abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218665442
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 01:08 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn therapeute was zeer tevreden over me, ze zei je hebt je niet laten manipuleren besef je dat, ik haalde mijn schouders een beetje op en zei ja ik moet wel toch.
Toen kreeg een preek, je had ook op haar in kunnen gaan ik weet hoe mooi je haar vindt en dan staat ze ineens topless voor je en jij stuurt haar de deur uit en doet aangifte.
Ik moest trots zijn op mezelf.
Ik begatiliseerde het door te zeggen dat ik hier ook wel eens om raad vraag en me dat helpt.
Dat vond ze fijn maar je moet het toch zelf doen, niemand was er bij toen ze haar topje uit deed en niemand zou je veroordeeld hebben als je toen zou breken aldus mijn therapeute
Bevestiging is altijd fijn om te krijgen en ze heeft ook volledig gelijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 3 september 2025 @ 09:06:13 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218666031
Wijze vrouw, jouw therapeute!
Hier af en toe mentale hulp misschien, maar jij doet het uiteindelijk toch allemaal zelf! _O_
pi_218667251
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 01:08 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn therapeute was zeer tevreden over me, ze zei je hebt je niet laten manipuleren besef je dat, ik haalde mijn schouders een beetje op en zei ja ik moet wel toch.
Toen kreeg een preek, je had ook op haar in kunnen gaan ik weet hoe mooi je haar vindt en dan staat ze ineens topless voor je en jij stuurt haar de deur uit en doet aangifte.
Ik moest trots zijn op mezelf.
Ik begatiliseerde het door te zeggen dat ik hier ook wel eens om raad vraag en me dat helpt.
Dat vond ze fijn maar je moet het toch zelf doen, niemand was er bij toen ze haar topje uit deed en niemand zou je veroordeeld hebben als je toen zou breken aldus mijn therapeute
Die 'valse bescheidenheid' ga je ook nog wel een keer overwinnen, is nu nog te nieuw voor je.

De preek was terecht: wij (Fok! maar ook therapeut) kunnen slechts helpen, met advies en feedback, maar uiteindelijk heeft (het nu nog bescheiden) 'Cupfightertje' * het toch maar mooi even ZELF gedaan!

* (David, Goliath)

quote:
en niemand zou je veroordeeld hebben als je toen zou breken
* Jawel hoor ~O>

O-)

[ Bericht 2% gewijzigd door r_one op 03-09-2025 11:44:42 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218667293
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 09:54 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren met wat mensen over de situatie K gesproken op 1 iemand na waren ze het eens met de manier hoe ik het aanpak nu
Diegene die het niet met me eens was vond zelfs dat ik K weer terug moest nemen als vriendin , zijn motivatie was dat zij zo gek op me is en zo ver gaat voor me dat ik die kans niet mocht laten lopen
Anderen waren daar het niet mee eens en zeiden dat ik met K alleen maar problemen op mijn hals haal
Ik gaf ook aan dat het erg bizar zou zijn dat ik een relatie zou beginnen met mijn stalkster tegen wie ik aangiftes heb lopen
Je 'neemt' geen vriendin omdat zij jou leuk vind, het moet ook wederzijds zijn. Het enige positieve wat jij hier over haar gezegd hebt is dat ze bloedmooi is, verder niets positiefs, maar bergen negatieve dingen. Dat is niet genoeg grond om een gezonde relatie op te bouwen.
pi_218667308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Je 'neemt' geen vriendin omdat zij jou leuk vind, het moet ook wederzijds zijn. Het enige positieve wat jij hier over haar gezegd hebt is dat ze bloedmooi is, verder niets positiefs, maar bergen negatieve dingen. Dat is niet genoeg grond om een gezonde relatie op te bouwen.
Ze is ook wel erg trouw, dat moet je haar nageven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218667546
quote:
12s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef r_one het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardnekkig is denk ik een betere term.
pi_218668032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er zijn nog wel meer leuke dingen aan haar gelukkig maar haar psychische kwetsbaarheden zijn voor mij niet te handelen
pi_218668047
quote:
12s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef r_one het volgende:

[..]

SPOILER
Ja daarvoor zou ik bijna haar terug nemen als vriendin met z'n betrokken schoonmoeder dat is geweldig toch ;)
pi_218676776
En mama denkt wat mijn dochter kan dat kan ik ook
Een uitgebreide brief gekregen van mevrouw.
pi_218676785
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:51 schreef Cupfighter het volgende:
Die kan op de stapel voor een reisje naar de politie :D :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218677130
quote:
De malle appel valt niet ver van de rare boom blijkbaar.

Ik heb hier (gelukkig) nooit mee te maken gehad, maar kan zo'n stopgesprek en desnoods aangifte ook uitgebreid worden naar een hele familie?
pi_218677240
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
De malle appel valt niet ver van de rare boom blijkbaar.

Ik heb hier (gelukkig) nooit mee te maken gehad, maar kan zo'n stopgesprek en desnoods aangifte ook uitgebreid worden naar een hele familie?
Geen idee, ik richt me op K, mama komt op voor haar dochter wat de meeste moeder doen alleen net zoals K gaat ze daar ver in
  donderdag 4 september 2025 @ 15:17:12 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218677336
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Geen idee, ik richt me op K, mama komt op voor haar dochter wat de meeste moeder doen alleen net zoals K gaat ze daar ver in
Ik zou toch eens informeren. Het is niet de bedoeling dat haar moeder je ook blijft lastigvallen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218677687
Een (enkele) brief zal niet snel gezien worden als hinderlijke stalking in strafrechtelijke zin.

Tenzij daar bedreigingen in staan, dan wordt het een ander verhaal.
.
pi_218678174
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 16:04 schreef r_one het volgende:
Een (enkele) brief zal niet snel gezien worden als hinderlijke stalking in strafrechtelijke zin.

Tenzij daar bedreigingen in staan, dan wordt het een ander verhaal.
Klopt het was een promotieverhaal over haar dochter en dat zij vindt dat wij bij elkaar horen en elkaar goed aanvullen ze schrijft letterlijk neem K in je huis op ze is een aanvulling voor je leven.
Ze schrijft ook K zal voor je zorgen als je spierziekte erger wordt ze is heel zorgzaam
En zo gaat dat verhaal verder
  donderdag 4 september 2025 @ 17:08:36 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218678217
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 17:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt het was een promotieverhaal over haar dochter en dat zij vindt dat wij bij elkaar horen en elkaar goed aanvullen ze schrijft letterlijk neem K in je huis op ze is een aanvulling voor je leven.
Ze schrijft ook K zal voor je zorgen als je spierziekte erger wordt ze is heel zorgzaam
En zo gaat dat verhaal verder
Dus feitelijk moedigt zij haar dochter aan om het bij jou te blijven proberen, ondanks het stopgesprek en de aangifte.

Ik zou dat echt wel doorgeven aan de politie.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 september 2025 @ 17:16:09 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218678279
quote:
Nee joh... ik denk dat de politie ook maar een stopgesprek met moeder moet gaan houden! :o :{

Ik zou dit echt serieus wel benoemen bij de politie hoor. Ook al zou moeder dit op eigen titel doen, dit is gewoon echt niet de bedoeling als er met iemand een stopgesprek geweest is. :{
pi_218678288
Weet je trouwens zeker dat dit echt de moeder is, en niet K zelf die doet alsof deze brief door haar moeder geschreven is?
pi_218679056
quote:
5s.gif Op donderdag 4 september 2025 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Weet je trouwens zeker dat dit echt de moeder is, en niet K zelf die doet alsof deze brief door haar moeder geschreven is?
Dit was een heel ander handschrift dan dat van K

En ik ga die brief zeker meenemen naar de politie omdat het wel met de zaak te maken heeft maar ik ga geen zaak maken tegen de moeder
  donderdag 4 september 2025 @ 21:59:44 #95
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218681475
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit was een heel ander handschrift dan dat van K

En ik ga die brief zeker meenemen naar de politie omdat het wel met de zaak te maken heeft maar ik ga geen zaak maken tegen de moeder
Hoe zielig je dit misschien ook vindt
Maar dit is echt geen gezond gedrag
Aan de hand van 1 brief zal de politie geen zaak openen
Maar ze kunnen dit wel als melding wegzetten
En dat zou ik dan ook zeker laten doen

CF
Dit is echt ziekelijk gedrag , als je als moeder zijnde ( als het al moeders is ) je dochter opdringen aan een ander die duidelijk heeft aangegeven geen contact meer te willen.

Je zult echt assertiever moeten worden om jezelf te beschermen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_218682060
quote:
99s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe zielig je dit misschien ook vindt
Maar dit is echt geen gezond gedrag
Aan de hand van 1 brief zal de politie geen zaak openen
Maar ze kunnen dit wel als melding wegzetten
En dat zou ik dan ook zeker laten doen

CF
Dit is echt ziekelijk gedrag , als je als moeder zijnde ( als het al moeders is ) je dochter opdringen aan een ander die duidelijk heeft aangegeven geen contact meer te willen.

Je zult echt assertiever moeten worden om jezelf te beschermen
Ik ga er wel een melding van maken

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik meer kan doen qua assertiviteit in dit verhaal
pi_218682212
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ga er wel een melding van maken

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik meer kan doen qua assertiviteit in dit verhaal
Melding maken, vragen om contactverbod en alles blokkeren.

Niet nadenken, gewoon mededelen aan oom agent en anders naar een juridisch loket voor advies en ondersteuning.
Hell To The Liars
pi_218683014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:49 schreef Droopie het volgende:

[..]
Melding maken, vragen om contactverbod en alles blokkeren.

Niet nadenken, gewoon mededelen aan oom agent en anders naar een juridisch loket voor advies en ondersteuning.
Ik ga er vandaag melding van maken.

Er lopen 2 aangiftes tegen K voordat dit bij een rechter komt ben je een paar maanden of misschien zelfs een jaar verder, ik heb zoveel mogelijk geblokkeerd maar kan mijn brievenbus niet blokkeren.
Mails stuur ik direct door naar de politie
  vrijdag 5 september 2025 @ 08:15:43 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218683488
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 07:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Er lopen 2 aangiftes tegen K voordat dit bij een rechter komt ben je een paar maanden of misschien zelfs een jaar verder, ik heb zoveel mogelijk geblokkeerd maar kan mijn brievenbus niet blokkeren.
Je doet het echt prima! :Y
Laat je niet gek maken!
  vrijdag 5 september 2025 @ 10:10:21 #100
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218684532
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 07:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Tis veel
Dat snap ik
Maar laat ze er alsjeblieft niet mee weg komen
De reden dat K zo doorgaat is onder andere dat haar moeder haar ook gewoon steunt hierin
Thinking is difficult, that’s why most people judge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')