SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vast welquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag?![]()
![]()
Op tijd van werk weer naar huis gaan, dat was leuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
How can I make this topic about me?![]()
Klopt,quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
in de monitor lijst die iedere zoveel uur gepost worden staan ze niet
en die gaan tot 100?
Dit zijn de cijfers van de stats
en dit de cijfers uit de lijst van 14.30 uur
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolkje voor GG
quote:
Hey Lovelyquote:
Heb net thee op..quote:
En duik straks mijn bed in en dan lekker een serie kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo moe?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb net thee op..
En duik straks mijn bed in en dan lekker een serie kijkenHow can I make this topic about me?![]()
Ja. Een slechte nachtrust verpest je hele dag...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, hopelijk slaap ik vannacht beter..How can I make this topic about me?![]()
Beetje wel, was ook chagrijnigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Een slechte nachtrust verpest je hele dag...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Give me the five hier nog slechter dan andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is helemaal kut..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Give me the five hier nog slechter dan anders![]()
Vooral vermoeiendquote:
Maar goed weet jij ook alles vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lievquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Politie bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Helaasquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend
Maar goed weet jij ook alles van
En... je hebt er alleen jezelf meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Agent of hoofdagentquote:
Is ook zo..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En... je hebt er alleen jezelf mee
Deze schoonheid hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er stonden hier net drie wagens voor twee zijn er inmiddels weg, maar eentje staat er nog. Ik sta, nieuwsgierig als ik ben, al een half uur op de galerij om erachter te komen wat er aan de hand is.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Net een bakkie gepakt, met een lekkere roomboter spritsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat snap ik dan welquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er stonden hier net drie wagens voor twee zijn er inmiddels weg, maar eentje staat er nog. Ik sta, nieuwsgierig als ik ben, al een half uur op de galerij om erachter te komen wat er aan de hand is.
Mijnheer Scherfquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ALtijd lekker tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Altijd wel ja. Hoewel men zegt dat je later op de avond beter geen koffie meer kunt drinken.quote:How can I make this topic about me?![]()
De agenten zijn in gesprek met de buurvrouw en hun zoon. Er is wel vaker hommeles waar zij betrokken bij zijn, dus ik wil simpelweg weten wat er dit keer aan de hand is. Die knul heeft volgens mij ass en adhd, 3n dan trek ik me dit soort dingen toch meer aan dan anders.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Maakt met Decaf niets uitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd wel ja. Hoewel men zegt dat je later op de avond beter geen koffie meer kunt drinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oke, misschien kom je er nog achter, maar dan zal de buuf het je zelf moeten vertellen neem ik aanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
De agenten zijn in gesprek met de buurvrouw en hun zoon. Er is wel vaker hommeles waar zij betrokken bij zijn, dus ik wil simpelweg weten wat er dit keer aan de hand is. Die knul heeft volgens mij ass en adhd, 3n dan trek ik me dit soort dingen toch meer aan dan anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan het vrij goed vinden met ze, dus daar sta ik ook op te wachten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, misschien kom je er nog achter, maar dan zal de buuf het je zelf moeten vertellen neem ik aanIk heb er één en ik ben er trots op
Hopelijk is het niets ernstigsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan het vrij goed vinden met ze, dus daar sta ik ook op te wachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah de politie vertrekt even wachten tot de buren boven komen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Godver, ik denk dat ze beneden om zijn gegaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
Godver, ik denk dat ze beneden om zijn gegaan![]()
Lekker bolkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja maar straks is er weer iemand ziedendIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Steven, hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Dottie, gaat wel. Hoest met jou en je gezondheid deze afgelopen dagen?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou dat is dan maar zo ?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Ja maar straks is er weer iemand ziedendHow can I make this topic about me?![]()
Fijn te horen Steven, met je vader ook nog oke?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoi Dottie, gaat wel. Hoest met jou en je gezondheid deze afgelopen dagen?
Hier gaat alles goed hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die knul speelt elke dag wel buiten, dus ik kom et echt nog wel te wetenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Vast wel en je zal de moeder toch ook wel tegen komenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die knul speelt elke dag wel buiten, dus ik kom et echt nog wel te wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat het allemaal goed gaat met je gezondheid. Dus even geen boezemfibrilleren denk ik dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen Steven, met je vader ook nog oke?
Hier gaat alles goed hoor.
Ja mijn vader naar omstandigheden ok. Som van plussen en minnen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Ja maar straks is er weer iemand ziedendI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O dat gaat gewoon door maar het is niet andersquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal goed gaat met je gezondheid. Dus even geen boezemfibrilleren denk ik dan.
Ja mijn vader naar omstandigheden ok. Som van plussen en minnen
Fijn dat hij zich red in zijn eentje, had je niet verwacht of wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet nog niet zo goed wat redden is. Gaan dingen goed, maar dingen ook niet. En weerstand tegen dingen. Maar hij loopt geen gevaar en wil dit zelf zo. Tijd gaat het leren Dotquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat gaat gewoon door maar het is niet anders
Fijn dat hij zich red in zijn eentje, had je niet verwacht of wel?
Dan kan je niets anders doen dan zijn keus respecteren. Zolang hij geen gevaar looptquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weet nog niet zo goed wat redden is. Gaan dingen goed, maar dingen ook niet. En weerstand tegen dingen. Maar hij loopt geen gevaar en wil dit zelf zo. Tijd gaat het leren DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, dat is wat sommige mensen denken/willenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Idd en zelf ook proberen weer vooruit te kijken, tnx for askingquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je niets anders doen dan zijn keus respecteren. Zolang hij geen gevaar loopt
soms iets naar achteren kijken mag bestquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd en zelf ook proberen weer vooruit te kijken, tnx for asking
mooie herinneringen enzo
dierbaar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook een woordenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms iets naar achteren kijken mag best
mooie herinneringen enzo
dierbaar![]()
Is met de uitvaart gebeurd. En heeft nu tijd nodig om weer meer zelf te laten gebeuren. Zijn te intensieve tijden geweest, maar komt op zijn tijd vast steeds meerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nu nog maar ff een 11 jarige inmaken met mariokart. Voor je het weet is het andersom
Lekker slippen met de L/R-knoppen voor een boostquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
Nu nog maar ff een 11 jarige inmaken met mariokart. Voor je het weet is het andersom
Alles moet even een plekje krijgen jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ook een woorden![]()
Is met de uitvaart gebeurd. En heeft nu tijd nodig om weer meer zelf te laten gebeuren. Zijn te intensieve tijden geweest, maar komt op zijn tijd vast steeds meer
en dat duurt evenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha ja dat is mijn stijl. Blauwe vlammetje en gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker slippen met de L/R-knoppen voor een boost
En dan een blue shellquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja dat is mijn stijl. Blauwe vlammetje en gaan
Je moet ook de tijd en ruimte nemen om te rouwen he en het een plekje te gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd en zelf ook proberen weer vooruit te kijken, tnx for askingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Kissingbird ben jij 'm niet in de trein kwijtgeraakt?
https://hoefnix.net/vrek-vindt-dure-zonnebril-in-de-eerste-klas/![]()
Kan me voorstellen dat jullie dat moeilijk vinden ....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weet nog niet zo goed wat redden is. Gaan dingen goed, maar dingen ook niet. En weerstand tegen dingen. Maar hij loopt geen gevaar en wil dit zelf zo. Tijd gaat het leren Dot
Maar kan met het van hem ook voorstellen .... oogje dichtknijpen dan maar![]()
![]()
Goed verhaal, lekker kortIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
die weet niet waar ze hem is kwijtgeraaktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:34 schreef maily het volgende:
@:Kissingbird ben jij 'm niet in de trein kwijtgeraakt?
[ afbeelding ]
https://hoefnix.net/vrek-vindt-dure-zonnebril-in-de-eerste-klas/
![]()
weet ikquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
die weet niet waar ze hem is kwijtgeraakt
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik wou het toch vragen![]()
![]()
Ik ga slapen.. Voorbereiden op een gesprek morgen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mag ik vragen waarvoor je een gesprek hebt?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:44 schreef DJMO het volgende:
Ik ga slapen.. Voorbereiden op een gesprek morgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
trustequote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:44 schreef DJMO het volgende:
Ik ga slapen.. Voorbereiden op een gesprek morgen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Succes!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:44 schreef DJMO het volgende:
Ik ga slapen.. Voorbereiden op een gesprek morgen.![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Met de woningbouw.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarvoor je een gesprek hebt?Ik heb er één en ik ben er trots op
O, is er wat mis met je flat dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze vrouw hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
succes!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:44 schreef DJMO het volgende:
Ik ga slapen.. Voorbereiden op een gesprek morgen.![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik![]()
![]()
![]()
maar ik wou het toch vragen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hoi hoi, alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdiequote:
Zeker! Beter dan de laatste dagen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Beter dan een 7 vandaag?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker! Beter dan de laatste dagen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig maar, maar ging het niet lekker met je dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker! Beter dan de laatste dagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga voor een 9 vandaag.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nah, beetje druk op werk, wat prive issues. Wat overprikkeld. Maar lijkt goed gesetteld nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar ging het niet lekker met je dan?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nietopzoeknaareenpaarsezonnebrilquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
oeh![]()
wattanwattanwattanwattanwattanwattanwattanwattanwattanwattan????????Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Henny Vrienten heeft er een liedje over geschrevenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nietopzoeknaareenpaarsezonnebril
Bekijk deze YouTube-video
@Kissingbird![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Henny Vrienten heeft er een liedje over geschreven
Bekijk deze YouTube-video
@:KissingBird![]()
![]()
Koffie koffie koffie koffie KOFFIE koffie.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:01 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Vervelend, maar goed dat het nu beter gaatquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nah, beetje druk op werk, wat prive issues. Wat overprikkeld. Maar lijkt goed gesetteld nu.
Hey Robquote:
Echt wel! En vooral doorgaan!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, maar goed dat het nu beter gaat
Hey Jussiequote:
Alles van den goete?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot woont met Bas in m'n oude jas.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawohl, heerlijk hierEn met Dot?
Oh, wacht. Dat waren motten, geen Dotten.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:14 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dot woont met Bas in m'n oude jas.
Oh, wacht. Dat waren motten, geen Dotten.![]()
![]()
Waar komt dat gebolk eigenlijk vandaan?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Blockquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:17 schreef Bargehassus het volgende:
Waar komt dat gebolk eigenlijk vandaan?
Blok
Bolk
Althans dat is altijd mijn conclusie geweest.![]()
Ok! Thanks!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Block
Blok
Bolk
Althans dat is altijd mijn conclusie geweest.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Newbie hier, sorry 'bout that.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
er bestaan geen domme vragenquote:
enkel domme antwoorden
fijn, met mij gaat het helemaal goedquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawohl, heerlijk hierEn met Dot?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen
enkel domme antwoorden![]()
![]()
ToTtiequote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Justinbot?
En hee peeps!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:14 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dot woont met Bas in m'n oude jas.
Oh, wacht. Dat waren motten, geen Dotten.![]()
Hey ToTquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Justinbot?
En hee peeps!
Wat een dom antwoordquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen
enkel domme antwoorden![]()
![]()
![]()
vraag het morgen aan de creatorquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee waar die chocobolk op slaat alleen!![]()
BonBonBlocquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
Was toen wel een chocolademerk toch, Choco Block?![]()
Tjolk?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee waar die chocobolk op slaat alleen!
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:25 schreef Rob het volgende:
Fijne avond verders..
Even verder puzzelenPuzzel ze!
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:25 schreef Rob het volgende:
Fijne avond verders..
Even verder puzzelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]Jij hebt dus geen miljoenen jaren nodig om met dat antwoord te komen?!?
![]()
![]()
0quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]Jij hebt dus geen miljoenen jaren nodig om met dat antwoord te komen?!?
42 schijnt het antwoord op alles te zijn.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nee das bon bon blokquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
Was toen wel een chocolademerk toch, Choco Block?
of bedoel je Tjolk chocomelkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
0
42 schijnt het antwoord op alles te zijn.
Chocola en wijn zijn ook hele goeie![]()
![]()
Op het leven?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
0
42 schijnt het antwoord op alles te zijn.
Het universum?
Alles?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1926 / +130 / +115 / 4653 / 5464 / 0.35
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 892 / +18 / +10 / 729 / 970 / 0.92
4. Vino_Tinto / 775 / +41 / +39 / 2062 / 2453 / 0.32
5. KillemWieft / 713 / +19 / +99 / 356 / 596 / 1.2
6. MooieTop6 / 641 / +15 / +34 / 2577 / 2984 / 0.21
7. Dotteke / 638 / +49 / +26 / 1273 / 1560 / 0.41
8. gebrokenglas / 600 / +75 / +35 / 1374 / 1717 / 0.35
9. JustinK / 448 / +0 / +17 / 1597 / 1672 / 0.27
10. hemarookworst / 418 / +36 / +13 / 766 / 973 / 0.43
11. KoningWouter / 403 / +54 / +32 / 836 / 1044 / 0.39
12. Masberum / 378 / +86 / +6 / 344 / 430 / 0.88
13. mario390 / 355 / +5 / +101 / 200 / 302 / 1.18
14. Dr.Mikey / 353 / +106 / +52 / 148 / 250 / 1.41
15. HappyCharly / 339 / +28 / +0 / 172 / 240 / 1.41
16. Bargehassus / 339 / +9 / +2 / 826 / 955 / 0.35
17. devzero / 315 / +52 / +0 / 421 / 517 / 0.61
18. MizzezAmy / 284 / +22 / +10 / 1312 / 1487 / 0.19
19. ToT / 278 / +5 / +3 / 1445 / 1653 / 0.17
20. greysbones / 250 / +13 / +30 / 897 / 965 / 0.26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
banaan
dat was het
die vond ik geweldig
ik denk dat het enorm zoete troep was
Heeft ze zich tegen verzet.quote:
Toen wilde ze een tv-serie van Harry Potter maken met een zwarte Snape.....pardon: een Snape of color / African-American Snape / whatever en volgens mij een Latina Hermoine Granger, maar daar gingen zo veel mensen van over de zeik dat J.K. Rowling uncancellable status wel heel erg snel heel erg duidelijk werd.![]()
Echt tantoe ranzig idd!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
banaan
dat was het
die vond ik geweldig
ik denk dat het enorm zoete troep was![]()
doet me denken aan die soort rietjes die je hadquote:
met smaakpoeder erin
salmiak of zoete meuk
Die was het minst chemisch ja!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die linkse snapte ik nooit, dat was gewoon melk![]()
![]()
banaan!!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die linkse snapte ik nooit, dat was gewoon melkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Minder erg dan die vreselijke papieren rietjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
doet me denken aan die soort rietjes die je had
met smaakpoeder erin
salmiak of zoete meukSame shit, different day
SC hopper present![]()
dat is een gotspequote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Minder erg dan die vreselijke papieren rietjes van tegenwoordig
overal ter wereld gebruikt men plastic rietjes maar nee
die van nederlanders
en alleen die van nederlanders zorgen voor problemen en moeten gecanceld wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit dus ja!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
ieuw
over chemische smaken gesproken
Op een gegeven moment hadden ze honderdmiljoenmiljard verschillende smaken, de ene nog ranziger dan de andere!![]()
![]()
bestaat nog steedsquote:
het was een sjiek toetje![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa! Opkloppudding noemden wij het.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
sorry je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die aap was toch banaan? De koe gewoon melkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar Nederland moet dolfijntjes beschermen he!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een gotspe
die van nederlanders
en alleen die van nederlanders zorgen voor problemen en moeten gecanceld wordenWat nou als jij een rietje in Brummen in de struiken weggooit en over 10 jaar dat ding in de maag of spuitgat van een dolfijn terecht komt?!?
![]()
Ik vond het als kind erg lekker.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bestaat nog steeds
het was een sjiek toetje![]()
Frankrijk was het ook alleen maar papieren rietjesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een gotspe
die van nederlanders
en alleen die van nederlanders zorgen voor problemen en moeten gecanceld wordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wel veel minder smaken dan vroegerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bestaat nog steeds
het was een sjiek toetje
Die caramelsmaak later was best wel oké, maar de originele was overhypte meuk.quote:
Als kind waren we er vroeger wel echt blij mee, want het was "luxe"!![]()
![]()
de caramel of hopjes variantquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik vond het als kind erg lekker.![]()
ik heb het tig jaar geleden met kerst nog eens gedaan
iedereen enthousiast
met klop klop erbij![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel veel minder smaken dan vroegerPrecies!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus ja!
Op een gegeven moment hadden ze honderdmiljoenmiljard verschillende smaken, de ene nog ranziger dan de andere!![]()
![]()
Vraag me af of het nog hetzelfde smaaktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel veel minder smaken dan vroegerSame shit, different day
SC hopper present![]()
jaaaaaaaa klopklopquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
de caramel of hopjes variant![]()
iedereen enthousiast
met klop klop erbij![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking hopjespudding!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen enthousiast
met klop klop erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind alleen die met biscuit erin lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die caramelsmaak later was best wel oké, maar de originele was overhypte meuk.
Als kind waren we er vroeger wel echt blij mee, want het was "luxe"!
de rest kan me echt gestolen worden
carmamel zeezout smaak
Was wel een belevenis toen ik jong was. Plakjes ijs. Voorbehouden voor speciale gebeurtenissen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zal eens een keer een pakkie halen en proberenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me af of het nog hetzelfde smaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja het was pas echt feest als dat op tafel kwamquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Was wel een belevenis toen ik jong was. Plakjes ijs. Voorbehouden voor speciale gebeurtenissen.
Was ik vroeger dol op, slagroom was "te duur" volgens mijn moeder dus kregen we dit, maar ik vond Klopklop ook erg lekker.quote:
Later toen ik op mezelf woonde heb ik het ook eens gehaald.
GAD! VER! FUCKING JEAN! CLAUDE! VAN! DAMME!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dingen smaken wel vaker niet als vroegahquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eens een keer een pakkie halen en proberenSame shit, different day
SC hopper present![]()
als je het over chemisch hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik vroeger dol op, slagroom was "te duur" volgens mijn moeder dus kregen we dit, maar ik vond Klopklop ook erg lekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
Klop klop was toch ook fake melk enzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik vroeger dol op, slagroom was "te duur" volgens mijn moeder dus kregen we dit, maar ik vond Klopklop ook erg lekker.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja klopt Of je smaak veranderd in de loop der jarenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dingen smaken wel vaker niet als vroegah
Ik vind groenten ook niet meer zo smaken als vroegerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de sjieke variant net iets duurderquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
En Bourbon
Iets lekkers, iets luchtigs, Bourbon
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O ja, dat waren die luchtige toetjes, ook lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
En Bourbon
[ afbeelding ]
Van Aagje BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach doet me ook denken aan de bavarois in zo'n plastic vak!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
En Bourbon
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ook mierzoetquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, dat waren die luchtige toetjes, ook lekker![]()
het was een poedertje wat je door melk deedquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klop klop was toch ook fake melk enzo?
en dan kreeg je een soort slagroom
net iets te glimmend net iets te witThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach doet me ook denken aan de bavarois in zo'n plastic vak!![]()
![]()
Dit idd!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
de sjieke variant net iets duurder![]()
![]()
Volgens mij moest je er melk aan toevoegen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klop klop was toch ook fake melk enzo?![]()
Klop klop, mijn hemel! Ik at alles op om maar het laatste te bewaren voor het laatste hapje Klop klop.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen enthousiast
met klop klop erbij![]()
Het gekke is dat ik nu helemaal geen zoetekauw meer ben.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Klop klop, mijn hemel! Ik at alles op om maar het laatste te bewaren voor het laatste hapje Klop klop.
Het gekke is dat ik nu helemaal geen zoetekauw meer ben.![]()
![]()
safe the best for last
of cobercoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Standaard merk bij ons vroeger, net als Herschi cola.
of melk van de boer
Vond dat niet lekker, een keer gehad. Wij krijgen thuis altijd echte slagroom die je zelf moest kloppenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was een poedertje wat je door melk deed
en dan kreeg je een soort slagroom
net iets te glimmend net iets te wit
toch binnen de minuutquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duurde ff voordat het euroduppie viel![]()
![]()
![]()
![]()
mijn oma had zo'n klopper met een draaiwiel aan de zijkantquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond dat niet lekker, een keer gehad. Wij krijgen thuis altijd echte slagroom die je zelf moest kloppen
de voorloper van een mixer zeg maar
altijd gedoe wij dat mocht doen
Dit is Coberco!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
of coberco
of melk van de boer
Melk van de boer....wij hadden altijd pap van boer WInkel!(De boer die tegenover ons woonde.)
Die zat op z'n 100e nog op z'n trekkertje rond te tuffen nadat hij een miljoenenbod van de gemeente had afgeslagen voor zijn boerderij!
![]()
![]()
En altijd de gardes van de mixer schoonlikken!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn oma had zo'n klopper met een draaiwiel aan de zijkant
altijd gedoe wij dat mocht doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En altijd de gardes van de mixer schoonlikken!
How can I make this topic about me?![]()
O ja dat had mijn moeder ook. En dat aflikken van die klopper mmmmmquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn oma had zo'n klopper met een draaiwiel aan de zijkant
altijd gedoe wij dat mocht doen
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat had mijn moeder ook. En dat aflikken van die klopper mmmmm![]()
Volgens mij had je in de periode van Klop klop ook nog een tijdje Slag slag. Kon wat mij betreft niet in de schaduw staan. Weet niet precies meer waarom. Wellicht niet zoet genoeg?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
@Haags e bluf; eiwit met poedersuiker. Hadden we 1x als lijm voor een speculaashuisje, maar heeft mijn moeder ook een keer zo gemaakt.![]()
Aldi faker oid?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:46 schreef Bargehassus het volgende:
Volgens mij had je in de periode van Klop klop ook nog een tijdje Slag slag. Kon wat mij betreft niet in de schaduw staan. Weet niet precies meer waarom. Wellicht niet zoet genoeg?Same shit, different day
SC hopper present![]()
klop klop was wel enorm zoet jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:46 schreef Bargehassus het volgende:
Volgens mij had je in de periode van Klop klop ook nog een tijdje Slag slag. Kon wat mij betreft niet in de schaduw staan. Weet niet precies meer waarom. Wellicht niet zoet genoeg?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paar jaar geleden nog rauwe koemelk gedronken. Was letterlijk helemaal niks mee gedaan, alleen gekoeld, voor effecten gewaarschuwd en zo. Toch gedaan. Smaakte voortreffelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook met pannenkoekbeslag, met die rauwe eieren er in!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: