abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218553610
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218553690
Dat je vanuit Denemarken de avond er voor vertrekt ivm lange rit en altijd veel file in Duitsland snap ik.

Maar van Braband naar Friesland? Kom op zeg..

Ergens anders slapen is toch echt vakantie voor de kinderen? Nog even naar die speeltuin/zwembad in de ochtend en dan gaan rijden, ná de files.
pi_218553702
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat je vanuit Denemarken de avond er voor vertrekt ivm lange rit en altijd veel file in Duitsland snap ik.

Maar van Braband naar Friesland? Kom op zeg..

Ergens anders slapen is toch echt vakantie voor de kinderen? Nog even naar die speeltuin/zwembad in de ochtend en dan gaan rijden, ná de files.
Ben benieuwd of ze gaat klagen vanmiddag dat er file is
pi_218553727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben benieuwd of ze gaat klagen vanmiddag dat er file is
Om die tijd is file garantie toch? 🤣😂 denk dat ze die tijd gekozen heeft voor klaag garantie
pi_218553743
Wij hebben er vanuit Denemarken trouwens extreem lang over gedaan 🤯 eerst file storebælt 2 ongelukken op de brug en alles vast
Toen hamburg en bremen 😵 zouden om 5 uur thuis zijn maar werd 11 uur... bizar ook hoeveel P's afgesloten waren
pi_218553767
Ik begrijp echt niet waarom DBM een dag eerder naar huis gaat. Zonde van de vakantie. Voor ¤180 schoonmaakkosten, zou ik ook zelf even schoonmaken. Hooguit een uurtje. Half uurtje als je het samen doet.
pi_218553805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom DBM een dag eerder naar huis gaat. Zonde van de vakantie. Voor ¤180 schoonmaakkosten, zou ik ook zelf even schoonmaken. Hooguit een uurtje. Half uurtje als je het samen doet.
Snap hem ook niet... soms doen we een last minute weekendje ergens en dan gaan we ook zondag ipv maandag ochtend omdat iedereen gewoon op school en werk verwacht word maar dat is nu niet het geval 😂 zou vandaag zoveel mogelijk inpakken alvast en dan morgen ochtend alles in de auto.. man en kinderen naar het zwembad of speeltuin en even dweil door het huis en dan aansluiten bij het gezin 👌 alles uit de dag halen en afsluiten met wat lekkers ergens eten en dan naar huis..

Maar vermoed dat ze weer door de kleding stapel is en niet meer wilt wassen daar
pi_218553868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zij is op vakantie geweest, ze hebben ook best leuke uitstapjes gedaan maar het enige wat ik heb gezien en wat mij is bijgebleven is gezeur, geklaag en moeilijk doen.

Over de was, het weer, medicijnen, oordoppen, misselijke kinderen, slecht slapen, kinderen die moeten wennen, andere mensen, kosten van de Efteling en ga zo maar door.
pi_218553878
Nee jongens. Ze heeft afkickverschijnselen van de gym (Threads), daarom gaan ze denk ik al naar huis.
pi_218553932
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:22 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Zij is op vakantie geweest, ze hebben ook best leuke uitstapjes gedaan maar het enige wat ik heb gezien en wat mij is bijgebleven is gezeur, geklaag en moeilijk doen.

Over de was, het weer, medicijnen, oordoppen, misselijke kinderen, slecht slapen, kinderen die moeten wennen, andere mensen, kosten van de Efteling en ga zo maar door.
Ja dat, het is ook een ongelooflijk zeur account. Nog even en ze gaat weer posten vanuit de auto als ze de kinderen naar school brengt en haar suikertjes nat worden.
pi_218553950
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:24 schreef Mirp het volgende:
Nee jongens. Ze heeft afkickverschijnselen van de gym (Threads), daarom gaan ze denk ik al naar huis.
Van de gym waar ze 5x per jaar komt🤣
pi_218554005
Het estivant team is vandaag vrij dus ze moeten zichzelf vermaken... maar Judith kan niet veel dus doet ze vragen rondje

Nu ga ik er echt niet vanuit dat ze haar ongelukje gisteren expres gedaan heeft.. maar ik da er vanuit dat iemand anders nu waarschijnlijk wel met bob opgescheept zit ..
pi_218554016
DBM; Flip kon pas na 3/4 dagen ontspannen en zelf spelen.
Ik herken het een beetje, een van onze kinderen is ook zo'n kat uit de boom kijker.
Maar waarom ga je dan eerder weg? Geniet nog ff van t feit dat hij (ook) kan genieten.
Naar de gym ga je toch niet, want morgen ben je weer moe, want vanavond sta je in de file dus duurt de rit naar huis langer. Ben je dus laat thuis, kinderen laat op bed, meteen de was doen (want je had kennelijk maar 2 onderbroeken mee), kinderem morgen moe, DBM morgen moe en op karakter 💪
pi_218554062
Ook wel leuk dbm die roept dat ze dit jaar minder troep mee namen en dat het gewoon werkte 😂 maar de 2e dag als naar de winkels moest om troep te halen... en gisteren aangaf weer flink bij action geshopt te hebben 😂👌 minder troep mee om vervolgens veel troep te kopen valt niet onder "het werkte"
pi_218554127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ook wel leuk dbm die roept dat ze dit jaar minder troep mee namen en dat het gewoon werkte 😂 maar de 2e dag als naar de winkels moest om troep te halen... en gisteren aangaf weer flink bij action geshopt te hebben 😂👌 minder troep mee om vervolgens veel troep te kopen valt niet onder "het werkte"
En na minder dan 1 dag al moest gaan wassen. En ze steeds zat te zeuren dat de volgende keer de dakkoffer mee moest.
Maar het werkte prima!
pi_218554152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:37 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Van de gym waar ze 5x per jaar komt🤣
Ja ze schrijft week altijd verkeerd inderdaad.
pi_218554153
Demammavan: fijn ook om te weten dat Rens last had van zijn buik.
Waarom zou je dat delen?

DeviervanKim: tranen in mijn ogen bij de terugblik op de geboorte van Jibbe. Vind het mooi hoe zij het deelt.
pi_218554154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En na minder dan 1 dag al moest gaan wassen. En ze steeds zat te zeuren dat de volgende keer de dakkoffer mee moest.
Maar het werkte prima!
Ach kinderen kunnen nu al niet meer in de speeltuin spelen want er ligt blupsie op de glijbaan... vroeg naar huis dan maar?
(Mijn ontbijt kwam bijna omhoog van het woord blupsie)
pi_218554161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar het werkte prima!
Ik heb bij veel influencers het idee dat ze zoveel onzin posten dat ze zelf niet meer weten wat. Zo tegenstrijdig alle verhalen.
Als het allemaal echt waar is heb je dat probleem niet.
pi_218554164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja ze schrijft week altijd verkeerd inderdaad.
🤣🤣
pi_218554172
DBM heeft afkickverschijnselen dus morgen en zaterdag weer sporten. Ze kan niet wachten!
Ben benieuwd, ik geloof er niks vsn
pi_218554199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ach kinderen kunnen nu al niet meer in de speeltuin spelen want er ligt blupsie op de glijbaan... vroeg naar huis dan maar?
Blupsie... je kan die vrouw toch niet serieus nemen? Ze lijkt wel 5.
pi_218554202
Debbie is al bezig met adventskalender-meuk. Nou Roy kan zich weer lekker uit de naad werken om haar onzin-aankopen te sponsoren.
pi_218554229
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:15 schreef Maremare het volgende:
Debbie is al bezig met adventskalender-meuk. Nou Roy kan zich weer lekker uit de naad werken om haar onzin-aankopen te sponsoren.
Maar echt 😂 had het al langs zien komen maar 45 euro voor een advent calendar mensen 😵 echt never nooit niet (moet iedereen voor zich weten natuurlijk.. maar ik ga het niet doen al zijn we echt niet arm... en Debbie klaagt over geldnood dus snap niet dat ze dit zelfs overweegt)
pi_218554234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Pak n bezem, doekje en een emmer water em ze kunnen weer spelen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')