Ben benieuwd of ze gaat klagen vanmiddag dat er file isquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat je vanuit Denemarken de avond er voor vertrekt ivm lange rit en altijd veel file in Duitsland snap ik.
Maar van Braband naar Friesland? Kom op zeg..
Ergens anders slapen is toch echt vakantie voor de kinderen? Nog even naar die speeltuin/zwembad in de ochtend en dan gaan rijden, ná de files.
Om die tijd is file garantie toch? 🤣😂 denk dat ze die tijd gekozen heeft voor klaag garantiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze gaat klagen vanmiddag dat er file is
Snap hem ook niet... soms doen we een last minute weekendje ergens en dan gaan we ook zondag ipv maandag ochtend omdat iedereen gewoon op school en werk verwacht word maar dat is nu niet het geval 😂 zou vandaag zoveel mogelijk inpakken alvast en dan morgen ochtend alles in de auto.. man en kinderen naar het zwembad of speeltuin en even dweil door het huis en dan aansluiten bij het gezin 👌 alles uit de dag halen en afsluiten met wat lekkers ergens eten en dan naar huis..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom DBM een dag eerder naar huis gaat. Zonde van de vakantie. Voor ¤180 schoonmaakkosten, zou ik ook zelf even schoonmaken. Hooguit een uurtje. Half uurtje als je het samen doet.
Zij is op vakantie geweest, ze hebben ook best leuke uitstapjes gedaan maar het enige wat ik heb gezien en wat mij is bijgebleven is gezeur, geklaag en moeilijk doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom DBM een dag eerder naar huis gaat. Zonde van de vakantie. Voor ¤180 schoonmaakkosten, zou ik ook zelf even schoonmaken. Hooguit een uurtje. Half uurtje als je het samen doet.
Ja dat, het is ook een ongelooflijk zeur account. Nog even en ze gaat weer posten vanuit de auto als ze de kinderen naar school brengt en haar suikertjes nat worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:22 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Zij is op vakantie geweest, ze hebben ook best leuke uitstapjes gedaan maar het enige wat ik heb gezien en wat mij is bijgebleven is gezeur, geklaag en moeilijk doen.
Over de was, het weer, medicijnen, oordoppen, misselijke kinderen, slecht slapen, kinderen die moeten wennen, andere mensen, kosten van de Efteling en ga zo maar door.
Van de gym waar ze 5x per jaar komt🤣quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:24 schreef Mirp het volgende:
Nee jongens. Ze heeft afkickverschijnselen van de gym (Threads), daarom gaan ze denk ik al naar huis.
En na minder dan 1 dag al moest gaan wassen. En ze steeds zat te zeuren dat de volgende keer de dakkoffer mee moest.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ook wel leuk dbm die roept dat ze dit jaar minder troep mee namen en dat het gewoon werkte 😂 maar de 2e dag als naar de winkels moest om troep te halen... en gisteren aangaf weer flink bij action geshopt te hebben 😂👌 minder troep mee om vervolgens veel troep te kopen valt niet onder "het werkte"
Ja ze schrijft week altijd verkeerd inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:37 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Van de gym waar ze 5x per jaar komt🤣
Ach kinderen kunnen nu al niet meer in de speeltuin spelen want er ligt blupsie op de glijbaan... vroeg naar huis dan maar?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En na minder dan 1 dag al moest gaan wassen. En ze steeds zat te zeuren dat de volgende keer de dakkoffer mee moest.
Maar het werkte prima!
Ik heb bij veel influencers het idee dat ze zoveel onzin posten dat ze zelf niet meer weten wat. Zo tegenstrijdig alle verhalen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En na minder dan 1 dag al moest gaan wassen. En ze steeds zat te zeuren dat de volgende keer de dakkoffer mee moest.
Maar het werkte prima!
🤣🤣quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja ze schrijft week altijd verkeerd inderdaad.
Blupsie... je kan die vrouw toch niet serieus nemen? Ze lijkt wel 5.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach kinderen kunnen nu al niet meer in de speeltuin spelen want er ligt blupsie op de glijbaan... vroeg naar huis dan maar?
(Mijn ontbijt kwam bijna omhoog van het woord blupsie)
Maar echt 😂 had het al langs zien komen maar 45 euro voor een advent calendar mensen 😵 echt never nooit niet (moet iedereen voor zich weten natuurlijk.. maar ik ga het niet doen al zijn we echt niet arm... en Debbie klaagt over geldnood dus snap niet dat ze dit zelfs overweegt)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:15 schreef Maremare het volgende:
Debbie is al bezig met adventskalender-meuk. Nou Roy kan zich weer lekker uit de naad werken om haar onzin-aankopen te sponsoren.
Pak n bezem, doekje en een emmer water em ze kunnen weer spelen....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach kinderen kunnen nu al niet meer in de speeltuin spelen want er ligt blupsie op de glijbaan... vroeg naar huis dan maar?
(Mijn ontbijt kwam bijna omhoog van het woord blupsie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |