Als het mezelf zou betreffen, zou ik ze niet ongelezen willen doorsturen. Ze kan er wel weet ik niet wat in hebben gezet. De mogelijkheid bestaat bijv. dat zij er iets in zet waarvan TS niet wil dat de politie het leest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zodra ze van haar zijn
doorsturen
Een regel instellen zodat alles van haar automatisch naar de politie wordt gestuurd, dan hoef CF die ook niet meer te lezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
in principe zou je gewoon alles van haar kunnen doorsturen
aangezien haar is gevraagd te stoppen
Ik vind dat eerlijk gezegd ook best eng want je weet nooit met haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het mezelf zou betreffen, zou ik ze niet ongelezen willen doorsturen. Ze kan er wel weet ik niet wat in hebben gezet. De mogelijkheid bestaat bijv. dat zij er iets in zet waarvan TS niet wil dat de politie het leest.
dat was ook het idee erachterquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Na erover nagedacht te hebben ga ik het idee van @:greysbones toch uitvoeren, die mails lezen is niet goed voor me.
Vandaag was de doorslag
Klopt ik begreep je idee wel maar was wat bang maar waarvoor moet ik bang zijn, de politie weet met wie ze te maken hebben, ze kennen haar manieren inmiddels wel van de overige mailsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was ook het idee erachter
er minder mee bezig zijn
je leven weer oppakken
jouw ding doen
Goed van je! Ook melden bij de politie dit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij, ik zei dat hebben we gehad ik ga u blokkeren en toen kreeg ik bovenstaande te horen
Ik he geen zin meer in dit gezeik, ik heb de vader ook geblokkeerd om te voorkomen dat ze met dat nummer gaan bellen
Egoitisch van me he, lol
Ja ik ga dit zeker meldenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed van je! Ook melden bij de politie dit.
Wat denkt ze wel niet
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij,
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb ook aangegeven hier niet meer over te willen discussieren met haar en graag ook door haar met rust gelaten wil worden
Je kan ook iemand blokkeren in je telefoon he, kunnen ze je ook niet meer bellenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij, ik zei dat hebben we gehad ik ga u blokkeren en toen kreeg ik bovenstaande te horen
Ik he geen zin meer in dit gezeik, ik heb de vader ook geblokkeerd om te voorkomen dat ze met dat nummer gaan bellen
Egoitisch van me he, lol
Heel verstandigquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ga dit zeker melden
@:r_one zei het eerder, de appel valt niet ver van de boom
Klopt dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook iemand blokkeren in je telefoon he, kunnen ze je ook niet meer bellen
quote:
Juist K is verleden tijd en ik wil graag verder zonder me bezig te houden met de capriolen van haarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Niet alleen is het belachelijk dat deze moeder zo blijft reageren
Maar ook jij moet/wilt verder met je leven
Dit punt voorbij
Dat heeft-ie hier op Fok! geleerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:19 schreef BE het volgende:
Heel sterk van je dat je je ook niet laat ompraten!
Gedeeltelijk wel ja als ik twijfelde dan bracht ik dat hier in en dan was jullie mening zeker doorslaggevend.quote:
Volgens haar ja. Dat betekent niet dat je het ook bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:22 schreef Cupfighter het volgende:
Nu ben ik maar egoistisch volgens haar, soms moet je dat gewoon zijn en dat is ook haar probleem
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:37 schreef BE het volgende:
[..]
Vooruit, jij ook een schouderklopje dan!
In principe heeft ze wel een punt, ik denk inderdaad niet aan K nu maar aan mezelf, alleen ze vergeet dat K me hier toe zet om mezelf te beschermenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens haar ja. Dat betekent niet dat je het ook bent.
Assertief =/= egoistisch.
Maar ja .... een kat in het nauw hè ..... iets met bokkensprongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |