderdaad, hij lijkt een beetje op Koen. Had hem inderdaad ook zo gevonden. Koen 2.0quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Een google hit en je hebt de beste man z'n naam te pakken. Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel het missende puzzelstukje is. Mb heeft een ander en alle vage stories vallen op z'n plek als je het mij vraagt. Ben eigenlijk wel een beetje Bollen moe.. Heeft wel wat van Koen trouwens. Noemen we haar vanaf nu ook Michelle Walk 🤣
Ik ben gestopt met haar volgen. Wat een irritant mens is datquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:37 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil: die lach! Ik vind haar zo nep.
Hij heeft ook met Koen gevoetbald in hetzelfde team.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, hij lijkt een beetje op Koen. Had hem inderdaad ook zo gevonden. Koen 2.0
Dan zou het (als we het mogen geloven) al twee jaar gaande zijn. Wat heeft ze dan een dubbelleven geleid. En waarom dan al die aandacht voor de poly willen? Op tv zelfs? Was dat om Tim de ogen uit te steken? Of zit hij ook in een relatie? We wachten het af.
Ja, hij is getrouwd en heeft twee kinderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, hij lijkt een beetje op Koen. Had hem inderdaad ook zo gevonden. Koen 2.0
Dan zou het (als we het mogen geloven) al twee jaar gaande zijn. Wat heeft ze dan een dubbelleven geleid. En waarom dan al die aandacht voor de poly willen? Op tv zelfs? Was dat om Tim de ogen uit te steken? Of zit hij ook in een relatie? We wachten het af.
Misschien moet ik ook niet meer bij haar kijken. Ik kom haar weleens tegen in het wild en vind dat dan ook altijd zo raar😂quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met haar volgen. Wat een irritant mens is dat
En met Michelle's broer Robin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij heeft ook met Koen gevoetbald in hetzelfde team.
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectionistequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:45 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ja, hij is getrouwd en heeft twee kinderen.
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze al maanden niet naar de kapper was geweest omdat ze keuzes moeten maken waar ze haar geld aan uit kon geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Budgetteren is wel iets anders als ik heb geen geld. Ze vonden de opvang te duur. En ze doet blijkbaar liever haar nagels dan naar de kapper gaan. Terwijl die nagels in verhouding veel duurder zijn, maar goed. Budgetteren betekent niet dat ze geen geld hebben. Maar dat ze het anders wil besteden (aan nog meer meuk in haar proppen blijkbaar)
Poeh, inderdaad. Nog een gezin stuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om
zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectioniste
Ho! Hier heeft natuurlijk niet alleen M een rol in gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectioniste
Nee, natuurlijk niet. JvP heeft zelf gekozen voor MB.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ho! Hier heeft natuurlijk niet alleen M een rol in gehad.
De poly is natuurlijk gegroeid en als het klopt dat de man van J er ook aan mee heeft gedaan (dat weet ik alleen van hier) zijn er 4 volwassenen bij betrokken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:00 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. JvP heeft zelf gekozen voor MB.
Ze kan het gewoon als appje gestuurd hebben hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:09 schreef opwegnaar het volgende:
Sanne van 'onsgezinanhierendaar' liet een bewerkte foto van de bank zien en zei dat ze Pim hiermee wilde laten schrikken..zouden zij weer bij elkaar zijn?
😂quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
Geen idee. Je kunt het RealityFBI vragen.
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectionistequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:45 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ja, hij is getrouwd en heeft twee kinderen.
Oh dat vindt ik altijd zo'n dooddoener... Het overkwam haar zeker? Opeens lag ze met 3 mensen in bed 🤣quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ho! Hier heeft natuurlijk niet alleen M een rol in gehad.
Van de week liet ze al beetje doorschemeren dat het weet aan was... pfff kan men wel zeggen "de kinderen " maar als kind van gescheiden ouders.. veel trauma was ons bespaart gebleven als de knoop eerder was doorgehakt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:09 schreef opwegnaar het volgende:
Sanne van 'onsgezinanhierendaar' liet een bewerkte foto van de bank zien en zei dat ze Pim hiermee wilde laten schrikken..zouden zij weer bij elkaar zijn?
Deze aanname slaat toch nergens op? Van wat ik van hier begrijp worden er ook wel eens prive gesprekken tussen de mensen waar de juice over gaat en het juice kanaal gedeeld in de stories? Waarom zou dat nu dan niet gebeuren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:49 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is er afgehaald. Zal wel een dwingende toon aan te pas zijn gekomen
Dat heb ik gemist dat ze dat heeft door laten schemeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Van de week liet ze al beetje doorschemeren dat het weet aan was... pfff kan men wel zeggen "de kinderen " maar als kind van gescheiden ouders.. veel trauma was ons bespaart gebleven als de knoop eerder was doorgehakt...
Binnenkort weer boze sanne die weer weekendje weg gaat met haar ouders
Heb ik nergens gelezen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Van de week liet ze al beetje doorschemeren dat het weet aan was... pfff kan men wel zeggen "de kinderen " maar als kind van gescheiden ouders.. veel trauma was ons bespaart gebleven als de knoop eerder was doorgehakt...
Binnenkort weer boze sanne die weer weekendje weg gaat met haar ouders
Die tijdlijn die je schetst lijkt juist niet snel te gaan. 10 jaar. En nu alweer? 10 jaar getrouwd ook nog eens. Hoe lang had ze al een relatie met die washand?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:53 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Nou Michelle gaat snel door haar partners heen . In mei 2015 getrouwd met Koen. In september 2019 verliefd op Jacqueline. Daarna in februari 2022 officieel een drie eenheid (en voor de buitenwereld in het najaar) en nu alweer een nieuwe vriend als het waar is.
Ze tagde hem steeds als er iets leuks was met de kinderen en er was iets aangeschaft waar "wij" blij van werden (weet niet meer wat maar het was niet voor kinderen dus daar maakte ik het eigenlijk al beetje uit op.. )quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Heb ik nergens gelezen hoor
Ook niet tussen de regels door
Maar net als bij de Bollens worden hier ook wel erge roddels gemeld. En zo gaat dat een eigen leven leiden
Maar wie zegt dat het initiatief van M kwam? Er is hier al vaker geschreven dat J een fangirl was van M. En als ik hier dan lees dat ze met z’n vieren gestart zijn vind ik het flauw om het bij M neer te leggen. M zal ze vast niet gedwongen hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Als het waar is, dan is Mies ook niet te vrouwen. Heeft ze 2 gezinnen om zeep geholpen. Geef haar een taak en ze gaat er vol voor 😜 onze perfectioniste
[..]
Oh dat vindt ik altijd zo'n dooddoener... Het overkwam haar zeker? Opeens lag ze met 3 mensen in bed 🤣
Ja, hij blijft hun vaderquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze tagde hem steeds als er iets leuks was met de kinderen en er was iets aangeschaft waar "wij" blij van werden (weet niet meer wat maar het was niet voor kinderen dus daar maakte ik het eigenlijk al beetje uit op.. )
Stop met dit soort prive info, Inspector Gadgetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij heeft ook met Koen gevoetbald in hetzelfde team.
Whahaha dit klinkt als een wiskundesom op mijn VWO examen 25 jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Plottwist: de poly valt uit elkaar want M is met T. K en J gaan verder maar J is nog steeds fan van M en M vindt J ook leuk. Dus J blijft in een soort poly met M en T, daarnaast is het M en T en J en K. Als er nog geen bijgebouw is bij de boerderij is er vast ruimte om te bouwen.
Of er is niks aan de hand en blijft de B.V. BWvP gewoon bestaan.
Of Tim misschien? Hij heeft veel te verliezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:39 schreef lila01 het volgende:
Ja, dat het om die Tim bij PSV ging was al eerder bekend. Vraag me af waarom de juicechannel het heeft weggehaald. Zouden de Bollens er een advocaat op hebben gezet?
En tot zover de speculaties hoor, houd je maar bezig met wat de influencers posten.quote:- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
Was dat ook zo ingewikkeld? 😉quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:48 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Whahaha dit klinkt als een wiskundesom op mijn VWO examen 25 jaar geleden.
Sorry maar ik vind het al niet normaal dat mensen alles uit gaan pluizen, namen gaan googlen en dan bijna alles weten( of denken te weten)quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Deze aanname slaat toch nergens op? Van wat ik van hier begrijp worden er ook wel eens prive gesprekken tussen de mensen waar de juice over gaat en het juice kanaal gedeeld in de stories? Waarom zou dat nu dan niet gebeuren?
Het kan ook gewoon niet waar zijn, straks maak je het gezin van die man ook nog kapot op basis van 'hardnekkige' roddels.
😂quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:48 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Whahaha dit klinkt als een wiskundesom op mijn VWO examen 25 jaar geleden.
Is ze wel veilig thuisgekomen van de wereldreis?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Is DBM al naar de gym geweest? Of waren de afkickverschijnselen toch niet sterk genoeg?
Ja en die keuze is dan om meer geld uit te geven. Snap jij hem?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:52 schreef Lokie het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze al maanden niet naar de kapper was geweest omdat ze keuzes moeten maken waar ze haar geld aan uit kon geven.
De naam van de persoon is geen speculatie van iemand hier. Die werd genoemd door een juicechannel. Maar verder eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het al niet normaal dat mensen alles uit gaan pluizen, namen gaan googlen en dan bijna alles weten( of denken te weten)
Over de persoon waar het misschien om gaat.
.......
Ik vind dit soort speculaties wel heel ver gaan hoor.
Maarbiedwr zijn ding.
De naam en PSV zijn inderdaad een maand geleden al genoemd door het juicekanaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De naam van de persoon is geen speculatie van iemand hier. Die werd genoemd door een juicechannel. Maar verder eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |